Uhh?quote:
Als jij dit topic nu nog even naar Religie & Filosofie verplaatst kan niemand het ooit meer terug vinden.quote:
Jij kan de stuff veranderen , ik niet, het zit mij overigens wel gebakkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Knevel & Van den Brink #109 ...........
Geef de namen van die klootzakken eens!?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb topic niet gekaapt omdat ik allemaal doodsbedreigingen kreeg via DM
Zeg kind, niet klagen bij mij, ik had je al geaborteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb topic niet gekaapt omdat ik allemaal doodsbedreigingen kreeg via DM
Heb al aan een mod beloofd dat ik het niet meer zal doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg kind, niet klagen bij mij, ik had je al geaborteerd
Dat is ook één van de 10 geboden: Gij zult geen topics kapen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb al aan een mod beloofd dat ik het niet meer zal doen
Zit nu in mijn boeddhistische fasequote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook één van de 10 geboden: Gij zult geen topics kapen.
Ben je onderweg?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Zit nu in mijn boeddhistische fase
Waarom dat bij een mod doen? Je opende tig topics waar een ander gesloten had binnen 3 seconden. Prima dat je je verontschuldigt bij een mod, maar er zijn users die hier posten, die hun best doen voor een TT, en daar is een negurquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb al aan een mod beloofd dat ik het niet meer zal doen
Ik wist niet wat het betekende, maar google geeft mij allemaal zwangere vrouwen die na 17 weken schoppen voelden van hun babyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee het aantal Dionne Stax topics.
staat nergens in de policy dat ik geen nieuw topic mag openen in een reeksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom dat bij een mod doen? Je opende tig topics waar een ander gesloten had binnen 3 seconden. Prima dat je je verontschuldigt bij een mod, maar er zijn users die hier posten, die hun best doen voor een TT, en daar is een negur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |