Ik sta er meestal ook, omdat Zuid-Holland altijd overgeslagen wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik sta er alleen tijdens onweersbuien. In m'n uppie ook...
Ik weet niet waar jij zit maar ik heb geen zon gezien vandaag.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hoi!
Helemaal prima dit wat mij betreft. Je kan fatsoenlijk iets doen omdat het niet smoor is en het was vandaag overwegend zonnig
In het noordoosten, prima te doen!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit maar ik heb geen zon gezien vandaag.
Kan het gewoon niet even een paar weken 20/25 graden zijn.
zow...quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef Dven het volgende:
Ik zie dat het weer raak is in NLHier was het gister ongelofelijk vies en heet. Zeer vochtig, grote stormen trokken langs de stad terwijl in de stad zelf de volle zon scheen bij 38 graden. Vandaag gelukkig al koeler (34) en morgen lekker (30)
Maak dan lekker een "het weer vandaag in Bulgarije"topic joh. Echt, als er af en toe iets voorbij komt omdat het buitengewoon warm of weet ik wat is, boeiend. Nog niet interessant maar over heen te lezen. Maar iedere dag een statusupdate in de trant van "vandaag regent het in bulgarije" :quote:
De enige die zeikt dat ben jij. Je moet wel een zwaar leven hebben. Verder zal ik niet meer op je kinderlijk gejammer reageren dus bespaar jezelf vooral de moeitequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak dan lekker een "het weer vandaag in Bulgarije"topic joh. Echt, als er af en toe iets voorbij komt omdat het buitengewoon warm of weet ik wat is, boeiend. Nog niet interessant maar over heen te lezen. Maar iedere dag een statusupdate in de trant van "vandaag regent het in bulgarije" :![]()
Ik hoop ook dat die aardbeving een beetje opschiet zodat we even van je gezeik verlost zijn.
jezus christus, nobody caresquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef Dven het volgende:
Ik zie dat het weer raak is in NLHier was het gister ongelofelijk vies en heet. Zeer vochtig, grote stormen trokken langs de stad terwijl in de stad zelf de volle zon scheen bij 38 graden. Vandaag gelukkig al koeler (34) en morgen lekker (30)
INTERESSANT MANquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef Dven het volgende:
Fora om het weer te bespreken heb je ook in Bulgarije. Hij kanjert maar een eind op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:55 schreef minthy het volgende:
Atmosfeer hangt overal enzulks, ook in het prachtige Bulgarije toch? Gezever...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |