daar kom ik nooit,.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vinden jullie die gast in het atmosfeer topic ook zo irritant die iedere dag komt vertellen wat voor weer het in fukking Bulgarije is?
Oh dat topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #628 Het regent zonnestralen
Heb m al. Heeft iemand nog een leuke Humberto voor me?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh ik moet over vijf minuten de fiets pakken richting de TU, sorrie
Ik maak wel wat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb m al. Heeft iemand nog een leuke Humberto voor me?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb m al. Heeft iemand nog een leuke Humberto voor me?
Check dm danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god, we worden weer neergezet als doorgesnoven hooligans. Het was gewoon een terechte klacht man.
olaquote:
Leuk topicquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:07 schreef Caland het volgende:
VBL / Waar een klein land groot in kan zijn.
Ik 5quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb geloof ik 3 notes gekregen voor het weer in Dubai en omstreken melden.
Beetje tegengas is altijd goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jr style met z'n trieste tour haatwe weten het nu wel hoor.
Dit komt als een schok voor mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon een in en in trieste user. Op zijn tijd kan het nog meevallen.
Tahitianen toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:22 schreef Caland het volgende:
Is het Tahitiers of Tahitianen. Of Tahitianders
Tahitianenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:22 schreef Caland het volgende:
Tahiten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:22 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk van geen een speler zo fan geweest als van Henry, wat een fenomeenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben hem eigenlijk met terugwerkende kracht gaan waarderen. Vroeger vond ik hem te goed.
Wat kon ik me altijd verheugen op CL wedstrijden in de Henry - Bergkamp tijd. Af en toe een piepjonge van Persie als invallerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eigenlijk van geen een speler zo fan geweest als van Henry, wat een fenomeenDat hele team was sowieso vet. Laatst ook een docu gezien over de 49 PL wedstrijden die ze ongeslagen bleven met Henry, Pires, Vieira etc.
Southampton won z'n laatste wedstrijd in het oude stadion van Arsenal, het Arsenal met Bergkamp en Henry.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat kon ik me altijd verheugen op CL wedstrijden in de Henry - Bergkamp tijd. Af en toe een piepjonge van Persie als invaller
Nou en.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton won z'n laatste wedstrijd in het oude stadion van Arsenal, het Arsenal met Bergkamp en Henry.
Laatste seconde doelpunt van Matt LeTissier die minstens 100 interlands had gemaakt als ie geen clubliefde had gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |