Ik zou haar wel willen volyoghurten.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ik was vroeger altijd verliefd op Anita.
Of een ongeneeslijke ziekte.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
En de doodstraf toepassen op een topic openen wat je niet gesloten hebt?
Het is een vraag , geen verwensingquote:
dat doe je maar in China/USAquote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
En de doodstraf toepassen op een topic openen wat je niet gesloten hebt?
Nou nou noutwitter:deschreeuw twitterde op maandag 24-06-2013 om 23:28:41Als Witzier terminaal is kom ik met veel plezier filmen #emoslet #KvdB reageer retweet
Waarom zou ik? Waarom open jij geen topics als een dolle in de VS of China? Je post hier nog geen drol.quote:
Open riool dat internet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
Nou nou noutwitter:deschreeuw twitterde op maandag 24-06-2013 om 23:28:41Als Witzier terminaal is kom ik met veel plezier filmen #emoslet #KvdB reageer retweet
Ergens nog wel een punt ook. Dat sensatiegezoek ook altijd. Vier en treur lekker in besloten kring, ik hoef het niet te zienquote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
Je bent een soort van Henkie voor me. Je komt op voor de zwakkerenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Waarom open jij geen topics als een dolle in de VS of China? Je post hier nog geen drol.
Niet mijn soort televisie inderdaad.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ergens nog wel een punt ook. Dat sensatiegezoek ook altijd. Vier en treur lekker in besloten kring, ik hoef het niet te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |