Thee is voor janetten, zoals Reya zou zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Goedemorgen lieve Pollers.
Tijd voor thee! [ afbeelding ]
Voor janetten en dwergen, recente informatie in acht genomen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Thee is voor janetten, zoals Reya zou zeggen.
Maar dan zit ik alleen als jij iedereen een ban laat gevenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:15 schreef De_Guidance het volgende:
In ieder geval, ik ga weer eens proberen hier een tijd weg te blijven. Benieuwd hoe lang het dit keer duurt.
Maar even geen zin om hiermee te worden geassocieerd. Tot de volgende keer maar weer.
Mwah, het ging over het laten betalen van de bijstand door familie dan wel je sociale omgeving. Dat remlof dan opeens over waht en de vermeende niet betaalde rekening begint kan je niet echt uitlokking noemen.quote:
Jullie waren collectief vrij achterlijk bezig...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, het ging over het laten betalen van de bijstand door familie dan wel je sociale omgeving. Dat remlof dan opeens over waht en de vermeende niet betaalde rekening begint kan je niet echt uitlokking noemen.
Het dunne laagje chroom bij jou wordt snel weer zichtbaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jullie waren collectief vrij achterlijk bezig...
Aha, toch een verzoek om weer wat minder op de man te spelen en wat meer de inhoud te bespreken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het dunne laagje chroom bij jou wordt snel weer zichtbaar.
De bezem erdoor dan, zachte heelmeester.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jullie waren collectief vrij achterlijk bezig...
Ach, dat hoeft helemaal niet nodig te zijn. De waarschuwing lijkt me duidelijk. Bij herhaling ga ik wel vervelend worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef waht het volgende:
[..]
De bezem erdoor dan, zachte heelmeester.
Je lijkt de VN wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat hoeft helemaal niet nodig te zijn. De waarschuwing lijkt me duidelijk. Bij herhaling ga ik wel vervelend worden.
Belastingen zijn de as van het kwaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:27 schreef Monolith het volgende:
En de hardwerkende burger maar belasting betalen!
Het was ook niet alleen hij, maar andere hebben het al snel gemeld en hun excuses aangeboden, maar als je dat niet doet en je blijft hier enorm trollen kan je van mij af en toe een weerwoord verwachten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:18 schreef Friek_ het volgende:
Ik weet het nog goed, hoe ik als niet-vermogende burger mocht opdraaien voor de wanbetalers op die meet. Helaas was er geen overheid die voor me insprong.
Trouwens, remlof: we kwamen voornamelijk tekort omdat er een stel mensen vroeg vertrokken en niet betaald hadden. Het is beneden alle peil om iemand als waht ervan te beschuldigen op compleet willekeurige gronden. Misschien een biertje minder op een avond, zou ik zeggen.
Je laat je met dit soort beschuldigingen enorm kennen, dat snap je zelf ook wel. Daarnaast wordt er al jaren getrolld, gestookt en geklierd in deze topicreeks. Sta er toch eens boven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was ook niet alleen hij, maar andere hebben het al snel gemeld en hun excuses aangeboden, maar als je dat niet doet en je blijft hier enorm trollen kan je van mij af en toe een weerwoord verwachten.
Goedemorgen trouwens.
Pff, ben oo kvan jou dat gezeur meer dan zat... Probeer je eens te gedragen en niet in het verleden te blijven hangen...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was ook niet alleen hij, maar andere hebben het al snel gemeld en hun excuses aangeboden, maar als je dat niet doet en je blijft hier enorm trollen kan je van mij af en toe een weerwoord verwachten.
Goedemorgen trouwens.
Duik even in z'n pohi zou ik zeggen, als een klein kind blijft ie maar doorgaan. Maar goed, belangrijkere dingen te doen op deze dag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je laat je met dit soort beschuldigingen enorm kennen, dat snap je zelf ook wel. Daarnaast wordt er al jaren getrolld, gestookt en geklierd in deze topicreeks. Sta er toch eens boven.
Verder inderdaad goedemorgen.
Kijk daarbij ook eens in de spiegel. Kinderachtig is het wel inderdaad...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Duik even in z'n pohi zou ik zeggen, als een klein kind blijft ie maar doorgaan. Maar goed, belangrijkere dingen te doen op deze dag.
Je bent zo ook vervelend.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat hoeft helemaal niet nodig te zijn. De waarschuwing lijkt me duidelijk. Bij herhaling ga ik wel vervelend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |