Prima, ik reageer niet meer op dergelijke reactiesquote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Als iedereen nou z'n eigen niveau aanhoudt als 'ie reageert, hoeven we een ander niet de schuld te geven van een ondermaatse reactie. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen niveau.
Je had gelezen dat ze alleen "sommigen beweren" schreef, en niks over een arts he?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga de voedingszandloper maar ff lezen. heeft een arts geschreven. Jij ook bedankt
Als je een plaatje hebt of iets anders wil ik dat wel in de openingspost doen hoor. Ik heb het maar hetzelfde gelaten want ik had nog wel het idee om een plaatje van een frikandel in de openingspost te doen met een streep erdoor, maar dat zou te lang duren. En een frikandel zonder streep erdoor zou alleen maar weer reacties uitlokken, dus leek me niet handig.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Nallie het volgende:
Shit, ik wilde snel nieuw topic aanmaken maar was te laat
Vlinder, die speltcrackers haal ik bij Marqt of de ecoplaza.
Sommige delicatessenwinkels hebben ze ook.
Amisa heet t merk!
Aan afspreken met die jongen waar ik mee date.quote:
Ik vind het wel best met je. veel plezier hier.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je had gelezen dat ze alleen "sommigen beweren" schreef, en niks over een arts he?
Ik kan er niks aan doen dat ik per ongeluk over die vraag heen heb gelezen. Ik wist niet welke post ze bedoelde en voor haar kost het geen moeite om 'm dan even te herhalen. In plaats daarvan zegt ze dat ik 'm al geciteerd heb, dus dan kan ik nog door alle mensen die ik geciteerd heb heen zoeken.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
@AB: je kan ook in 1x op allebei de vragen in haar post antwoorden, scheelt haar weer tijd. Stelt er iemand een serieuze vraag waar je wat aan kan hebben, beantwoord je 'm niet en ga je daarna ook nog zeggen dat ze hem zelf maar even moet herhalen. Het is voor jou dat ze die vraag stelt he, niet voor zichzelf. Stop er zelf ook wat moeite in, dan krijg je ook betere reacties.
Volgens mij bedoelt An dat als je onderbouwde informatie over een goed eetpatroon wilt lezen, je dat boek even moet lezen omdat het is geschreven door een arts (en het dus niet zomaar beweringen van de kassajuffrouw bij de zeeman zijn bij wijze van). Voel je niet bij alles aangevallen..quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je had gelezen dat ze alleen "sommigen beweren" schreef, en niks over een arts he?
Is het zo moeilijk om even te reageren? Ik geef aan dat ik niet in beweringen van jan en alleman geloof. Er stond niet eens bij dat het over iets van een arts ging. En dan ga je mij daarop aanvallen? Lekker krom bezig.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind het wel best met je. veel plezier hier.
quote:
Oh noes!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Nallie het volgende:
Shit, ik wilde snel nieuw topic aanmaken maar was te laat
Vlinder, die speltcrackers haal ik bij Marqt of de ecoplaza.
Sommige delicatessenwinkels hebben ze ook.
Amisa heet t merk!
Als ze het op die manier zou schrijven dan zou ik het ook begrijpen. Nu lijkt het meer op een aanval met dat zwaaihandje erachter.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt An dat als je onderbouwde informatie over een goed eetpatroon wilt lezen, je dat boek even moet lezen omdat het is geschreven door een arts (en het dus niet zomaar beweringen van de kassajuffrouw bij de zeeman zijn bij wijze van). Voel je niet bij alles aangevallen..
Je kunt 'm ook gewoon even herhalen he, scheelt mij weer tijdquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef Nallie het volgende:
OMG stop alsjeblieft met zeiken![]()
Post lijstjes of stel normale vragen en ga anders lekker ergens anders vervelen.
Er is je vanochtend voldoende advies gegeven, onder andere door mij.
Kap nu met dat gezeur.
Ik kan er niets aan doen dat er hier mensen zijn die niet normaal reageren. Dan moet je mij daar niet de schuld van gaan geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef Nallie het volgende:
OMG stop alsjeblieft met zeiken![]()
Post lijstjes of stel normale vragen en ga anders lekker ergens anders vervelen.
Er is je vanochtend voldoende advies gegeven, onder andere door mij.
Kap nu met dat gezeur.
Doen we er ook nog eentje voor jou bijquote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef anna82 het volgende:
Nog even een hoera voor Mufasa!
En voor Uniek, omdat het kanEn een voor Nallsters ivm karmapunten
En een klein hoeraatje voor mij omdat ik toch ben gaan hardlopen ondanks dat ik anti-zin had en mij al met een dekentje op de bank had genesteld. hoera
Ik doe m'n best juf, maar sommige kinderen hier pesten mequote:Op maandag 24 juni 2013 21:19 schreef Probability het volgende:
Haha m'n irritante is wel meteen over na dit gedoe hier
Allemaal weer lief en normaal doen oké?
/juf
Goedzoquote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef anna82 het volgende:
Nog even een hoera voor Mufasa!
En voor Uniek, omdat het kanEn een voor Nallsters ivm karmapunten
En een klein hoeraatje voor mij omdat ik toch ben gaan hardlopen ondanks dat ik anti-zin had en mij al met een dekentje op de bank had genesteld. hoera
Ik had ge edit maar zal t even in nieuwe post doen omdat t vrij snel gaat met posten nu:quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat er hier mensen zijn die niet normaal reageren. Dan moet je mij daar niet de schuld van gaan geven.
En heb ik jouw advies genegeerd dan?
Wow, wat goed!!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef anna82 het volgende:
Als ik echt juf was zou je in de hoek moeten staan omdat je nu ongewenst gedrag vertoond. Gewoon normaal doen en eigen verantwoordelijkheid tonen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe m'n best juf, maar sommige kinderen hier pesten me.
Ik geef je niet de schuld, ik zeg alleen dat je moet kappen met zeuren.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat er hier mensen zijn die niet normaal reageren. Dan moet je mij daar niet de schuld van gaan geven.
En heb ik jouw advies genegeerd dan?
Dan had ik je meteen ontslagen als ik jouw baas was want je hoort de gepeste niet te bestraffen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Als ik echt juf was zou je in de hoek moeten staan omdat je nu ongewenst gedrag vertoond. Gewoon normaal doen en eigen verantwoordelijkheid tonen.
Ik ben wel dankbaar dat ik nooit tegelijkertijd zin in zowel hartig als zoet heb. Dus dankzij het laatste plaatje heb ik nu zin in wortelsquote:
Waar 2 vechten hebben 2 schuld.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan had ik je meteen ontslagen als ik jouw baas was want je hoort de gepeste niet te bestraffen.
Lol, leer me dat eens? Zin in wortels... gebeurt mij nou nooitquote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ben wel dankbaar dat ik nooit tegelijkertijd zin in zowel hartig als zoet heb. Dus dankzij het laatste plaatje heb ik nu zin in wortels
Yessss!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef An24 het volgende:
[..]
En voor vlindertje...die verdient ook karmapunten
Gast, wat zit je nou te wauwelen?!?! Je kan het ook gewoon negeren en alleen in gaan op de mensen die je constructieve tips geven. Steeds dat gehuil en slachtoffergedrag, je kiest er zelf voor om er steeds weer op in te gaan hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan had ik je meteen ontslagen als ik jouw baas was want je hoort de gepeste niet te bestraffen.
• In mijn ervaring vinden mensen het alleen maar lastig wanneer je met meer quotes in één post post. Daarom heb ik mezelf dat afgeleerd. Als dat hier de voorkeur heeft wil ik dat ook wel doen hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:21 schreef Mufasa208 het volgende:
@AB, een heel vriendelijk verzoek om je aan de volgende regels te houden:
• Post eens met meerdere quotes in een post, dat houdt het overzichtelijker.
• Ga eens minder in op andere users, jij blijft ermee bezig en houdt het ook gaande.
• Lees het boek de voedingszandloper, of een andere voedingsboek.
• Toom je in als beginner.
• Neem geen frikandel.
Lol @ bomenkiller.
Zeg stampvoetprinses, dit is een topic vol volwassen mensen, die je met liefde vanalles willen vertellen en uitleggen. Maar sommigen voelen zich niet erg geroepen een stampvoetend prinsesje te knuffelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe m'n best juf, maar sommige kinderen hier pesten me.
Viz verdient een downright knuffel!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef V1z0R het volgende:
Maar even wat tikken en dit gebitch sussen dan...
Zonder bronnen
AB
De macro's:
Eiwitten, vetten en koolhydraten.
Eiwitten zijn je bouwstenen, zijn er weer veel verschillende soorten van maar zolang je vlees en vis eet mis je er geen. Ben je dus nodig.
Lichaamsgewicht in grammen per dag, 1,5x bij sportdagen is een goede richtlijn.
Vetten zijn je bron van energie en noodzakelijk bij allerhande processen in je lichaam. Ben je ook nodig.
Maar is aan te raden om daar vooral de goede van te nemen, vind je in onverwarmde olijfolie, vette vis en noten.
Koolhydraten zijn minder noodzakelijk maar wel vaak goede bron voor vezels waardoor je goed poept.
Probeer voor de minst bewerkten te gaan want die bevatten ook nog eens vaak de foute vetten.
Eerste stap kan zijn om voor volkoren producten te gaan.
Micro's
Dat zijn je vitamines en mineralen, die haal je uit voedsel die rechtstreeks van het land komen, groente en fruit dus. Broccoli is een goede, spinazie is goed, diepe kleur geeft vaak aan dat er veel in zit. Probeer het niet te gaar te koken want dan verdwijnen je goede stofjes in het water.
Staat dus verplicht op etiketten waar hoeveel van wat inzitten
Nu zoveel op de update-knop geklikt dat ik het wel weer flauw ben
Ik ga hier verder niet op in maar dat slachtofferrol geneuzel is echt dikke bullshit als het op pesten aankomt. De gepeste vraagt er niet om om gepest te worden en heeft al helemaal niets gedaan om het te veroorzaken. Zo werkt pesten niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Waar 2 vechten hebben 2 schuld.
En pesten hangt ook samen met wel of niet in de slachtofferrol kruipen.
Vooral doorgaan meid.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in maar dat slachtofferrol geneuzel is echt dikke bullshit als het op pesten aankomt. De gepeste vraagt er niet om om gepest te worden en heeft al helemaal niets gedaan om het te veroorzaken. Zo werkt pesten niet.
Maar zoals ik al aangaf, ik heb geen zin om hier een discussie over te starten want dit is ook niet de plek daarvoor. Ik geef alleen aan dat de mentaliteit van dat de gepeste wel iets gedaan zou kunnen hebben om gepest te worden echt dikke onzin is.
Ik heb je vorige keer ook al verbeterd, wil je ophouden met dat gast gedoe? En te wauwelen? Ik reageer op die juf-reactie hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:25 schreef Novem het volgende:
[..]
Gast, wat zit je nou te wauwelen?!?! Je kan het ook gewoon negeren en alleen in gaan op de mensen die je constructieve tips geven. Steeds dat gehuil en slachtoffergedrag, je kiest er zelf voor om er steeds weer op in te gaan hoor.
Nu even kersjes eten
En yay voor Anna, Mo en Mufasa
Toevallig had ik vandaag hele lekkere worteltjes gegeten, maar verder is het natuurlijk meer iets wat ik mezelf wijsmaakquote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lol, leer me dat eens? Zin in wortels... gebeurt mij nou nooit
En props voor je hardlopen!!
HOU OPquote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb je vorige keer ook al verbeterd, wil je ophouden met dat gast gedoe? En te wauwelen? Ik reageer op die juf-reactie hoor.
Dit is pas onzin. Pas nog naar een congres geweest over pesten. Heb t tijdens mn studie ook gehad.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in maar dat slachtofferrol geneuzel is echt dikke bullshit als het op pesten aankomt. De gepeste vraagt er niet om om gepest te worden en heeft al helemaal niets gedaan om het te veroorzaken. Zo werkt pesten niet.
Maar zoals ik al aangaf, ik heb geen zin om hier een discussie over te starten want dit is ook niet de plek daarvoor. Ik geef alleen aan dat de mentaliteit van dat de gepeste wel iets gedaan zou kunnen hebben om gepest te worden echt dikke onzin is.
Ah, gelukkig maar.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toevallig had ik vandaag hele lekkere worteltjes gegeten, maar verder is het natuurlijk meer iets wat ik mezelf wijsmaak
Dit is niet de plek hiervoor, die gedachte is alleen ontzettend fout. Ik ben zelf gepest en ik ken genoeg mensen die gepest zijn en die hebben echt helemaal niks gedaan om dat te verdienen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dit is pas onzin. Pas nog naar een congres geweest over pesten. Heb t tijdens mn studie ook gehad.
Er is wetenschappelijk bewijs voor dat degene die gepest wordt wel degelijk medeschuldig is. Heeft te maken met sociale vaardigheden en reacties etc.
Waarom doe ik dit
Ik had een week lang niets aan sport gedaan en wel heel veel pain au chocolat gegeten, dus het mocht ook wel weer een keerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar.voor het hardlopen trouwens. Ik had er vandaag geen zin in.
Verdienen is iets heel anders.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is niet de plek hiervoor, die gedachte is alleen ontzettend fout. Ik ben zelf gepest en ik ken genoeg mensen die gepest zijn en die hebben echt helemaal niks gedaan om dat te verdienen.
Hehehehe, goed punt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had een week lang niets aan sport gedaan en wel heel veel pain au chocolat gegeten, dus het mocht ook wel weer een keer
Krijg jij binnenkort uitslag of heb ik dat gemist?
Ik snap het nut van jouw post niet echt, die staat namelijk vol met aannames die niet kloppen. Moet ik hier op in gaan?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg stampvoetprinses, dit is een topic vol volwassen mensen, die je met liefde vanalles willen vertellen en uitleggen. Maar sommigen voelen zich niet erg geroepen een stampvoetend prinsesje te knuffelen.
Als je wil afvallen, zal je zaken moeten leren over eten, voedingsstoffen, je eigen lichaam. Het heeft weinig zin om beweringen te geloven 'omdat ze van een arts komen' en het heeft helemaal geen zin om te pruilen dat je in dit topic niet op je wenken bediend wordt.
Voorlopig heb je laten zien dat je jezelf voordat je hier met eisen tot antwoorden binnenkwam, jezelf echt 0,0 hebt verdiept in voedsel. Ik zou zeggen, probeer je *iets* minder als belangrijkste persoon binnen dit topic te laten gelden en lees gewoon een tijdje mee. Post wat lijstjes, stel wat vragen waaruit blijkt dat je zelf ook nadenkt en wie weet steek je nog wat op ook.
Je kan ook een eigen topic starten, of kijken of je het dieettopic aardiger vindt, of je wat informatie zoeken op de rest van het internet.
He, heb je al nagedacht over je voedsel?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is niet de plek hiervoor, die gedachte is alleen ontzettend fout. Ik ben zelf gepest en ik ken genoeg mensen die gepest zijn en die hebben echt helemaal niks gedaan om dat te verdienen.
Nee ik hoef geen DM, ik zou graag willen dat je ophoudt met offtopic geneuzel in dit topic.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap het nut van jouw post niet echt, die staat namelijk vol met aannames die niet kloppen. Moet ik hier op in gaan?
Ik weet wel wat, ik stuur het je wel in DM want deze discussie is al geweest.
Team Novem!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef Novem het volgende:
Maarruhm, zullen we anders kappen met dit gezeur en gewoon verder praten over wat gezond eten is en lijstjes posten enzo?
Dan wil ik dat jij ophoudt met aannames doen die niet kloppen en luistert naar mijn kant van het verhaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen DM, ik zou graag willen dat je ophoudt met offtopic geneuzel in dit topic.
Uhm 20 jaar wachten dan gaat ze uit huisquote:Op maandag 24 juni 2013 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil graag advies over hoe ik om moet gaan met mensen die in no-time al je energie wegzuigen. Iemand tips?
Heb je het nu over je kolf-apparaat? Je weet dat dat geen mens is he?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil graag advies over hoe ik om moet gaan met mensen die in no-time al je energie wegzuigen. Iemand tips?
Ja schuld is slecht gekozen. Excuseer.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:33 schreef Novem het volgende:
Ik zou niet willen zeggen dat het de schuld van het slachtoffer is, maar wel dat er altijd een reden in het slachtoffer zit waarom hij gepest wordt. Een kind verantwoordelijk houden voor gepest worden lijkt me nogal vreemd.
We zitten steeds al op de volgende pagina waardoor je mn post mist, maar ik heb m niet voor niks getypt. Dus, copy paste:quote:Op maandag 24 juni 2013 21:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan wil ik dat jij ophoudt met aannames doen die niet kloppen en luistert naar mijn kant van het verhaal.
Vervang die leegte met haat en adrenaline!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weghalen van je borst.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een abonnement nemen en dan op 'negeren' drukken. Ik heb daar iemand zitten maar ik weet niet meer wiequote:Op maandag 24 juni 2013 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet? Kolfie?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb je het nu over je kolf-apparaat? Je weet dat dat geen mens is he?
Heb een abo, maar dat concept werkt niet in de mobiele layout. Helaas.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Een abonnement nemen en dan op 'negeren' drukken. Ik heb daar iemand zitten maar ik weet niet meer wie.
Vlinder: ik heb hier 50 posts per pagina dus ik zit nog steeds op de tweede. Ik heb je post gelezen en ik neem 'm ter harte. Ik ga nu ophouden met reageren want ik voel me zelf ook alleen maar kut door de nare opmerkingen van anderen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
We zitten steeds al op de volgende pagina waardoor je mn post mist, maar ik heb m niet voor niks getypt. Dus, copy paste:
AB, lees anders mijn reactie op de vorige pagina (inmiddels dus 2 terug) nog even. Is serieus en aardig bedoeld. Als je m niet terug kan vinden, korte samenvatting: Probeer niet met een negatieve bril op alles te lezen. Ja, er zijn een aantal mensen die niet aardig reageren. Nee, niet iedereen bedoelt alles vervelend (bv die opmerking van An). Probeer dus niet elke post negatief op te vatten, want een heleboel zijn niet negatief bedoeld. Probeer te laten zien dat je zelf ook moeite doet om te leren. Ik ben er ook nog niet zo lang en heb in het begin ook 'domme' vragen gesteld, maar ook wat met de adviezen die me verstandig leken wat gedaan en mezelf ingelezen. Dit topic is geen google waarbij de users je een antwoord moeten geven, maar een topic waar we elkaar advies geven. Anderen steken moeite in dat advies, dus dan wordt het gewaardeerd als je daar iets mee doet of moeite steekt in zelf advies op internet zoeken. Post eens een lijstje en geef aan wat je zelf denkt van de hoeveelheid en welke voedingsstoffen je binnen hebt gekregen.
En laatste advies: kap met reageren op posts waar je geirriteerd door raakt omdat je vindt dat je benadeeld wordt oid, laat die postst gewoon links liggen. Reageer op de posters die je serieuze vragen stellen en je informatie geven.
Edit: de samenvatting is langer geworden dan de originele post, haha. Dit is t laatste wat ik erover zeg, als je t nu nog niet begrijpt ga ik mn eigen advies opvolgen
Ik had een keer de maximale score.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Nallie het volgende:
Ik ga de nationale IQ test doen denk ik.
Adorabella, misschien ook wat voor jou! Even afleiding en zuks
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Als ik echt juf was zou je in de hoek moeten staan omdat je nu ongewenst gedrag vertoond. Gewoon normaal doen en eigen verantwoordelijkheid tonen.
Op mijn laptopje gelukkig wel, zojuist nog gezien. Ik zie niks meer! Heerlijk!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb een abo, maar dat concept werkt niet in de mobiele layout. Helaas.
Spannend Henk. Ik duim voor goed nieuws (die een UA-deelname mogelijk maakt?)quote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, goed punt.
Woensdag is de dag des oordeels voor zowel mij als voor Mufasa.
Alhoewel ik iets eerder aan de beurt ben.
Je hebt ook niet het gevoel dat je een bepaalde user al héél lang niet meer gezien hebt?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Een abonnement nemen en dan op 'negeren' drukken. Ik heb daar iemand zitten maar ik weet niet meer wie.
Oh wauw, daar zou ik ook van schrikken. Ik scoor altijd netjes in de range van mijn opleidingsniveauquote:Op maandag 24 juni 2013 21:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had een keer de maximale score.
Nu durf ik hem nooit meer te doen
Idem op de iPad. Moet dan echt de flaptop pakken.. Hmz hmz. Misschien toch maar doenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Op mijn laptopje gelukkig wel, zojuist nog gezien. Ik zie niks meer! Heerlijk!
Dat wordt de oplossing voor jou dus: leg die stomme telefoon weg en pak een behoorlijk apparaat.
Je leek me zo'n lief popjequote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Nallie het volgende:
hoax! je hebt geen aboquote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je leek me zo'n lief popje
Ik ga je nu even negeren want zou zomaar verliefd op je kunnen worden zo...
Wanneer begint 'ie?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Nallie het volgende:
Billy je bent op dreef man.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm 20 jaar wachten dan gaat ze uit huis
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm 20 jaar wachten dan gaat ze uit huis
NU!quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja hoor, maak jezelf maar wijs dat je dat niet al wasquote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*busted, big time*quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja hoor, maak jezelf maar wijs dat je dat niet al was
Heb een Janneman Robbinson, weet Nallie d'r kont goed te waarderen en vind een subtiele sneer sexy...quote:
Lol dat laatste iddquote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*busted, big time*
Mja, alsof iemand me dat kwalijk kan nemen.
[..]
Heb een Janneman Robbinson, weet Nallie d'r kont goed te waarderen en vind een subtiele sneer sexy...
Jij bedoelde het negeren zeker?
Ik heb vorige week op de echo gezien waar het mis gaat, dus er zal wel een ingreep nodig zijn gok ik. Hoop vooral dat het de relatief eenvoudige ingreep wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Spannend Henk. Ik duim voor goed nieuws (die een UA-deelname mogelijk maakt?)
Janneman Robinsonquote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*busted, big time*
Mja, alsof iemand me dat kwalijk kan nemen.
[..]
Heb een Janneman Robbinson, weet Nallie d'r kont goed te waarderen en vind een subtiele sneer sexy...
Jij bedoelde het negeren zeker?
Oh, ik heb alweer een heel stuk gemistquote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
NU!
Alleen ik kan niet via internet, want de server is te druk
Euhm, in dit topic zitten mensen die een JR hebben, maar dit ten zeerste ontkennen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Euhm, in dit topic zitten mensen die een JR hebben, maar dit ten zeerste ontkennen.
JR's komen in alle maten: groot, klein, krom, recht...
piemels!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Euhm, in dit topic zitten mensen die een JR hebben, maar dit ten zeerste ontkennen.
JR's komen in alle maten: groot, klein, krom, recht...
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff het gaat zo sloom op tv... Al dat gelul tussendoor..
I see what you did therequote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff het gaat zo sloom op tv... Al dat gejannemanrobinson tussendoor..
Nee dankje, 1x was genoeg. Wil volgend jaar wel meedoen aan de UA of mudmasters!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor de geinteresseerden: ik krijg net mail over de Drekrees.
Inschrijving start op maandag 1 juli om 0.01 uur.
De race is op zaterdag 7 september.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen echte bikkels doen mee.![]()
![]()
![]()
Was 'm gewoon elke dag hoorquote:
Oe heb jij ook een tuin?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was 'm gewoon elke dag hoorbeetje guerilla gardening af en toe....
Ik kan dan helaas niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor de geinteresseerden: ik krijg net mail over de Drekrees.
Inschrijving start op maandag 1 juli om 0.01 uur.
De race is op zaterdag 7 september.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen echte bikkels doen mee.![]()
![]()
![]()
Rabarberquote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
Heb trouwens rabarber gehaald. Moet ik maar eens wat mee doen woensdag, dan komt vriendin hier koken/eten/wijntjes/drinken. Nog nooit met rabarber gekookt alleenzat te denken aan een crumble
quote:
Hehheehehe, ik vind het echt zooooooo grappig!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee dankje, 1x was genoeg. Wil volgend jaar wel meedoen aan de UA of mudmasters!
Ik stem tegen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Mufasa208 het volgende:
Dit houdt pas op als ik een meisje word.
Nawww maar koekjes!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Welcome to the darkside/we're out of cookies
Ik heb ook een tuinquote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Welcome to the darkside/we're out of cookies
quote:
Sinds kort wel weer jaquote:
Is dat een SOA?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
En die zat een maand geleden nog helemaal vol met de blauwe regen
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef loveli het volgende:
Crap, op deze manier verpest ik een boeiende discussie.
Iemand nog adviesquote:Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Aan afspreken met die jongen waar ik mee date.
Ik heb tijd in het wk-end, door de week ben ik bezig met studie/sporten en heb ik geen zin om leuk te doen dan wil ik gewoon met m'n telefoon of iPad kloten of boekjes lezen (ik kijk geen tv)
En ik vind het dan vervelend dat ik iedere dag 1-2 verplichtingen heb en dan ook nog tijdje moet reizen op de enige dag dat op dat niet heb en dan ook 24/7 leuk moet zijn en veel moet praten etc.
Doen waar je je goed bij voelt. Niet je "space" inleveren als je dat niet wil.quote:
Rund of paard, zo'n beetje enige eiwitbronnen met echt alle aminozuren.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:23 schreef the85mc het volgende:
Haha wat is er hier gebeurdRellen in t slankie topic
![]()
Ik heb nog een voedingsvraag: wat voor eiwitten kan ik het best na KT eten? Ik eet nu banaan (om katabolisme te stoppen) en daarna bakje kwark (500 gram, per 100 e9, k6, v 0,2) Alleen dat zijn vrij trage eiwitten. Kan ik dan beter tonijn (op water of olijfolie) of kip eten voor sneller herstel?
Of maakt t niet zoveel uit?
Lelijke trut houd maar niet opquote:
Hij vindt het leuk om stukjes film te laten zien en ik om stukjes uit een tijdschrift voor te lezen en foto's te laten zien.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef _mille-feuille_ het volgende:
Kan hij niet gewoon bij jou langs komen of jij bij hem en dat jij dan boekjes gaat lezen en hij iets anders? Tv kijken of zo, ik weet niet wat hij zoal doet normaal.
Mijn man roept dan vanuit bed waar ik blijf. Zo ergerlijk vind ik dat. Deed m'n moeder vroeger ook en ik associeer die twee liever niet met elkaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef Tinkepink het volgende:
En nu "moet" ik dus naar bed, want mijn man wil aandacht. Tot zover mijn eigen goede adviezen opvolgens
Slaap lekker.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef Tinkepink het volgende:
En nu "moet" ik dus naar bed, want mijn man wil aandacht. Tot zover mijn eigen goede adviezen opvolgens
Ja, ik ook. Ik lette eerst ook vooral op hoge eiwit, dat zit er wel in. Hoe zijn die literbakken?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef V1z0R het volgende:
^ wat Tink zegt
[..]
Rund of paard, zo'n beetje enige eiwitbronnen met echt alle aminozuren.
Varken heeft overdosis goede maar dan verhoog je je vetinname gigantisch.
Ik vind 6/100 KH maar apart hoog voor kwark trouwens
Die man van mij is maar een lelijke trut die d'r bek niet houdquote:
Ja idd en dat geef ik ook aan..quote:Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef An24 het volgende:
Wat tink zegt prob. Je hebt de tijd voor jezelf ook nodig toch?
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die man van mij is maar een lelijke trut die d'r bek niet houd
Lastig Prob. Daten moet toch voornamelijk leuk zijn en op deze manier klinkt het niet zo, hij was je buddyvtoch? Begrijpt hijj het een beetje wat jou dwars zit?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja idd en dat geef ik ook aan..
En ik vind het vervelend dat hij in het wk-end steeds druk is. En door de week wil ik gewoon m'n eigen dingen doen en dat gaat niet zo..
En dan vorige week spreken we dan af op de dag dat ik eigenlijk wil 'rusten' maar goed dan doe ik het toch want hin wil heel graag.. en dan zien we wlkaae nu meer dan een week niet omdat het niet zo goed uitkomt qua beide.
Ja omdat hij in het weekend steeds weg is en ik dan juist kan, logisch dat het dan niet lukt.
En ik vind het irritant dat de enige film die ik wil zien en met hem zou kijken hij vanavond heeft gekeken (ik hou niet van films)
Dus nu zit m'n irritatie vrij hoog en dan denk ik nou als afspreken nu al irritant is: laat maar
Denk niet dat jij bang moet zijn om een tekort qua amino's, tonijn is the steak of the sea, uber qua amino's dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik lette eerst ook vooral op hoge eiwit, dat zit er wel in. Hoe zijn die literbakken?
Hmm paard en rund dus. Ik ben pas vaak vrij laat terug, 22:30 of nog later en dan heb ik weinig zin om nog wat te gaan bakken.. Kijken hoe ik dat ga aanpakken. Tonijn is niet goed dan?
Ik heb in niemand zin vind alles te druk en te veel prikkels. Spreek ook niet af met vriendinnen. Dus zit nu bij m'n ouders op de zolderkamer.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lastig Prob. Daten moet toch voornamelijk leuk zijn en op deze manier klinkt het niet zo, hij was je buddyvtoch? Begrijpt hijj het een beetje wat jou dwars zit?
Ja heb het al gezegdquote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef the85mc het volgende:
Gewoon even met hem over hebben prob. Waarschijnlijk heeft hij helemaal niet door dat je je aan dat soort dingen ergert. En pas als hij het weet kan hij er wat mee doen.
Mooi! Zo'n blikje oprukken en dat kattevoer naar binnenharken is toch een stuk makkelijker dan een steak bakken s avonds laat.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk niet dat jij bang moet zijn om een tekort qua amino's, tonijn is the steak of the sea, uber qua amino's dus.
Go heavy! Zolang je nog kunt lopen....
whaha preciesquote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja hoor, maak jezelf maar wijs dat je dat niet al was
het is meer dan ik loop atmquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Enniewee, hardlopen ging echt ruk gisteren. En het ging zo lekker de laatste tijd. Heb een schamele 2,5 km gedaan, ben er gewoon nog chagrijnig van. Maar goed, beter 2,5 km dan 0 km.
Ja ok een junkfoodpaard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Paarden eten geen stroopwafels en cake, vooral gras, hooi, haver e.d
Dat klinkt ook niet leukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
Vriendin die een paar dagen zou komen gaat blijkbaar naar Glastonbury (festival). Nu begrijp ik de keus voor Glastonbury wel tegenover 2 dagen met mij opgescheept zitten, maar ze zet 't wel op facebook en niet in m'n sms, waardoor ik nu bijna voor niets in de auto naar Hull had gezeten. Altijd fijn.Nou ja, hè? Die grote pan kippensoep kan ik ook vast voor een deel invriezen.
Ach, de zon schijnt, daar ga ik straks lekker in zitten en vanavond wedstrijdje lopen
Was niet zo bedoeldquote:
Hm, ik begrijp het niet van haar eerlijk gezegd. Gewoon een kutstreek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
Baal wel 'n beetje, want ze gaat de 10e naar Slowakije (komt ze vandaan) en dan een half jaar Frankrijk en dan een half jaar Spanje, dus we zien elkaar dan echt >1 jaar niet en had me hier wel op verheugd. Maarja; begrijp de keus wel; festival was al weetniethoelang uitverkocht, MAAR LAAT HET DAN WETEN![]()
!
Hmm, dat is ook niet echt vriendinnengedrag hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
Vriendin die een paar dagen zou komen gaat blijkbaar naar Glastonbury (festival). Nu begrijp ik de keus voor Glastonbury wel tegenover 2 dagen met mij opgescheept zitten, maar ze zet 't wel op facebook en niet in m'n sms, waardoor ik nu bijna voor niets in de auto naar Hull had gezeten. Altijd fijn.Nou ja, hè? Die grote pan kippensoep kan ik ook vast voor een deel invriezen.
Ach, de zon schijnt, daar ga ik straks lekker in zitten en vanavond wedstrijdje lopen
Ja gek....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was niet zo bedoeldkommop, als je moet kiezen tussen een geweldig festival en 1 dagje wandelen in de Peaks en een dagje boeken lezen omdat ik ook scriptie moet schrijven dan weet ik 't ook wel hoor! Maar ik zou dan wel even sms-en of bellen
![]()
Dan wist ik het ook welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
Was niet zo bedoeldkommop, als je moet kiezen tussen een geweldig festival en 1 dagje wandelen in de Peaks en een dagje boeken lezen omdat ik ook scriptie moet schrijven dan weet ik 't ook wel hoor! Maar ik zou dan wel even sms-en of bellen
![]()
quote:
Welkom!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:09 schreef Cholula het volgende:
In mijn salade zat gegrilde courgette en aubergine, avocado, salade uitjes, handje noten, komkommer en ei.
Ik ben niet mini, 1.73 lang.
Fruit is er inderdaad bij ingeschoten, alleen wat gedroogd fruit.
Veel goede vetten, no problemo!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:24 schreef Novem het volgende:
En mijn eigen lijstje:
O - Griekse yoghurt/havermout/lijnzaad/blauwe bessen/pruim/maple syrup/pindakaas
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 osseworst, 1 tonijn
T - 25 gram amandelen
D - gebakken makreel met een courgette en een trosje tomaten, lenteui en een (halve?) kleine avocado
Zal wel weer diep in het rood zitten met de vetten op eetmeter vandaag
Net niet beledigend genoeg om te wijzigenquote:
hoe was Keulen en Bon Sjovie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Wow ik heb even dit topic teruggelezen.. heb veel gemist in mijn weekendje weg.
Heb totaal nergens op gelet het weekend en vandaag en morgen word het ook lastig, want we eten buiten de deur.
Vanaf donderdag heb ik het weer helemaal zelf in de hand. Deze week weer lekker sporten, en de weegschaal gaat donderdag in het kluisje op mijn vriend zijn werk. Ga alleen nog maar centimeters meten!
Verder vind ik dat jullie allemaal super zijn en veel geduld hebben met newbies.
Heb zelf altijd veel aan jullie adviezen, en langzaamaan probeer ik alles een beetje toe te passen
zulke mensen ken ik gelukkig niet. Ik zou superpissig zijn, vind het maar onbeschoftquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Verder idd niet netjes van je vriendin moblo!
Ken ook van die mensen die FB echt als mededelingenbord zien en verwachten dat iedereen alles leest.
is dat niet dat hoge spul met die witte bloemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een paar dagen tijd om te koken voor het echte leven weer begint.
Vegetarische moussaka zonder bechamel want de boter is op staat in de oven, van de overgebleven aardappelschijfjes maak ik tortilla en zo een salade van wilde planten bij elkaar plukken. Lekker.
Deze week ga ik stamppot maken van zevenblad. Mijn tuin stast zo vol dat we er met de hele straat van kunnen eten.
Dat is de reden dat ik geen facebook gebruik. Twitter zie ik als een soort fok, volg ook geen bekenden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ken ook van die mensen die FB echt als mededelingenbord zien en verwachten dat iedereen alles leest.
Gewoon de blaadjes van de zevenblad gebruiken? Het barst hier echt van de zevenblad!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
Deze week ga ik stamppot maken van zevenblad. Mijn tuin stast zo vol dat we er met de hele straat van kunnen eten.
ik heb er niet zo'n moeite mee, als ze echt willen dat ik t weet, moeten ze me maar appen, anders kunnen ze best eens gewoon pech hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
zulke mensen ken ik gelukkig niet. Ik zou superpissig zijn, vind het maar onbeschoft
"Jammer dat je niet op mijn feestje kon komen"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tegenwoordig kun je nog geen relaasie hebben als je geen FB hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik geen facebook gebruik. Twitter zie ik als een soort fok, volg ook geen bekenden.
Als iemand me iets wil melden mag dat persoonlijk.
We hebben een geweldig weekend gehad, Bon Jovi was echt super!! Hij heeft bijna 3 uur gespeeld en geen spatje regen gehad!quote:
ik twijfelde, maar vind het meestal wel leuk. Vooral foto's eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik geen facebook gebruik. Twitter zie ik als een soort fok, volg ook geen bekenden.
Als iemand me iets wil melden mag dat persoonlijk.
Gaat al jaren prima gelukkigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je nog geen relaasie hebben als je geen FB hebt.
die dingen krijg ik gelukkig wel persoonlijk jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Jammer dat je niet op mijn feestje kon komen"
"..feestje?"
"Ja, afgelopen zaterdag"
"Wist ik niets van?"
"Had ik 2 weken geleden al op facebook aangekondigd hoor!"
"Ik heb geen facebook"
dat doe ik nu ook nogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:53 schreef loveli het volgende:
Vroeger gaf je elkaar een pasfotootje.
/memorylane
Wij hebben van het weekend nog pasfotos gemaakt.. Met zijn 2en verliefd in een pasfotohokje, hilarisch!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:53 schreef loveli het volgende:
/memorylane
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:53 schreef loveli het volgende:
/memorylane
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Jammer dat je niet op mijn feestje kon komen"
"..feestje?"
"Ja, afgelopen zaterdag"
"Wist ik niets van?"
"Had ik 2 weken geleden al op facebook aangekondigd hoor!"
"Ik heb geen facebook"
Nou dan even een positieve noot: had ik ook tijdens de coaching. Kon het al nauwelijks aan met mezelf in een ruimte te zijn, omdat opeens al mijn 'negatieve' dingen dagelijks terugkwamen en ik mezelf op een gegeven moment gewoon geen leuk persoon meer vond, met al mn afwijkingen en grillen. En je gaat eraan werken, maar het gaat niet opeens in 1 dag superveel beter, terwijl je dat stiekem wel hoopt. Het ging bij mij veel beter toen de coaching klaar was, ik er zelf mee aan de slag mocht en alles langzaamaan (!) weer wat beter ging. En er niet elke week iemand was die me erop wees dat ik alweer mijn huiswerk niet gemaakt had, me weer niet aan afspraken had gehouden en weer niet op zat te letten tijdens een gesprek. Ze leggen tijdens coaching je gedrag onder een vergrootglas, zodat je weet wat je aan moet pakken, maar dat maakt die periode wel heel erg zwaar en dan wil je idd de rest van de tijd even rust en alleen met je eigen gedachten zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb in niemand zin vind alles te druk en te veel prikkels. Spreek ook niet af met vriendinnen. Dus zit nu bij m'n ouders op de zolderkamer.
Hij snapt het ook wel we hebben denk ik juist al heel veel gedeeld.
En nu ben ik op een punt ook dat ik denk - wat moet ik met m'n leven? Ook omdat ik steeds van die coachingsverplichtigen heb en dingen niet lukken word ik de hele tijd met mijzelf geconfronteerd. En sorryyyyy dan kan ik niet de energie opbrengen om enthousiast te zijn over basisvakken die ik 2 jaar geleden ooit eens heb gevolgd. Wil best helpen hoor maar verder vind ik het niet echt interessant.
En als je dan zegt dat ik stil ben ja dat helpt ook niet echt.
Nu klink ik heeeel negatief maar dat is dus ook niet zo.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z, Mufasa, anderen!
Vanavond Tomtesteron op de Belg. Over hoe hij 8 maanden trainde om mee te doen aan het belgisch kampioenschap bodybuilding!
Tijd: 20.55 uur
http://www.een.be/programmas/tomtesterom/
Ze zenden nu ook weer "de weg naar het avondland" uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Belg heeft altijd wel goede programma's, zondags leuke docu's en zo. Dagelijkse kost is trouwens ook wel geinig maar daar krijg ik altijd trek van.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou dan even een positieve noot: had ik ook tijdens de coaching. Kon het al nauwelijks aan met mezelf in een ruimte te zijn, omdat opeens al mijn 'negatieve' dingen dagelijks terugkwamen en ik mezelf op een gegeven moment gewoon geen leuk persoon meer vond, met al mn afwijkingen en grillen. En je gaat eraan werken, maar het gaat niet opeens in 1 dag superveel beter, terwijl je dat stiekem wel hoopt. Het ging bij mij veel beter toen de coaching klaar was, ik er zelf mee aan de slag mocht en alles langzaamaan (!) weer wat beter ging. En er niet elke week iemand was die me erop wees dat ik alweer mijn huiswerk niet gemaakt had, me weer niet aan afspraken had gehouden en weer niet op zat te letten tijdens een gesprek. Ze leggen tijdens coaching je gedrag onder een vergrootglas, zodat je weet wat je aan moet pakken, maar dat maakt die periode wel heel erg zwaar en dan wil je idd de rest van de tijd even rust en alleen met je eigen gedachten zijn.
Wat vind je er zelf van?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Als ontbijt had ik vandaag twee beschuitjes met hazelnootpasta en na de krantenwijk nog even een afbak stokbroodje met kaas in de oven gedaan en die opgegeten.
Tussen de middag ga ik denk ik twee boterhammen met pindakaas eten en misschien nog iets van een soepje erbij.
Vanavond ga ik kipfilet bakken en ik wil iets met aardappelen doen, maar ik weet nog niet precies in welke vorm. Qua groente weet ik ook nog niet precies wat ik in huis heb.
Ik ben hierquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:41 schreef Probability het volgende:
Goeie tt hoor
Waar is uks om een goeie opmerking te maken als je hem nodig hebt?
Nou, het kan gevarieerder lijkt me. Maar dit was even wat ik in huis had en wat ik zo gauw kon bedenken. Ik kan bij het avondeten nog wel wat meer groente doen om het te compenseren denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van?
Waarom heb je bepaalde keuzes gemaakt?
Belgische docu's zijn leuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z, Mufasa, anderen!
Vanavond Tomtesteron op de Belg. Over hoe hij 8 maanden trainde om mee te doen aan het belgisch kampioenschap bodybuilding!
Tijd: 20.55 uur
http://www.een.be/programmas/tomtesterom/
Gelukkig heb ik bolle billen.quote:
Wat een lieve en duidelijk post!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou dan even een positieve noot: had ik ook tijdens de coaching. Kon het al nauwelijks aan met mezelf in een ruimte te zijn, omdat opeens al mijn 'negatieve' dingen dagelijks terugkwamen en ik mezelf op een gegeven moment gewoon geen leuk persoon meer vond, met al mn afwijkingen en grillen. En je gaat eraan werken, maar het gaat niet opeens in 1 dag superveel beter, terwijl je dat stiekem wel hoopt. Het ging bij mij veel beter toen de coaching klaar was, ik er zelf mee aan de slag mocht en alles langzaamaan (!) weer wat beter ging. En er niet elke week iemand was die me erop wees dat ik alweer mijn huiswerk niet gemaakt had, me weer niet aan afspraken had gehouden en weer niet op zat te letten tijdens een gesprek. Ze leggen tijdens coaching je gedrag onder een vergrootglas, zodat je weet wat je aan moet pakken, maar dat maakt die periode wel heel erg zwaar en dan wil je idd de rest van de tijd even rust en alleen met je eigen gedachten zijn.
Begin anders gewoon met kleine stappen. Koop volkoren brood en beschuit, eet volkoren pasta en zilvervliesrijst i.p.v. de 'witte' variant en eet elke avond minstens 2 ons groenten. Gaat dat goed, probeer dan telkens iets aan te passen aan je voedingspatroon (geen suikerrijk broodbeleg of toetjes, minder koolhydraten+meer eiwitten).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, het kan gevarieerder lijkt me. Maar dit was even wat ik in huis had en wat ik zo gauw kon bedenken. Ik kan bij het avondeten nog wel wat meer groente doen om het te compenseren denk ik.
Ik heb nog niet naar de calorieën gekeken om eerlijk te zijn. Maar ik vind het ook lastig als het iets is wat samengesteld is. Hoe los jij dat op? Gewoon beleg los en brood los ofzo?
Weet je, ik weet dat ik er waarschijnlijk verstandig aan doe om er niet op door te gaan. Want dan verteld hij me niets meer. Maar het gevoel van machteloosheid.. En soms denk ik ook waarom heb ik het lef om er wat van te zeggen, ik weeg niet voor niets 100+. En dan zal ik hem eens vertellen hoe het moet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef loveli het volgende:
Zeggen dat je niet per se doodgaat aan de gevolgen van obesitas en diabetes, maar dat je er allerlei akelige complicaties van kunt krijgen, van halfzijdige verlamming door herseninfarct tot afgezette benen.
/botte bijl
Werkt niet bij iedereen, jij kunt je broertje beter inschatten dan wij van het internet. Bovenstaande gebruik ik als argument bij mensen die zeggen dat ze nu niet op hun eten willen letten, "dan ga ik maar wat eerder dood".
Dat je niet goed voor jezelf zorgt is tot daar aan toe, maar moeten je kinderen je karretje duwen?
Je hebt ook grote kans dat hij denkt 'waar bemoeit ze zich mee!!' juist omdat je zijn zus bent. Hoe oud is je broertje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Weet je, ik weet dat ik er waarschijnlijk verstandig aan doe om er niet op door te gaan. Want dan verteld hij me niets meer. Maar het gevoel van machteloosheid.. En soms denk ik ook waarom heb ik het lef om er wat van te zeggen, ik weeg niet voor niets 100+. En dan zal ik hem eens vertellen hoe het moet.
Je kunt hem wel vertellen dat je niet wilt dat het bij hem zo ver komt. Dunno, ik zou liever iets zeggen dan helemaal niets.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Weet je, ik weet dat ik er waarschijnlijk verstandig aan doe om er niet op door te gaan. Want dan verteld hij me niets meer. Maar het gevoel van machteloosheid.. En soms denk ik ook waarom heb ik het lef om er wat van te zeggen, ik weeg niet voor niets 100+. En dan zal ik hem eens vertellen hoe het moet.
Mijn broertje is 20. Mijn ouders sinds een jaar gescheiden en hij woont bij mijn vader. Ik zal eens kijken of ik met hun er over kan praten. Mijn moeder maakt zoch er ook druk over, mijn vader weet volgens mij niet zo goed hoe hij er mee om moet gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Perruche het volgende:
Lastig joycie. Weet niet hoe oud je broertje is, maar anders eens met je ouders over praten? Misschien zit hem wel iets dwars waarvan hij niet weet hoe hij ermee m moet gaan?
En Dido, je krijgt gewoon een soort van afbeul-vakantie voor die 2500 euro, vind ik nogal ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |