abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:38:34 #76
274204 crew  Mexicanobakker
pi_128262577
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:37 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zoals de lineup nu was, is het totaal niet geschikt voor 3fm publiek....
Toch weet ik dat er genoeg van die types waren. Kwamen dan voor 3/4 acts en renden jankend bij Swans weg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_128262651
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Toch weet ik dat er genoeg van die types waren. Kwamen dan voor 3/4 acts en renden jankend bij Swans weg.
Klopt....denk dat een Mozes en Damien Rice en de Arctic Monkeys wel al die jonge jugend heeft aangetrokken ja ;( Achja.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:41:21 #78
pi_128262722
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

Klopt....denk dat een Mozes en Damien Rice en de Arctic Monkeys wel al die jonge jugend heeft aangetrokken ja ;( Achja.
Zo'n uberhipster ben ik zelf ook niet om heel eerlijk te zijn :@ Hoewel ik wel het een en ander in het noise- en shoegaze-segment waardeer. :P

Maar 3fm staat hier vaak zat aan :')
pi_128262871
Ik heb geen probleem met 3fm, wel met de gemiddelde luisteraar van 3fm.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:46:32 #80
pi_128262953
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:44 schreef Norrage het volgende:
Je moet het met een korrel zout nemen. Op muziekgebied ben ik het sowieso te vaak oneens met mensen.
pi_128262978
Ik heb al mijn 3fm vrienden al overtuigd iig om volgend jaar mee te gaan. In plaats van naar Lowlands.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_128262979
Ik vind de programmering van 3FM steeds braver worden... of misschien word ik gewoon te oud :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:49:24 #83
pi_128263096
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de programmering van 3FM steeds braver worden... of misschien word ik gewoon te oud :')
Wordt braver, maar tis wel leuk om wat jeugdsentiment langs te horen komen. Voor nieuwe plaatjes volg ik vooral 3voor12draait.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:50:16 #84
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_128263132
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:44 schreef Norrage het volgende:
Pfff ik moest vandaag nog doen alsof ik 3fm oké vond tegenover een klant die zei dat die dj's tenminste draaiden waar ze zelf zin in hadden.
pi_128263163
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je moet het met een korrel zout nemen. Op muziekgebied ben ik het sowieso te vaak oneens met mensen.
Ik haat mensen die naar concerten gaan voor 1 nummer, die er de rest van de tijd doorheen kletsen, die lopen te gillen bij artiesten omdat ze zo goed zijn en ze een nummertje herkennen bij het concert. Ik haat mensen die totaal niet weten hoe ze muziek moeten beleven. Dat soort mensen zijn de gemiddelde 3fm luisteraars.

Ik heb Mozes & the Firstborn nu 5x gezien. 3x voordat hun "hitje" I Got Skills op 3fm werd gedraaid, en 2x daarna. Die eerste 3 keer waren heerlijke concerten vol echte fans. De laatste 2 (onder andere op BKS) waren (hoewel het concert zelf fantastisch was) bijna verziekt door die verschrikkelijke 3fm fans. Je weet het gewoon. Vooral van die meisjes van zo'n 17 jaar die bij alles dat ze herkennen gaan gillen, en dat alles is dan 1 nummer, en de rest van de nummers staan ze met hun rug te giebelen met hun vriendinnetjes. Verschrikkelijk :r
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:52:23 #86
pi_128263218
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik haat mensen die naar concerten gaan voor 1 nummer, die er de rest van de tijd doorheen kletsen, die lopen te gillen bij artiesten omdat ze zo goed zijn en ze een nummertje herkennen bij het concert. Ik haat mensen die totaal niet weten hoe ze muziek moeten beleven. Dat soort mensen zijn de gemiddelde 3fm luisteraars.

Ik heb Mozes & the Firstborn nu 5x gezien. 3x voordat hun "hitje" I Got Skills op 3fm werd gedraaid, en 2x daarna. Die eerste 3 keer waren heerlijke concerten vol echte fans. De laatste 2 (onder andere op BKS) waren (hoewel het concert zelf fantastisch was) bijna verziekt door die verschrikkelijke 3fm fans. Je weet het gewoon. Vooral van die meisjes van zo'n 17 jaar die bij alles dat ze herkennen gaan gillen, en dat alles is dan 1 nummer, en de rest van de nummers staan ze met hun rug te giebelen met hun vriendinnetjes. Verschrikkelijk :r
Dat soort figuren had ik dus bij Portishead. Naast me stonden ze overdreven te schuifelen, een nummer lang tijdens Glory Box, en verder constant lullen. Jammer dat ik mijn luchtbuks niet mee had.

Vreselijk, tsja. Je weet dat het gebeurt.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:54:04 #87
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_128263295
Ik las de Portishead-recensie op 3voor12 en had nog nooit van Glorybox gehoord. Het nummer kende ik ook niet. :')
pi_128263358
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef Darkestrah het volgende:
Ik las de Portishead-recensie op 3voor12 en had nog nooit van Glorybox gehoord. Het nummer kende ik ook niet. :')
Dat kan niet! :o Dat nummer vond ik al mooi toen ik 8 jaar oud was :D
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:55:51 #89
pi_128263383
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat kan niet! :o
Die hoor ik tegenwoordig nog wel eens voorbij komen op 3fm.
pi_128263427
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

Treffend :D

Ik had het bij Sigur Ros heel erg... toen ben ik echt een paar meter verderop gaan staan
pi_128263468
quote:
18s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat soort figuren had ik dus bij Portishead. Naast me stonden ze overdreven te schuifelen, een nummer lang tijdens Glory Box, en verder constant lullen. Jammer dat ik mijn luchtbuks niet mee had.

Ik ben een keer uit mijn slof geschoten, bij Janne Schra in Tivoli. Toen heb ik zo;n groep meisjes gewoon uitgescholden. Ik kreeg heel veel dankbare blikken van anderen om mij heen haha _O-

Maar die meisjes waren vervolgens de rest van de avond ruzie aan het zoeken met mij (en vooral mijn nichtje met wie ik was die dichterbij stond). Ik heb er geen aandacht aan geschonken, en de rest van het concert waren ze stil O+
  woensdag 26 juni 2013 @ 00:00:11 #92
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_128263579
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat kan niet! :o Dat nummer vond ik al mooi toen ik 8 jaar oud was :D
Ik kende Machine Gun, maar verder niets. Waar zou ik het van moeten kennen?
quote:
18s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik had het bij een groepje jongens in het eerste kwartier van Suuns. YOLO roepen enzo. Heb gevraagd of ze buiten de tent wilden gaan praten maar als je "Ik heb ook gewoon voor mijn kaartje betaald" te horen krijgt.. laat dan maar zitten verder. :') Had het idee dat ze alvast een plaatsje wilden hebben voor Portishead maar ze zijn wel vertrokken meen ik.
pi_128263670
Deze belgen waren niet heel enthousiast over alles. ;)
pi_128263686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ik kende Machine Gun, maar verder niets. Waar zou ik het van moeten kennen?

[..]

Ik had het bij een groepje jongens in het eerste kwartier van Suuns. YOLO roepen enzo. Heb gevraagd of ze buiten de tent wilden gaan praten maar als je "Ik heb ook gewoon voor mijn kaartje betaald" te horen krijgt.. laat dan maar zitten verder. :') Had het idee dat ze alvast een plaatsje wilden hebben voor Portishead maar ze zijn wel vertrokken meen ik.
Het feit dat het 20 jaar oud is en een ongelooflijk Portishead anthem is. Tsja, ik weet het niet. Gewoon een heel bekend nummer dat zelfs in de top 2000 staat :D
  Redactie Sport woensdag 26 juni 2013 @ 00:06:59 #95
pi_128263854
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het feit dat het 20 jaar oud is en een ongelooflijk Portishead anthem is. Tsja, ik weet het niet. Gewoon een heel bekend nummer dat zelfs in de top 2000 staat :D
Niet in de top 2000 toch? Wel in de top 40 gestaan overigens.
  woensdag 26 juni 2013 @ 00:07:13 #96
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_128263861
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef On het volgende:
Die drumster mocht er wel wezen. Zij is van New Young Pony Club en Hot Chip geloof ik.
Sarah, ohja? Die heeft ook nog bij Bat for Lashes gedrumd. Zij is zeker goed.
We hebben ons nog met een groepje fokkers incl MaJo aan haar kunsten staan vergapen op 5 Days Off in de bovenzaal van Paradiso, wat jaren geleden.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
  woensdag 26 juni 2013 @ 00:10:00 #97
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_128263957
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef portie het volgende:
Deze belgen waren niet heel enthousiast over alles. ;)
Wat een verslag :D
O)))
  woensdag 26 juni 2013 @ 00:15:22 #98
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_128264152
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef On het volgende:
Ik vond het wel grappig dat de bazen van Swans na een orkaan van een show, met verwijzingen naar de Franse revolutie, inclusief het nadoen van het doorsnijden van kelen, netjes buigingen maakten alsof ze net het zwanenmeer hadden gedanst. Die gitarist zag er ook uit alsof hij in zijn vrije tijd puppy's verdrinkt in een emmer trouwens.
Ze zagen er vooral zo leeg uit. Alsof ze geen ziel hadden. Maar misschien is dat ook wel zo.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 26 juni 2013 @ 00:18:04 #99
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_128264248
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik trek de DJ's gewoon NIET meer. Terwijl ik van m'n 10e tot m'n 18e hele dagen met heel veel plezier luisterde, kan ik er gewoon niet meer tegen en ben ik precies zo'n mopperaar geworden waar ik me vroeger aan ergerde. De DJ's van Kink gingen nog net qua praat-plaat verhouding (vooral Jan Douwe Kroeske was nog wel okay) en nu dat niet meer bestaat ben ik helemaal aan eigen muziek overgeleverd. (Pinguin radio speelt me echt te veel saaie muziek)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_128264465
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:10 schreef arucard het volgende:

[..]

Wat een verslag :D
Vermakelijk toch wel... en ze hebben zo gelijk over Nederlandse concertbezoekers _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')