Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
ik denk dat hij daar stil ligt van euh wat nu?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
Michael is zo'n type die denkt dat de clitoris bij de vaganus zit... Ik denk dat hij echt een egoïst is in bed en het allemaal veel te kleurrijk aan z'n maten vertelt...
Onzekere klapjosti
vaganusquote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
Michael is zo'n type die denkt dat de clitoris bij de vaganus zit... Ik denk dat hij echt een egoïst is in bed en het allemaal veel te kleurrijk aan z'n maten vertelt...
Onzekere klapjosti
*Vaginaquote:
Dan zit er plas op je tamponquote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Hoe weet je nou of je een BEGINNENDE blaasontsteking hebt?
nah die was niet zo leukquote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef -Spaghetti- het volgende:
Die film Now you see me moet wel snel op TPB komen..! Wil hem echt zien!
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef -Spaghetti- het volgende:
Die film Now you see me moet wel snel op TPB komen..! Wil hem echt zien!
ik weet niet in welk gat jij hem stoptquote:
Oh.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nah die was niet zo leuk
Als je die tampon in je plasgaatje douwt dan krijg je wel een blaasontsteking denk ikquote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik weet niet in welk gat jij hem stopt
De vaganus is het stukje tussen de vagina en de anusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |