Que?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef Perruche het volgende:
Kennen jullie dat, wanneer je te lang wacht met eten dat je dan onverzadigbaar bent?
Nou, ik ging laat lunchen en ik had ZO VEEL honger, en nu heb ik alles op en nog vet veel honger. Als ik eerder had gegeten had ik niet ZO VEEL honger en was ik meer verzadigd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef V1z0R het volgende:
Zal toch uit hemzelf moeten komen, joycie
[..]
Que?
Ah zo, en ken het inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou, ik ging laat lunchen en ik had ZO VEEL honger, en nu heb ik alles op en nog vet veel honger. Als ik eerder had gegeten had ik niet ZO VEEL honger en was ik meer verzadigd.
ik word gewoon heel kribbigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef Perruche het volgende:
Kennen jullie dat, wanneer je te lang wacht met eten dat je dan onverzadigbaar bent?
quote:
City is veel relaxter dan heathrow! Zit in de docklands, je kunt gewoon op de DLR stappen daar naar Bank of Tower Gatewayquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:36 schreef anna82 het volgende:
Op Schiphol ontdekken dat je niet op Heathrow vliegt, maar op City Airport?? is best matig
Maar m'n hotel zit naast Heathrowquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
City is veel relaxter dan heathrow! Zit in de docklands, je kunt gewoon op de DLR stappen daar naar Bank of Tower Gateway
oh shoot! dat is wel vervelend dan...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar m'n hotel zit naast Heathrow(werk) Nu even ontdekken hoe ik daar dan weer ga komen!
Lief.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Perruche het volgende:
Laatst had ik aardappelen gemaakt op een voor mij nieuwe manier, echt lekker! Zo in plakjes koken, heel kort, en dan af laten koelen op bakken met olijfolie, dikgesneden uiten en paprikapoede/p&z. Dan nog af en toe beetje water erbij om het smeuig te houden. Echt ik ging kapot zo lekker
Oh en hazelnootpastavooral op een rijstwafel
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lief.
Basis koken is zo ondergewaardeerd. Terwijl het meestal lekkerder id dsn dat ingewikkelde gedoe
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar m'n hotel zit naast Heathrow(werk) Nu even ontdekken hoe ik daar dan weer ga komen!
Met het vliegtuigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:
Nee ik ben nu bij mijn vader en broertje on Breda. Dus vandaar dat het zo snel was, ik hoop dat hij het idee heeft dat hij met me kan praten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Perruche het volgende:
Heel goed Joycie! wel snel, via whatsapp of wat?
Update:
O: dubbele bth pindakaas, cappuccino
T: appel en lu grainy (soort mueslireep maar met havermout en niet veel suiker)
L: pistoletje bakkeljouw, 200 gr broccolisalade, een tonic
T: kwark met jam en pitjes
T: banaan
S: bodyattack
D: thaise curry met champignon/courgette/boontjes en witte rijst
Ik probeer hem inderdaad ook aan te sporen om te gaan sporten, hij heeft een tijd een paar keer achter elkaar een brug op gefietst en dan heeft hij wel even volgehouden. In de sportschool schaamt hij zich. En ik woon niet bij hem in de buurt. Dat is wel lastig anders kon ik hem gewoon ophalen om hem mee te nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:51 schreef the85mc het volgende:
Lastig Joycie. Je kunt hem niet dwingen niet meer te snoepen, hij is oud genoeg om te beseffen dat snoepen niet echt goed is. Misschien zou je hem juist kunnen motiveren om te gaan sporten. Of misschien samen sporten als jullie bijelkaar in de buurt wonen.
Ik ben er ook heel bang voor. Maar ben zo bang dat hij zich ongelukkig voelt. Hij heeft veel moeten voorduren de afgelopen tijd (ik ook, maar ik had een lieve vriend aan mijn zij), zit hele dagen op zijn kamer, te gamen, series te kijken en heeft geen sociale contacten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef V1z0R het volgende:
Zal toch uit hemzelf moeten komen, joycie
[..]
Que?
Zal fijn zijn dat het loopt zoals de therapeut zegtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:31 schreef An24 het volgende:
Dag slankies!
Even bijgelezen, volgens mij is het hier redelijk rustig weer![]()
En welkom voor de nieuwkomer!
Ik kom net terug van de orthopedisch manueel therapeut. Hele verhaal weer uitgelegd. Hij vindt het terecht dat ik niet naar de chiropractor terug ga, nu ik een definitieve diagnose EDS heb. Was blij dat ik niet het vaattype of Marfan heb, omdat manipuleren dan idd effect kan hebben op bloedvaten. Heeft slechts twee nekwervels aangepakt, daar waar de chiropractor altijd mijn hele nek doet. Het ging best zacht en ik voel me ook niet 'ziek' als anders. Ik doe even geen yoga vandaag, maar ik ben voorzichtig positief. Volgende week kijkt hij of alles netjes blijft zitten.
Sterkte!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:38 schreef _aurum_ het volgende:
Klinkt goed An!
Ik ben zoooooo laat thuis vannachtHet plan was om 1500 in de auto springen en terugracenrijden. We moeten nog vertrekken en de Peripherique over /faal
En ik moet morgenochten vroeg op kantoor zijn /dubbelfaal
als het helpt: pm staat openquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef Goodbye het volgende:
Oei, Aurum!
Ik baal een beetje van een situatie op mijn werk. Of ik wel of niet mijn mening ventileer maakt niet uit voor de uitkomst, maar toch vind ik het zwak van mezelf dat ik dan dus maar niks zeg. Maar goed, op een mega conflict zit ik ook weer niet te wachten, dus ik moet het maar loslaten.
ik krijg daar een beetje zo'n beeld bij, saus met de spaghetti er al in:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef _Dido_ het volgende:
D: spaghettisausdacht dat de spaghetti er al bij in zat
Gaaf Mo! Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen of overmorgen interview voor een PhD beurs aan de universiteit die qua keuze op de tweede plek staatBen shortlisted
goed bezig! En nu hopen dat je eerste keus je ook wil!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen of overmorgen interview voor een PhD beurs aan de universiteit die qua keuze op de tweede plek staatBen shortlisted
Feli voor Jquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef kwakz0r het volgende:
wij hebben feest-eten vanavond, J heeft gisteren zijn masterscriptie gepresenteerd en t is goed gegaan!
tuinboontjes en frisse salade, een lekkere schnitzel van de slager (die zijn niet gezond, want gepaneerd, maar zo af en toe wel heel lekker), met zelfgemaakte ovenfrietjes (aardappelen rauw in reepjes met twee eetlepels olie omschudden en dan peper, kerrie en knoflook of andere kruiden erdoor, in de oven grillen)
wordt lastig om terug te gaan want Eurodisney bestaat niet meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb inmiddels contact gehad met de docente die ziek thuis zit trouwens. Bedoeling is of derde week van juli of na de vakantie eindgesprek, voor 15 juli inleveren commentaar op feedback vakdidactiek en eerste versie scriptie en dat dan in/na de vakantie verbeteren.
Voor 15 juli maak ik ook de herziening van mijn proefschrift af, dan gaan daarna alle tellertjes lopen richting de verdediging.
Als in sept. de master klaar is en oktober (hopelijk) de PhD ook, dan wil ik als beloning naar Eurodisney met mijn liefheb een mooie aanbieding gezien voor de herfstvakantie,maar als dat te vroeg komt in t voorjaar... (ik vond Disney altijd maar stom, maar sinds ik er geweest ben wil ik echt heel graag terug)
Ja poep, ik schrijf ook gewoon pannekoek, en ik noem de boekenwinkel ook nog gewoon kooyker terwijl het selexyz kooyker heet nu.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wordt lastig om terug te gaan want Eurodisney bestaat niet meer![]()
Selexyz wordt alweer Polarequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja poep, ik schrijf ook gewoon pannekoek, en ik noem de boekenwinkel ook nog gewoon kooyker terwijl het selexyz kooyker heet nu.
dat wilde ik zeggen maar ik wist de naam niet meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef laziness het volgende:
[..]
Selexyz wordt alweer PolareBeetje bij blijven kwak
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja poep, ik schrijf ook gewoon pannekoek, en ik noem de boekenwinkel ook nog gewoon kooyker terwijl het selexyz kooyker heet nu.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef laziness het volgende:
[..]
Selexyz wordt alweer PolareBeetje bij blijven kwak
ik ben ook heul niet in Eurodisney geweest (het was in 2008 volgens mij), maar dat bekt nou eenmaal lekkerder dan disneyland parijs...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef laziness het volgende:
Het heeft trouwens maar 3 jaar Euro Disney geheten en heet al 17 jaar Disneyland Paris
kinderen kunnen zich niet echt uithongeren volgens mij, als hij echt honger heeft gaat hij wel weer/meer eten volgens mij. zeurt t consternatiebureau over zn curve?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef laziness het volgende:
Het heeft trouwens maar 3 jaar Euro Disney geheten en heet al 17 jaar Disneyland Paris
Iemand nog tips om je peuter gezond te laten eten? Of überhaupt te eten? Volgens mij wil hij mee doen aan de slank reeks![]()
hij is van harte welkomquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef laziness het volgende:
Iemand nog tips om je peuter gezond te laten eten? Of überhaupt te eten? Volgens mij wil hij mee doen aan de slank reeks![]()
Oh nee totaal niet hoor. De curve is goed. Hij wordt alleen heel lang en daardoor wel steeds slanker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kinderen kunnen zich niet echt uithongeren volgens mij, als hij echt honger heeft gaat hij wel weer/meer eten volgens mij. zeurt t consternatiebureau over zn curve?
misschien kun je hem laten helpen in de keuken, al is hij daar misschien wat te jong voor nog. Er zijn ook kindvriendelijke recepten te vinden op internet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef laziness het volgende:
Ja als ik vanaf volgende maand thuis zit zal ik me eens verdiepen in wat kindvriendelijke recepten ipv vooral snel omdat iedereen moe is bij thuis komen na een werkdag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
misschien kun je hem laten helpen in de keuken, al is hij daar misschien wat te jong voor nog. Er zijn ook kindvriendelijke recepten te vinden op internet.
ik denk consultatiebureauquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een apart woord, 'consternatiebureau'Heet dat echt zo?
Het gaat lekker de laatste tijd met jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef _Dido_ het volgende:
D: spaghettisausdacht dat de spaghetti er al bij in zat
dat soort dingen idd. Als eten er leuk uitziet eten ze het wel op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Broodjes beleggen met gezichtjes en komkommerkrokodillen maken!
Leek mij ook, anders is het wel geniaalquote:
de laatste tijd? Hoezo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het gaat lekker de laatste tijd met jou
die kikkererwten zijn echt lang geledenquote:
Creaaam Freaaaachequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef Californium het volgende:
Lijstjes
O: Muesli met yoghurt
L: pasta met kaas (maar vond het niet lekker dus te weinig gegeten)
T: aardbeitjes
D: Pasta met bult groente, pesto . beetje feta en een beetje creme fraiche [ afbeelding ]
T: Fruitjes met kwark
T: (mits ik het weg krijg) paar augurkjes
Geniale afleveringquote:
Echt waar!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef laziness het volgende:
Dan valt het meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
die kikkererwten zijn echt lang geledenen de pita's hoorden zo volgens het recept, kan ik ook niks aan doen
Wit broodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Broodjes beleggen met gezichtjes en komkommerkrokodillen maken!
[ afbeelding ]
Yes ma'am!quote:
Oké, dankjewelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Begin anders gewoon met kleine stappen. Koop volkoren brood en beschuit, eet volkoren pasta en zilvervliesrijst i.p.v. de 'witte' variant en eet elke avond minstens 2 ons groenten. Gaat dat goed, probeer dan telkens iets aan te passen aan je voedingspatroon (geen suikerrijk broodbeleg of toetjes, minder koolhydraten+meer eiwitten).
Alles in één keer omgooien is te lastig.
Smeer je er eerst een laagje pindakaas opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yes ma'am!Of Jersey Shore boterhammen
(of heb je dan weer carrot cake nodig?)
heul veul mensen zeggen nog EuroDisneyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar!!Ik zeg ook Eurodisney
![]()
En wat groente & peuters betreft schijnt het te helpen als je de groente heel fijn overal doorheen doet
ik heb hem op mn iPad maar weet de naam niet meer. Wil straks wel even voor je kijken als je nog geen antwoord hebtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Probability het volgende:
Weet iemand hoe die app heet met alle boodschappen in de aanbieding van verschillende supermarkten?
Ik ken hem niet had er alleen van gehoord. Graag!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik heb hem op mn iPad maar weet de naam niet meer. Wil straks wel even voor je kijken als je nog geen antwoord hebter zitten ook folders van drogisterijen enzo in, bedoel je die? Of echt alleen met supermarkten?
Dat is inderdaad wel even handig denk ik. Wat voor Nikes heb je?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef _Dido_ het volgende:
Op naar de fysio. Toch maar even sokken aangedaan in mn Nikes
app heet Reclamefolders, zegt neefjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ken hem niet had er alleen van gehoord. Graag!
quote:
mijn woordgrap, wat doen jullie!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leek mij ook, anders is het wel geniaal![]()
"Wij veroorzaken consternatie
"
Oké, zijn dat je dagelijkse schoenen of heb je die voor het sporten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef _Dido_ het volgende:
AB: Nike free. Zitten heerlijk maar meuren als de pest als je geen sokken draagt.
die draag ik eigenlijk wel vaak ja. Zonder sokken want ze waaien zo lekker door! Zijn eigenlijk wel hardloopschoenen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, zijn dat je dagelijkse schoenen of heb je die voor het sporten?
En met meurende schoenen heb ik geen ervaring, ik heb altijd sokken aan.
Oké, ik zoek eigenlijk nog nieuwe hardloopschoenen. Zou je ze aanraden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
die draag ik eigenlijk wel vaak ja. Zonder sokken want ze waaien zo lekker door! Zijn eigenlijk wel hardloopschoenen.
Fysio geweest, tape gekregen, mag weer hardlopen maar geen Jillian op blote voetenstraks eens kijken of ik het aandurf...
Appie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Probability het volgende:
Weet iemand hoe die app heet met alle boodschappen in de aanbieding van verschillende supermarkten?
Oh, dat ga ik met die van 16 ook eens proberen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar!!Ik zeg ook Eurodisney
![]()
En wat groente & peuters betreft schijnt het te helpen als je de groente heel fijn overal doorheen doet
Vorige week schatte iemand me 7 jaar ouderquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef Probability het volgende:
Ik heb een week geleden op m'n tong gebeten en het doet nog steeds pijn
En de buurman van m'n ouders herkende mij niet, ik had een veel dikker gezicht. Ja doei
* toch wel chagrijnig is
Aanbiedingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Probability het volgende:
Geenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje
O: (13:00u) 250 gr kwark, 2 el vlaaivulling, 2 el muesli
L: (16:30) 2 maisbolletjes: 1x kaas, 1x komkommersalade
D: (18:30) dunne grillburger, gebakken aardappels en witlofsalade
Oh, wakker vanaf half 7 oid.
Derp
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje
O: (13:00u) 250 gr kwark, 2 el vlaaivulling, 2 el muesli
L: (16:30) 2 maisbolletjes: 1x kaas, 1x komkommersalade
D: (18:30) dunne grillburger, gebakken aardappels en witlofsalade
Oh, wakker vanaf half 7 oid.
Derp
Vind ik ook. Veel te veel meisje meisje bladquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef Probability het volgende:
Ik heb de Woman's Health gekocht maar ik vind het maar een stom ding.
O, zitten jullie in die fasequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh nee totaal niet hoor. De curve is goed. Hij wordt alleen heel lang en daardoor wel steeds slanker.
En ik weet wel dat ze op een krentenbol en melk kunnen overleven volgens de onderzoeken. Maar het is zo kut elke keer dat volle bord weg gooien.
Plus ik dacht dat is nog een beetje on topic
Ik had op iets stoers gehoopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Veel te veel meisje meisje blad
Had je m'n post over die app gezien?quote:
Ik had de naam vd app ook al doorgegeven, daar heb je niet op gereageerdquote:
Heb hem gedownload!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik had de naam vd app ook al doorgegeven, daar heb je niet op gereageerd
ik wil ook wel bammetjes opsturen, XM!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef laziness het volgende:
Zeg XM, laat Duvel eens bammetjes smeren voor jou 's ochtends die je alleen uit de koelkast hoeft te grijpen
Hoe bedoel je gesponsordquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:54 schreef Probability het volgende:
Mwoah, niet heeel gezond: http://www.menshealth.nl/(...)f/Eetplan_deel_4.pdf
Ja dat, verstoppen. Blijven ze in ieder geval aan de smaak wennen. En een multivitamine geven elke dag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Uiteindelijk verstopten we de groente fijngemaakt in een omelet, en noemden we dat telkens 'pizza'. Dat hielp! Vooral met spinazie, prima te doen. Je kan het ook nog laten afkoelen, stop je het gewoon tussen die krentebol.
6x zelfs. Nog twee keer te gaan.quote:
Oké dan, hoever heb je gerend? En hoelang deed je erover?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef _Dido_ het volgende:
Helemaal op de chimanier gerend net en man, wat voelde ik me licht! Ging ook als een speerEn nergens last van
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, ik zoek eigenlijk nog nieuwe hardloopschoenen. Zou je ze aanraden?
En fijn dat jij weer mag.
Zwaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
6x zelfs. Nog twee keer te gaan.
En ik weet het, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Kolven, voeden, kind rechtop houden tegen reflux, luier verschonen en dan is het al zowat weer tijd om het hele riedeltje te herhalen. Kolven kost ca. 4 uur per dag, voeden minstens net zoveel zo niet langer. En vandaag kreeg ik bezoek dus dan heeft douchen en aankleden iets meer prio.
10 km in 20 minutenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan, hoever heb je gerend? En hoelang deed je erover?
Oh en:
[..]
Doe je goed, vind ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
10 km in 20 minutenNiet helemaal mijn toptempo, maar dat komt wel weer.
W.b. schoenen: gewoon naar een hardloopzaak gaan, daar weten ze wel wat je hebben moet. Of juist niet en gewoon op je gympies gaan hardlopen.
Hoe doe je dat kolven nu? Heb je een elektrisch dubbelzijdig ding?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik weet het, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Kolven, voeden, kind rechtop houden tegen reflux, luier verschonen en dan is het al zowat weer tijd om het hele riedeltje te herhalen. Kolven kost ca. 4 uur per dag, voeden minstens net zoveel zo niet langer. En vandaag kreeg ik bezoek dus dan heeft douchen en aankleden iets meer prio.
Luiers delegeren, tenzij het bezoek niet weet hoe een pamper werkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oef.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leeftijd. Jij kunt nog zonder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Mufasa208 het volgende:
Tomtesteron aan het kijken, lol!
Die Tom aan de testosteronboosters en die pillen die hij allemaal moet slikken.
O ja multivitamine, goeie! En Omega 3. Ik vergeet ze steeds te kopenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja dat, verstoppen. Blijven ze in ieder geval aan de smaak wennen. En een multivitamine geven elke dag.
Laziness, ik heb pas dit boekje gekocht met allemaal makkelijke recepten. Niet heel spectaculair, maar wel best smaakvol. We aten pas een heel aardig pastagerecht met fijngemalen broccoli erdoor, en er gingen zelfs een paar happen naar binnen bij beide kinderen! (Lena heeft er een handje van de kaas van elk pastagerecht te eten en het daarbij te houden.)
Die boterhammen zijn briljant! Ga ik binnenkort hier eens maken.
Zorg dan wel dat je heeeeel rustig opbouwt en niet op je hak landt, anders heb je zo een blessure te pakken als je op gympies loopt. Heb je daar geen zin in en wil je met 10 weken op 5 km zitten, dan zou ik gewoon naar een hardloopzaak gaan en daar schoenen met demping kopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe je goed, vind ik.
Oké, ik heb op zich nog wel gympies, kan ik die wel gewoon proberen. Ik wil wel hardlopen maar ik heb ook geen zin om heel duur uit te zijn. Ik heb weinig (lees: niks) te besteden op dit moment.
Wut? Jij loopt 30 km/u en dat is niet je toptempo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat voor gympen? Zou ik niet direct aanraden eigenlijk..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe je goed, vind ik.
Oké, ik heb op zich nog wel gympies, kan ik die wel gewoon proberen. Ik wil wel hardlopen maar ik heb ook geen zin om heel duur uit te zijn. Ik heb weinig (lees: niks) te besteden op dit moment.
Haha ja vast....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
W.b. schoenen: gewoon naar een hardloopzaak gaan, daar weten ze wel wat je hebben moet. Of juist niet en gewoon op je gympies gaan hardlopen.
Sigme en minilot lopen op sockwa's. Maar die weten dan ook wat ze doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat voor gympen? Zou ik niet direct aanraden eigenlijk..
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe je goed, vind ik.
Ja, gehuurd van de thuiszorg. Overweeg er een aan te schaffen. Moet kolven tot ze leeg zijn en dat duurt ongeveer 20-25 minuten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe doe je dat kolven nu? Heb je een elektrisch dubbelzijdig ding?
Of naar Viz of naar Nalliequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:19 schreef Probability het volgende:
Ik zou dan lekker gaan fietsen of zwemmen of zo. Hardlopen is helemaal niet zo goed voor je lichaam (kijk maar naar Dido)
Doe eens de situatie analyseren. Kan je best, ook als je hoofd uit staatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Wut? Jij loopt 30 km/u en dat is niet je toptempo?
Oké, dan ga ik het wel heeeeel rustig opbouwen. Ik wil geen blessures want dat werkt nogal averechts, dan kun je juist weer een tijdje niet sportenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je heeeeel rustig opbouwt en niet op je hak landt, anders heb je zo een blessure te pakken als je op gympies loopt. Heb je daar geen zin in en wil je met 10 weken op 5 km zitten, dan zou ik gewoon naar een hardloopzaak gaan en daar schoenen met demping kopen.
Dan moet ik even kijken, ik weet niet precies wat voor soort. Ik laat het je weten, goed?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat voor gympen? Zou ik niet direct aanraden eigenlijk..
Wut, wat bedoel je? Ik zeg gewoon wat de opties zijn en zij moet zelf weten wat ze ermee doet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Probability het volgende:
Dido geef dan geen advies als je alleen raar advies kan geven.
All stars lijkt mij niet heel fijn. Tenzij je misschien op het gras ipv het asfalt gaat rennen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan moet ik even kijken, ik weet niet precies wat voor soort. Ik laat het je weten, goed?
Oké het komt een beetje raar over.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wut, wat bedoel je? Ik zeg gewoon wat de opties zijn en zij moet zelf weten wat ze ermee doet.
niet zo bedoeld iig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Oké het komt een beetje raar over.
Volgens mij zijn het wel iets van All stars ja, of van die neppe. Maar ik ga zo even kijken of ik ze kan vinden in mijn kast, ik heb ze al een tijdje niet aan gehad. En misschien kom ik nog wel wat anders (beters) tegen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef Probability het volgende:
[..]
All stars lijkt mij niet heel fijn. Tenzij je misschien op het gras ipv het asfalt gaat rennen.
ik denk dat prob je "10 km in 20 min maar dat is niet mijn toptempo" erbij bedoelt. (als in: 30 km/u)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
niet zo bedoeld iig.
Ik ben alleen niet verantwoordelijk voor andermans blessures, dus weet waar je aan begint, AB!
Als je maar 3x gaat hardlopen is het zonde. Je kan misschien mooie hardloopschoenen die je evt. ook nog dagelijks aan zou kunnen trekken (van Nike zie je nu best veel mensen mee in felle kleurtjes)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wel iets van All stars ja, of van die neppe. Maar ik ga zo even kijken of ik ze kan vinden in mijn kast, ik heb ze al een tijdje niet aan gehad. En misschien kom ik nog wel wat anders (beters) tegen.
Maar als het All stars zijn, kan ik dan beter iets kopen?
Ik ken je situatie niet zo goed en weet niet hoelang je nog wilt of moet blijven kolven, maar heb je al eens geoefend met handsfree kolven? In het OUD-forum kun je daar wel tips voor inwinnen. Ik ben het indertijd gaan doen omdat ik op mijn werk kolven zo vreselijk vond en tussendoor wou kunnen blijven werken. Boterhammen en een pot thee klaarzetten en kolven maar! Goed eten, goed drinken en 20-25 minuten ontspannen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, gehuurd van de thuiszorg. Overweeg er een aan te schaffen. Moet kolven tot ze leeg zijn en dat duurt ongeveer 20-25 minuten.
Ik ga gewoon voorzichtig doen zoals je zei, ik begrijp het!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
niet zo bedoeld iig.
Ik ben alleen niet verantwoordelijk voor andermans blessures, dus weet waar je aan begint, AB!
Wat is er?quote:
Ja, ik weet dus niet hoelang ik het volhoud, maar ik ben wel van plan om door te zetten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Als je maar 3x gaat hardlopen is het zonde. Je kan misschien mooie hardloopschoenen die je evt. ook nog dagelijks aan zou kunnen trekken (van Nike zie je nu best veel mensen mee in felle kleurtjes)
Dankjewel voor de tip, misschien kan ik daar nog wel even kijken dan. Maar ik zie eerst wel even hoe het gaat op m'n gympies. Als het pijn gaat doen weet ik dat ik moet stoppen en betere schoenen nodig heb.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef Nallie het volgende:
Altijd beter om goeie hardloopschoenen te kopen, maar wel zonde als je ze dan niet gaat gebruiken...
Als je het wil proberen kan je wel wat goedkopere vinden bij de Perry ofzo, maar als je t volhoudt wel snel echt goeie kopen bij Runnersworld bijvoorbeeld.
Hardlopen is heel blessuregevoelig inderdaad.
Ik ben ook de sjaak terwijl ik wel braaf goeie schoenen had... dus dat is ook geen garantie
Props voor XM
Ik ben nogal kieskeurig wat kleding betreft. Als het niet precies is wat ik wil dan kan ik nog uren door zoeken in winkels tot ik wel gevonden heb wat ik wil. Krinloop wordt 'm dan niet denk ik. Maar ik vind het super dat jullie allemaal meedenken met mequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef Probability het volgende:
Ik weet niet hoeveel je van plan bent uit te gaven aan broeken maar bij de kringloop heb je prima broeken voor ¤7-12 euro.
Gewoon heel hip naar de thriftshop dus.
Decathlon! Pas 3 sportbroeken en een shirtje gekocht voor 50 euroquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben nogal kieskeurig wat kleding betreft. Als het niet precies is wat ik wil dan kan ik nog uren door zoeken in winkels tot ik wel gevonden heb wat ik wil. Krinloop wordt 'm dan niet denk ik. Maar ik vind het super dat jullie allemaal meedenken met me.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef Probability het volgende:
Ik weet niet hoeveel je van plan bent uit te gaven aan broeken maar bij de kringloop heb je prima broeken voor ¤7-12 euro.
Gewoon heel hip naar de thriftshop dus.
Hoe zit het bij hun met omruilen? Ik zie dat ze hier in de buurt geen winkel hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Decathlon! Pas 3 sportbroeken en een shirtje gekocht voor 50 euro
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef Cholula het volgende:
AD heb je al vaker gesport? Als je met gympies als All Stars gaat hardlopen heb je meer kans op blessures dan met een goede hardloopschoen die op de stand van jouw voeten en op jouw looptechniek is aangemeten. (Barefootrunning ga ik even niet aanhalen)
En wat Probability al zegt, ga fietsen of zwemmen. Zwemkleding heb je waarschijnlijk wel?
In de sportschool wel, maar dat is op zo'n loopband of fiets. Niet echt buiten nog.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef Cholula het volgende:
AD heb je al vaker gesport? Als je met gympies als All Stars gaat hardlopen heb je meer kans op blessures dan met een goede hardloopschoen die op de stand van jouw voeten en op jouw looptechniek is aangemeten. (Barefootrunning ga ik even niet aanhalen)
En wat Probability al zegt, ga fietsen of zwemmen. Zwemkleding heb je waarschijnlijk wel?
Maar wat een held!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:42 schreef Mufasa208 het volgende:
Lol, hij eindigd 6 van de 7. Om dan 6 maanden later de vierde plek in te nemen vanwege het positief testen op anabolen vanwege de tegenstanders, met eventueel uitzicht op de derde plaats.
Handsfree? Kan dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken je situatie niet zo goed en weet niet hoelang je nog wilt of moet blijven kolven, maar heb je al eens geoefend met handsfree kolven? In het OUD-forum kun je daar wel tips voor inwinnen. Ik ben het indertijd gaan doen omdat ik op mijn werk kolven zo vreselijk vond en tussendoor wou kunnen blijven werken. Boterhammen en een pot thee klaarzetten en kolven maar! Goed eten, goed drinken en 20-25 minuten ontspannen.
Ik weet niet meer zo goed hoe ik het deed. Voedingsbeha om de schelpen heen of zo. In het borstvoedingstopic hebben ze vast wel tips. Het is even uitvogelen wat je zelf handig vindt, maar je handen vrij hebben is zó fijn!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Handsfree? Kan dat?
Ik ga eens googlen
Echt barefoot niet, wel minimalistisch. Ik heb een tijd op fivefingers gelopen, maar ik kreeg vrij vlot daarna scheenbeenvliesontsteking aan beide benen. Of het daardoor kwam weet ik niet, maar ik heb er niet meer mee hardgelopen. Nu zit ik nog steeds te kijken naar de betere uitvoering van fivefingers om daar weer mee te starten, maar ik vind ze toch best duur voor schoenen die er misschien voor zorgen dat ik straks weer x aantal maanden niet kan hardlopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]Doe jij aan barefoot running dan?
Ik hoorde dit weekend dat mensen die echt op blote voeten lopen een soort leerlaagje op hun voetzolen krijgen. Geen eelt, maar echt iets anders.
Oh, wat apart. De meeste mensen komen juist van scheenbeenproblemen af door Fivefingers en vergelijkbare schoenen. Je weet zeker dat je techniek wel goed is? (geen hiellanding?) Ik weet nog niet of m'n huidige schoenen de oplossing zijn voor mijn scheenbeenproblemen. ik weet wel dat ik geen tien passen op m'n hak kan landen zonder meteen m'n schenen weer te voelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef Cholula het volgende:
[..]
Echt barefoot niet, wel minimalistisch. Ik heb een tijd op fivefingers gelopen, maar ik kreeg vrij vlot daarna scheenbeenvliesontsteking aan beide benen. Of het daardoor kwam weet ik niet, maar ik heb er niet meer mee hardgelopen. Nu zit ik nog steeds te kijken naar de betere uitvoering van fivefingers om daar weer mee te starten, maar ik vind ze toch best duur voor schoenen die er misschien voor zorgen dat ik straks weer x aantal maanden niet kan hardlopen.
En dat leerlaagje zou dat misschien net zoals bij de handen van noeste arbeiders zijn? Die hebben naast eelt ook een soort van leerlaagje toch?
quote:
Oh, die Fivefingers zien er wel grappig uit. Maar dat is dus wat ik juist niet moet hebben qua ondersteuning he?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Oh, wat apart. De meeste mensen komen juist van scheenbeenproblemen af door Fivefingers en vergelijkbare schoenen. Je weet zeker dat je techniek wel goed is? (geen hiellanding?) Ik weet nog niet of m'n huidige schoenen de oplossing zijn voor mijn scheenbeenproblemen. ik weet wel dat ik geen tien passen op m'n hak kan landen zonder meteen m'n schenen weer te voelen.
Overigens maakt het bij barefootstyle running op zich weinig uit op welke schoenen je loopt. Soms is het oppervlak waarop je loopt reden om voor een bepaald type zool te kiezen. Ergo: je kunt het ook op sockwa's proberen ipv dure fivefingersAls je techniek maar goed is.
Moet je sigme en minilot vragen, die lopen op sockwa'squote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef Cholula het volgende:
Ik land op mijn voorvoet, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
Bij de fysio bleek dat de stand van mijn knieën en enkels niet zo goed was dus daar ligt ook zeker een deel van het probleem. Ben je weleens ziek geworden van iets en dat je dat daarna niet meer wilde eten? Ik denk dat dat bij mij het geval is met de fivefingers. Misschien probeer ik het over een paar maanden weer als mijn huidige blessure onder controle is. Ik blijf het idee achter de schoenen wel erg goed vinden.
Edit: sockwa ken ik nog niet, zit inderdaad een leuker prijskaartje aan. Goede ervaringen mee?
Het wordt vanzekf makkelijker xm, maar het begint toch echt met beter voor jezekf zorgen weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef Probability het volgende:
Hee wow ik voel mij voor het eerst weer redelijk oké qua humeur.
Chill.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Probability het volgende:
Ik ben allemaal kleding aan het passen van toen ik 14-18 was en het past ook nog en staat best leukhaha
Ik heb even gekeken en het zijn inderdaad All stars. Ik kan dat hardlopen dus wel op m'n buik schrijven?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef Probability het volgende:
[..]
All stars lijkt mij niet heel fijn. Tenzij je misschien op het gras ipv het asfalt gaat rennen.
Leukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Probability het volgende:
Ik ben allemaal kleding aan het passen van toen ik 14-18 was en het past ook nog en staat best leukhaha
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van Prob van een uur geleden
Haha helemaal niet zo bijzonder eigenlijk.. Meeste dingen zijn effen/niet mode gevoeligquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk. Ik ben stiekem wel benieuwd hoe het eruit ziet, maar ik ga je niet om foto's vragen want dat is alleen maar vervelend voor jou
.
Ah, oké.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha helemaal niet zo bijzonder eigenlijk.. Meeste dingen zijn effen/niet mode gevoelig
Da's niks vergeleken met Dido's 10 km in 20 minquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Zo. Record gelopen
5.7km (3EM) in 30.58, met kíller hill (68 meter omhoog in nog geen 900 meter) en een 5K tijd van 26.58!
ik ook nietquote:
Ik race tegen mezelf, niet tegen anderenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's niks vergeleken met Dido's 10 km in 20 min(of was je aan het fietsen, Dido
)
Ik heb ook heel veel kleding. In heel veel maten
En wat eet je vandaag?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:42 schreef Novem het volgende:
Morgen.
O - Griekse yoghurt/lijnzaad/havermout/blauwe bessen/pindakaas/maple syrup
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 tonijn, 1 30+ kaas
T - 25 gram amandelen, banaantje
S - bootcamp
D - salade van krieltjes in schil, sperziebonen, bieten, uitgebakken spekblokjes, rode ui, vinaigrette
Goed man!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik race tegen mezelf, niet tegen anderen![]()
Én vandaag m'n interview @ Universiteit 'in het zuiden'. Zeer gerenommeerde universiteitals die me willen hebben
hoop dat mijn voorkeur om langs te komen in plaats van te bellen/skypen al een streepje voor zet (tenzij de andere kandidaten uit Australië en China komen ofzo
Ondanks alle bureaucratie en het einde van de vakantie: Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Was op een formulier blijkbaar mn woonplaats vergeten in te vullen. Voor de verwerking moest ik dat nog aanvullen. Gelukkig had ik een kopie van mn ID meegestuurd, de bureaucratie
Morgen alweer naar huis! Jammer wel.
Als ze wel straatnaam, huisnummer en postcode had ingevuld dan kon die medewerker het zelf ook opzoeken. Denk dat dat het is.quote:
ik snap het nog steeds niet. Waar gaat het over?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ze wel straatnaam, huisnummer en postcode had ingevuld dan kon die medewerker het zelf ook opzoeken. Denk dat dat het is.
Een formulier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:33 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet. Waar gaat het over?
Sorry!quote:
Ik ook. Word een beetje gek van mezelf. Nu net er een flink ontbijt ingegooid (gebakken eieren, bacon, baked beans en toast) en zo maar eens naar het ziekenhuis gaan fietsen.quote:Ik ben weer een beetje uit mijn flow de laatste dagen. Tijd om er weer in te komen!
Moet dat er bij staan dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:33 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet. Waar gaat het over?
mja iedereen schijnt het te snappenquote:
hét ontbijt had jou gelust?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:04 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Veel plezier nog vandaag en gefeliciteerd, Puff!
Zo'n ontbijt als die van HPKW had mij ook wel gelustmaar de kwark was ook wel lekker vanochtend.
Fixed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Dat klopt, maar ik ga zo 15 km fietsen, daarna nog 5 km fietsen, rondlopen, 20 km fietsen en dan pas lunchen lunges.
Is gelusten geen goed woord dan?quote:
quote:Gelusten, onp. w. gel. (het gelustte, heeft gelust), behagen, believen, genoegen vinden in.
Ja, zielig dat er mensen wél foto's maken maar niets doen, behalve dan het naar de Sun en andere roddelmeuk sturen, achteraf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef Probability het volgende:
Zielig! http://www.mirror.co.uk/n(...)see-shocking-1955564
Ja dat, zeggen dat ze echt doodsbang was en het dan maar wel gewoon laten gebeuren naast je als medegast of oberquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zielig dat er mensen wél foto's maken maar niets doen, behalve dan het naar de Sun en andere roddelmeuk sturen, achteraf.
Dit!quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zielig dat er mensen wél foto's maken maar niets doen, behalve dan het naar de Sun en andere roddelmeuk sturen, achteraf.
Waarom "..." bij de tonijnsalade? Is het van die vega-tonijn?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit!
Lijstje
O: Muesli met kwark en nectarine!
T: volkoren knäckebröd met kaas
L: 3 boterhammen met "tonijnsalade"
T: Kiwi
D: Veel boontjes, aardappels (voorgebakken volgens mij).
T: nog even bedenken
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:42 schreef Novem het volgende:
[..]
Waarom "..." bij de tonijnsalade? Is het van die vega-tonijn?
Ik vind dat ook zo lekker, net als vegetarische biefstukquote:
Het heet nu eenmaal vegetarische tonijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo lekker, net als vegetarische biefstuk![]()
Nee, maar hoe kun je iets nou tonijnsalade noemen, als er geen tonijn inzit? Dan is het toch wannabe-tonijnsalade..
Ik kende het niet, en ik heb het even gegoogled. Het schijnt nog best lekker te zijn. Het ziet er niet zo lekker uitquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Het heet nu eenmaal vegetarische tonijnMaar ik zal het de volgende keer wannabe-tonijnsalade noemen voor jou
Het ziet er ook allemaal best wel raar uit, zeker in vergelijking met echte tonijn, de kleur is anders en de structuur is niet helemaal hetzelfde, maar ik vind het wel lekker! Tis ook maar wat je er zelf van maakt! Ik vind het lekker met augurken en klein beetje mayoquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik kende het niet, en ik heb het even gegoogled. Het schijnt nog best lekker te zijn. Het ziet er niet zo lekker uit
Echt? Ik vind dat best eetbaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had een tijdje geleden toen ik in NL was per ongeluk van die vega filet american gehaald bij de AH. Gátver
aai!quote:
Tonyn heet het tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Het heet nu eenmaal vegetarische tonijnMaar ik zal het de volgende keer wannabe-tonijnsalade noemen voor jou
Haha grappig! Is me tot nu toe nog niet opgevallen. Eet ook eigenlijk alleen deze tonijn en de vega-worstjes van de AH, en af en toe tofuquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:06 schreef _mille-feuille_ het volgende:
[..]
Tonyn heet het toch? Ik zag gister dit filmpje in het vegetarisch eten-topic:
Ik vond het al zo stom dat er gehackt op de verpakking staat ipv gewoon gehakt.
Gehackt? Dit product wordt geproduceerd door Anonymous..quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:06 schreef _mille-feuille_ het volgende:
[..]
Tonyn heet het toch? Ik zag gister dit filmpje in het vegetarisch eten-topic:
Ik vond het al zo stom dat er gehackt op de verpakking staat ipv gewoon gehakt.
Willy Selten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gehackt? Dit product wordt geproduceerd door Anonymous..
Eens; vooral andere mensen vinden het altijd nodig om vega-vlees aan te schaffen want "dat hoort er toch bij???". Zo heb ik verschillende dingen gegeten en eet ik die dingen nu eigenlijk gewoon omdat ik ze heel lekker vind en niet omdat het op vlees moet lijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:08 schreef loveli het volgende:
Vegetarisch vleesWaarom moet het per se op vlees lijken? Eet gewoon ander voer, denk ik dan.
/sorry
Niet te kanen. En inderdaad, neem dan gewoon hummus ofzo, maar vegetarisch 'vlees', ik snap 't niet zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat best eetbaarmaar misschien als je een andere smaak verwacht...
![]()
Wat ben je goed bezigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb inmiddels contact gehad met de docente die ziek thuis zit trouwens. Bedoeling is of derde week van juli of na de vakantie eindgesprek, voor 15 juli inleveren commentaar op feedback vakdidactiek en eerste versie scriptie en dat dan in/na de vakantie verbeteren.
Voor 15 juli maak ik ook de herziening van mijn proefschrift af, dan gaan daarna alle tellertjes lopen richting de verdediging.
Als in sept. de master klaar is en oktober (hopelijk) de PhD ook, dan wil ik als beloning naar Eurodisney met mijn liefheb een mooie aanbieding gezien voor de herfstvakantie,maar als dat te vroeg komt in t voorjaar... (ik vond Disney altijd maar stom, maar sinds ik er geweest ben wil ik echt heel graag terug)
Maar modellen hebben nooit hele grote borsten, want dan pas je niet in de samples. Die hebben vooral veel kipfilets.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef Probability het volgende:
Whehe nee dat zou m'n plan B zijn als ik grote borsten had.
Nu moet ik toch maar iets anders verzinnen. Yoga lerares worden of zo.
Zeikerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Gvd ik Ben mijn plakkaatverf vergeten en nu voel ik me naakt.
Alleen mascara
want jij zeikt idd nooitquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:32 schreef Perruche het volgende:
Ik Ben met prob. Toch prima? Echt je kan over alles wel zeiken
Geen noodsetje in je tas?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Gvd ik Ben mijn plakkaatverf vergeten en nu voel ik me naakt.
Alleen mascara
Woah rustig maar je blijft je nummer 1 zeurpositie heus wel behoudenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
(ziet er vast prima uit)
Nou ja, hamburgers groeien ook niet aan varkens/koeien/paarden, hè. Er is ook ooit door iemand bedacht om het in die vorm te gieten. Vegaburgers hebben alleen dezelfde vorm, maar andere ingrediënten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Vegetarische hamburgers ook zoiets. Snappen mensen niet wat ham is?
lolbroek!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Woah rustig maar je blijft je nummer 1 zeurpositie heus wel behouden
lololololquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Woah rustig maar je blijft je nummer 1 zeurpositie heus wel behouden
In America's next topmodel roepen ze altijd dat je niet groter dan een C moet zijn omdat samples anders niet meer passenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:30 schreef Probability het volgende:
Bikinimodellen moeten wel jetsers hebben hoorin ieder geval een beetje
http://www.pdfmerge.com/quote:
Oh ik zou dan geen high fashion model worden maar lekker ordinairquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In America's next topmodel roepen ze altijd dat je niet groter dan een C moet zijn omdat samples anders niet meer passen.
dus ga je hier zitten trollen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef Probability het volgende:
Ik heb zin om te trollen maar m'n date reageert niet.
Wel verstandig op zich.
nee behalve tegen mij dan natuurlijk. Ben er echt klaar mee dus kappen svp.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef Probability het volgende:
[..]
O wel een goed idee. Maar zo ben ik niet.
Hehehehequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef the85mc het volgende:
lolol, mooi dit topic.
Tijd om popcorn erbij te pakken geloof ik. En niet uitvechten per DM dat is saai voor de rest. Wel een beetje sociaal blijven.
Dat wil ik best doen op de voorwaarde dat jij je gedrag ook aanpast en minderquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
nee behalve tegen mij dan natuurlijk. Ben er echt klaar mee dus kappen svp.
Prikt er paar op een stokje en hebt vegetarische kipspiesjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:48 schreef Nallie het volgende:
Vegakuiken? Beetje klein hapje!
Ik heb zin in een hamburger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |