Prima, ik reageer niet meer op dergelijke reactiesquote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Als iedereen nou z'n eigen niveau aanhoudt als 'ie reageert, hoeven we een ander niet de schuld te geven van een ondermaatse reactie. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen niveau.
Je had gelezen dat ze alleen "sommigen beweren" schreef, en niks over een arts he?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga de voedingszandloper maar ff lezen. heeft een arts geschreven. Jij ook bedankt
Als je een plaatje hebt of iets anders wil ik dat wel in de openingspost doen hoor. Ik heb het maar hetzelfde gelaten want ik had nog wel het idee om een plaatje van een frikandel in de openingspost te doen met een streep erdoor, maar dat zou te lang duren. En een frikandel zonder streep erdoor zou alleen maar weer reacties uitlokken, dus leek me niet handig.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Nallie het volgende:
Shit, ik wilde snel nieuw topic aanmaken maar was te laat
Vlinder, die speltcrackers haal ik bij Marqt of de ecoplaza.
Sommige delicatessenwinkels hebben ze ook.
Amisa heet t merk!
Aan afspreken met die jongen waar ik mee date.quote:
Ik vind het wel best met je. veel plezier hier.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je had gelezen dat ze alleen "sommigen beweren" schreef, en niks over een arts he?
Ik kan er niks aan doen dat ik per ongeluk over die vraag heen heb gelezen. Ik wist niet welke post ze bedoelde en voor haar kost het geen moeite om 'm dan even te herhalen. In plaats daarvan zegt ze dat ik 'm al geciteerd heb, dus dan kan ik nog door alle mensen die ik geciteerd heb heen zoeken.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
@AB: je kan ook in 1x op allebei de vragen in haar post antwoorden, scheelt haar weer tijd. Stelt er iemand een serieuze vraag waar je wat aan kan hebben, beantwoord je 'm niet en ga je daarna ook nog zeggen dat ze hem zelf maar even moet herhalen. Het is voor jou dat ze die vraag stelt he, niet voor zichzelf. Stop er zelf ook wat moeite in, dan krijg je ook betere reacties.
Volgens mij bedoelt An dat als je onderbouwde informatie over een goed eetpatroon wilt lezen, je dat boek even moet lezen omdat het is geschreven door een arts (en het dus niet zomaar beweringen van de kassajuffrouw bij de zeeman zijn bij wijze van). Voel je niet bij alles aangevallen..quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je had gelezen dat ze alleen "sommigen beweren" schreef, en niks over een arts he?
Is het zo moeilijk om even te reageren? Ik geef aan dat ik niet in beweringen van jan en alleman geloof. Er stond niet eens bij dat het over iets van een arts ging. En dan ga je mij daarop aanvallen? Lekker krom bezig.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind het wel best met je. veel plezier hier.
quote:
Oh noes!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Nallie het volgende:
Shit, ik wilde snel nieuw topic aanmaken maar was te laat
Vlinder, die speltcrackers haal ik bij Marqt of de ecoplaza.
Sommige delicatessenwinkels hebben ze ook.
Amisa heet t merk!
Als ze het op die manier zou schrijven dan zou ik het ook begrijpen. Nu lijkt het meer op een aanval met dat zwaaihandje erachter.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt An dat als je onderbouwde informatie over een goed eetpatroon wilt lezen, je dat boek even moet lezen omdat het is geschreven door een arts (en het dus niet zomaar beweringen van de kassajuffrouw bij de zeeman zijn bij wijze van). Voel je niet bij alles aangevallen..
Je kunt 'm ook gewoon even herhalen he, scheelt mij weer tijdquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef Nallie het volgende:
OMG stop alsjeblieft met zeiken![]()
Post lijstjes of stel normale vragen en ga anders lekker ergens anders vervelen.
Er is je vanochtend voldoende advies gegeven, onder andere door mij.
Kap nu met dat gezeur.
Ik kan er niets aan doen dat er hier mensen zijn die niet normaal reageren. Dan moet je mij daar niet de schuld van gaan geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef Nallie het volgende:
OMG stop alsjeblieft met zeiken![]()
Post lijstjes of stel normale vragen en ga anders lekker ergens anders vervelen.
Er is je vanochtend voldoende advies gegeven, onder andere door mij.
Kap nu met dat gezeur.
Doen we er ook nog eentje voor jou bijquote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef anna82 het volgende:
Nog even een hoera voor Mufasa!
En voor Uniek, omdat het kanEn een voor Nallsters ivm karmapunten
En een klein hoeraatje voor mij omdat ik toch ben gaan hardlopen ondanks dat ik anti-zin had en mij al met een dekentje op de bank had genesteld. hoera
Ik doe m'n best juf, maar sommige kinderen hier pesten mequote:Op maandag 24 juni 2013 21:19 schreef Probability het volgende:
Haha m'n irritante is wel meteen over na dit gedoe hier
Allemaal weer lief en normaal doen oké?
/juf
Goedzoquote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef anna82 het volgende:
Nog even een hoera voor Mufasa!
En voor Uniek, omdat het kanEn een voor Nallsters ivm karmapunten
En een klein hoeraatje voor mij omdat ik toch ben gaan hardlopen ondanks dat ik anti-zin had en mij al met een dekentje op de bank had genesteld. hoera
Ik had ge edit maar zal t even in nieuwe post doen omdat t vrij snel gaat met posten nu:quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat er hier mensen zijn die niet normaal reageren. Dan moet je mij daar niet de schuld van gaan geven.
En heb ik jouw advies genegeerd dan?
Wow, wat goed!!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef anna82 het volgende:
Als ik echt juf was zou je in de hoek moeten staan omdat je nu ongewenst gedrag vertoond. Gewoon normaal doen en eigen verantwoordelijkheid tonen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe m'n best juf, maar sommige kinderen hier pesten me.
Ik geef je niet de schuld, ik zeg alleen dat je moet kappen met zeuren.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat er hier mensen zijn die niet normaal reageren. Dan moet je mij daar niet de schuld van gaan geven.
En heb ik jouw advies genegeerd dan?
Dan had ik je meteen ontslagen als ik jouw baas was want je hoort de gepeste niet te bestraffen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Als ik echt juf was zou je in de hoek moeten staan omdat je nu ongewenst gedrag vertoond. Gewoon normaal doen en eigen verantwoordelijkheid tonen.
Ik ben wel dankbaar dat ik nooit tegelijkertijd zin in zowel hartig als zoet heb. Dus dankzij het laatste plaatje heb ik nu zin in wortelsquote:
Waar 2 vechten hebben 2 schuld.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan had ik je meteen ontslagen als ik jouw baas was want je hoort de gepeste niet te bestraffen.
Lol, leer me dat eens? Zin in wortels... gebeurt mij nou nooitquote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ben wel dankbaar dat ik nooit tegelijkertijd zin in zowel hartig als zoet heb. Dus dankzij het laatste plaatje heb ik nu zin in wortels
Yessss!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef An24 het volgende:
[..]
En voor vlindertje...die verdient ook karmapunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |