weten ze in de usa beter raad meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Opeens heb je het, je wordt pedolokker.
Niks voor jou?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Opeens heb je het, je wordt pedolokker.
Prachtig inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
To catch a predator![]()
Mooi youtube materiaal.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mod van bnw... dat is als de troostprijs krijgen op een sport event. Want we zijn allemaal winnaars hier, dus ook jij krijgt een speciale prijs![]()
OOOWWWWWWWquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor jou, jij bent hier diegene met de meeste uren achter de computer.
quote:
Twee vechtende meisjes. Vaginafittie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor jou, jij bent hier diegene met de meeste uren achter de computer.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lachen ze in Eindhoven om dit soort zelfgemaakte, infantiele woordjes?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Twee vechtende meisjes. Vaginafittie.
Veel plezier in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
Vanavond naar Iron Maiden, nog niet echt zin, maar dat komt misschien nog
Ahh lachen man, als je er eenmaal staat is het altijd wel tofquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
Ik doe niet mee, man. Je moet JR hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lachen ze in Eindhoven om dit soort zelfgemaakte, infantiele woordjes?
Ze kunnen het nog altijd in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
Ik stel je een normale vraag, kun je daar geen antwoord op geven?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, man. Je moet JR hebben.
Ik stel je een normale vraag, kun je daar geen antwoord op geven?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik stel je een normale vraag, kun je daar geen antwoord op geven?
Haha wat leuk zeg xdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik stel je een normale vraag, kun je daar geen antwoord op geven?
Ja, hoor bedankt. En met jou?quote:
Prima. Film wel ok, niks bijzonders helaas maar daar ging ik toch niet voor.quote:
Handjob gekregen met je bioscoopbroek?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima. Film wel ok, niks bijzonders helaas maar daar ging ik toch niet voor.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Picsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, hoor bedankt. En met jou?
[..]
Nee, dat niet. M'n lul door een gat in de bak popcorn (Large uiteraard) gestoken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Handjob gekregen met je bioscoopbroek?
Was het de barvrouw trouwens?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het is je misschien moeilijk voor te stellen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er weer eens van door.
Sjaak, je bent een debiel
gr gr.
Provocatiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je weer te provoceren dan Rensieboy
Is de dag al om dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik geef deze SC dag een 4/10. Alleen vanmorgen was er even iets te doen in het atmosfeer topic en Caland's tong80 topic.
Het is heel saai. Ik ga maar eens een ei bakken en een zalmfiletje uitleggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik geef deze SC dag een 4/10. Alleen vanmorgen was er even iets te doen in het atmosfeer topic en Caland's tong80 topic.
Is dat 410 nou per ongeluk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is heel saai. Ik ga maar eens een ei bakken en een zalmfiletje uitleggen.
Doe je even rustig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er weer eens van door.
Sjaak, je bent een debiel
gr gr.
Oh god, begin jij ook al.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KNUT IS EEN JOOD WE HEBBEN HEM DOOR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |