weten ze in de usa beter raad meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Opeens heb je het, je wordt pedolokker.
Niks voor jou?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Opeens heb je het, je wordt pedolokker.
Prachtig inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
To catch a predator![]()
Mooi youtube materiaal.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mod van bnw... dat is als de troostprijs krijgen op een sport event. Want we zijn allemaal winnaars hier, dus ook jij krijgt een speciale prijs![]()
OOOWWWWWWWquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor jou, jij bent hier diegene met de meeste uren achter de computer.
quote:
Twee vechtende meisjes. Vaginafittie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor jou, jij bent hier diegene met de meeste uren achter de computer.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lachen ze in Eindhoven om dit soort zelfgemaakte, infantiele woordjes?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Twee vechtende meisjes. Vaginafittie.
Veel plezier in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
Vanavond naar Iron Maiden, nog niet echt zin, maar dat komt misschien nog
Ahh lachen man, als je er eenmaal staat is het altijd wel tofquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
Ik doe niet mee, man. Je moet JR hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lachen ze in Eindhoven om dit soort zelfgemaakte, infantiele woordjes?
Ze kunnen het nog altijd in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
Ik stel je een normale vraag, kun je daar geen antwoord op geven?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, man. Je moet JR hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |