Waarom? Wil je graag dat ik me loop te ergeren? Ben jij stiekem sadistisch ofzo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk gewoon moeten kijken
Mijn moeder noemt me wel eens sadistisch jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom? Wil je graag dat ik me loop te ergeren? Ben jij stiekem sadistisch ofzo?.
Spannend! Wat wil je gaan doen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
MoggelVandaag intakegesprek op m'n nieuwe school.
Ik vind er niks interessants aan om die vage gedachtegang van die moeder en dat zombiejongetje te zienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt me wel eens sadistisch ja
Maar is toch interessant!
Hbo rechten, maar ik ben al aangenomen op basis van mijn cijferlijst. Blijkbaar is dit alleen kennis maken met mijn toekomstige studieloopbaan begeleider.quote:
En er zit een heel wijs meisje bijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind er niks interessants aan om die vage gedachtegang van die moeder en dat zombiejongetje te zien.
Oooh, veel plezier danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hbo rechten, maar ik ben al aangenomen op basis van mijn cijferlijst. Blijkbaar is dit alleen kennis maken met mijn toekomstige studieloopbaan begeleider.
Op welke school?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hbo rechten, maar ik ben al aangenomen op basis van mijn cijferlijst. Blijkbaar is dit alleen kennis maken met mijn toekomstige studieloopbaan begeleider.
Ja, is ook zo. Als je kijkt hoe hij praat en de mening van anderen accepteert en alles, dan is hij ook wel slim hoor.quote:
Gaat wel lukken denk ik.quote:
Saxion in Enschede.quote:
inderdaad, vreselijk wijfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, zeg maar niks meer. Ga ik mezelf alleen maar opfokken...
Zou best kunnen maar ik blijf dat een bizar verhaal vinden. Als mijn moeder dat gedaan zou hebben zou ik altijd bij vrienden gegeten hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Als je kijkt hoe hij praat en de mening van anderen accepteert en alles, dan is hij ook wel slim hoor.
Ze lieten het niet zien, jammer haha.quote:
ja inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze lieten het niet zien, jammer haha.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:48 schreef LETMEIN het volgende:
De zoektocht naar Maaike is voltooid, want ik heb haar gevonden!!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |