quote:Op maandag 24 juni 2013 19:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja maar hoe kan je dat nou weten?
Niets is zo veranderlijk als de voetballerij.
Die van vorig jaar was ook van mij.quote:
En dat was?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mij, op dezelfde manier als vorig jaar.
oke, bedankt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:33 schreef DomineeGremdaat het volgende:
AZ gaat om de titel mee doen komend jaar.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 PSV
3 Vitesse
4 Feyenoord
rest volgt.
Dude.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 PSV
4 Vitesse
5 FC Utrecht
6 FC Twente
7 sc Heerenveen
8 AZ
9 PEC Zwolle
10 FC Groningen
11 NAC Breda
12 NEC
13 Go Ahead Eagles
14 SC Cambuur
15 ADO Den Haag
16 Roda JC
17 RKC Waalwijk
18 Heracles Almelo
Vanaf plaats 9 werd me het een groot raadsel.
Overigens wordt Graziano Pellé de topscorer.
Vul gewoon in man, wat kan jou het schelen? Zeikerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik brand mijn vingers hier niet aan, want om eerlijk te zijn kan ik geen enkele speler van Go Ahead Eagles opnoemen. Hoe de 2013/2014 selecties van NAC Breda en Roda JC zich tot elkaar zullen verhouden daar heb ik ook totaal geen kijk op. Jullie wel blijkbaar.
Hij probeert grappig te doen. Laat gaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Vul gewoon in man, wat kan jou het schelen? Zeikerd.
Ik weet precies hoe dat gaat, dan heb ik PEC Zwolle een paar plaatsen verkeerd staan, en dan moet ik dat nog tot in lengte van jaren aanhoren op dit smakeloze forum weet je wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Vul gewoon in man, wat kan jou het schelen? Zeikerd.
My God, wat ben jij voor een wijf dan? Ik heb tig keer moeten aanhoren dat het nergens op sloeg dat ik dacht dat Ajax geen kampioen zou worden dit seizoen, so what?!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe dat gaat, dan heb ik PEC Zwolle een paar plaatsen verkeerd staan, en dan moet ik dat nog tot in lengte van jaren aanhoren op dit smakeloze forum weet je wel.
Ik ben een gevoelige jongen, ik zou het op prijs stellen als iedereen daar een beetje rekening mee zou willen houden.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
My God, wat ben jij voor een wijf dan? Ik heb tig keer moeten aanhoren dat het nergens op sloeg dat ik dacht dat Ajax geen kampioen zou worden dit seizoen, so what?!
Alsof het mij ook maar iets kan schelen wat internethero's hier van mij denken
Dan ben je in VBL duidelijk aan het verkeerde adres, ben ik bang.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelige jongen, ik zou het op prijs stellen als iedereen daar een beetje rekening mee zou willen houden.
Waarom nou weer PSVquote:Op maandag 24 juni 2013 21:05 schreef Shreyas het volgende:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. Vitesse
5. FC Twente
6. Heerenveen
7. AZ
8. FC Utrecht
9. FC Groningen
10. NEC
11. ADO Den Haag
12. Heracles Almelo
13. NAC Breda
14. RKC Waalwijk
15. PEC Zwolle
16. Roda JC
17. Go Ahead Eagles
18. Cambuur Leeuwarden
Ajax heeft nooit meer dan drie keer achter elkaar het kampioenschap gewonnen, dus ik geloof niet in een vierde keer op rij.quote:
Nog bedankt daarvoor trouwensquote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet doen, ik moest hem laatst ook al troosten toen jullie weer eens te ver waren gegaan.
Het gaat erom wat je voorspelt, niet wat je hoopt.quote:
Daar ben ik niet zo goed inquote:Op maandag 24 juni 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je voorspelt, niet wat je hoopt.
Dat is echt de slechtste reden die ik ooit heb gehoordquote:Op maandag 24 juni 2013 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft nooit meer dan drie keer achter elkaar het kampioenschap gewonnen, dus ik geloof niet in een vierde keer op rij.
Bruma is hun nieuwe verdediger, ben ik nog niet van overtuigd. En ze zullen op meer plaatsen moeten renoveren waar ik totaal geen vertrouwen in heb dat Brands dat tot een goed einde zal brengen.quote:PSV is een club die altijd geld heeft en ze zullen wel nog flink wat aankopen doen na Maher. Bovendien is PSV een club die de afgelopen vijf seizoenen weliswaar geen kampioen werd, maar wel tot de laatste 3 speelronden meedeed om het kampioenschap. Vaak zijn ze ook winterkampioen en het zal dus echt wel een keertje gebeuren dat ze dan de winterstop eens niet in elkaar storten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |