SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Yes. Weekend erop kunnen wij niet. Weekendje Belgie. :$quote:
Nice, lekkerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yes. Weekend erop kunnen wij niet. Weekendje Belgie. :$
heeft ie ook deuren die belachelijk hard piepen?quote:
Jaaa, hoop het ook. Zeker met het concert c.q. festival.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, lekkerHopen dat het een beetje fatsoenlijk weer is
Een motor met deurenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
heeft ie ook deuren die belachelijk hard piepen?
O ja, las al zoietsquote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa, hoop het ook. Zeker met het concert c.q. festival.
Dat staat er hoor?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef BobbyB het volgende:
Het is "We rampeneren op de vloer"
inb4 ik rampeneer jou dadelijk
Dat heet anders hoor, weeniequote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef BobbyB het volgende:
Het is "We rampeneren op de vloer"
inb4 ik rampeneer jou dadelijk
Ja, belachelijk blij. Binnen 3 weken weer naar Bruce Springsteen en Blondie en Santana erbij.quote:
Dat er nog kaarten waren!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, belachelijk blij. Binnen 3 weken weer naar Bruce Springsteen en Blondie en Santana erbij.:#
Verwend nest.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, belachelijk blij. Binnen 3 weken weer naar Bruce Springsteen en Blondie en Santana erbij.:#
Jij ja.quote:
Je bent zelf awesome <3quote:
Daar betaal ik je toch voor. Niet iedereen mag zomaar aan mijn Harrie zuigen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij ja.Trouwens. Wat nou verwend. Jij krijgt hier elke dag te eten.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar betaal ik je toch voor. Niet iedereen mag zomaar aan mijn Harrie zuigen.
Nee Hetty is degene die zuigt maar die zuigt iets te hard.quote:
Je moet r ook op 'low' zettenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee Hetty is degene die zuigt maar die zuigt iets te hard.
Zal jou eens op low zettenquote:
Try mequote:
Ja, anders zuigt ze zo je.pener/clit eraf.. dan ben je nog verder van het spreekwoordelijke huisquote:
I don't want thatquote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, anders zuigt ze zo je.pener/clit eraf.. dan ben je nog verder van het spreekwoordelijke huis
Nobody does.. Unless Nobody is an extreme masochistquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nobody does.. Unless Nobody is an extreme masochist
Zo en nu ga ik conducteurs in elkaar slaan.. Bobby weet![]()
DAT T STIL IS HIERquote:
Zijn ze nog steeds bezig ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:13 schreef Myraela het volgende:
Als het goed is komen de bouwvakkers vandaag voor het laatst, ben blij als ze klaar zijn.
Werd wel een keer tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ze zijn klaar, ze moeten de steiger nog ophalen.
Klote wel, zo blijf je wel bezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ze zullen nog wel eens terug moeten komen, want ze hebben het echt lelijk gedaan
Ja, terwijl ik het echt wel zat ben. Maarja, we horen het wel als mijn stiefvader terug komt van vakantie.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu nog een meisje je grot mee in sleuren.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
wie heeft er net haar tussentijdse toets gehaad?
![]()
Ik
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ik
Gaat vlug baas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik heb volgende week examen
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ik
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ik
Hai.quote:
Peppillen innemenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hai.
Ik word altijd meer moe wakker dan ik naar bed ging. Toch maar wat mee doen
Want dan droom je niet of minder?quote:
True. Ik wilde er ook niet uit vanochtend.quote:
Heb je een beetje een vast ritme?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hai.
Ja kan niet maar voor altijd wakker blijvenquote:
Daarom ook enkel in de ochtend innemenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kan niet maar voor altijd wakker blijven
Haha jij moest veel vroeger opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef BobbyB het volgende:
Gefeli MK!
[..]
True. Ik wilde er ook niet uit vanochtend.
Nee niet meer. Had ik wel maar ook dat hielp nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een beetje een vast ritme?
Bijvoorbeeld om 11 uur in bed, 6 uur er weer uit?
Dat helpt namelijk echt veel.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:38 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, ik was hier
Maar nu ga ik douchen, dus doei ende tot later :$
Niet zo hard neukenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hai.
quote:
Dat eerste maar niet.quote:Even serieus: langer/minder lang proberen te slapen en kijken of dat helpt
Wat nou haha, ik maak je morgen ook gewoon vroeg wakker.quote:
Ik vind 10+ uur best langquote:
Doe je toch niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat nou haha, ik maak je morgen ook gewoon vroeg wakker.
Dat is meer met stokkende adem toch?quote:
correct. dan stop je af en toe met ademen.....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is meer met stokkende adem toch?
Ik denk cq hoop het niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
correct. dan stop je af en toe met ademen.....
Maar dat zou bobby moeten merken als hij niet altijd als eerste al slaapt
maar daar word je moe van wakker iig...
Ze praat wel veel in d'r slaap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
correct. dan stop je af en toe met ademen.....
Maar dat zou bobby moeten merken als hij niet altijd als eerste al slaapt
maar daar word je moe van wakker iig...
Nja gemiddeld slaap jij wel zo'n 9 tot 10 uur. Als je dit misschien zou beperken tot max 8 dat dat helpt. Ik was vroeger ook echt moe na het uitslapen terwijl ik me een stuk fitter voel wanneer ik korter slaap (7/8 uur) Maar dan heb je ook wel een vast ritme nodig, onregelmatige tijden helpt dan ook niet echt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe je toch niet.
En van 2 tot 11 noem ik geen 10+ uur!
Zou wel eens te lang kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe je toch niet.
En van 2 tot 11 noem ik geen 10+ uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |