abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:17:08 #41
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_128257845
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:54 schreef neohu het volgende:

[..]

Wel leuk docu'tje:
nice *kijkt* :)
Robert Moog died for our synths
pi_128258041
Balthazar is erg fijn. Eén van de weinige bands die ik de afgelopen jaren zag (oa. op ITGWO) wiens nummers mij uit het niets grepen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef Gehenna het volgende:

[..]

nice *kijkt* :)
Ga ik nu ook doen! Dank voor de tip.
pi_128259657
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Dit, maar dan zondag en Portishead.
Portishead verslaving. Check.

En Balthazar inderdaad fantastisch live (al vond ik ze nu minder betoverend dan de 6 keer eerder dat ik ze zag :P) maar die albums vind ik eerlijk gezegd niet zoveel :@ Al is Applause heerlijk, vooral dankzij Boatmen en Fifteen Floors. Maar dat zijn ook live de knallers :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 25 juni 2013 @ 22:48:40 #44
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_128259765
Niemand heeft Iceage gemist?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_128259833
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niemand heeft Iceage gemist?
Ik had toch al de keuze gemaakt oom naar Swans te gaan, dus niet echt. Jacco Gardner als vervanger deed mij ook niet zoveel. Ben wel benieuwd naar hoe Iceage live is. Verwachting: als een roestige spijker langs de trommelvlies.
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 22:53:55 #46
274204 crew  Mexicanobakker
pi_128260053
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:50 schreef On het volgende:

[..]

Ik had toch al de keuze gemaakt oom naar Swans te gaan, dus niet echt. Jacco Gardner als vervanger deed mij ook niet zoveel. Ben wel benieuwd naar hoe Iceage live is. Verwachting: als een roestige spijker langs de trommelvlies.
Iceage vind ik zo'n ongeinspireerd overkomend bandje. Gardner was trouwens prima te doen, wil ik best nog eens zien. Maar zal vast niet zo jouw ding zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_128260144
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Iceage vind ik zo'n ongeinspireerd overkomend bandje. Gardner was trouwens prima te doen, wil ik best nog eens zien. Maar zal vast niet zo jouw ding zijn.
Ik ben fan van Syd Barrett dus daar zit Gardner wel goed, maar ik heb hem al eens gezien en dat was wat braaf, een beetje saai. Zijn album vond ik ook erg afwisselend.
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 22:57:03 #48
pi_128260215
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:55 schreef On het volgende:

[..]

Ik ben fan van Syd Barrett dus daar zit Gardner wel goed, maar ik heb hem al eens gezien en dat was wat braaf, een beetje saai. Zijn album vond ik ook erg afwisselend.
Ja ik snap wat je bedoelt, het was niet uniek ofzo maar voor die paar minuten bij een vervanger was het wel prima. Ik baal nog steeds wel verdomd hard dat ik m'n oordoppen niet had meegenomen :')
pi_128260278
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja ik snap wat je bedoelt, het was niet uniek ofzo maar voor die paar minuten bij een vervanger was het wel prima. Ik baal nog steeds wel verdomd hard dat ik m'n oordoppen niet had meegenomen :')
Ik zag iemand snoeppapiertjes in zijn oren stoppen. Met een beetje creativiteit kom je er wel. :')

Ik denk bij jou nu de hele tijd dat Atze op fok zit trouwens, maar dat heb je vast wel vaker gehoord.
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:02:06 #50
pi_128260506
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:58 schreef On het volgende:

[..]

Ik zag iemand snoeppapiertjes in zijn oren stoppen. Met een beetje creativiteit kom je er wel. :')

Ik denk bij jou nu de hele tijd dat Atze op fok zit trouwens, maar dat heb je vast wel vaker gehoord.
Ik heb nog wat geprobeerd, maar dat werkte - helaas - niet echt. Maar aan de rand van de tent was het prima te horen hoor. Dus toch nog maar een keer apart live zien, al zal dat, als het niet snel is, toch wel weer een compleet andere show zijn. Ik volg die beweging toch niet goed genoeg uiteindelijk.

En ja, dat heb ik al vaker gehoord, ja. :') Maar Kevin Strootman zit ook niet op FOK! hoor. ;)
pi_128260642
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb nog wat geprobeerd, maar dat werkte - helaas - niet echt. Maar aan de rand van de tent was het prima te horen hoor. Dus toch nog maar een keer apart live zien, al zal dat, als het niet snel is, toch wel weer een compleet andere show zijn. Ik volg die beweging toch niet goed genoeg uiteindelijk.

En ja, dat heb ik al vaker gehoord, ja. :') Maar Kevin Strootman zit ook niet op FOK! hoor. ;)
De BKS-recensies waren wel in orde toch?
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:05:42 #52
pi_128260744
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef On het volgende:

[..]

De BKS-recensies waren wel in orde toch?
Pff, vond ze eerder wat positief over sommige dingen. (Vooral mainstage acts)
Tentreviews klopten wel aardig, al vond ik dat ze het geluid wel erg meenamen in de recensies van hardere bands en het ze bij de zachtere acts niets uit leek te maken.

Maar ach, reviews blijven toch subjectief. Ik heb genoten en dat telt.
pi_128261047
Ja reviews waren af en toe wel een beetje te lief... maar ik moet ook zeggen dat ik eigenlijk weinig echt slechte dingen heb gezien... en misschien komt het omdat de bands over het algemeen nog nieuw zijn en daardoor je verwachtingen toch lager....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:12:42 #54
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_128261097
Nieuw?
O)))
pi_128261238
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:22 schreef MaJo het volgende:
Bloc Party vond ik maar tegenvallen trouwens, zal me niets verbazen als die band snel uit elkaar gaat, aangezien ook alleen de zanger nog maar over is :')
Ik stoorde me vooral aan zijn kauwgomkauwen tijdens het zingen... alsof hij er geen fuck zin in had... het werd ook nergens echt spannend maar wel voldoende...

Ze gaan volgens mij na dit festivalseizoen weer uit elkaar trouwens, volgens mij is de drummer heel recent al opgestapt
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:16:09 #56
pi_128261303
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik stoorde me vooral aan zijn kauwgomkauwen tijdens het zingen... alsof hij er geen fuck zin in had... het werd ook nergens echt spannend maar wel voldoende...

Ze gaan volgens mij na dit festivalseizoen weer uit elkaar trouwens, volgens mij is de drummer heel recent al opgestapt
Ja, en dat is de enige fatsoenlijke muzikant. Jammer dat het zo'n kutband is geworden na zo'n topdebuut.
pi_128261305
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef arucard het volgende:
Nieuw?
Ja nieuw in de zin van wat onbekender... althans ik heb de meeste bands echt wel moeten opzoeken van tevoren...
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:17:42 #58
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_128261399
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja, klopt. Nu anderhalve week geleden.
Ik vond het trouwens wel een oke optreden (maar ik ben één van de weinigen). Misschien uit nostalgisch oogpunt omdat ze veel van hun eerste twee platen speelden en het was wel verfrissend met een nieuwe drumster.
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:18:00 #59
pi_128261408
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja nieuw in de zin van wat onbekender... althans ik heb de meeste bands echt wel moeten opzoeken van tevoren...
Valt wel mee toch? Maar een paar bands met 1 EP/album uit, en die kwamen er vaak het slechtst vanaf (SKATERS en Ofei een 4, THOAP een 5..)
pi_128261431
Wel hele hoge cijfers ja, maar om nou te zeggen dat ik het er ergens mee oneens ben...niet echt eigenlijk. Was gewoon een goed festival in de breedte :) En 3voor12 is vaak erg kritisch, dus het is niet zo als Oor ofzo die zo ongeveer alle muziek goed vindt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:18:30 #61
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_128261439
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh zo :P Klopt, maar dat vond ik juist wel leuk aan het festival. Wat vreemde eenden in de bijt
O)))
pi_128261602
Recensies op Pinkpop te negatief, op BKS te lief. Is het dan nooit goed. ;) Het is wel zo dat de sfeer/context van het festival zelfs wel eens invloed kan hebben op een cijfer. De ambiance van de bossen en een intiemere sfeer zorgen er al snel voor dat een cijfer omhoog wordt afgerond dan omlaag. De 'nieuwe' acts werden juist met de grond gelijk gemaakt. Ofei, Skaters, No.

Dat kauwen van Bloc Party stoorde ik me ook aan, wat gemaakt nonchalant. Die drumster mocht er wel wezen. Zij is van New Young Pony Club en Hot Chip geloof ik.
pi_128261616
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef arucard het volgende:

[..]

Oh zo :P Klopt, maar dat vond ik juist wel leuk aan het festival. Wat vreemde eenden in de bijt
Toch heb ik geen enkele "nieuwe" band gezien die me echt overdonderde. Al mijn highlights zijn precies die bands waarvan ik het verwacht had. Dat vind ik wel jammer. Op ITGWO vorig jaar was de helft van mijn highlights volledig verrassend, om een vergelijking te maken :)
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:23:57 #64
pi_128261767
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:

[..]

Toch heb ik geen enkele "nieuwe" band gezien die me echt overdonderde. Al mijn highlights zijn precies die bands waarvan ik het verwacht had. Dat vind ik wel jammer. Op ITGWO vorig jaar was de helft van mijn highlights volledig verrassend, om een vergelijking te maken :)
De nieuwe bands stonden ook wel vaak op irritante momenten geprogrammeerd.
pi_128261879
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef On het volgende:
Recensies op Pinkpop te negatief, op BKS te lief. Is het dan nooit goed. ;) Het is wel zo dat de sfeer/context van het festival zelfs wel eens invloed kan hebben op een cijfer. De ambiance van de bossen en een intiemere sfeer zorgen er al snel voor dat een cijfer omhoog wordt afgerond dan omlaag. De 'nieuwe' acts werden juist met de grond gelijk gemaakt. Ofei, Skaters, No.

Dat kauwen van Bloc Party stoorde ik me ook aan, wat gemaakt nonchalant. Die drumster mocht er wel wezen. Zij is van New Young Pony Club en Hot Chip geloof ik.
Ik vond de negatieve recensie over No dan weer niet terecht trouwens... die deden het echt alleraardigst als een soort minder destructief klinkend broertje van The National :D
pi_128261910
quote:

[..]

Dat heb ik met maar een act gehad: Thomas Azier _O_ _O_
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:27:12 #67
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_128261957
quote:

[..]

Vrijdag vond ik Black Dice en Doldrums toch wel erg leuk.
O)))
pi_128262018
Thomas Azier deed het erg goed ja! Vooral na Ghostcity hoorde je iedereen zingend de tent verlaten. Waiting for the sunliiiight.
pi_128262032
Oh en Swim Deep was ook erg leuk vrijdags
pi_128262154
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef arucard het volgende:

[..]

Vrijdag vond ik Black Dice en Doldrums toch wel erg leuk.
Black Dice kende ik wel (maar ik stond toen bij de monkeys...) en Doldrums was inderdaad wel cool
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:31:54 #71
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_128262214
Ik ben nu al benieuwd naar volgend jaar :P
Tilburg (en omgeving) heeft nu wel erg veel leuke festivals trouwens
O)))
pi_128262449
Ik ben bang dat het volgend jaar in no-time is uitverkocht... zeker als 3FM het net zo gaat hypen als ze met Eurosonic/Noorderslag hebben gedaan... daar moet je tegenwoordig ook echt binnen 10 minuten bij zijn anders zijn ze uitverkocht :')
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:35:59 #73
pi_128262458
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:31 schreef arucard het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar volgend jaar :P
Tilburg (en omgeving) heeft nu wel erg veel leuke festivals trouwens
Tilburg probeert volgens mij de avantgardistische cultuurstad te zijn tegenwoordig.
pi_128262521
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat het volgend jaar in no-time is uitverkocht... zeker als 3FM het net zo gaat hypen als ze met Eurosonic/Noorderslag hebben gedaan... daar moet je tegenwoordig ook echt binnen 10 minuten bij zijn anders zijn ze uitverkocht :')
Zoals de lineup nu was, is het totaal niet geschikt voor 3fm publiek....
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:37:36 #75
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_128262536
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tilburg probeert volgens mij de avantgardistische cultuurstad te zijn tegenwoordig.
Beter toch!

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Van mij mag dat 3fm wel wegblijven idd
O)))
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:38:34 #76
pi_128262577
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:37 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zoals de lineup nu was, is het totaal niet geschikt voor 3fm publiek....
Toch weet ik dat er genoeg van die types waren. Kwamen dan voor 3/4 acts en renden jankend bij Swans weg.
pi_128262651
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Toch weet ik dat er genoeg van die types waren. Kwamen dan voor 3/4 acts en renden jankend bij Swans weg.
Klopt....denk dat een Mozes en Damien Rice en de Arctic Monkeys wel al die jonge jugend heeft aangetrokken ja ;( Achja.
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:41:21 #78
pi_128262722
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

Klopt....denk dat een Mozes en Damien Rice en de Arctic Monkeys wel al die jonge jugend heeft aangetrokken ja ;( Achja.
Zo'n uberhipster ben ik zelf ook niet om heel eerlijk te zijn :@ Hoewel ik wel het een en ander in het noise- en shoegaze-segment waardeer. :P

Maar 3fm staat hier vaak zat aan :')
pi_128262871
Ik heb geen probleem met 3fm, wel met de gemiddelde luisteraar van 3fm.
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 23:46:32 #80
pi_128262953
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:44 schreef Norrage het volgende:
Ik heb geen probleem met 3fm, wel met de gemiddelde luisteraar van 3fm.
Je moet het met een korrel zout nemen. Op muziekgebied ben ik het sowieso te vaak oneens met mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')