ik kwam niet verder als wtf.... ik mis watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Jezus wat gebeurt hier? Opeens een lading posts weg.
sitting_elfling die mijn post loopt te editen...
Wat gebeurt hier? Gaan we dood?
Wtf ineens alles weg iddquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Jezus wat gebeurt hier? Opeens een lading posts weg.
sitting_elfling die mijn post loopt te editen...
Wat gebeurt hier? Gaan we dood?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:47 schreef chapel24 het volgende:
Maarja ik had dus een leuk feestje dus ik ben slapen. Trusten!!
Geen idee, ik heb wel even een mailtje naar forum@fok.nl gestuurd erover zodat ook de forumadmins er vanaf weten. Blijkbaar loopt er iemand (ik vermoed sitting_elfling) te kloten.quote:
Ik dacht dat iemand aan het hacken was, maar blijkbaar is dat een moderator uit het Beurs & Economie forum (AEX).quote:
Ik ga me zo maar omkleden, dan maak ik nog even die foto van de stoeptegels voor je en ga ik even ontbijten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik eis een schriftelijke verklaringik kan het allemaal niet meer aan
IK SNAP HET NIETquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga me zo maar omkleden, dan maak ik nog even die foto van de stoeptegels voor je en ga ik even ontbijten.
Oh, ik ga geen foto van m'n kont maken hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:06 schreef d4v1d het volgende:
Eigenlijk doelde ik dus op die kont. Alleen adora legde die link toen niet. En ze hapt wel makkelijk
wat maken ze?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Weer die kut bouwluiik haat dat zo erg
weer stenen aan het gooien of wat anders?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Weer die kut bouwluiik haat dat zo erg
een tuin ofzo maar ze gooien met stenen en ze gillen.quote:
wowquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een tuin ofzo maar ze gooien met stenen en ze gillen.
mijn salaris van bijna 500 euro voor 43 uur compenseert de pijn wel weer wat
ik zie toch dat je hun kruiwagen moest 'lenen'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een tuin ofzo maar ze gooien met stenen en ze gillen.
mijn salaris van bijna 500 euro voor 43 uur compenseert de pijn wel weer wat
ook en slaan op iets ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:45 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
weer stenen aan het gooien of wat anders?
Of vannacht gewoon een keerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook en slaan op iets ofzo
morgen zet ik om 6 uur mijn dolby surround set gewoon keihard aan als die mensen nog willen slapenkut bouwlui
dan krijg je ruzie met de rest van de buurt denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook en slaan op iets ofzo
morgen zet ik om 6 uur mijn dolby surround set gewoon keihard aan als die mensen nog willen slapenkut bouwlui
Ik ook alquote:
dan doe je het danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee Tax moet 5.45 op dat is zielig
ja denk het ook mja 2 ochtenden ruw uit je slaap gehaald worden door die kutlui is ook niet ideaal voor mijn humeurquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:50 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan krijg je ruzie met de rest van de buurt denk ik
dat snap ik... hopen dat ze snel klaar zijn danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja denk het ook mja 2 ochtenden ruw uit je slaap gehaald worden door die kutlui is ook niet ideaal voor mijn humeur
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |