Dat zei men tijdens de Neurenberger Processen ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Pff, ben oo kvan jou dat gezeur meer dan zat... Probeer je eens te gedragen en niet in het verleden te blijven hangen...
Nee, die heeft u weggejaagd. Net als D_G.quote:
D_G kan je in NWS weer opzoeken, mocht je daar behoefte aan hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:55 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, die heeft u weggejaagd. Net als D_G.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
D_G kan je in NWS weer opzoeken, mocht je daar behoefte aan hebben.
quote:Na zijn afscheid van het voetbal nam hij niet zijn vroegere beroep in de bouw weer op, maar werd Van Aerle postbode.
quote:
Opmerkelijk.quote:Humanitaire hulp heeft niet alleen positieve, maar ook onverwachte negatieve effecten, blijkt uit onderzoek van UvT-promovendus Andreas Zenthöfer. Hij toont aan dat de overheidsuitgaven van sub-Saharalanden aan gezondheidszorg en onderwijs dalen wanneer ze humanitaire hulp ontvangen. Uitgaven aan het militaire apparaat nemen zelfs licht toe.
De hulpkaravaan dopen we bij deze om tot de oorlogskaravaan. Cynische klootzakken dat het zijn.quote:
Goh, wat een verrassing. Not.quote:
Zoveel wapens fabriceren wij nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze dat geld dan maar bij ons uitgeven
Mooi PvdA credo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:54 schreef Webschip het volgende:
*Economie krimpt veel harder dan gedacht."
*Kabinet: "we moeten nog harder bezuinigen".
*Samsom: "geef nou eens meer geld uit met z'n allen".
Quo vadis?
Tenzij chemisch, daarin zijn we wereldleider. Assad en Saddam waren ons dankbaar.quote:
Samsom is slimmer dan wij, beste Webschip.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:54 schreef Webschip het volgende:
*Economie krimpt veel harder dan gedacht."
*Kabinet: "we moeten nog harder bezuinigen".
*Samsom: "geef nou eens meer geld uit met z'n allen".
Quo vadis?
Het zou kunnen dat ik hem niet begrijp. Maar Rutte deed een paar maanden terug ook een dergelijke uitspraak. Iedereen lag in een deuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:56 schreef waht het volgende:
[..]
Samsom is slimmer dan wij, beste Webschip.
Ja half Nederland zucht onder lagere inkomens en hogere vaste lasten, maar van Samsom en Rutte moeten we maar spenderen als een malle, desnoods de platinumcard naar 'maxen'.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ik hem niet begrijp. Maar Rutte deed een paar maanden terug ook een dergelijke uitsprak. Iedereen lag in een deuk.Of het slim is...
Consumentenvertrouwen en daarmee meer BTW-inkomsten ophalen is natuurlijk (politiek gezien) de prettigste manier van een gat dichten. Immers, als wij meer spulletjes kopen en dus meer belasting betalen, hoeven zij geen groep aan te wijzen die gekort gaat worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ik hem niet begrijp. Maar Rutte deed een paar maanden terug ook een dergelijke uitspraak. Iedereen lag in een deuk.Of het slim is...
Nogal, uitdelen aan Bulgaarse zigeuners is prima, maar wij moeten maar spaarrekeningen gaan plunderen om maar BTW af te dragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mensen worden cynisch over de politiek. Is dat een juiste constatering?
Ik was erg koopkrachtig op mijn 18e.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:00 schreef remlof het volgende:
Ik heb het financieel zelden zo goed gehad als nu.
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:00 schreef remlof het volgende:
Ik heb het financieel zelden zo goed gehad als nu.
HRA afschaffen. Defensie. (JSF). Wegen. Belasting voor topinkomen fors omhoog. Belastingparadijs herzien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja half Nederland zucht onder lagere inkomens en hogere vaste lasten, maar van Samsom en Rutte moeten we maar spenderen als een malle, desnoods de platinumcard naar 'maxen'.
Ofwel, laat ze er in stikken. Laat ze bezuinigen op zorg, onderwijs en sociale zekerheid. Daar zit genoeg.
Die rijke multinationals met hun belastingvoordeeltjes en die banken met hun "to big to fail"-policy, daar zit het geld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja half Nederland zucht onder lagere inkomens en hogere vaste lasten, maar van Samsom en Rutte moeten we maar spenderen als een malle, desnoods de platinumcard naar 'maxen'.
Ofwel, laat ze er in stikken. Laat ze bezuinigen op zorg, onderwijs en sociale zekerheid. Daar zit genoeg.
Allemaal schijntjes qua kosten in vergelijking met het monster wat ons sociaal stelsel heet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
HRA afschaffen. Defensie. (JSF). Wegen.
Dat laten ze je graag geloven ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die rijke multinationals met hun belastingvoordeeltjes en die banken met hun "to big to fail"-policy, daar zit het geld.
Vergeet de zorg niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal schijntjes qua kosten in vergelijking met het monster wat ons sociaal stelsel heet.
Hoe haal je het op, dat is de vraagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die rijke multinationals met hun belastingvoordeeltjes en die banken met hun "to big to fail"-policy, daar zit het geld.
Die had ik al genoemd.quote:
Belasting voor hogere inkomens fors omhoog.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal schijntjes qua kosten in vergelijking met het monster wat ons sociaal stelsel heet.
De laatste twee maatregelen kosten je geld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Belasting voor hogere inkomens fors omhoog.
Belastingparadijzen aanpakken. Winstbelasting omhoog.
Hoeveel hoge inkomens denk je dat dit land kent dat je daar miljarden weg kan plukken met een kleine verhoging?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Belasting voor hogere inkomens fors omhoog.
Belastingparadijzen aanpakken. Winstbelasting omhoog.
Het is niet waar, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat laten ze je graag geloven ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |