abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128236408
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128236530
Kennen jullie dat, wanneer je te lang wacht met eten dat je dan onverzadigbaar bent?
pi_128236534
Ik heb net een poging gedaan om een gesprek te openen. En vooral vanuit mezelf gepraat. Dat ik er niet gelukkiger van word etc. etc. Ik kan denk ik alleen het gesprek open houden nu en aangeven dat hij met me kan praten als er iets is.
pi_128236655
Zal toch uit hemzelf moeten komen, joycie :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef Perruche het volgende:
Kennen jullie dat, wanneer je te lang wacht met eten dat je dan onverzadigbaar bent?
Que?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128236673
Heel goed Joycie! wel snel, via whatsapp of wat?

Update:
O: dubbele bth pindakaas, cappuccino
T: appel en lu grainy (soort mueslireep maar met havermout en niet veel suiker)
L: pistoletje bakkeljouw, 200 gr broccolisalade, een tonic
T: kwark met jam en pitjes
T: banaan
S: bodyattack
D: thaise curry met champignon/courgette/boontjes en witte rijst
pi_128236711
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Que?
Nou, ik ging laat lunchen en ik had ZO VEEL honger, en nu heb ik alles op en nog vet veel honger. Als ik eerder had gegeten had ik niet ZO VEEL honger en was ik meer verzadigd.
pi_128236720
Op dinsdag 25 juni 2013 10:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Als ontbijt had ik vandaag twee beschuitjes met hazelnootpasta en na de krantenwijk nog even een volkoren? Ik zou eerder een hartig beleg nemen

afbak stokbroodje met kaas in de oven gedaan en die opgegeten. volkoren? Kaas is oké want zuivel

Tussen de middag ga ik denk ik twee boterhammen met pindakaas eten en misschien nog iets van een soepje erbij.volkoren? Heldere soep met verse groente?

Vanavond ga ik kipfilet bakken en ik wil iets met aardappelen doen, maar ik weet nog niet precies in welke vorm. Qua groente weet ik ook nog niet precies wat ik in huis heb.
ik zou ze koken of in de oven met rozemarijn

ik mis nog 1x zuivel en iig 2x fruit. Hoeveel groente neem je? Wat drink je?
Worry is a misuse of imagination
pi_128236821
Laatst had ik aardappelen gemaakt op een voor mij nieuwe manier, echt lekker! Zo in plakjes koken, heel kort, en dan af laten koelen op bakken met olijfolie, dikgesneden uiten en paprikapoede/p&z. Dan nog af en toe beetje water erbij om het smeuig te houden. Echt ik ging kapot zo lekker :~

Oh en hazelnootpasta :~ vooral op een rijstwafel :~
pi_128236857
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nou, ik ging laat lunchen en ik had ZO VEEL honger, en nu heb ik alles op en nog vet veel honger. Als ik eerder had gegeten had ik niet ZO VEEL honger en was ik meer verzadigd.
Ah zo, en ken het inderdaad :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128236900
Lastig Joycie. Je kunt hem niet dwingen niet meer te snoepen, hij is oud genoeg om te beseffen dat snoepen niet echt goed is. Misschien zou je hem juist kunnen motiveren om te gaan sporten. Of misschien samen sporten als jullie bijelkaar in de buurt wonen.
pi_128236945
Ik zou naar je broertje op je ouders wijzen en het belang van sporten en goed eten benadrukken.
Werkt iig wel bij mij en m'n broertje
pi_128238023
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef Perruche het volgende:
ik word gewoon heel kribbig :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128239554
S: yoga
O: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 appels, stukje chocolade
S: klein rondje hardlopen
L: forel filet en salade
T: ben opzoek naar kwark en fruit
D: avgg gok ik

[ Bericht 2% gewijzigd door Probability op 25-06-2013 15:28:15 ]
pi_128239898
quote:
:')
pi_128240628
Op Schiphol ontdekken dat je niet op Heathrow vliegt, maar op City Airport?? is best matig :')
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:39:41 #17
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128240784
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:36 schreef anna82 het volgende:
Op Schiphol ontdekken dat je niet op Heathrow vliegt, maar op City Airport?? is best matig :')
City is veel relaxter dan heathrow! Zit in de docklands, je kunt gewoon op de DLR stappen daar naar Bank of Tower Gateway
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 25 juni 2013 @ 15:40:56 #18
70532 loveli
N
pi_128240839
Pluspunt: je vliegt.
crap in = crap out
pi_128240992
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

City is veel relaxter dan heathrow! Zit in de docklands, je kunt gewoon op de DLR stappen daar naar Bank of Tower Gateway
Maar m'n hotel zit naast Heathrow :D (werk) Nu even ontdekken hoe ik daar dan weer ga komen!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:48:34 #20
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128241164
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef anna82 het volgende:

[..]

Maar m'n hotel zit naast Heathrow :D (werk) Nu even ontdekken hoe ik daar dan weer ga komen!
oh shoot! dat is wel vervelend dan...
Kwak
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:53:19 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128241341
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Perruche het volgende:
Laatst had ik aardappelen gemaakt op een voor mij nieuwe manier, echt lekker! Zo in plakjes koken, heel kort, en dan af laten koelen op bakken met olijfolie, dikgesneden uiten en paprikapoede/p&z. Dan nog af en toe beetje water erbij om het smeuig te houden. Echt ik ging kapot zo lekker :~

Oh en hazelnootpasta :~ vooral op een rijstwafel :~
Lief.
Basis koken is zo ondergewaardeerd. Terwijl het meestal lekkerder id dsn dat ingewikkelde gedoe
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128241631
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lief.
Basis koken is zo ondergewaardeerd. Terwijl het meestal lekkerder id dsn dat ingewikkelde gedoe
:D lief? Mijn vriendje vond mij wel lief dat weekend. Zijn collega vertelde me zelfs dat mijn lover op kantoor verkondigt dat ik zo lekker kan koken _O-.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:05:28 #23
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128241841
quote:

[..]

Hardloopschoenen mee :Y :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128241898
M'n vader is het dak aan het verven dus ik sta buiten na een rondje hardlopen
pi_128241910
Kan wel even gaan rekken en strekken of zo :')
  Vis een optie? dinsdag 25 juni 2013 @ 16:11:11 #26
70532 loveli
N
pi_128242055
quote:

[..]

Met het vliegtuig :')
crap in = crap out
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:14:34 #27
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128242187
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Met het vliegtuig :')
And eternity in an hour.
pi_128242297
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Perruche het volgende:
Heel goed Joycie! wel snel, via whatsapp of wat?

Update:
O: dubbele bth pindakaas, cappuccino
T: appel en lu grainy (soort mueslireep maar met havermout en niet veel suiker)
L: pistoletje bakkeljouw, 200 gr broccolisalade, een tonic
T: kwark met jam en pitjes
T: banaan
S: bodyattack
D: thaise curry met champignon/courgette/boontjes en witte rijst
Nee ik ben nu bij mijn vader en broertje on Breda. Dus vandaar dat het zo snel was, ik hoop dat hij het idee heeft dat hij met me kan praten.
pi_128242457
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:51 schreef the85mc het volgende:
Lastig Joycie. Je kunt hem niet dwingen niet meer te snoepen, hij is oud genoeg om te beseffen dat snoepen niet echt goed is. Misschien zou je hem juist kunnen motiveren om te gaan sporten. Of misschien samen sporten als jullie bijelkaar in de buurt wonen.
Ik probeer hem inderdaad ook aan te sporen om te gaan sporten, hij heeft een tijd een paar keer achter elkaar een brug op gefietst en dan heeft hij wel even volgehouden. In de sportschool schaamt hij zich. En ik woon niet bij hem in de buurt. Dat is wel lastig anders kon ik hem gewoon ophalen om hem mee te nemen.

Ben er al even mee bezig, om zijn eet/beweeg patroon te veranderen. Niet dat jullie denken dat ik dit hem op een middag allemaal heb lopen vertellen ;)
pi_128242559
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Que?
Ik ben er ook heel bang voor. Maar ben zo bang dat hij zich ongelukkig voelt. Hij heeft veel moeten voorduren de afgelopen tijd (ik ook, maar ik had een lieve vriend aan mijn zij), zit hele dagen op zijn kamer, te gamen, series te kijken en heeft geen sociale contacten.

Ben zo blij dat hij volgend jaar een nieuwe studie begint in een andere stad, en ik hoop dat dat hem goed gaat doen!
pi_128242754
Dag slankies!

Even bijgelezen, volgens mij is het hier redelijk rustig weer :D

En welkom voor de nieuwkomer!

Ik kom net terug van de orthopedisch manueel therapeut. Hele verhaal weer uitgelegd. Hij vindt het terecht dat ik niet naar de chiropractor terug ga, nu ik een definitieve diagnose EDS heb. Was blij dat ik niet het vaattype of Marfan heb, omdat manipuleren dan idd effect kan hebben op bloedvaten. Heeft slechts twee nekwervels aangepakt, daar waar de chiropractor altijd mijn hele nek doet. Het ging best zacht en ik voel me ook niet 'ziek' als anders. Ik doe even geen yoga vandaag, maar ik ben voorzichtig positief. Volgende week kijkt hij of alles netjes blijft zitten.
pi_128242766
OT lijstje dan maar weer 's:

O: yoghurt met bosvruchten
T: snee volkorenbrood met hummus
L: omelet van 3 eieren met gele paprika, tomaat en spinazie
T: knackebrod pindakaas
S: 5km hardloopwedstrijd
D: kippensoep met restje volkorenbrood en hummus
Ja doei.
pi_128242990
Klinkt goed An!

Ik ben zoooooo laat thuis vannacht :') Het plan was om 1500 in de auto springen en terugracenrijden. We moeten nog vertrekken en de Peripherique over /faal

En ik moet morgenochten vroeg op kantoor zijn /dubbelfaal :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128243016
Klinkt trouwens goed An! Hopen dat alles op zijn plek blijft zitten :P
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:42:55 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128243156
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:31 schreef An24 het volgende:
Dag slankies!

Even bijgelezen, volgens mij is het hier redelijk rustig weer :D

En welkom voor de nieuwkomer!

Ik kom net terug van de orthopedisch manueel therapeut. Hele verhaal weer uitgelegd. Hij vindt het terecht dat ik niet naar de chiropractor terug ga, nu ik een definitieve diagnose EDS heb. Was blij dat ik niet het vaattype of Marfan heb, omdat manipuleren dan idd effect kan hebben op bloedvaten. Heeft slechts twee nekwervels aangepakt, daar waar de chiropractor altijd mijn hele nek doet. Het ging best zacht en ik voel me ook niet 'ziek' als anders. Ik doe even geen yoga vandaag, maar ik ben voorzichtig positief. Volgende week kijkt hij of alles netjes blijft zitten.
Zal fijn zijn dat het loopt zoals de therapeut zegt :Y

Mo, genoeg?

Lijst:
O: kwark, vla, suiker, aardbeien
T's: hele paprika, 200 gr wortelen, halve komkommer, cup a soup kerrie, boterham kaas
L: 2 boterhammen met ham, gekookt ei en een likje mayo/curry. Kom tomatencremesoep met ballen, 2 glazen melk
T's: nectarine, appel, peer, pruim, paar dropjes, blokje choco... Yep mijn suikermiddag :Y
D: Broccoli, gebakken kippenlevers met ui, spekjes en champignons, zilvervliesrijst met zelfgemaakte satesaus, spinazie
T: -
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128243177
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:38 schreef _aurum_ het volgende:
Klinkt goed An!

Ik ben zoooooo laat thuis vannacht :') Het plan was om 1500 in de auto springen en terugracenrijden. We moeten nog vertrekken en de Peripherique over /faal

En ik moet morgenochten vroeg op kantoor zijn /dubbelfaal :+
Sterkte!

En dank :*
pi_128243428
Oei, Aurum! :D

Ik baal een beetje van een situatie op mijn werk. Of ik wel of niet mijn mening ventileer maakt niet uit voor de uitkomst, maar toch vind ik het zwak van mezelf dat ik dan dus maar niks zeg. Maar goed, op een mega conflict zit ik ook weer niet te wachten, dus ik moet het maar loslaten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_128243538
Aurum, ik hoop voor dat je dat er niet zo'n belachelijke file op de Peripherique staat als toen ik er was. Anders kan ik je adviseren om dwars door Parijs heen te rijden. :P

Verder ging sporten waardeloos en heb ik maar 2 van mijn 3 rondjes gedaan en zit ik nu een late lunch/vroeg diner te eten. Beetje rommelige dag vandaag. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:45:29 #39
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128245339
D: spaghettisaus :') dacht dat de spaghetti er al bij in zat :')
And eternity in an hour.
pi_128245353
:D :'( :D
Ja doei.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:46:07 #41
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128245358
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef Goodbye het volgende:
Oei, Aurum! :D

Ik baal een beetje van een situatie op mijn werk. Of ik wel of niet mijn mening ventileer maakt niet uit voor de uitkomst, maar toch vind ik het zwak van mezelf dat ik dan dus maar niks zeg. Maar goed, op een mega conflict zit ik ook weer niet te wachten, dus ik moet het maar loslaten.
als het helpt: pm staat open :Y

Ik heb zo vaak de balen van een situatie op m'n werk :+
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:48:02 #42
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128245399
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef _Dido_ het volgende:
ik krijg daar een beetje zo'n beeld bij, saus met de spaghetti er al in:

rrrrrrrrrrrrrrrrrr :r
Kwak
pi_128245434
Wat kwak zegt :X
pi_128245486
Morgen of overmorgen interview voor een PhD beurs aan de universiteit die qua keuze op de tweede plek staat 8-) Ben shortlisted 8-)
Ja doei.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:51:25 #45
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128245505
wij hebben feest-eten vanavond, J heeft gisteren zijn masterscriptie gepresenteerd en t is goed gegaan!

tuinboontjes en frisse salade, een lekkere schnitzel van de slager (die zijn niet gezond, want gepaneerd, maar zo af en toe wel heel lekker), met zelfgemaakte ovenfrietjes (aardappelen rauw in reepjes met twee eetlepels olie omschudden en dan peper, kerrie en knoflook of andere kruiden erdoor, in de oven grillen)

O+
Kwak
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:51:28 #46
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128245510
Nee restje uit de vriezer met gehakt en veggies :+ ik maak as we speak toch nog even spaghetti, want dit is niet echt wat zo :+
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:52:02 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128245532
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen of overmorgen interview voor een PhD beurs aan de universiteit die qua keuze op de tweede plek staat 8-) Ben shortlisted 8-)
Gaaf Mo! Ik duim voor je!
Kwak
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:52:19 #48
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128245543
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
goed bezig! En nu hopen dat je eerste keus je ook wil! ^O^
And eternity in an hour.
pi_128245625
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef kwakz0r het volgende:
wij hebben feest-eten vanavond, J heeft gisteren zijn masterscriptie gepresenteerd en t is goed gegaan!

tuinboontjes en frisse salade, een lekkere schnitzel van de slager (die zijn niet gezond, want gepaneerd, maar zo af en toe wel heel lekker), met zelfgemaakte ovenfrietjes (aardappelen rauw in reepjes met twee eetlepels olie omschudden en dan peper, kerrie en knoflook of andere kruiden erdoor, in de oven grillen)

O+
Feli voor J *O*

En tof Mo! Succes!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:54:55 #50
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128245634
Ik heb inmiddels contact gehad met de docente die ziek thuis zit trouwens. Bedoeling is of derde week van juli of na de vakantie eindgesprek, voor 15 juli inleveren commentaar op feedback vakdidactiek en eerste versie scriptie en dat dan in/na de vakantie verbeteren.

Voor 15 juli maak ik ook de herziening van mijn proefschrift af, dan gaan daarna alle tellertjes lopen richting de verdediging.

Als in sept. de master klaar is en oktober (hopelijk) de PhD ook, dan wil ik als beloning naar Eurodisney met mijn lief O+ heb een mooie aanbieding gezien voor de herfstvakantie,maar als dat te vroeg komt in t voorjaar... (ik vond Disney altijd maar stom, maar sinds ik er geweest ben wil ik echt heel graag terug)
Kwak
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:56:32 #51
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128245691
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb inmiddels contact gehad met de docente die ziek thuis zit trouwens. Bedoeling is of derde week van juli of na de vakantie eindgesprek, voor 15 juli inleveren commentaar op feedback vakdidactiek en eerste versie scriptie en dat dan in/na de vakantie verbeteren.

Voor 15 juli maak ik ook de herziening van mijn proefschrift af, dan gaan daarna alle tellertjes lopen richting de verdediging.

Als in sept. de master klaar is en oktober (hopelijk) de PhD ook, dan wil ik als beloning naar Eurodisney met mijn lief O+ heb een mooie aanbieding gezien voor de herfstvakantie,maar als dat te vroeg komt in t voorjaar... (ik vond Disney altijd maar stom, maar sinds ik er geweest ben wil ik echt heel graag terug)
wordt lastig om terug te gaan want Eurodisney bestaat niet meer :+ O-)
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:03:41 #52
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128245971
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

wordt lastig om terug te gaan want Eurodisney bestaat niet meer :+ O-)
Ja poep, ik schrijf ook gewoon pannekoek, en ik noem de boekenwinkel ook nog gewoon kooyker terwijl het selexyz kooyker heet nu. :7
Kwak
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:05:21 #53
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128246029
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja poep, ik schrijf ook gewoon pannekoek, en ik noem de boekenwinkel ook nog gewoon kooyker terwijl het selexyz kooyker heet nu. :7
Selexyz wordt alweer Polare :P Beetje bij blijven kwak
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:06:30 #54
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128246065
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef laziness het volgende:

[..]

dat wilde ik zeggen maar ik wist de naam niet meer :')
Kwak
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:07:13 #55
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128246091
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:D
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:08:00 #56
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128246118
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef laziness het volgende:

[..]

^O^

Dat wist ik wel dat wist ik wel dat wist ik wel O-)
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:11:05 #57
244125 laziness
pi_128246249
Het heeft trouwens maar 3 jaar Euro Disney geheten en heet al 17 jaar Disneyland Paris :D

Iemand nog tips om je peuter gezond te laten eten? Of überhaupt te eten? Volgens mij wil hij mee doen aan de slank reeks :')
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:12:31 #58
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128246314
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef laziness het volgende:
Het heeft trouwens maar 3 jaar Euro Disney geheten en heet al 17 jaar Disneyland Paris :D
ik ben ook heul niet in Eurodisney geweest (het was in 2008 volgens mij), maar dat bekt nou eenmaal lekkerder dan disneyland parijs...
Kwak
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:13:17 #59
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128246342
quote:

Iemand nog tips om je peuter gezond te laten eten? Of überhaupt te eten? Volgens mij wil hij mee doen aan de slank reeks :')
kinderen kunnen zich niet echt uithongeren volgens mij, als hij echt honger heeft gaat hij wel weer/meer eten volgens mij. zeurt t consternatiebureau over zn curve?
Kwak
pi_128246350
Lijstje:

O: havermout, 2 pruimen, kokos
T: koffie verkeerd, appel
L: grote speltcracker met halve avocado, dubbele rijstwafel geitenkaas
T: havermoutkoekje, paar druiven
D: salade van spinazie, paprika, tomaat, kikkererwten, komkommer, pompoenpitten, een blikje tonijn aangemaakt met mayo/kwark en een gekookt ei
S: uur boksen
T: kwark/yoghurt

Beetje veel fruit/suiker vandaag, maar wel lekker :9
Be someone that makes you happy
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:14:23 #61
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128246386
quote:

hij is van harte welkom :Y lust hij broccoli?
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:14:49 #62
244125 laziness
pi_128246400
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

kinderen kunnen zich niet echt uithongeren volgens mij, als hij echt honger heeft gaat hij wel weer/meer eten volgens mij. zeurt t consternatiebureau over zn curve?
Oh nee totaal niet hoor. De curve is goed. Hij wordt alleen heel lang en daardoor wel steeds slanker.
En ik weet wel dat ze op een krentenbol en melk kunnen overleven volgens de onderzoeken. Maar het is zo kut elke keer dat volle bord weg gooien.
Plus ik dacht dat is nog een beetje on topic :+
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:15:26 #63
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128246426
quote:

misschien kun je hem laten helpen in de keuken, al is hij daar misschien wat te jong voor nog. Er zijn ook kindvriendelijke recepten te vinden op internet.
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:18:21 #64
244125 laziness
pi_128246546
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:15 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

misschien kun je hem laten helpen in de keuken, al is hij daar misschien wat te jong voor nog. Er zijn ook kindvriendelijke recepten te vinden op internet.
Ja als ik vanaf volgende maand thuis zit zal ik me eens verdiepen in wat kindvriendelijke recepten ipv vooral snel omdat iedereen moe is bij thuis komen na een werkdag.

Maar ik smeer hem voordat Mo een rolberoerte krijgt over het onderwerp ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:26:10 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128246853
Wat een apart woord, 'consternatiebureau' :D Heet dat echt zo? :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:26:43 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128246882
Broodjes beleggen met gezichtjes en komkommerkrokodillen maken! *O*

dinsdag 25 juni 2013 @ 18:26:48 #67
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128246888
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een apart woord, 'consternatiebureau' :D Heet dat echt zo? :D
ik denk consultatiebureau :P
And eternity in an hour.
pi_128246890
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef _Dido_ het volgende:
Het gaat lekker de laatste tijd met jou :D
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:27:35 #69
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128246916
quote:
dat soort dingen idd. Als eten er leuk uitziet eten ze het wel op.

Ik zou vroeger vast ook roze spruitjes gegeten hebben :Y :')
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:27:51 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128246924
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Leek mij ook, anders is het wel geniaal :D

" }:| Wij veroorzaken consternatie }:| "
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:27:58 #71
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128246930
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het gaat lekker de laatste tijd met jou :D
de laatste tijd? Hoezo? :D
And eternity in an hour.
pi_128246986
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

de laatste tijd? Hoezo? :D
De pita's & kikkererwten
pi_128247018
Lijstjes :)

O: Muesli met yoghurt
L: pasta met kaas (maar vond het niet lekker dus te weinig gegeten ;()
T: aardbeitjes :9
D: Pasta met bult groente, pesto . beetje feta en een beetje creme fraiche
T: Fruitjes met kwark
T: (mits ik het weg krijg) paar augurkjes :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:30:02 #74
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128247020
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De pita's & kikkererwten
die kikkererwten zijn echt lang geleden :D en de pita's hoorden zo volgens het recept, kan ik ook niks aan doen :P
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:32:02 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128247094
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef Californium het volgende:
Lijstjes :)

O: Muesli met yoghurt
L: pasta met kaas (maar vond het niet lekker dus te weinig gegeten ;()
T: aardbeitjes :9
D: Pasta met bult groente, pesto . beetje feta en een beetje creme fraiche [ afbeelding ]
T: Fruitjes met kwark
T: (mits ik het weg krijg) paar augurkjes :9
Creaaam Freaaaache :D
pi_128247129
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Creaaam Freaaaache :D
Geniale aflevering O+ :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128247135
quote:

Echt waar!! :D Ik zeg ook Eurodisney _O-

En wat groente & peuters betreft schijnt het te helpen als je de groente heel fijn overal doorheen doet :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128247160
Weet iemand hoe die app heet met alle boodschappen in de aanbieding van verschillende supermarkten?
pi_128247174
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

die kikkererwten zijn echt lang geleden :D en de pita's hoorden zo volgens het recept, kan ik ook niks aan doen :P
Dan valt het mee ;)
pi_128247193
quote:

[ afbeelding ]
Wit brood -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:35:46 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128247237
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wit brood -O-
Kan ook met bruin/volkoren, dan zijn het bruine gezichtjes *O*
pi_128247265
Multiculti boterhammen :D
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:38:06 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128247328
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:36 schreef Nallie het volgende:
Multiculti boterhammen :D
Yes ma'am! *O* Of Jersey Shore boterhammen :+ (of heb je dan weer carrot cake nodig?)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:43:03 #84
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128247499
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Begin anders gewoon met kleine stappen. Koop volkoren brood en beschuit, eet volkoren pasta en zilvervliesrijst i.p.v. de 'witte' variant en eet elke avond minstens 2 ons groenten. Gaat dat goed, probeer dan telkens iets aan te passen aan je voedingspatroon (geen suikerrijk broodbeleg of toetjes, minder koolhydraten+meer eiwitten).

Alles in één keer omgooien is te lastig.
Oké, dankjewel :) . Ga ik doen.
pi_128247564
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yes ma'am! *O* Of Jersey Shore boterhammen :+ (of heb je dan weer carrot cake nodig?)
Smeer je er eerst een laagje pindakaas op :P
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:45:56 #86
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128247609
Op naar de fysio. Toch maar even sokken aangedaan in mn Nikes :')
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:47:21 #87
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128247669
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat groente & peuters betreft schijnt het te helpen als je de groente heel fijn overal doorheen doet :+
heul veul mensen zeggen nog EuroDisney :+
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:49:06 #88
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128247735
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Probability het volgende:
Weet iemand hoe die app heet met alle boodschappen in de aanbieding van verschillende supermarkten?
ik heb hem op mn iPad maar weet de naam niet meer. Wil straks wel even voor je kijken als je nog geen antwoord hebt :) er zitten ook folders van drogisterijen enzo in, bedoel je die? Of echt alleen met supermarkten?
And eternity in an hour.
pi_128247810
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ik heb hem op mn iPad maar weet de naam niet meer. Wil straks wel even voor je kijken als je nog geen antwoord hebt :) er zitten ook folders van drogisterijen enzo in, bedoel je die? Of echt alleen met supermarkten?
Ik ken hem niet had er alleen van gehoord. Graag!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:00:02 #90
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128248165
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef _Dido_ het volgende:
Op naar de fysio. Toch maar even sokken aangedaan in mn Nikes :')
Dat is inderdaad wel even handig denk ik. Wat voor Nikes heb je?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:02:04 #91
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128248235
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ken hem niet had er alleen van gehoord. Graag!
app heet Reclamefolders, zegt neefje :)

AB: Nike free. Zitten heerlijk maar meuren als de pest als je geen sokken draagt.
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:06:38 #92
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128248396
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Leek mij ook, anders is het wel geniaal :D

" }:| Wij veroorzaken consternatie }:| "
mijn woordgrap, wat doen jullie!

:') *kras :'(

(zo noemen mijn collega's het, omdat er altijd gedoe om niks is bij die mutsen van het consultatiebureau... hoop gezeik, etc.)
Kwak
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:17:08 #93
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128248782
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef _Dido_ het volgende:
AB: Nike free. Zitten heerlijk maar meuren als de pest als je geen sokken draagt.
Oké, zijn dat je dagelijkse schoenen of heb je die voor het sporten?
En met meurende schoenen heb ik geen ervaring, ik heb altijd sokken aan.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:40:53 #94
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128249759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Oké, zijn dat je dagelijkse schoenen of heb je die voor het sporten?
En met meurende schoenen heb ik geen ervaring, ik heb altijd sokken aan.
die draag ik eigenlijk wel vaak ja. Zonder sokken want ze waaien zo lekker door! Zijn eigenlijk wel hardloopschoenen.

Fysio geweest, tape gekregen, mag weer hardlopen maar geen Jillian op blote voeten :') straks eens kijken of ik het aandurf...
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:47:16 #95
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128250062
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:40 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

die draag ik eigenlijk wel vaak ja. Zonder sokken want ze waaien zo lekker door! Zijn eigenlijk wel hardloopschoenen.

Fysio geweest, tape gekregen, mag weer hardlopen maar geen Jillian op blote voeten :') straks eens kijken of ik het aandurf...
Oké, ik zoek eigenlijk nog nieuwe hardloopschoenen. Zou je ze aanraden?

En fijn dat jij weer mag :) .
pi_128250104
Ik heb een week geleden op m'n tong gebeten en het doet nog steeds pijn :')

En de buurman van m'n ouders herkende mij niet, ik had een veel dikker gezicht. Ja doei :')

* toch wel chagrijnig is
  Vis een optie? dinsdag 25 juni 2013 @ 19:51:34 #97
70532 loveli
N
pi_128250249
quote:
Appie.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 25 juni 2013 @ 19:53:12 #98
70532 loveli
N
pi_128250316
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat ga ik met die van 16 ook eens proberen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 25 juni 2013 @ 19:53:49 #99
70532 loveli
N
pi_128250345
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef Probability het volgende:
Ik heb een week geleden op m'n tong gebeten en het doet nog steeds pijn :')

En de buurman van m'n ouders herkende mij niet, ik had een veel dikker gezicht. Ja doei :')

* toch wel chagrijnig is
Vorige week schatte iemand me 7 jaar ouder :')
crap in = crap out
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:55:01 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128250408
quote:
Aanbieding

?
The love you take is equal to the love you make.
pi_128250551
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Appie.
Hahaha nee dat is er maar 1 ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:24:03 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128251845
Lijstje :')

O: (13:00u) 250 gr kwark, 2 el vlaaivulling, 2 el muesli
L: (16:30) 2 maisbolletjes: 1x kaas, 1x komkommersalade
D: (18:30) dunne grillburger, gebakken aardappels en witlofsalade

Oh, wakker vanaf half 7 oid.

Derp oO<
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128252222
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

Derp oO<
Geen ):O , ):O , ):O , & ):O ?
pi_128252470
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

Derp oO<
:') lekker ding :*
pi_128252618
Ik heb de Woman's Health gekocht maar ik vind het maar een stom ding.
pi_128252680
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef Probability het volgende:
Ik heb de Woman's Health gekocht maar ik vind het maar een stom ding.
Vind ik ook. Veel te veel meisje meisje blad }:|
pi_128252886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:14 schreef laziness het volgende:

[..]

Oh nee totaal niet hoor. De curve is goed. Hij wordt alleen heel lang en daardoor wel steeds slanker.
En ik weet wel dat ze op een krentenbol en melk kunnen overleven volgens de onderzoeken. Maar het is zo kut elke keer dat volle bord weg gooien.
Plus ik dacht dat is nog een beetje on topic :+
O, zitten jullie in die fase :P

De mini had zo'n periode dat alles wat naar groen zweemde uit het bord werd gevist:
* kijkt aandachtig naar eten
* pakt groen fliebertje van een halve centimeter voorzichtig beet, legt het op tafeltje van de kinderstoel
*zegt ernstig: "Deze niet."
* herhaal 300 x

Uiteindelijk verstopten we de groente fijngemaakt in een omelet, en noemden we dat telkens 'pizza'. Dat hielp! Vooral met spinazie, prima te doen. Je kan het ook nog laten afkoelen, stop je het gewoon tussen die krentebol :7 .
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:44:41 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128252904
Zo krijg je NOG MINDER energie XM.. /praat tegen muur

Nou rennen Dido *O*

Trusten
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:49:08 #109
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128253147
Helemaal op de chimanier gerend net en man, wat voelde ik me licht! Ging ook als een speer :o En nergens last van *O*
And eternity in an hour.
pi_128253375
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Vind ik ook. Veel te veel meisje meisje blad }:|
Ik had op iets stoers gehoopt.
pi_128253404
Tijd voor Testosteron!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_128253421
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:54:57 #113
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128253432
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had op iets stoers gehoopt.
Had je m'n post over die app gezien? :)
And eternity in an hour.
pi_128253440
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:54 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Had je m'n post over die app gezien? :)
Ja had ik op gereageerd toch :)?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:57:59 #115
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128253595
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja had ik op gereageerd toch :)?
Ik had de naam vd app ook al doorgegeven, daar heb je niet op gereageerd :P
And eternity in an hour.
pi_128253618
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik had de naam vd app ook al doorgegeven, daar heb je niet op gereageerd :P
Heb hem gedownload!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:00:47 #117
244125 laziness
pi_128253731
Zeg XM, laat Duvel eens bammetjes smeren voor jou 's ochtends die je alleen uit de koelkast hoeft te grijpen }:|
En dan meteen een stuk of 8 zodat je een berg energie hebt om dat kolven vol te houden.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:01:11 #118
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128253750
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef laziness het volgende:
Zeg XM, laat Duvel eens bammetjes smeren voor jou 's ochtends die je alleen uit de koelkast hoeft te grijpen }:|
ik wil ook wel bammetjes opsturen, XM! :P
And eternity in an hour.
pi_128254137
quote:
Hoe bedoel je gesponsord _O- En niet fantastisch nee.
pi_128254191
Lijstje van vandaag:
O: brinta
L: komkommer met oude kaas en plakjes kipfilet
T: grapefruit
S: 35 km atb parcours en 1 km roeien
T: boterham appelstroop en een blikje cola
D: ( bbq) kipspiesje en hamburger, bord met vers fruit en komkommer met 1/2 avocado, munt en koriander.
S: 7 minute workout
Zo misschien nog wat kwark, maar ik zit behoorlijk vol.
Dank jullie voor de tips op mijn lijstje van gisteren en ik zal niet gaan rellen als ik kritiek krijg ;)
Mijn excuses dat ik nog niet op anderen reageer, maar ik ben druk aan het kijken wie wie is.
pi_128254209
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:

Uiteindelijk verstopten we de groente fijngemaakt in een omelet, en noemden we dat telkens 'pizza'. Dat hielp! Vooral met spinazie, prima te doen. Je kan het ook nog laten afkoelen, stop je het gewoon tussen die krentebol :7 .
Ja dat, verstoppen. Blijven ze in ieder geval aan de smaak wennen. En een multivitamine geven elke dag. :Y)

Laziness, ik heb pas dit boekje gekocht met allemaal makkelijke recepten. Niet heel spectaculair, maar wel best smaakvol. We aten pas een heel aardig pastagerecht met fijngemalen broccoli erdoor, en er gingen zelfs een paar happen naar binnen bij beide kinderen! (Lena heeft er een handje van de kaas van elk pastagerecht te eten en het daarbij te houden.)

Die boterhammen zijn briljant! Ga ik binnenkort hier eens maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:10:10 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128254241
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Geen ):O , ):O , ):O , & ):O ?
6x zelfs. Nog twee keer te gaan.

En ik weet het, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Kolven, voeden, kind rechtop houden tegen reflux, luier verschonen en dan is het al zowat weer tijd om het hele riedeltje te herhalen. Kolven kost ca. 4 uur per dag, voeden minstens net zoveel zo niet langer. En vandaag kreeg ik bezoek dus dan heeft douchen en aankleden iets meer prio.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:11:16 #123
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128254292
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef _Dido_ het volgende:
Helemaal op de chimanier gerend net en man, wat voelde ik me licht! Ging ook als een speer :o En nergens last van *O*
Oké dan, hoever heb je gerend? En hoelang deed je erover?

Oh en:
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Oké, ik zoek eigenlijk nog nieuwe hardloopschoenen. Zou je ze aanraden?

En fijn dat jij weer mag :) .
pi_128254311
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En ik weet het, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Kolven, voeden, kind rechtop houden tegen reflux, luier verschonen en dan is het al zowat weer tijd om het hele riedeltje te herhalen. Kolven kost ca. 4 uur per dag, voeden minstens net zoveel zo niet langer. En vandaag kreeg ik bezoek dus dan heeft douchen en aankleden iets meer prio.
Zwaar -O-
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:12:19 #125
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128254351
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Oké dan, hoever heb je gerend? En hoelang deed je erover?

Oh en:

[..]

10 km in 20 minuten ^O^ Niet helemaal mijn toptempo, maar dat komt wel weer.

W.b. schoenen: gewoon naar een hardloopzaak gaan, daar weten ze wel wat je hebben moet. Of juist niet en gewoon op je gympies gaan hardlopen ^O^.
And eternity in an hour.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:13:18 #126
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128254407
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

W.b. schoenen: gewoon naar een hardloopzaak gaan, daar weten ze wel wat je hebben moet. Of juist niet en gewoon op je gympies gaan hardlopen ^O^.
Doe je goed, vind ik :) .

Oké, ik heb op zich nog wel gympies, kan ik die wel gewoon proberen. Ik wil wel hardlopen maar ik heb ook geen zin om heel duur uit te zijn. Ik heb weinig (lees: niks) te besteden op dit moment.
pi_128254417
Tomtesteron aan het kijken, lol!

Die Tom aan de testosteronboosters en die pillen die hij allemaal moet slikken. :o
pi_128254435
quote:

Hoe doe je dat kolven nu? Heb je een elektrisch dubbelzijdig ding?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Vis een optie? dinsdag 25 juni 2013 @ 21:14:02 #129
70532 loveli
N
pi_128254438
quote:

[..]

Luiers delegeren, tenzij het bezoek niet weet hoe een pamper werkt.
crap in = crap out
pi_128254544
quote:

[..]

Oef. :o
  Vis een optie? dinsdag 25 juni 2013 @ 21:15:38 #131
70532 loveli
N
pi_128254555
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Mufasa208 het volgende:
Tomtesteron aan het kijken, lol!

Die Tom aan de testosteronboosters en die pillen die hij allemaal moet slikken. :o
Leeftijd. Jij kunt nog zonder.
crap in = crap out
pi_128254614
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja dat, verstoppen. Blijven ze in ieder geval aan de smaak wennen. En een multivitamine geven elke dag. :Y)

Laziness, ik heb pas dit boekje gekocht met allemaal makkelijke recepten. Niet heel spectaculair, maar wel best smaakvol. We aten pas een heel aardig pastagerecht met fijngemalen broccoli erdoor, en er gingen zelfs een paar happen naar binnen bij beide kinderen! (Lena heeft er een handje van de kaas van elk pastagerecht te eten en het daarbij te houden.)

Die boterhammen zijn briljant! Ga ik binnenkort hier eens maken.
O ja multivitamine, goeie! En Omega 3. Ik vergeet ze steeds te kopen ):O
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:16:56 #133
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128254623
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Oké, ik heb op zich nog wel gympies, kan ik die wel gewoon proberen. Ik wil wel hardlopen maar ik heb ook geen zin om heel duur uit te zijn. Ik heb weinig (lees: niks) te besteden op dit moment.
Zorg dan wel dat je heeeeel rustig opbouwt en niet op je hak landt, anders heb je zo een blessure te pakken als je op gympies loopt. Heb je daar geen zin in en wil je met 10 weken op 5 km zitten, dan zou ik gewoon naar een hardloopzaak gaan en daar schoenen met demping kopen.
And eternity in an hour.
  Vis een optie? dinsdag 25 juni 2013 @ 21:17:28 #134
70532 loveli
N
pi_128254652
quote:

[..]

Wut? Jij loopt 30 km/u en dat is niet je toptempo?
crap in = crap out
pi_128254666
quote:

[..]

Wat voor gympen? Zou ik niet direct aanraden eigenlijk..
pi_128254697
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Leeftijd. Jij kunt nog zonder.
Een beetje tribulus. :+
pi_128254712
quote:

[..]

Haha ja vast....
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:18:31 #138
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128254727
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Sigme en minilot lopen op sockwa's. Maar die weten dan ook wat ze doen :P Ik zou het in dit geval ook niet aanraden, denk ik :') Voelde vandaag ook weer alle steentjes, blijft apart.
And eternity in an hour.
pi_128254759
Ik zou dan lekker gaan fietsen of zwemmen of zo. Hardlopen is helemaal niet zo goed voor je lichaam (kijk maar naar Dido :P)
pi_128254786
quote:

[..]

dinsdag 25 juni 2013 @ 21:19:44 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128254787
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoe doe je dat kolven nu? Heb je een elektrisch dubbelzijdig ding?
Ja, gehuurd van de thuiszorg. Overweeg er een aan te schaffen. Moet kolven tot ze leeg zijn en dat duurt ongeveer 20-25 minuten.

En ik kan de luiers niet altijd delegeren helaas. En m'n moeder had het randje niet goed omgevouwen dus hadden we vanmiddag een kind met poep tot in haar oksels :Y).
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:20:28 #142
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128254827
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:19 schreef Probability het volgende:
Ik zou dan lekker gaan fietsen of zwemmen of zo. Hardlopen is helemaal niet zo goed voor je lichaam (kijk maar naar Dido :P)
Of naar Viz of naar Nallie :P
And eternity in an hour.
pi_128254858
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Wut? Jij loopt 30 km/u en dat is niet je toptempo?
Doe eens de situatie analyseren. Kan je best, ook als je hoofd uit staat ;) :*
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:21:23 #144
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128254878
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Zorg dan wel dat je heeeeel rustig opbouwt en niet op je hak landt, anders heb je zo een blessure te pakken als je op gympies loopt. Heb je daar geen zin in en wil je met 10 weken op 5 km zitten, dan zou ik gewoon naar een hardloopzaak gaan en daar schoenen met demping kopen.
Oké, dan ga ik het wel heeeeel rustig opbouwen. Ik wil geen blessures want dat werkt nogal averechts, dan kun je juist weer een tijdje niet sporten :{ . Schoenen kopen is sowieso geen optie denk ik, zodra ik weer geld heb dan wil ik eerst nieuwe broeken kopen. Alle broeken die ik nu heb zijn al een tijdje te klein en het is ook niet zo fijn om altijd een bouwvakkers decolleté te hebben als je gebukt staat of ergens zit. Dus dat staat als eerste op mijn lijstje, en dan schoenen.
pi_128254909
Dido geef dan geen advies als je alleen raar advies kan geven.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:22:01 #146
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128254921
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Dan moet ik even kijken, ik weet niet precies wat voor soort. Ik laat het je weten, goed?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:22:34 #147
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128254944
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Probability het volgende:
Dido geef dan geen advies als je alleen raar advies kan geven.
Wut, wat bedoel je? Ik zeg gewoon wat de opties zijn en zij moet zelf weten wat ze ermee doet.
And eternity in an hour.
pi_128254951
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dan moet ik even kijken, ik weet niet precies wat voor soort. Ik laat het je weten, goed?
All stars lijkt mij niet heel fijn. Tenzij je misschien op het gras ipv het asfalt gaat rennen.
pi_128254973
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Wut, wat bedoel je? Ik zeg gewoon wat de opties zijn en zij moet zelf weten wat ze ermee doet.
Oké het komt een beetje raar over.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:24:33 #150
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128255036
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Oké het komt een beetje raar over.
niet zo bedoeld iig.

Ik ben alleen niet verantwoordelijk voor andermans blessures, dus weet waar je aan begint, AB!
And eternity in an hour.
pi_128255046
Lijstje vandaag:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham tomaat, boterham humus met komkommer
T: boterham kaas
D: boemkool, salade met tomaat, avocado, garnaal
T: bakje chips, yoghurt met cruesli
dat gaat alweer wat beter. Nu nog sporten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')