SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Yes. Weekend erop kunnen wij niet. Weekendje Belgie. :$quote:
Nice, lekkerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yes. Weekend erop kunnen wij niet. Weekendje Belgie. :$
heeft ie ook deuren die belachelijk hard piepen?quote:
Jaaa, hoop het ook. Zeker met het concert c.q. festival.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, lekkerHopen dat het een beetje fatsoenlijk weer is
Een motor met deurenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
heeft ie ook deuren die belachelijk hard piepen?
O ja, las al zoietsquote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa, hoop het ook. Zeker met het concert c.q. festival.
Dat staat er hoor?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef BobbyB het volgende:
Het is "We rampeneren op de vloer"
inb4 ik rampeneer jou dadelijk
Dat heet anders hoor, weeniequote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef BobbyB het volgende:
Het is "We rampeneren op de vloer"
inb4 ik rampeneer jou dadelijk
Ja, belachelijk blij. Binnen 3 weken weer naar Bruce Springsteen en Blondie en Santana erbij.quote:
Dat er nog kaarten waren!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, belachelijk blij. Binnen 3 weken weer naar Bruce Springsteen en Blondie en Santana erbij.:#
Verwend nest.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, belachelijk blij. Binnen 3 weken weer naar Bruce Springsteen en Blondie en Santana erbij.:#
Jij ja.quote:
Je bent zelf awesome <3quote:
Daar betaal ik je toch voor. Niet iedereen mag zomaar aan mijn Harrie zuigen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij ja.Trouwens. Wat nou verwend. Jij krijgt hier elke dag te eten.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar betaal ik je toch voor. Niet iedereen mag zomaar aan mijn Harrie zuigen.
Nee Hetty is degene die zuigt maar die zuigt iets te hard.quote:
Je moet r ook op 'low' zettenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee Hetty is degene die zuigt maar die zuigt iets te hard.
Zal jou eens op low zettenquote:
Try mequote:
Ja, anders zuigt ze zo je.pener/clit eraf.. dan ben je nog verder van het spreekwoordelijke huisquote:
I don't want thatquote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, anders zuigt ze zo je.pener/clit eraf.. dan ben je nog verder van het spreekwoordelijke huis
Nobody does.. Unless Nobody is an extreme masochistquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nobody does.. Unless Nobody is an extreme masochist
Zo en nu ga ik conducteurs in elkaar slaan.. Bobby weet![]()
DAT T STIL IS HIERquote:
Zijn ze nog steeds bezig ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:13 schreef Myraela het volgende:
Als het goed is komen de bouwvakkers vandaag voor het laatst, ben blij als ze klaar zijn.
Werd wel een keer tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ze zijn klaar, ze moeten de steiger nog ophalen.
Klote wel, zo blijf je wel bezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ze zullen nog wel eens terug moeten komen, want ze hebben het echt lelijk gedaan
Ja, terwijl ik het echt wel zat ben. Maarja, we horen het wel als mijn stiefvader terug komt van vakantie.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu nog een meisje je grot mee in sleuren.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
wie heeft er net haar tussentijdse toets gehaad?
![]()
Ik
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ik
Gaat vlug baas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik heb volgende week examen
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ik
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ik
Hai.quote:
Peppillen innemenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hai.
Ik word altijd meer moe wakker dan ik naar bed ging. Toch maar wat mee doen
Want dan droom je niet of minder?quote:
True. Ik wilde er ook niet uit vanochtend.quote:
Heb je een beetje een vast ritme?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hai.
Ja kan niet maar voor altijd wakker blijvenquote:
Daarom ook enkel in de ochtend innemenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kan niet maar voor altijd wakker blijven
Haha jij moest veel vroeger opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef BobbyB het volgende:
Gefeli MK!
[..]
True. Ik wilde er ook niet uit vanochtend.
Nee niet meer. Had ik wel maar ook dat hielp nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een beetje een vast ritme?
Bijvoorbeeld om 11 uur in bed, 6 uur er weer uit?
Dat helpt namelijk echt veel.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:38 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, ik was hier
Maar nu ga ik douchen, dus doei ende tot later :$
Niet zo hard neukenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hai.
quote:
Dat eerste maar niet.quote:Even serieus: langer/minder lang proberen te slapen en kijken of dat helpt
Wat nou haha, ik maak je morgen ook gewoon vroeg wakker.quote:
Ik vind 10+ uur best langquote:
Doe je toch niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat nou haha, ik maak je morgen ook gewoon vroeg wakker.
Dat is meer met stokkende adem toch?quote:
correct. dan stop je af en toe met ademen.....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is meer met stokkende adem toch?
Ik denk cq hoop het niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
correct. dan stop je af en toe met ademen.....
Maar dat zou bobby moeten merken als hij niet altijd als eerste al slaapt
maar daar word je moe van wakker iig...
Ze praat wel veel in d'r slaap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
correct. dan stop je af en toe met ademen.....
Maar dat zou bobby moeten merken als hij niet altijd als eerste al slaapt
maar daar word je moe van wakker iig...
Nja gemiddeld slaap jij wel zo'n 9 tot 10 uur. Als je dit misschien zou beperken tot max 8 dat dat helpt. Ik was vroeger ook echt moe na het uitslapen terwijl ik me een stuk fitter voel wanneer ik korter slaap (7/8 uur) Maar dan heb je ook wel een vast ritme nodig, onregelmatige tijden helpt dan ook niet echt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe je toch niet.
En van 2 tot 11 noem ik geen 10+ uur!
Zou wel eens te lang kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe je toch niet.
En van 2 tot 11 noem ik geen 10+ uur!
Ja zoiets. In ieder geval doordeweeks.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:55 schreef Tamashii het volgende:
Hm okay dan ga ik de wekker wel zetten. 8 uur slaap ofzo?
wat een held die moeder van jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:01 schreef Myraela het volgende:
Okay, mijn moeder is wel echt de liefste.
Als reactie
"Okay, dan kan ik weer luxe gaan eten, je kan niet beter dan je best doen."
Awww, mama toch.
Nah ik wil dan eigenlijk gewoon slapen dus denk dan hou je kop al vind ik het wel aandoenlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
kan je haar dan ook uithoren of is het genoegen nemen met wat eruit komt?
Hahahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah ik wil dan eigenlijk gewoon slapen dus denk dan hou je kop al vind ik het wel aandoenlijk
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DankjeHoe lang moet jij nog tot examen?
Thnxquote:
Wel verdommequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef Macrador het volgende:
Verdorie er zijn geen rijpe perziken in huis
Jongen tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nu kan ik alleen kersen en bananen eten
/firstworldproblems
Frambozenpr0nquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Beter nog iets veel beterMaar dat kan pas in 2 weken
![]()
Noemen ze dat zo, tegenwoordig :$quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef Dven het volgende:
Hier alleen twee [b]overrijpe mangootjes[/b] in huisEn de mandarijn, druiven en kiwi zijn nog niet volgroeid
Ik ben gek op plaatjes die mijn epileptie bevorderenquote:
Klopt ja. Ik heb ook komkommers. Niet zo lang maar zeker forsquote:
FYP en graag gedaan ;$quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben gek op plaatjes die mijn epilepsie bevorderen
Kan prima icm frambozen ja?!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk gewoon een goeie ouderwetse kut.
Watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb ook komkommers. Niet zo lang maar zeker fors
Je gaat op bezoek bij je oma?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk gewoon een goeie ouderwetse kut.
Ik heb er nog 1quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef Macrador het volgende:
Verdorie er zijn geen rijpe perziken in huis
Ik heb niet graag eten bij de seksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
Kan prima icm frambozen ja?!
Moet ook alles uitleggen ;s
Ik vind dit echt walgelijke taal van je, wil je even heel gauw normaal doen?quote:
Tsk tsk tskquote:
Geen versgezilte framboosjes lustenquote:
OKE HOORquote:
make me.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dit echt walgelijke taal van je, wil je even heel gauw normaal doen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
FYP en graag gedaan ;$
[..]
Kan prima icm frambozen ja?!
Moet ook alles uitleggen ;s
[..]
Wat
Lekker hoor :$quote:
Wat's jouw favoriet stuk groente?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]Redelijke keuze. Deze zijn ook niet misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Mooi paars is niet lelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Redelijke keuze. Deze zijn ook niet mis
[ afbeelding ]
Ik lig er zo bijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi paars is niet lelijk
Tevens ben ik nu zo aan het FOK!ken
[ afbeelding ]
:$
Waar zit jij dat het te heet is?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik lig er zo bij
[ afbeelding ]
Te heet verdomme!En niemand die me in een koud bad wil duwen
Hier is het niet zo warm, niet dat ik t zo niet goed vind maar ok :$quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik lig er zo bij
[ afbeelding ]
Te heet verdomme!En niemand die me in een koud bad wil duwen
Ik woon tussen de hittegolvenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef Macrador het volgende:
[..]
Waar zit jij dat het te heet is?
Ik heb het best frist in mijn korte broek
Dan moet ik bewegenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier is het niet zo warm, niet dat ik t zo niet goed vind maar ok :$
Gooi een emmer water over je hoofd dan
Tjongejongejongejongejongejongeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Wil jij de eer niet aannemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tjongejongejongejongejongejongeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Zeker wel, maar da's wel keiver reizen weet jequote:
Niets mis met een snoepreisje toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker wel, maar da's wel keiver reizen weet je![]()
Klopt, maar ik heb pas in augustus twee weken vakantiequote:
Ik geloof je meteen.. Ik zet soms ook mijn prinsessentiara op :$quote:
Of mijn zilverpapieren vikinghelmquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
Ik geloof je meteen.. Ik zet soms ook mijn prinsessentiara op :$
Oh my, picsquote:
Ik zal je niet beoordelen op je eventuele moobs hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:15 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb daar geen Tshirt op aan en voel me niet zo zelfzeker
Als je belooft hem niet door te sturen DM ik hem welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je niet beoordelen op je eventuele moobs hoor
Cross my heart enzulksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
Als je belooft hem niet door te sturen DM ik hem wel
Het ergste is dat ik ook een echte hebquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:28 schreef Dqod het volgende:
!!
Ik ga het koesteren![]()
En nu ga ik gauw naar m'n werk hoorKusjes ditdat
![]()
Een echte Fok Kaneelstokquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer een huisje afgezegd daarnet.
Was een puinhoop en had een minislaapkamer.
Balen kerel, niet echt geluk met het vinden van iets anders he?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer een huisje afgezegd daarnet.
Was een puinhoop en had een minislaapkamer.
Whehehe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een echte Fok Kaneelstok
http://www.bndestem.nl/al(...)kaneelstok-1.3881306
Euhm, is onbekend eigenlijk. Nieuwbouw plannen zijn wat veranderd omdat er geen geld meer is bij de coorperaties.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:
Wel jammer van het huis
Heb je een deadline?
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Balen kerel, niet echt geluk met het vinden van iets anders he?
Mja.quote:
Reageer je via een website of krantje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee.
Allemaal bagger wat er is.
Of pauperduur.
Kom in Putte wonenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Euhm, is onbekend eigenlijk. Nieuwbouw plannen zijn wat veranderd omdat er geen geld meer is bij de coorperaties.
Er is niet meegedeeld wat er precies gaat gebeuren.
[..]
Nee.
Allemaal bagger wat er is.
Of pauperduur.
[..]
Mja.
Website.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Reageer je via een website of krantje?
En dan?quote:
Werkloos in the middle of nowherequote:
Nouja, in mijn eigen buurt heb ik voorrang.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een buurtje op het oog waar je wel zou willen wonen?
Ik hield dat in de gaten toen ik op zoek was, sowieso reageerde ik niet op buurten waar ik niet wilde wonen of op woningen die er uitgeleefd uitzagen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, in mijn eigen buurt heb ik voorrang.
Daar krijg je later alleen maar spijt van jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hield dat in de gaten toen ik op zoek was, sowieso reageerde ik niet op buurten waar ik niet wilde wonen of op woningen die er uitgeleefd uitzagen.
Is op internet moeilijk te zien, hoe uitgeleefd het is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hield dat in de gaten toen ik op zoek was, sowieso reageerde ik niet op buurten waar ik niet wilde wonen of op woningen die er uitgeleefd uitzagen.
Vertelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Faxie het volgende:
Foto's zijn vaak iets te rooskleurig helaas
Ik hoop het niet voor hemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doelt hij op zijn foto's in KPD?
Huh o nee niks hoor. Gewoon dat huizenfoto's vaak een te mooi beeld schetsen.quote:
Nou d'r zit wel een pipo die wat goede reacties kreeg met een foto vanaf beneden geschoten. Dat is zeg maar wel een heel optimistische hoekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doelt hij op zijn foto's in KPD?
Ik heb ook heel mooi uitzicht vanuit mijn huis.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh o nee niks hoor. Gewoon dat huizenfoto's vaak een te mooi beeld schetsen.
Ik bedoel er verder niks mee hoor
Ok.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou d'r zit wel een pipo die wat goede reacties kreeg met een foto vanaf beneden geschoten. Dat is zeg maar wel een heel optimistische hoek![]()
Mijn foto's zijn van normale hoeken genomen hehe
Lelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Sara Underwood voor je moeite.
[ afbeelding ]
Ieder z'n ding.quote:
En wat zegt dat?quote:
Niet mannelijk genoeg.quote:
Ja, en nog ietsquote:
En toen was Madonna ook al oudquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ach, ik heb ooit wel eens op Madonna gefapt toen ik jong was.
Ik bedoelde eigenlijk een rasechte piemeldrager.quote:
Haar naaktfoto's van begin jaren '90 ofzo.quote:
Dkut zegt er zo een te hebben:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een rasechte piemeldrager.
Heeft ze ook borsthaar en een baardje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar naaktfoto's van begin jaren '90 ofzo.
[..]
Dkut zegt er zo een te hebben:
[ afbeelding ]
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar naaktfoto's van begin jaren '90 ofzo.
Het zou je moeder kunnen zijnquote:
Probeer ik Fera voor je in bed te krijgen, ga je nog miepen.quote:
Lief van je.. maar fera bezwijkt sowieso nog wel een keer voor mn charmesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer ik Fera voor je in bed te krijgen, ga je nog miepen.
Mogen mannen/jongens dat ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lief van je.. maar fera bezwijkt sowieso nog wel een keer voor mn charmes
Ik praat overigens niet over bezwijken voor mn puni.. Gewoon dat ze heel graag eens weg wil.zwijmelen in mn gespierde armen :$
Op een select groepje na: neenquote:
En wat moet je doen om bij dat groepje te horen?quote:
Mij bevallen... Helaas maak ik dit veelal onmogelijk voor het mannelijk geslacht door niet genoeg ye carenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat moet je doen om bij dat groepje te horen?
Okayquote:
hahahaa eerst gaan kweken maat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Okaymaar dat moet ze straks in de rij gaan staan van alle horde vrouwen die mijn sixpack willen aanraken
Niet nodig ik heb al een goddelijke lichaam.quote:
Oke kom maar op met die pics.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet nodig ik heb al een goddelijke lichaam.
En jij een beetje fappen op mijn pics.quote:
Je geeft jezelf iets teveel credits. :#quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij een beetje fappen op mijn pics.
Nee hoor ik heb gewoon gelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je geeft jezelf iets teveel credits. :#
Mij niet gelovenquote:
En dat heb ik niet?quote:
Hoiquote:
Werksequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef Dqod het volgende:
Jezus.. echt.. Ican't.gif
*oordopjes in doet en gaat gauw verder*
Ja heel moeilijk zeker begrijpend lezenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer zelfkennis...
Lezen is moeilijk?
quote:
Hoi katjequote:
Hoe is het met jequote:
Goed en met jou?quote:
Ry, ik ben aan het swingen op de transformers soundtrack.Waarom wordt zulke goede hairmetal niet meer gemaakt?quote:
No shitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
Zo lekker vakantiedit weekend een festival. Hopelijk wordt het een beetje goed weer
Geen zin in kutweer.quote:
In Den Haag word het 20 gradenquote:
Dat is wel een goeie temperatuur, zolang het maar droog isquote:
We zullen het zienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie temperatuur, zolang het maar droog is
ja, daarom. Ga jij nog wat leuks doen dit weekend?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja, daarom. Ga jij nog wat leuks doen dit weekend?
Dat is ook wel leuk, nog nooit geweest. Was meestal omdat ik dan op graspop wasquote:
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar FOK!Meetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk, nog nooit geweest. Was meestal omdat ik dan op graspop was
Oh ja dat is waar, wel een goede gelegenheid voor een meet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar FOK!Meet
Ja, best tof inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar, wel een goede gelegenheid voor een meet.
Moet binnenkort ook maar weer eens naar een Fok!meetquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet binnenkort ook maar weer eens naar een Fok!meet
Van dit topic of het 25-35 topicquote:
Inclusief indianentooi?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Redelijke keuze. Deze zijn ook niet mis
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeldquote:
Seks voor de Buchquote:
Auberginequote:
oh godquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om 17:00 thuis zijn want S is bij zijn 'vader'
Fijn ook weer...quote:
Ik zag hem en het zuigt wel!!quote:
ik denk het niet ... die gaat op zijn 12 wel daar willen wonenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag hem en het zuigt wel!!
Maar komt goed
Oh dat moeten wij ook doen voor de bruiloft van mijn maat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrijdag gaat mn broertje trouwen en de ceremoniemeesters wilden graag dat iedereen een recept opschreef zodat die in een boek verzameld kunnen worden.
Ik kan dus niet koken en heb ook geen leuk/lekker recept maar... ik heb iemand gecharterd die voor mij in dichtvorm het recept voor draadjesvlees gaat schrijven![]()
Draadjesvlees omdat onze vader dat altijd maakte als ik kwam eten, broertje liep toen al vaak zat te zeuren dat ik vaker moest langskomen want alleen dan aten we draadjesvlees![]()
nee joh, die kan niet zonder zo`n super mamaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk het niet ... die gaat op zijn 12 wel daar willen wonen
Welk recept wil je? Heb je een paar steekwoorden? Dan hossel ik een gedicht voor jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat moeten wij ook doen voor de bruiloft van mijn maat.
Niet zo denken aub. Zo dacht mijn moeder ook vroeger en dat heeft onze band verziektquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk het niet ... die gaat op zijn 12 wel daar willen wonen
Bied je nu aan mij aan om een gedicht te laten hosselen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk recept wil je? Heb je een paar steekwoorden? Dan hossel ik een gedicht voor je
ach 1 keer in de zoveel tijd heb ik daar ff last vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo denken aub. Zo dacht mijn moeder ook vroeger en dat heeft onze band verziekt
Op 2Pac.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bied je nu aan mij aan om een gedicht te laten hosselen?
Je weet toch dat ik die shit zelf wel schrijf.
Beat er onder en gaan.
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach 1 keer in de zoveel tijd heb ik daar ff last van
Dat snap ik!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh je wil dus geen GOED gedicht?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bied je nu aan mij aan om een gedicht te laten hosselen?
Je weet toch dat ik die shit zelf wel schrijf.
Beat er onder en gaan.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haters gaan haten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat snap ik!!
Maar dat gaat echt niet gebeuren hoor schat
[..]
Oh je wil dus geen GOED gedicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |