Prima, ik reageer niet meer op dergelijke reactiesquote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Als iedereen nou z'n eigen niveau aanhoudt als 'ie reageert, hoeven we een ander niet de schuld te geven van een ondermaatse reactie. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen niveau.
Je had gelezen dat ze alleen "sommigen beweren" schreef, en niks over een arts he?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga de voedingszandloper maar ff lezen. heeft een arts geschreven. Jij ook bedankt
Als je een plaatje hebt of iets anders wil ik dat wel in de openingspost doen hoor. Ik heb het maar hetzelfde gelaten want ik had nog wel het idee om een plaatje van een frikandel in de openingspost te doen met een streep erdoor, maar dat zou te lang duren. En een frikandel zonder streep erdoor zou alleen maar weer reacties uitlokken, dus leek me niet handig.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Nallie het volgende:
Shit, ik wilde snel nieuw topic aanmaken maar was te laat
Vlinder, die speltcrackers haal ik bij Marqt of de ecoplaza.
Sommige delicatessenwinkels hebben ze ook.
Amisa heet t merk!
Aan afspreken met die jongen waar ik mee date.quote:
Ik vind het wel best met je. veel plezier hier.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je had gelezen dat ze alleen "sommigen beweren" schreef, en niks over een arts he?
Ik kan er niks aan doen dat ik per ongeluk over die vraag heen heb gelezen. Ik wist niet welke post ze bedoelde en voor haar kost het geen moeite om 'm dan even te herhalen. In plaats daarvan zegt ze dat ik 'm al geciteerd heb, dus dan kan ik nog door alle mensen die ik geciteerd heb heen zoeken.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
@AB: je kan ook in 1x op allebei de vragen in haar post antwoorden, scheelt haar weer tijd. Stelt er iemand een serieuze vraag waar je wat aan kan hebben, beantwoord je 'm niet en ga je daarna ook nog zeggen dat ze hem zelf maar even moet herhalen. Het is voor jou dat ze die vraag stelt he, niet voor zichzelf. Stop er zelf ook wat moeite in, dan krijg je ook betere reacties.
Volgens mij bedoelt An dat als je onderbouwde informatie over een goed eetpatroon wilt lezen, je dat boek even moet lezen omdat het is geschreven door een arts (en het dus niet zomaar beweringen van de kassajuffrouw bij de zeeman zijn bij wijze van). Voel je niet bij alles aangevallen..quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je had gelezen dat ze alleen "sommigen beweren" schreef, en niks over een arts he?
Is het zo moeilijk om even te reageren? Ik geef aan dat ik niet in beweringen van jan en alleman geloof. Er stond niet eens bij dat het over iets van een arts ging. En dan ga je mij daarop aanvallen? Lekker krom bezig.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind het wel best met je. veel plezier hier.
quote:
Oh noes!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Nallie het volgende:
Shit, ik wilde snel nieuw topic aanmaken maar was te laat
Vlinder, die speltcrackers haal ik bij Marqt of de ecoplaza.
Sommige delicatessenwinkels hebben ze ook.
Amisa heet t merk!
Als ze het op die manier zou schrijven dan zou ik het ook begrijpen. Nu lijkt het meer op een aanval met dat zwaaihandje erachter.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt An dat als je onderbouwde informatie over een goed eetpatroon wilt lezen, je dat boek even moet lezen omdat het is geschreven door een arts (en het dus niet zomaar beweringen van de kassajuffrouw bij de zeeman zijn bij wijze van). Voel je niet bij alles aangevallen..
Je kunt 'm ook gewoon even herhalen he, scheelt mij weer tijdquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef Nallie het volgende:
OMG stop alsjeblieft met zeiken![]()
Post lijstjes of stel normale vragen en ga anders lekker ergens anders vervelen.
Er is je vanochtend voldoende advies gegeven, onder andere door mij.
Kap nu met dat gezeur.
Ik kan er niets aan doen dat er hier mensen zijn die niet normaal reageren. Dan moet je mij daar niet de schuld van gaan geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef Nallie het volgende:
OMG stop alsjeblieft met zeiken![]()
Post lijstjes of stel normale vragen en ga anders lekker ergens anders vervelen.
Er is je vanochtend voldoende advies gegeven, onder andere door mij.
Kap nu met dat gezeur.
Doen we er ook nog eentje voor jou bijquote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef anna82 het volgende:
Nog even een hoera voor Mufasa!
En voor Uniek, omdat het kanEn een voor Nallsters ivm karmapunten
En een klein hoeraatje voor mij omdat ik toch ben gaan hardlopen ondanks dat ik anti-zin had en mij al met een dekentje op de bank had genesteld. hoera
Ik doe m'n best juf, maar sommige kinderen hier pesten mequote:Op maandag 24 juni 2013 21:19 schreef Probability het volgende:
Haha m'n irritante is wel meteen over na dit gedoe hier
Allemaal weer lief en normaal doen oké?
/juf
Goedzoquote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef anna82 het volgende:
Nog even een hoera voor Mufasa!
En voor Uniek, omdat het kanEn een voor Nallsters ivm karmapunten
En een klein hoeraatje voor mij omdat ik toch ben gaan hardlopen ondanks dat ik anti-zin had en mij al met een dekentje op de bank had genesteld. hoera
Ik had ge edit maar zal t even in nieuwe post doen omdat t vrij snel gaat met posten nu:quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat er hier mensen zijn die niet normaal reageren. Dan moet je mij daar niet de schuld van gaan geven.
En heb ik jouw advies genegeerd dan?
Wow, wat goed!!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef anna82 het volgende:
Als ik echt juf was zou je in de hoek moeten staan omdat je nu ongewenst gedrag vertoond. Gewoon normaal doen en eigen verantwoordelijkheid tonen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe m'n best juf, maar sommige kinderen hier pesten me.
Ik geef je niet de schuld, ik zeg alleen dat je moet kappen met zeuren.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat er hier mensen zijn die niet normaal reageren. Dan moet je mij daar niet de schuld van gaan geven.
En heb ik jouw advies genegeerd dan?
Dan had ik je meteen ontslagen als ik jouw baas was want je hoort de gepeste niet te bestraffen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Als ik echt juf was zou je in de hoek moeten staan omdat je nu ongewenst gedrag vertoond. Gewoon normaal doen en eigen verantwoordelijkheid tonen.
Ik ben wel dankbaar dat ik nooit tegelijkertijd zin in zowel hartig als zoet heb. Dus dankzij het laatste plaatje heb ik nu zin in wortelsquote:
Waar 2 vechten hebben 2 schuld.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan had ik je meteen ontslagen als ik jouw baas was want je hoort de gepeste niet te bestraffen.
Lol, leer me dat eens? Zin in wortels... gebeurt mij nou nooitquote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ben wel dankbaar dat ik nooit tegelijkertijd zin in zowel hartig als zoet heb. Dus dankzij het laatste plaatje heb ik nu zin in wortels
Yessss!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef An24 het volgende:
[..]
En voor vlindertje...die verdient ook karmapunten
Gast, wat zit je nou te wauwelen?!?! Je kan het ook gewoon negeren en alleen in gaan op de mensen die je constructieve tips geven. Steeds dat gehuil en slachtoffergedrag, je kiest er zelf voor om er steeds weer op in te gaan hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan had ik je meteen ontslagen als ik jouw baas was want je hoort de gepeste niet te bestraffen.
• In mijn ervaring vinden mensen het alleen maar lastig wanneer je met meer quotes in één post post. Daarom heb ik mezelf dat afgeleerd. Als dat hier de voorkeur heeft wil ik dat ook wel doen hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:21 schreef Mufasa208 het volgende:
@AB, een heel vriendelijk verzoek om je aan de volgende regels te houden:
• Post eens met meerdere quotes in een post, dat houdt het overzichtelijker.
• Ga eens minder in op andere users, jij blijft ermee bezig en houdt het ook gaande.
• Lees het boek de voedingszandloper, of een andere voedingsboek.
• Toom je in als beginner.
• Neem geen frikandel.
Lol @ bomenkiller.
Zeg stampvoetprinses, dit is een topic vol volwassen mensen, die je met liefde vanalles willen vertellen en uitleggen. Maar sommigen voelen zich niet erg geroepen een stampvoetend prinsesje te knuffelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe m'n best juf, maar sommige kinderen hier pesten me.
Viz verdient een downright knuffel!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef V1z0R het volgende:
Maar even wat tikken en dit gebitch sussen dan...
Zonder bronnen
AB
De macro's:
Eiwitten, vetten en koolhydraten.
Eiwitten zijn je bouwstenen, zijn er weer veel verschillende soorten van maar zolang je vlees en vis eet mis je er geen. Ben je dus nodig.
Lichaamsgewicht in grammen per dag, 1,5x bij sportdagen is een goede richtlijn.
Vetten zijn je bron van energie en noodzakelijk bij allerhande processen in je lichaam. Ben je ook nodig.
Maar is aan te raden om daar vooral de goede van te nemen, vind je in onverwarmde olijfolie, vette vis en noten.
Koolhydraten zijn minder noodzakelijk maar wel vaak goede bron voor vezels waardoor je goed poept.
Probeer voor de minst bewerkten te gaan want die bevatten ook nog eens vaak de foute vetten.
Eerste stap kan zijn om voor volkoren producten te gaan.
Micro's
Dat zijn je vitamines en mineralen, die haal je uit voedsel die rechtstreeks van het land komen, groente en fruit dus. Broccoli is een goede, spinazie is goed, diepe kleur geeft vaak aan dat er veel in zit. Probeer het niet te gaar te koken want dan verdwijnen je goede stofjes in het water.
Staat dus verplicht op etiketten waar hoeveel van wat inzitten
Nu zoveel op de update-knop geklikt dat ik het wel weer flauw ben
Ik ga hier verder niet op in maar dat slachtofferrol geneuzel is echt dikke bullshit als het op pesten aankomt. De gepeste vraagt er niet om om gepest te worden en heeft al helemaal niets gedaan om het te veroorzaken. Zo werkt pesten niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Waar 2 vechten hebben 2 schuld.
En pesten hangt ook samen met wel of niet in de slachtofferrol kruipen.
Vooral doorgaan meid.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in maar dat slachtofferrol geneuzel is echt dikke bullshit als het op pesten aankomt. De gepeste vraagt er niet om om gepest te worden en heeft al helemaal niets gedaan om het te veroorzaken. Zo werkt pesten niet.
Maar zoals ik al aangaf, ik heb geen zin om hier een discussie over te starten want dit is ook niet de plek daarvoor. Ik geef alleen aan dat de mentaliteit van dat de gepeste wel iets gedaan zou kunnen hebben om gepest te worden echt dikke onzin is.
Ik heb je vorige keer ook al verbeterd, wil je ophouden met dat gast gedoe? En te wauwelen? Ik reageer op die juf-reactie hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:25 schreef Novem het volgende:
[..]
Gast, wat zit je nou te wauwelen?!?! Je kan het ook gewoon negeren en alleen in gaan op de mensen die je constructieve tips geven. Steeds dat gehuil en slachtoffergedrag, je kiest er zelf voor om er steeds weer op in te gaan hoor.
Nu even kersjes eten
En yay voor Anna, Mo en Mufasa
Toevallig had ik vandaag hele lekkere worteltjes gegeten, maar verder is het natuurlijk meer iets wat ik mezelf wijsmaakquote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lol, leer me dat eens? Zin in wortels... gebeurt mij nou nooit
En props voor je hardlopen!!
HOU OPquote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb je vorige keer ook al verbeterd, wil je ophouden met dat gast gedoe? En te wauwelen? Ik reageer op die juf-reactie hoor.
Dit is pas onzin. Pas nog naar een congres geweest over pesten. Heb t tijdens mn studie ook gehad.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in maar dat slachtofferrol geneuzel is echt dikke bullshit als het op pesten aankomt. De gepeste vraagt er niet om om gepest te worden en heeft al helemaal niets gedaan om het te veroorzaken. Zo werkt pesten niet.
Maar zoals ik al aangaf, ik heb geen zin om hier een discussie over te starten want dit is ook niet de plek daarvoor. Ik geef alleen aan dat de mentaliteit van dat de gepeste wel iets gedaan zou kunnen hebben om gepest te worden echt dikke onzin is.
Ah, gelukkig maar.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toevallig had ik vandaag hele lekkere worteltjes gegeten, maar verder is het natuurlijk meer iets wat ik mezelf wijsmaak
Dit is niet de plek hiervoor, die gedachte is alleen ontzettend fout. Ik ben zelf gepest en ik ken genoeg mensen die gepest zijn en die hebben echt helemaal niks gedaan om dat te verdienen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dit is pas onzin. Pas nog naar een congres geweest over pesten. Heb t tijdens mn studie ook gehad.
Er is wetenschappelijk bewijs voor dat degene die gepest wordt wel degelijk medeschuldig is. Heeft te maken met sociale vaardigheden en reacties etc.
Waarom doe ik dit
Ik had een week lang niets aan sport gedaan en wel heel veel pain au chocolat gegeten, dus het mocht ook wel weer een keerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar.voor het hardlopen trouwens. Ik had er vandaag geen zin in.
Verdienen is iets heel anders.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is niet de plek hiervoor, die gedachte is alleen ontzettend fout. Ik ben zelf gepest en ik ken genoeg mensen die gepest zijn en die hebben echt helemaal niks gedaan om dat te verdienen.
Hehehehe, goed punt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had een week lang niets aan sport gedaan en wel heel veel pain au chocolat gegeten, dus het mocht ook wel weer een keer
Krijg jij binnenkort uitslag of heb ik dat gemist?
Ik snap het nut van jouw post niet echt, die staat namelijk vol met aannames die niet kloppen. Moet ik hier op in gaan?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg stampvoetprinses, dit is een topic vol volwassen mensen, die je met liefde vanalles willen vertellen en uitleggen. Maar sommigen voelen zich niet erg geroepen een stampvoetend prinsesje te knuffelen.
Als je wil afvallen, zal je zaken moeten leren over eten, voedingsstoffen, je eigen lichaam. Het heeft weinig zin om beweringen te geloven 'omdat ze van een arts komen' en het heeft helemaal geen zin om te pruilen dat je in dit topic niet op je wenken bediend wordt.
Voorlopig heb je laten zien dat je jezelf voordat je hier met eisen tot antwoorden binnenkwam, jezelf echt 0,0 hebt verdiept in voedsel. Ik zou zeggen, probeer je *iets* minder als belangrijkste persoon binnen dit topic te laten gelden en lees gewoon een tijdje mee. Post wat lijstjes, stel wat vragen waaruit blijkt dat je zelf ook nadenkt en wie weet steek je nog wat op ook.
Je kan ook een eigen topic starten, of kijken of je het dieettopic aardiger vindt, of je wat informatie zoeken op de rest van het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |