Hoezo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Seks niet, de discussie zelf wel. Nogal droog enzo.
goedemorgen in dat gevalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan het feit dat ik net wakker ben, maar ik begreep er niet zoveel van.
Ik moet straks weer een krantenwijk doen en ik was al voor de wekker wakker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:06 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Wel een rare tijd om op te staan maar dat kan aan mij liggen
Teringchristus te paard. Je moet er maar zin in hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik moet straks weer een krantenwijk doen en ik was al voor de wekker wakker.
Is het nou nodig om hier over door te gaan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:07 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij was ons seksgesprek aardig duidelijk
ah op die fietsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geld is een goeie motivatiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Teringchristus te paard. Je moet er maar zin in hebben.
Oh verrek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De TT is al 5x veranderd sinds dit nieuwe topic.
Tja... ik liever ook niet, ik houd niet van regen. Maar ik val even voor iemand in, en met een beetje geluk blijft het redelijk droog deze week.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:10 schreef d4v1d het volgende:
Ik doe dus echt nooit van mn leven meer een krantenwijk
Oh. Dat valt mee.. ik moest een gratis krant doen. 300 stuks en soms was er nog een soort reclame krant bij (die dikker was dan de krant zelf, en ik kreeg er minder voor)quote:
Dat hoop ik ook voor je..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik liever ook niet, ik houd niet van regen. Maar ik val even voor iemand in, en met een beetje geluk blijft het redelijk droog deze week.
Oh, dat is niet zo leukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh. Dat valt mee.. ik moest een gratis krant doen. 300 stuks en soms was er nog een soort reclame krant bij (die dikker was dan de krant zelf, en ik kreeg er minder voor)
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:15 schreef d4v1d het volgende:
Ik vond de eerste TT wel het mooiste. Maar dat zeg ik enkel om Adora dr ego te strelen.
Discriminatiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vind Arachide. en LittleBrownie best wel lekker eigenlijk, ik zou ze beiden doen.
Ik zal t niet doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is niet zo leuk. Ik kon nog voor iemand anders invallen die een stuk meer heeft, maar ik weet niet of ik dat ga doen. Ligt er even aan of ik daar zin in heb.
Zo goed ken ik haar kont niet. Maar geloof je op je woord.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar Arachide. heeft een moedervlek in de vorm van een puntje op haar kont toch?
Ik ook niet, maar ik probeer een reactie uit te lokken van wie er dan ook de hele tijd de TT loopt aan te passenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo goed ken ik haar kont niet. Maar geloof je op je woord.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Van die steen op de stoep voor jouw huis natuurlijk.
ik kwam niet verder als wtf.... ik mis watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Jezus wat gebeurt hier? Opeens een lading posts weg.
sitting_elfling die mijn post loopt te editen...
Wat gebeurt hier? Gaan we dood?
Wtf ineens alles weg iddquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Jezus wat gebeurt hier? Opeens een lading posts weg.
sitting_elfling die mijn post loopt te editen...
Wat gebeurt hier? Gaan we dood?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:47 schreef chapel24 het volgende:
Maarja ik had dus een leuk feestje dus ik ben slapen. Trusten!!
Geen idee, ik heb wel even een mailtje naar forum@fok.nl gestuurd erover zodat ook de forumadmins er vanaf weten. Blijkbaar loopt er iemand (ik vermoed sitting_elfling) te kloten.quote:
Ik dacht dat iemand aan het hacken was, maar blijkbaar is dat een moderator uit het Beurs & Economie forum (AEX).quote:
Ik ga me zo maar omkleden, dan maak ik nog even die foto van de stoeptegels voor je en ga ik even ontbijten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik eis een schriftelijke verklaringik kan het allemaal niet meer aan
IK SNAP HET NIETquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga me zo maar omkleden, dan maak ik nog even die foto van de stoeptegels voor je en ga ik even ontbijten.
Oh, ik ga geen foto van m'n kont maken hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:06 schreef d4v1d het volgende:
Eigenlijk doelde ik dus op die kont. Alleen adora legde die link toen niet. En ze hapt wel makkelijk
wat maken ze?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Weer die kut bouwluiik haat dat zo erg
weer stenen aan het gooien of wat anders?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Weer die kut bouwluiik haat dat zo erg
een tuin ofzo maar ze gooien met stenen en ze gillen.quote:
wowquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een tuin ofzo maar ze gooien met stenen en ze gillen.
mijn salaris van bijna 500 euro voor 43 uur compenseert de pijn wel weer wat
ik zie toch dat je hun kruiwagen moest 'lenen'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een tuin ofzo maar ze gooien met stenen en ze gillen.
mijn salaris van bijna 500 euro voor 43 uur compenseert de pijn wel weer wat
ook en slaan op iets ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:45 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
weer stenen aan het gooien of wat anders?
Of vannacht gewoon een keerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook en slaan op iets ofzo
morgen zet ik om 6 uur mijn dolby surround set gewoon keihard aan als die mensen nog willen slapenkut bouwlui
dan krijg je ruzie met de rest van de buurt denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook en slaan op iets ofzo
morgen zet ik om 6 uur mijn dolby surround set gewoon keihard aan als die mensen nog willen slapenkut bouwlui
Ik ook alquote:
dan doe je het danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee Tax moet 5.45 op dat is zielig
ja denk het ook mja 2 ochtenden ruw uit je slaap gehaald worden door die kutlui is ook niet ideaal voor mijn humeurquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:50 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan krijg je ruzie met de rest van de buurt denk ik
dat snap ik... hopen dat ze snel klaar zijn danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja denk het ook mja 2 ochtenden ruw uit je slaap gehaald worden door die kutlui is ook niet ideaal voor mijn humeur
quote:
ja hoop ik ook, zit ik dan op mijn vrije dag om 8 uur hey arnold te kijken in plaats van te slapenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:58 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat snap ik... hopen dat ze snel klaar zijn dan
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoop ik ook, zit ik dan op mijn vrije dag om 8 uur hey arnold te kijken in plaats van te slapen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoop ik ook, zit ik dan op mijn vrije dag om 8 uur hey arnold te kijken in plaats van te slapen
haha ik zou zeggen probeer weer te gaan slapen maar dat gaat niet meer lukken denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik kan niet meer slapen als ik steeds allemaal geluiden hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:04 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
haha ik zou zeggen probeer weer te gaan slapen maar dat gaat niet meer lukken denk ik
wandelzequote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:06 schreef hazmat88 het volgende:
Goed ik ga de hond van mn broertje maar is uitlaten in plaats van mn bed op te zoeken
dan ben je vast geen k(r)ampeer typequote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik kan niet meer slapen als ik steeds allemaal geluiden hoor
klopt, ben ook bang voor enge vliegbeestenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:07 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan ben je vast geen k(r)ampeer type
Kamperenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:07 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan ben je vast geen k(r)ampeer type
mijn hond gaat altijd liggen als je zijn tuig om wil doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:08 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dank je, eerst word het een gevecht om zn halsband om te doen
Kamperenquote:
die van mn broertje niet maar zn hond is nog jong en veel te enthousiast als ik binnenkom. Elke keer wilt hij stoeien als ik zn halsband om wil doen dus zitten mn armen meteen helemaal onder de krassenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn hond gaat altijd liggen als je zijn tuig om wil doen
wat voor hond is het?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:12 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
die van mn broertje niet maar zn hond is nog jong en veel te enthousiast als ik binnenkom. Elke keer wilt hij stoeien als ik zn halsband om wil doen dus zitten mn armen meteen helemaal onder de krassen
een amerikaanse steffordquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor hond is het?
ik heb een eigenwijze Franse Bulldog
zeker leuk en het is ook een hele lieve hond alleen een tikkeltje eigenwijs en behoorlijk drukquote:
quote:
Wat moet je daar doen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ga voor mij ff langs de KvK daar heb ik namelijk echt geen zin in
ff wat dingen laten veranderen, maarja Nederlandse Bureaucratiequote:
dat is echt iets voor Nederland ja. Al dat gedoequote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ff wat dingen laten veranderen, maarja Nederlandse Bureaucratie
is al de 3e keer dat ik voor hetzelfde erheen ga![]()
precies, en elke keer zit je er anderhalf uur ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt iets voor Nederland ja. Al dat gedoe
haha ach is leuk een hond met karakterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:26 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
zeker leuk en het is ook een hele lieve hond alleen een tikkeltje eigenwijs en behoorlijk druk
klopt daarnaast is uitlaten met dit weer ook geen strafquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach is leuk een hond met karakter
zeker niet, heerlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:40 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
klopt daarnaast is uitlaten met dit weer ook geen straf
Ehm. Het is bewolkt en het lijkt alsof het gaat regenen...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:40 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
klopt daarnaast is uitlaten met dit weer ook geen straf
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:45 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
als het regent hoor je me wel klagen hoor
de zon schijnt hier nog niet maar de temperatuur is zeker goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijkmaar nu schijnt het zonnetje lekker en is het niet te warm
Niceee, ik moet vandaag weer een dagje werkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja primalekker vrij dagje
met jou?
ach geld verdienen is ook erg lekker, ik moet morgen nog de laatste keer stage lopen maar daar verdien ik geen drol meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Niceee, ik moet vandaag weer een dagje werken
Ik voel me echt niet lekkerquote:
bahquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet lekkerSlecht geslapen en mijn maag knort terwijl ik echt geen zin heb in eten
Ja vanavondquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bahmoet je werken vandaag?
Awwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet lekkerSlecht geslapen en mijn maag knort terwijl ik echt geen zin heb in eten
Maar is wel leerzaam en leuk toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach geld verdienen is ook erg lekker, ik moet morgen nog de laatste keer stage lopen maar daar verdien ik geen drol mee
Ja gelukkig hoef ik vanavond alleen en vrijdag weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Awwik heb laatste tijd ook nooit zin in ontbijt
om vervolgens na een paar uur honger te krijgen op het werk
Jij kan teminste je bed weer in grgrquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:24 schreef LETMEIN het volgende:
En weer terug van boeken inleveren.
Het was veel te vroeg vanochtend.
gr gr
Lekker weekjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gelukkig hoef ik vanavond alleen en vrijdag weer.
dat zijn handige kwaliteitenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik weet nu hoe ik muizen moet verdelgen en stofzuigen
wow nicequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Lekker weekje
Ik vandaag, do vr za
En volgende week iedere dag op de maandag na
Dan heb ik ook nog een stageadres voor jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik weet nu hoe ik muizen moet verdelgen en stofzuigen
ik hoef geen stage meer te lopen tot 1 septemberquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een stageadres voor je![]()
![]()
Tropenrooster?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet woensdag stage en donderdag en zaterdag werken, vanaf 4 juli gaat mijn tropenrooster eraan
Wat voor studie doe je eigenlijk? Retail management ofzo was het toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef geen stage meer te lopen tot 1 september
nee gewoon winkelmedewerker nuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je eigenlijk? Retail management ofzo was het toch?
Wooowquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ma,wo stage en do en za werkenen de rest vrij
Zat ik in de buurtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee gewoon winkelmedewerker nu
ik heb week 32 geloof ik vrij omdat ik 10 augustus naar dutch valley gaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Wooow![]()
Ik heb vanaf 15 juli zo ongeveer vrij :s :s
Leuk!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb week 32 geloof ik vrij omdat ik 10 augustus naar dutch valley ga
ga je nog op vakantie?
Foto van die tegels?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook een hele enge foto gepost een paar pagina's terug.
Hoe meer mensen hoe beter toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi, LETMEIN wil stiekem cheerleader zijn.
ja heb er wel zin inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Leuk!misschien eind juli nog maar weten nog niet waar en wat
Goed planquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:35 schreef supersof het volgende:
ik geef die hoekjes van de korsten altijd aan de hond
Ik voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:36 schreef AdoraBelle het volgende:
TT aanpassen naar kleuter SC dan maar?.
vies droog hardquote:
Die van het brood jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij bedoelt die van z'n brood hoor... hoop ik.
ja ik ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij bedoelt die van z'n brood hoor... hoop ik.
Gewoon tijgerbrood kopenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:39 schreef nodig het volgende:
En soms smaken ze verbrandvooral die bovensten
Ik heb er nooit last van gehad dat ze hard en droog zijn. Ja, bij oud brood gezien. Maar bij vers brood vind ik het wel meevallen. Misschien harder dan het deel dat geen korst is, maar best te doen vind ikquote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Eten jullie de kontjes van het brood eigenlijk ook?
Meloenpitten zonder broodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Van tijgerbrood zijn die korsten helemaal vies.
zonnebloempittenbrood
ik gooi niks wegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van gehad dat ze hard en droog zijn. Ja, bij oud brood gezien. Maar bij vers brood vind ik het wel meevallen. Misschien harder dan het deel dat geen korst is, maar best te doen vind ik. En lekker. Je gooit het nu weg, dat is eigenlijk ook zonde.
Mooi zo, dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik gooi niks wegeet vrij weinig brood
ja met pastaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Neee bah dat is 1 grote korstquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Dan maak je er toch gewoon een tosti van ofzo? Dan merk je het toch niet want bij een tosti wordt het sowieso hard.quote:
Tostiapparaat is al een maand stuk xdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan maak je er toch gewoon een tosti van ofzo? Dan merk je het toch niet want bij een tosti wordt het sowieso hard.
kontje met veel boter is ook wel lekker. Maar ik eet bijna nooit broodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan maak je er toch gewoon een tosti van ofzo? Dan merk je het toch niet want bij een tosti wordt het sowieso hard.
Geroosterd brood met dan boter die smeltquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:45 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
kontje met veel boter is ook wel lekker. Maar ik eet bijna nooit brood
Oh, bedoelde je chocopasta dan zonet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Tax zei eens ik neem een broodje pasta en toen dacht ik dat hij spaghetti op zijn brood ging doen.
had niet aan chocopasta gedacht, ik voelde me dom
Okquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:48 schreef LETMEIN het volgende:
De zoektocht naar Maaike is voltooid, want ik heb haar gevonden!!![]()
[ afbeelding ]
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:48 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik ga zo slapenmaar ik heb de hele nacht gewerkt
jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, bedoelde je chocopasta dan zonet?.
In bed liggen is ook lekker, ik doe niets liever.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
In bed liggen is ook lekker, ik doe niets liever.
Ik overweeg nog een carrière in de prostitutie, als ik dan veel kan liggen tenminste.
Nou ik dacht dat je macaroni bedoelde ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja
wat bedoel jij dan?
lust geeneens spaghetti en bende
Oh, dus als er weer eens een ongeluk gebeurt met gevaarlijke stoffen, dan kunnen we jou aansprakelijk stellen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:50 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik werk op de maasvlakte met gevaarlijke stoffen. Voornamelijk papierwerk en ongelukken
kan je doen maar ik heb voornamelijk een adviserende functiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus als er weer eens een ongeluk gebeurt met gevaarlijke stoffen, dan kunnen we jou aansprakelijk stellen?
ik dacht toen Tax het zei ook wie doet er nou spaghetti e.d. op brood dus dacht het zal welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat je macaroni bedoelde ofzo. Ik vond het al een vage combinatie, maar ik dacht: wie weet is het wel wat.
Je reageert verkeerd omquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Gister bleef ik ook nog dik 1,5 uur liggen nadat ik wakker was
Je zegt zelf dat jij ook voor ongelukken zorgt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:52 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
kan je doen maar ik heb voornamelijk een adviserende functie
Dan weet je nu dus dat jij niet de ene bent die dat denktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht toen Tax het zei ook wie doet er nou spaghetti e.d. op brood dus dacht het zal wel
denk het ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan weet je nu dus dat jij niet de ene bent die dat denkt. Volgens mij is Tax zelf gewoon raar met die uitspraken.
Menschen zijn raar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk het ookhij is ook best raar
als er ongelukken gebeuren zorg ik juist dat het opgelost wordt. Ongelukken veroorzaken mag nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat jij ook voor ongelukken zorgt.
helemaal fantastischquote:
Over een meisje die een dodelijke ziekte had en euthanasie pleegde op haar 26ste verjaardag.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
als er ongelukken gebeuren zorg ik juist dat het opgelost wordt. Ongelukken veroorzaken mag niet
heet die documentaire toevallig nachtvlinder ofzo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Over een meisje die een dodelijke ziekte had en euthanasie pleegde op haar 26ste verjaardag.
Omg, die heb ik ook net gekeken, ik zat ook te janken enzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Over een meisje die een dodelijke ziekte had en euthanasie pleegde op haar 26ste verjaardag.
jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heet die documentaire toevallig nachtvlinder ofzo?
ja ik op het eindequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omg, die heb ik ook net gekeken, ik zat ook te janken enzo.
hmm oke ga ik dus niet kijkenquote:
over dat jongetje die alleen maar rauw eet.quote:
Ik vind het wel interessant. Omdat je het zelf niet mee maakt, maar andere mensen wel. Dan wil ik wel zien hoe zij dat beleven enzo haha.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm oke ga ik dus niet kijkenjank al om alles wat zielig is van de ijscoman tot aan bowie
Oh bah... die ga ik maar niet kijken denk ik, ga ik me alleen maar ergeren aan die moeder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:25 schreef supersof het volgende:
[..]
over dat jongetje die alleen maar rauw eet.
Ja ze praat echt op hem inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh bah... die ga ik maar niet kijken denk ik, ga ik me alleen maar ergeren aan die moeder.
Oh, zeg maar niks meer. Ga ik mezelf alleen maar opfokken...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ze praat echt op hem ingestoord mens haha
Je zou het eigenlijk gewoon moeten kijkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, zeg maar niks meer. Ga ik mezelf alleen maar opfokken...
Waarom? Wil je graag dat ik me loop te ergeren? Ben jij stiekem sadistisch ofzo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk gewoon moeten kijken
Mijn moeder noemt me wel eens sadistisch jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom? Wil je graag dat ik me loop te ergeren? Ben jij stiekem sadistisch ofzo?.
Spannend! Wat wil je gaan doen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
MoggelVandaag intakegesprek op m'n nieuwe school.
Ik vind er niks interessants aan om die vage gedachtegang van die moeder en dat zombiejongetje te zienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt me wel eens sadistisch ja
Maar is toch interessant!
Hbo rechten, maar ik ben al aangenomen op basis van mijn cijferlijst. Blijkbaar is dit alleen kennis maken met mijn toekomstige studieloopbaan begeleider.quote:
En er zit een heel wijs meisje bijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind er niks interessants aan om die vage gedachtegang van die moeder en dat zombiejongetje te zien.
Oooh, veel plezier danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hbo rechten, maar ik ben al aangenomen op basis van mijn cijferlijst. Blijkbaar is dit alleen kennis maken met mijn toekomstige studieloopbaan begeleider.
Op welke school?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hbo rechten, maar ik ben al aangenomen op basis van mijn cijferlijst. Blijkbaar is dit alleen kennis maken met mijn toekomstige studieloopbaan begeleider.
Ja, is ook zo. Als je kijkt hoe hij praat en de mening van anderen accepteert en alles, dan is hij ook wel slim hoor.quote:
Gaat wel lukken denk ik.quote:
Saxion in Enschede.quote:
inderdaad, vreselijk wijfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, zeg maar niks meer. Ga ik mezelf alleen maar opfokken...
Zou best kunnen maar ik blijf dat een bizar verhaal vinden. Als mijn moeder dat gedaan zou hebben zou ik altijd bij vrienden gegeten hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Als je kijkt hoe hij praat en de mening van anderen accepteert en alles, dan is hij ook wel slim hoor.
Ze lieten het niet zien, jammer haha.quote:
ja inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze lieten het niet zien, jammer haha.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:48 schreef LETMEIN het volgende:
De zoektocht naar Maaike is voltooid, want ik heb haar gevonden!!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |