Que?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef Perruche het volgende:
Kennen jullie dat, wanneer je te lang wacht met eten dat je dan onverzadigbaar bent?
Nou, ik ging laat lunchen en ik had ZO VEEL honger, en nu heb ik alles op en nog vet veel honger. Als ik eerder had gegeten had ik niet ZO VEEL honger en was ik meer verzadigd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef V1z0R het volgende:
Zal toch uit hemzelf moeten komen, joycie
[..]
Que?
Ah zo, en ken het inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou, ik ging laat lunchen en ik had ZO VEEL honger, en nu heb ik alles op en nog vet veel honger. Als ik eerder had gegeten had ik niet ZO VEEL honger en was ik meer verzadigd.
ik word gewoon heel kribbigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef Perruche het volgende:
Kennen jullie dat, wanneer je te lang wacht met eten dat je dan onverzadigbaar bent?
quote:
City is veel relaxter dan heathrow! Zit in de docklands, je kunt gewoon op de DLR stappen daar naar Bank of Tower Gatewayquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:36 schreef anna82 het volgende:
Op Schiphol ontdekken dat je niet op Heathrow vliegt, maar op City Airport?? is best matig
Maar m'n hotel zit naast Heathrowquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
City is veel relaxter dan heathrow! Zit in de docklands, je kunt gewoon op de DLR stappen daar naar Bank of Tower Gateway
oh shoot! dat is wel vervelend dan...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar m'n hotel zit naast Heathrow(werk) Nu even ontdekken hoe ik daar dan weer ga komen!
Lief.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Perruche het volgende:
Laatst had ik aardappelen gemaakt op een voor mij nieuwe manier, echt lekker! Zo in plakjes koken, heel kort, en dan af laten koelen op bakken met olijfolie, dikgesneden uiten en paprikapoede/p&z. Dan nog af en toe beetje water erbij om het smeuig te houden. Echt ik ging kapot zo lekker
Oh en hazelnootpastavooral op een rijstwafel
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lief.
Basis koken is zo ondergewaardeerd. Terwijl het meestal lekkerder id dsn dat ingewikkelde gedoe
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar m'n hotel zit naast Heathrow(werk) Nu even ontdekken hoe ik daar dan weer ga komen!
Met het vliegtuigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:
Nee ik ben nu bij mijn vader en broertje on Breda. Dus vandaar dat het zo snel was, ik hoop dat hij het idee heeft dat hij met me kan praten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Perruche het volgende:
Heel goed Joycie! wel snel, via whatsapp of wat?
Update:
O: dubbele bth pindakaas, cappuccino
T: appel en lu grainy (soort mueslireep maar met havermout en niet veel suiker)
L: pistoletje bakkeljouw, 200 gr broccolisalade, een tonic
T: kwark met jam en pitjes
T: banaan
S: bodyattack
D: thaise curry met champignon/courgette/boontjes en witte rijst
Ik probeer hem inderdaad ook aan te sporen om te gaan sporten, hij heeft een tijd een paar keer achter elkaar een brug op gefietst en dan heeft hij wel even volgehouden. In de sportschool schaamt hij zich. En ik woon niet bij hem in de buurt. Dat is wel lastig anders kon ik hem gewoon ophalen om hem mee te nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:51 schreef the85mc het volgende:
Lastig Joycie. Je kunt hem niet dwingen niet meer te snoepen, hij is oud genoeg om te beseffen dat snoepen niet echt goed is. Misschien zou je hem juist kunnen motiveren om te gaan sporten. Of misschien samen sporten als jullie bijelkaar in de buurt wonen.
Ik ben er ook heel bang voor. Maar ben zo bang dat hij zich ongelukkig voelt. Hij heeft veel moeten voorduren de afgelopen tijd (ik ook, maar ik had een lieve vriend aan mijn zij), zit hele dagen op zijn kamer, te gamen, series te kijken en heeft geen sociale contacten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef V1z0R het volgende:
Zal toch uit hemzelf moeten komen, joycie
[..]
Que?
Zal fijn zijn dat het loopt zoals de therapeut zegtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:31 schreef An24 het volgende:
Dag slankies!
Even bijgelezen, volgens mij is het hier redelijk rustig weer![]()
En welkom voor de nieuwkomer!
Ik kom net terug van de orthopedisch manueel therapeut. Hele verhaal weer uitgelegd. Hij vindt het terecht dat ik niet naar de chiropractor terug ga, nu ik een definitieve diagnose EDS heb. Was blij dat ik niet het vaattype of Marfan heb, omdat manipuleren dan idd effect kan hebben op bloedvaten. Heeft slechts twee nekwervels aangepakt, daar waar de chiropractor altijd mijn hele nek doet. Het ging best zacht en ik voel me ook niet 'ziek' als anders. Ik doe even geen yoga vandaag, maar ik ben voorzichtig positief. Volgende week kijkt hij of alles netjes blijft zitten.
Sterkte!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:38 schreef _aurum_ het volgende:
Klinkt goed An!
Ik ben zoooooo laat thuis vannachtHet plan was om 1500 in de auto springen en terugracenrijden. We moeten nog vertrekken en de Peripherique over /faal
En ik moet morgenochten vroeg op kantoor zijn /dubbelfaal
als het helpt: pm staat openquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef Goodbye het volgende:
Oei, Aurum!
Ik baal een beetje van een situatie op mijn werk. Of ik wel of niet mijn mening ventileer maakt niet uit voor de uitkomst, maar toch vind ik het zwak van mezelf dat ik dan dus maar niks zeg. Maar goed, op een mega conflict zit ik ook weer niet te wachten, dus ik moet het maar loslaten.
ik krijg daar een beetje zo'n beeld bij, saus met de spaghetti er al in:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef _Dido_ het volgende:
D: spaghettisausdacht dat de spaghetti er al bij in zat
Gaaf Mo! Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen of overmorgen interview voor een PhD beurs aan de universiteit die qua keuze op de tweede plek staatBen shortlisted
goed bezig! En nu hopen dat je eerste keus je ook wil!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen of overmorgen interview voor een PhD beurs aan de universiteit die qua keuze op de tweede plek staatBen shortlisted
Feli voor Jquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef kwakz0r het volgende:
wij hebben feest-eten vanavond, J heeft gisteren zijn masterscriptie gepresenteerd en t is goed gegaan!
tuinboontjes en frisse salade, een lekkere schnitzel van de slager (die zijn niet gezond, want gepaneerd, maar zo af en toe wel heel lekker), met zelfgemaakte ovenfrietjes (aardappelen rauw in reepjes met twee eetlepels olie omschudden en dan peper, kerrie en knoflook of andere kruiden erdoor, in de oven grillen)
wordt lastig om terug te gaan want Eurodisney bestaat niet meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb inmiddels contact gehad met de docente die ziek thuis zit trouwens. Bedoeling is of derde week van juli of na de vakantie eindgesprek, voor 15 juli inleveren commentaar op feedback vakdidactiek en eerste versie scriptie en dat dan in/na de vakantie verbeteren.
Voor 15 juli maak ik ook de herziening van mijn proefschrift af, dan gaan daarna alle tellertjes lopen richting de verdediging.
Als in sept. de master klaar is en oktober (hopelijk) de PhD ook, dan wil ik als beloning naar Eurodisney met mijn liefheb een mooie aanbieding gezien voor de herfstvakantie,maar als dat te vroeg komt in t voorjaar... (ik vond Disney altijd maar stom, maar sinds ik er geweest ben wil ik echt heel graag terug)
Ja poep, ik schrijf ook gewoon pannekoek, en ik noem de boekenwinkel ook nog gewoon kooyker terwijl het selexyz kooyker heet nu.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wordt lastig om terug te gaan want Eurodisney bestaat niet meer![]()
Selexyz wordt alweer Polarequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja poep, ik schrijf ook gewoon pannekoek, en ik noem de boekenwinkel ook nog gewoon kooyker terwijl het selexyz kooyker heet nu.
dat wilde ik zeggen maar ik wist de naam niet meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef laziness het volgende:
[..]
Selexyz wordt alweer PolareBeetje bij blijven kwak
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja poep, ik schrijf ook gewoon pannekoek, en ik noem de boekenwinkel ook nog gewoon kooyker terwijl het selexyz kooyker heet nu.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef laziness het volgende:
[..]
Selexyz wordt alweer PolareBeetje bij blijven kwak
ik ben ook heul niet in Eurodisney geweest (het was in 2008 volgens mij), maar dat bekt nou eenmaal lekkerder dan disneyland parijs...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef laziness het volgende:
Het heeft trouwens maar 3 jaar Euro Disney geheten en heet al 17 jaar Disneyland Paris
kinderen kunnen zich niet echt uithongeren volgens mij, als hij echt honger heeft gaat hij wel weer/meer eten volgens mij. zeurt t consternatiebureau over zn curve?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef laziness het volgende:
Het heeft trouwens maar 3 jaar Euro Disney geheten en heet al 17 jaar Disneyland Paris
Iemand nog tips om je peuter gezond te laten eten? Of überhaupt te eten? Volgens mij wil hij mee doen aan de slank reeks![]()
hij is van harte welkomquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef laziness het volgende:
Iemand nog tips om je peuter gezond te laten eten? Of überhaupt te eten? Volgens mij wil hij mee doen aan de slank reeks![]()
Oh nee totaal niet hoor. De curve is goed. Hij wordt alleen heel lang en daardoor wel steeds slanker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kinderen kunnen zich niet echt uithongeren volgens mij, als hij echt honger heeft gaat hij wel weer/meer eten volgens mij. zeurt t consternatiebureau over zn curve?
misschien kun je hem laten helpen in de keuken, al is hij daar misschien wat te jong voor nog. Er zijn ook kindvriendelijke recepten te vinden op internet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef laziness het volgende:
Ja als ik vanaf volgende maand thuis zit zal ik me eens verdiepen in wat kindvriendelijke recepten ipv vooral snel omdat iedereen moe is bij thuis komen na een werkdag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
misschien kun je hem laten helpen in de keuken, al is hij daar misschien wat te jong voor nog. Er zijn ook kindvriendelijke recepten te vinden op internet.
ik denk consultatiebureauquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een apart woord, 'consternatiebureau'Heet dat echt zo?
Het gaat lekker de laatste tijd met jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef _Dido_ het volgende:
D: spaghettisausdacht dat de spaghetti er al bij in zat
dat soort dingen idd. Als eten er leuk uitziet eten ze het wel op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Broodjes beleggen met gezichtjes en komkommerkrokodillen maken!
Leek mij ook, anders is het wel geniaalquote:
de laatste tijd? Hoezo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het gaat lekker de laatste tijd met jou
die kikkererwten zijn echt lang geledenquote:
Creaaam Freaaaachequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef Californium het volgende:
Lijstjes
O: Muesli met yoghurt
L: pasta met kaas (maar vond het niet lekker dus te weinig gegeten)
T: aardbeitjes
D: Pasta met bult groente, pesto . beetje feta en een beetje creme fraiche [ afbeelding ]
T: Fruitjes met kwark
T: (mits ik het weg krijg) paar augurkjes
Geniale afleveringquote:
Echt waar!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef laziness het volgende:
Dan valt het meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
die kikkererwten zijn echt lang geledenen de pita's hoorden zo volgens het recept, kan ik ook niks aan doen
Wit broodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Broodjes beleggen met gezichtjes en komkommerkrokodillen maken!
[ afbeelding ]
Yes ma'am!quote:
Oké, dankjewelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Begin anders gewoon met kleine stappen. Koop volkoren brood en beschuit, eet volkoren pasta en zilvervliesrijst i.p.v. de 'witte' variant en eet elke avond minstens 2 ons groenten. Gaat dat goed, probeer dan telkens iets aan te passen aan je voedingspatroon (geen suikerrijk broodbeleg of toetjes, minder koolhydraten+meer eiwitten).
Alles in één keer omgooien is te lastig.
Smeer je er eerst een laagje pindakaas opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yes ma'am!Of Jersey Shore boterhammen
(of heb je dan weer carrot cake nodig?)
heul veul mensen zeggen nog EuroDisneyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar!!Ik zeg ook Eurodisney
![]()
En wat groente & peuters betreft schijnt het te helpen als je de groente heel fijn overal doorheen doet
ik heb hem op mn iPad maar weet de naam niet meer. Wil straks wel even voor je kijken als je nog geen antwoord hebtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Probability het volgende:
Weet iemand hoe die app heet met alle boodschappen in de aanbieding van verschillende supermarkten?
Ik ken hem niet had er alleen van gehoord. Graag!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik heb hem op mn iPad maar weet de naam niet meer. Wil straks wel even voor je kijken als je nog geen antwoord hebter zitten ook folders van drogisterijen enzo in, bedoel je die? Of echt alleen met supermarkten?
Dat is inderdaad wel even handig denk ik. Wat voor Nikes heb je?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef _Dido_ het volgende:
Op naar de fysio. Toch maar even sokken aangedaan in mn Nikes
app heet Reclamefolders, zegt neefjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ken hem niet had er alleen van gehoord. Graag!
quote:
mijn woordgrap, wat doen jullie!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leek mij ook, anders is het wel geniaal![]()
"Wij veroorzaken consternatie
"
Oké, zijn dat je dagelijkse schoenen of heb je die voor het sporten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef _Dido_ het volgende:
AB: Nike free. Zitten heerlijk maar meuren als de pest als je geen sokken draagt.
die draag ik eigenlijk wel vaak ja. Zonder sokken want ze waaien zo lekker door! Zijn eigenlijk wel hardloopschoenen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, zijn dat je dagelijkse schoenen of heb je die voor het sporten?
En met meurende schoenen heb ik geen ervaring, ik heb altijd sokken aan.
Oké, ik zoek eigenlijk nog nieuwe hardloopschoenen. Zou je ze aanraden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
die draag ik eigenlijk wel vaak ja. Zonder sokken want ze waaien zo lekker door! Zijn eigenlijk wel hardloopschoenen.
Fysio geweest, tape gekregen, mag weer hardlopen maar geen Jillian op blote voetenstraks eens kijken of ik het aandurf...
Appie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Probability het volgende:
Weet iemand hoe die app heet met alle boodschappen in de aanbieding van verschillende supermarkten?
Oh, dat ga ik met die van 16 ook eens proberen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar!!Ik zeg ook Eurodisney
![]()
En wat groente & peuters betreft schijnt het te helpen als je de groente heel fijn overal doorheen doet
Vorige week schatte iemand me 7 jaar ouderquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef Probability het volgende:
Ik heb een week geleden op m'n tong gebeten en het doet nog steeds pijn
En de buurman van m'n ouders herkende mij niet, ik had een veel dikker gezicht. Ja doei
* toch wel chagrijnig is
Aanbiedingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Probability het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |