SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Goed punt.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
als de ex-mod het zegt, ontleen ik daaraan mijn recht
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef Studeur het volgende:
op naar klojo en unscrewed. moge het een mooie avond worden
Chillze bro!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef Studeur het volgende:
op naar klojo en unscrewed. moge het een mooie avond worden
Roken na het etenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Fucking lekker gegeten met dank aan de plaatselijke BAZEN shoarma boer.
Echt briljante actie van ze
Eerst roken vertel het zo wel
Ben benieuwdquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Op school had ik een meester die op Buzz Lightyear leekquote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
Die dikke (mike) van Mike and Molly doet me altijd denken aan Buzz Lightyear
To infinity and beyond!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Op school had ik een meester die op Buzz Lightyear leek
Goede keuzes. Vergeet de chilisaus niet. Smaakt opperbest op zo'n bol.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef krullenbolletje het volgende:
Italiaans bol met kaas, sla en kipfilet
Hebben we nietquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuzes. Vergeet de chilisaus niet. Smaakt opperbest op zo'n bol.
InB4 corrigerende tikquote:Op maandag 24 juni 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Regel je begrafenis alvast maar
Ben je er dan bij?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Regel je begrafenis alvast maar
Ga je zijn hoofd tussen je borsten houden tot hij met een gelukzalige glimlach stikt?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je dood bent
Nee dat gun ik hem nietquote:Op maandag 24 juni 2013 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga je zijn hoofd tussen je borsten houden tot hij met een gelukzalige glimlach stikt?
Gaatie SouthPark kijkenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Bazenpost. Prima verwoord.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaatie SouthPark kijken
Ik kan roken en verhalen vertellen tegelijk.
Mono en ik zijn luie flikkers, dus we besloten kapsalon en pizza te bestellen bij zo'n shoarmatent/pizzaria hier in de buurt genaamd "Holyland", Mono nam er ook 2 biertjes bij.
Omdat ons dat wel grappig leek zette hij bij opmerkingen "Willen jullie een leuk mopje op de doos van de shoarmapizza schrijven? Jullie zijn awesome."
Half uurtje later staat de bezorger voor de deur.
Zegtie "Hier zijn de pizza's en kapsalon, en hier hebben we nog 2 extra biertjes bij gedaan omdat we jullie bestelling zo leuk vonden, van de zaak!"
Helemaal tof dusDe beste jongen vriendelijk bedankt.
En ja hoor, ze hadden zelfs een liefdesverklaring op de doos geschreven
[ afbeelding ]
Het mopje snap ik alleen nietEr staat "Waarom ben ik - Waarom ben jij - Omdat holyday" en dan stond er ergens onder nog "bo", een onafgemaakt iets, denk ik
Op de onderste staat dus "Wij houden van jullie! Hierbij 2 cola bier for free"![]()
Mono vond de stukken kebab in de kapsalon te groot, maar verder wel smakelijk. En ook de shoarmapizza van mij en 4-kazen pizza van m'n vader waren heerlijk
BazententVaker bestellen dus
Ja ik snap er ook geen kut vanquote:
YOLOquote:Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
Zit er serieus aan te denken om al mijn spaargeld op te nemen en om te zetten in goud.
Hoeveel spaargeld? 450 euro? Dat was echt fantastisch.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
Zit er serieus aan te denken om al mijn spaargeld op te nemen en om te zetten in goud.
Ik heb nog wel wat ongebruikte gouden juwelenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoeveel spaargeld? 450 euro? Dat was echt fantastisch.
Attentionwh..quote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook geen kut van
Toen ik zo mijn verhaal las dacht ik "meh, misschien toch wel topicwaardig", dus heb d'r maar gelijk een (pre)nachtbagger van gemaakt![]()
ONZ / [PRE-NACHTBAGGER] Met leuke pizza-bestel verhalen!
Heb je veel spaargeld dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze spaarders gaan pakken om de eurocrisis op te lossen.
JE MOEDER IS PUUR NATUURquote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dit argument.![]()
Slangengif is ook puur natuur.
Top, dat herstelt echt het vertrouwen in de economie en banken.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze spaarders gaan pakken om de eurocrisis op te lossen.
Nee, ze heeft een kunstgebit.quote:
Linkje?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Genoeg om een flink verlies te leiden als ze het doen ja.
http://www.express.be/bus(...)age-van-8/192176.htmquote:
En stoppen met projecten als Somalische kinder op vang om te zorgen dat ze geen piraat wordenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
Banen pompen.
Dan komt er vanzelf meer geld in de economie.
En stoppen met het uitkeren van huur/zorg/kiinder bij- en toeslagen naar het buitenland.
Hoe meer geld er in Nederland blijft rollen, hoe beter. En dan meer exporteren, dat er meer geld hier binnen komt. Ook toerisme kicken.
Laat die Duitsers, Engelsen en dergelijke maar hun zuurverdiende geld hier in NL uitgeven.
Ontwikkelingshulp is nooit verkeerd. Crisis of niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En stoppen met projecten als Somalische kinder op vang om te zorgen dat ze geen piraat worden! Echt onverantwoord in tijden van crisis.
HOUD JE BEK EENS OVER MIJN MOEDERquote:
WERKT NIET VERDOMMEquote:
Als je op het punt staat om geld van spaarders af te pakken is er geen ontwikkelingshulp meer gerechtvaardigd. Behalve de ontwikkelingshulp waar we bakken met geld aan verdienen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is nooit verkeerd. Crisis of niet.
Maar zorg er dan wel voor dat het verantwoord is.
Beter start je als burger zelf een project, dat je bijv met basisscholen uit het dorp wat inzamelacties en sponsor lopen organiseert ofzo.
Dan ga je zelf met een vrachtwagen en een pak geld naar voormalig Joegoslavië en bouwt daar een school met voorzieningen en boeken voor normaal onderwijs. Dan geef je mensen een kans om zich te laten onderwijzen en het te redden in de toekomstige maatschappij.
Moeten we wel even wat verdragen opzeggen, we hebben namelijk bepaalde afspraken gemaakt over ontwikkelingshulp.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je op het punt staat om geld van spaarders af te pakken is er geen ontwikkelingshulp meer gerechtvaardigd. Behalve de ontwikkelingshulp waar we bakken met geld aan verdienen.
Dit vind ik eigenlijk sowieso wel, al dan niet of het eerste punt in acht genomen wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je op het punt staat om geld van spaarders af te pakken is er geen ontwikkelingshulp meer gerechtvaardigd. Behalve de ontwikkelingshulp waar we bakken met geld aan verdienen.
Daar heb je een goed punt.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over het algemeen is de ontwikkelingshulp die we geven meestal flink winstgevend. Maar de overige projecten moeten we gewoon schrappen. Dat mag de burger die dat wil zelf doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Moeten we wel even wat verdragen opzeggen, we hebben namelijk bepaalde afspraken gemaakt over ontwikkelingshulp.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
NawwwDeze dan:
[ afbeelding ]
Harde boys.
Nooit in cash. De deflatie is nu al zo sterk dat door te sparen met 2% rente, je al verlies maakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.
Ik zat nog in de hoek van de crisis zelf. Banen creeëren enzo. Dat is wel de belangrijkste actie om de crisis te verminderen in ieder geval
Maar sowieso. Spaarders naaien is foute boel. Beter gelijk overal investeren en een rotzooi cash opnemen en in een oude sok/kluis bewaren thuis.
Banen creëren gaat alleen als de overheid kosten voor bedrijven gaat verminderen mbt tot shit die ze moeten betalen voor werknemers. En als ze een laag loon kunnen geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.
Ik zat nog in de hoek van de crisis zelf. Banen creeëren enzo. Dat is wel de belangrijkste actie om de crisis te verminderen in ieder geval
Maar sowieso. Spaarders naaien is foute boel. Beter gelijk overal investeren en een rotzooi cash opnemen en in een oude sok/kluis bewaren thuis.
Uitbesteden aan de Chinezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over het algemeen is de ontwikkelingshulp die we geven meestal flink winstgevend. Maar de overige projecten moeten we gewoon schrappen. Dat mag de burger die dat wil zelf doen.
Banen pompen gaat niet, er zijn geen openingen om banen te creëren. Stoppen met toeslagen naar het buitenland zou oneerlijk zijn tegenover de Nederlandse immigranten die het wél nodig hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
Banen pompen.
Dan komt er vanzelf meer geld in de economie.
En stoppen met het uitkeren van huur/zorg/kiinder bij- en toeslagen naar het buitenland.
Als geld moet blijven rollen in Nederland moet het exporteren, dat is de grootste inkomstenbron. En gebeurd al natuurlijkquote:Hoe meer geld er in Nederland blijft rollen, hoe beter. En dan meer exporteren, dat er meer geld hier binnen komt. Ook toerisme kicken.
Laat die Duitsers, Engelsen en dergelijke maar hun zuurverdiende geld hier in NL uitgeven.
inflatie*quote:Op maandag 24 juni 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit in cash. De deflatie is nu al zo sterk dat door te sparen met 2% rente, je al verlies maakt.
Dat is best kansloos eigenlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit in cash. De deflatie is nu al zo sterk dat door te sparen met 2% rente, je al verlies maakt.
Behalve dat moeten sommige bedrijven ook eens normaal gaan doen. Hoe vaak hoor je wel niet van mega ontslagrondes en later dat er voor miljoenen winst is gemaakt..... De economie is echt verziekt.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Banen creëren gaat alleen als de overheid kosten voor bedrijven gaat verminderen mbt tot shit die ze moeten betalen voor werknemers. En als ze een laag loon kunnen geven.
Dit zie ik sowieso nog niet echt gebeuren.
Ik accepteer het.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb hier rennies deflatine liggen,misschien dat daar de fout vandaan komt.
Tjah, voor bedrijven moet alles zo goedkoop mogelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is best kansloos eigenlijkMja, zware tijden
[..]
Behalve dat moeten sommige bedrijven ook eens normaal gaan doen. Hoe vaak hoor je wel niet van mega ontslagrondes en later dat er voor miljoenen winst is gemaakt..... De economie is echt verziekt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo zou ik wel willen sterven.
Nouja, niet tussen jouw boobies hoor, wees niet bang.
Mooie anti-hotlink afbeelding.quote:
Zou klappen met een scherpe schep.quote:
Ben jij dit?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie foto voor je.
[ afbeelding ]
Dat hoor ik wel altijd, jaquote:Op maandag 24 juni 2013 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm oke. Jij zult vast een leuk karakter hebben.
Nou nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee gewoon het rare foto's en grappige plaatjes enzo topic
Maak het dood.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie foto voor je.
[ afbeelding ]
Ja, maar het is geen plaatjesdumptopic, dus bij dezequote:Op maandag 24 juni 2013 19:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja duhMaar wel het stonede uitlatingen post topic dus bij deze
Fail video's + grappige plaatjesquote:Op maandag 24 juni 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
Mijn pre-nachtbagger werd gesloten omdat het nog geen 12 uur is
En ben lekker stoned/high/whatever dus zit lekker kekke plaatjes op te zoeken enzo en vind ik altijd wel grappig
Is het ook niet, maar soms doen we dat even een uurtje tot er ergens een leuke discussie uit voort komtquote:Op maandag 24 juni 2013 19:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar het is geen plaatjesdumptopic, dus bij deze
Geniaalquote:Op maandag 24 juni 2013 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze zat bij mij in de klas check haar Facebook op mijn Facebook![]()
Val 2 meter naar beneden, serieus.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Ik ken familie van Gothic Cynthia
OKE VEEL STERKTE EN SUCCES EN PAS OP VOOR DE HONTENquote:Op maandag 24 juni 2013 19:55 schreef Ugjerke het volgende:
HOI MENSEN IK WIL ZO ZEGGEN HE DAT JULLIE OK ZIJN EN DAT IS PRIMA DUS IK GA ZO NU NAAR BUITEN EN IK HOOP DAT IK DAT OVERLEEF WANT HET IS BEST WEL SPANNEND MAAR IK DENK DAT HET WEL GOED KOMT EN IK NEEM SOWIESO EEN FLESJE WATER MEE DUS DAT GEEFT MIJ OOK WEL EEN VEILIG GEVOEL AANGEZIEN IK BEST ZOU KUNNEN VERDWALEN NATUURLIJK EN DAN GA IK IN IEDER GEVAL NIET TEGEN DE VLAKTE VANWEGE DORST WANT DRINKEN DAT IS NOG VEEL BELANGRIJKER OM TE DOEN DAN ETEN NOU JA HET IS ALLEBEI BELANGRIJK MAAR DORST KRIJG JE EERDER PROBLEMEN MEE DAN ETEN MAAR ALS JE BEIDE MEE KAN NEMEN KUN JE BETER ALLEBEI MEENEMEN EN DAN BEN JE HELEMAAL GOED VOORBEREID EN VOORBEREIDING IS HET HALVE WERK ZEG IK MAAR ZO DUS GROETJES ALLEMAAL
WE HEBBEN GEEN HONDEN HIER ALLEEN KADDEN EN DIE RENNEN TOCH WEG ALS ZE ME ZIEN IK WEET NIET WAAROM IK DENK DAT HET MIJN MANNELIJKE GEUR ISquote:Op maandag 24 juni 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
OKE VEEL STERKTE EN SUCCES EN PAS OP VOOR DE HONTEN
Hou nou gewoon eens op.quote:
UP UNTIL APRIL, THIS IS WHAT ALL OFFICIAL NAVY COMMUNIQUES HAD TO LOOK LIKE. YES, LIKE YOUR MOST ANNOYING UNCLE, THE NAVY HAS LONG BEEN ADDICTED TO CAPS LOCK, HAVING GOTTEN HOOKED BACK IN THE DAYS OF TELETYPE. BUT IN APRIL, US FLEET COMMAND SENT WORD THAT SAILORS WERE "AUTHORIZED TO USE STANDARD, MIXED-CASE CHARACTERS," THE WALL STREET JOURNAL REPORTS.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
UP UNTIL APRIL, THIS IS WHAT ALL OFFICIAL NAVY COMMUNIQUES HAD TO LOOK LIKE. YES, LIKE YOUR MOST ANNOYING UNCLE, THE NAVY HAS LONG BEEN ADDICTED TO CAPS LOCK, HAVING GOTTEN HOOKED BACK IN THE DAYS OF TELETYPE. BUT IN APRIL, US FLEET COMMAND SENT WORD THAT SAILORS WERE "AUTHORIZED TO USE STANDARD, MIXED-CASE CHARACTERS," THE WALL STREET JOURNAL REPORTS.
BUT THE NAVY HASN'T TOTALLY KICKED ITS HABIT. "RECOMMEND CONTINUE TO USE UPPER CASE IN LINES BEFORE REMARKS," THE MESSAGE CONTINUED. THE CHANGE WAS MADE POSSIBLE BY A SWITCH TO A MODERN SYSTEM THAT CAN HANDLE THE HIGH-TECH WONDERS OF LOWER CASE LETTERS—AND WILL SAVE THE NAVY $15 MILLION A YEAR. AND GOOD THING, BECAUSE THIS WAS PRETTY EXHAUSTING TO READ, NO?
HALLOKUNJIJZOLEZENWATIKNUNOGZEGDATISBESTKUTJALAATIKERNUMAARMEEOPHOUDENGRGRLIEFDEquote:Op maandag 24 juni 2013 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die met capslock denken dat hun verhaal duidelijker is. Ik hoop dat ze zelf ook snappen dat je hiervoor ook alle leestekens en als het kan ook nog de spaties moet weglaten.
Ja dat kan ik primaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
HALLOKUNJIJZOLEZENWATIKNUNOGZEGDATISBESTKUTJALAATIKERNUMAARMEEOPHOUDENGRGRLIEFDE
SQUATTENDOENALLEENDIEECKTEHOMOSVRIENDKUSJEquote:Op maandag 24 juni 2013 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
EENBEETJEZOALSDITDUSNIEMANDVOELTMIJNWOEDENIEMANDVOELTMIJNVERDRIETGODVERDOMMENEGENENNEGENTIGPROCENTVANDENEDERLANDERSSQUATNIET
Mij homo noemenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
SQUATTENDOENALLEENDIEECKTEHOMOSVRIENDKUSJE
Als mensen hier klapjosties worden als ze stonen doen ze het nu goed, toch?quote:Voordat je reageert
Hallo Hallo.
Dit is het stonertopic voor al uw stonerpraat, probeer daar dus een beetje naar te posten.
gr gr.
Eigenlijk is het anyhow gewoon baggerquote:Op maandag 24 juni 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit. Dit is voor mij dan weer een reden om niet meer te posten.
Oh dan kan ik hier posten als ik dronken ben.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als mensen hier klapjosties worden als ze stonen doen ze het nu goed, toch?
WAT ZIT JIJ TE HATEN OP KLAPJOSTI'S JA DAT ZIJN OOK MENSENquote:Op maandag 24 juni 2013 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als mensen hier klapjosties worden als ze stonen doen ze het nu goed, toch?
ditquote:Op maandag 24 juni 2013 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh dan kan ik hier posten als ik dronken ben.
Je kan hier zelfs posten als je aan de xtc bent, of nuchter, of aan de coke, aan de heroïne gaat misschien wat lastiger, weet niet of je dan het internet nog weet te vinden enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh dan kan ik hier posten als ik dronken ben.
Er was gewoon een serieuze discussie gaande die Murdera op gang bracht. Waar een aantal geïnteresseerden over aan het praten waren.quote:
In de shop.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:08 schreef Woods het volgende:
Help, een vriend en ik willen zometeen smoke maar we hebben niet echt een spot. Thuis is geen optie, en met dit weer ergens overdekt, waar is een goede buitenspot afgezien van de plaats?
Bos.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:08 schreef Woods het volgende:
Help, een vriend en ik willen zometeen smoke maar we hebben niet echt een spot. Thuis is geen optie, en met dit weer ergens overdekt, waar is een goede buitenspot afgezien van de plaats?
kerkhofquote:Op maandag 24 juni 2013 20:08 schreef Woods het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee![]()
Als er gewoon gesprekken zijn. Maar deze kots is kansloos. zie je het verschil echt niet?
Viaductquote:Op maandag 24 juni 2013 20:08 schreef Woods het volgende:
Ja, en wat is er gebeurd met gewoon "vredelievend langs elkaar heen posten" zoals het het afgelopen half jaar is geweest?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er was gewoon een serieuze discussie gaande die Murdera op gang bracht. Waar een aantal geïnteresseerden over aan het praten waren.
Deden zelfs meer dan een aantal mensen aan mee, of probeerden iig nog redelijke argumenten richting de discussie te posten.
Totdat de aids picdump op gang kwam / door ging. En murdera ook gewoon dacht van jah fuck dit. Ik zie het niveau al wel weer.
Het leven is kut, en je word van alle kanten gruwelijk droog in je poepert genomen.quote:
Komen niet overal altijd binnenquote:
Optiequote:
Niet een in de buurtquote:
Optiequote:
Onze favo plek toen ik nog jong was was bij de voetbalvereniging, op tijden dat er niet heel veel mensen trainen/spelen was het veld van de 1e altijd verlaten, en daar stond een prachtige tribune.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:08 schreef Woods het volgende:
Wauw, dat zou hier echt impossibru zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onze favo plek toen ik nog jong was was bij de voetbalvereniging, op tijden dat er niet heel veel mensen trainen/spelen was het veld van de 1e altijd verlaten, en daar stond een prachtige tribune.
Het leven is prachtig. Ik ben een en al vrolijkheid. Het leven is lief.quote:
Waarom dat?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wauw, dat zou hier echt impossibru zijn.
Rare hekken met scherpe dingen. En verder zijn er echt heel vaak mensen aanwezig. Vrijwilligers die even iets komen fixen of heel lang zijn blijven hangen of zo. En iedereen die langs komt zou je zien.quote:
Ook midden in de nachtquote:Op maandag 24 juni 2013 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rare hekken met scherpe dingen. En verder zijn er echt heel vaak mensen aanwezig. Vrijwilligers die even iets komen fixen of heel lang zijn blijven hangen of zo. En iedereen die langs komt zou je zien.
Femisme is pure hypocrisie. Ik hoop dat je als vrouw realiseerd dat er zaken evolutisch bepaald zijn. Dan hoef je niet als vrouw te zeggen van nee ik wil ook bij de brandweer. Als je als vrouw slechts personen tot 80 kilo hoeft te kunnen redden en je moet als man personen van 120 kilo kunnen redden dan ben ik mooi fucked up als er een vrouw mij gaat redden en ik motherfucking sterf door die feministen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Laten we een diepzinnige discussie over het feminisme hebben.
BNWquote:Op maandag 24 juni 2013 20:12 schreef Woods het volgende:
Ik ga juist altijd diepzinnig nadenken over leven hoe goed de overheid ons bijv. kan indoctrineren etc. Soms zit ik zo diep man.
Bij ons was je dan echt voor niemand zichtbaarquote:Op maandag 24 juni 2013 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rare hekken met scherpe dingen. En verder zijn er echt heel vaak mensen aanwezig. Vrijwilligers die even iets komen fixen of heel lang zijn blijven hangen of zo. En iedereen die langs komt zou je zien.
Oh, dat weet ik niet. Ik zou het niet riskeren in ieder gevalquote:
Feminisme is volgens vrouwen vrouw > man. Daarom is het kut.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Femisme is pure hypocrisie. Ik hoop dat je als vrouw realiseerd dat er zaken evolutisch bepaald zijn. Dan hoef je niet als vrouw te zeggen van nee ik wil ook bij de brandweer. Als je als vrouw slechts personen tot 80 kilo hoeft te kunnen redden en je moet als man personen van 120 kilo kunnen redden dan ben ik mooi fucked up als er een vrouw mij gaat redden en ik motherfucking sterf door die feministen.
We zijn allemaal bang voor de gevangenis..quote:Op maandag 24 juni 2013 20:12 schreef Woods het volgende:
Ik ga juist altijd diepzinnig nadenken over leven hoe goed de overheid ons bijv. kan indoctrineren etc. Soms zit ik zo diep man.
Nee feminisme is voor gelijkheid. Je kan toch geen bavianen (vrouwen) vergelijken met chimpansees (mannen) of gorilla's (squattende mannen)?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Ik zou het niet riskeren in ieder geval. Midden in de nacht zou ik gewoon achter onze schuur gaan zitten, haha
.
[..]
Feminisme is volgens vrouwen vrouw > man. Daarom is het kut.
Ja, daar is het voor. Maar feministen willen behandeld worden als vrouw > man.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee feminisme is voor gelijkheid. Je kan toch geen bavianen (vrouwen) vergelijken met chimpansees (mannen) of gorilla's (squattende mannen)?
Squat ze?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn vriendin heeft het ook niet op feministen10/would wife
Iedereen haat feministen toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn vriendin heeft het ook niet op feministen10/would wife
Ch ch ch ch ch ch chochocho chococoococo chocollalalalala chochochocoladepudpupupupu chocoladepudding?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die stotterende mensen nadoen.
Ik zie daar de humor er echt niet van in
Bazenreviewquote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaatie SouthPark kijken
Ik kan roken en verhalen vertellen tegelijk.
Mono en ik zijn luie flikkers, dus we besloten kapsalon en pizza te bestellen bij zo'n shoarmatent/pizzaria hier in de buurt genaamd "Holyland", Mono nam er ook 2 biertjes bij.
Omdat ons dat wel grappig leek zette hij bij opmerkingen "Willen jullie een leuk mopje op de doos van de shoarmapizza schrijven? Jullie zijn awesome."
Half uurtje later staat de bezorger voor de deur.
Zegtie "Hier zijn de pizza's en kapsalon, en hier hebben we nog 2 extra biertjes bij gedaan omdat we jullie bestelling zo leuk vonden, van de zaak!"
Helemaal tof dusDe beste jongen vriendelijk bedankt.
En ja hoor, ze hadden zelfs een liefdesverklaring op de doos geschreven
[ afbeelding ]
Het mopje snap ik alleen nietEr staat "Waarom ben ik - Waarom ben jij - Omdat holyday" en dan stond er ergens onder nog "bo", een onafgemaakt iets, denk ik
Op de onderste staat dus "Wij houden van jullie! Hierbij 2 cola bier for free"![]()
Mono vond de stukken kebab in de kapsalon te groot, maar verder wel smakelijk. En ook de shoarmapizza van mij en 4-kazen pizza van m'n vader waren heerlijk
BazententVaker bestellen dus
Niet grappig Nijntjequote:Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ch ch ch ch ch ch chochocho chococoococo chocollalalalala chochochocoladepudpupupupu chocoladepudding?
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik eens dat er een man voorzitter was van een of andere feministenclub
Goed voor elkaar dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gematigd maar wel echt een goede ass
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
Hoe zouden onze stoner-broekies het op hun kinderfeestje hebben vanavond?
Idd, nerens meer voor nodigquote:Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
De feministen van vroeger heb ik trouwens niets tegen, die hadden gewoon gelijk. Alleen de standpunten tegenwoordig, jeez.
Pics van je vriendinquote:Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gematigd maar wel echt een goede ass
wat voor auto rij jijquote:Op maandag 24 juni 2013 20:21 schreef Life2.0 het volgende:
open je ogen voor wat op staat ligt, lag 20 euro, gratis volle tank
ja ik snapte het he he lekker man auto ben je zo 120 kwijtquote:Op maandag 24 juni 2013 20:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
enige auto die ik heb is een 3cc
motor![]()
auto's rijdenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:24 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
ja ik snapte het he he lekker man auto ben je zo 120 kwijt
zegt motormuis beachquote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Beach het volgende:
motor rijden is echt kkdom daarmee rij je je zo dood
ja manquote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Beach het volgende:
1 paaltje raken en er worden witte lakens over je heen gelegd die rood kleurenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Beach het volgende:
of 1 keer een stonede vrachwagenchauffeur tegenkomenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
1 paaltje raken en er worden witte lakens over je heen gelegd die rood kleuren
Ik werk niet stonedquote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Beach het volgende:
[..]
of 1 keer een stonede vrachwagenchauffeur tegenkomen
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Beach het volgende:
[..]
of 1 keer een stonede vrachwagenchauffeur tegenkomen
heb je die oude video gezien van de ghostrider, Rotterdam naar 020 in 22 minuutjes ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Life2.0 het volgende:
of je moet zo'n lul zijn als mijn ouweheer die perse aleen posche rijd 'omdat die zo lekker in de bocht glijden' en niet harder dan 80 op de motor durft
ik ken mijzelfquote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Beach het volgende:
dat is net als zeggen 'ja ik wil geen pistool, dan schiet ik mijzelf echt dood' alsof je het lef hebt de eerste twee versnellingen door te trekken eerste keer dat je op een motor zitquote:Op maandag 24 juni 2013 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij ook niet slim zou zijn, al lijkt het me wel bruut
Niet de 1e keer.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is net als zeggen 'ja ik wil geen pistool, dan schiet ik mijzelf echt dood' alsof je het lef hebt de eerste twee versnellingen door te trekken eerste keer dat je op een motor zit
Dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde je heel vrolijk en lief hoi zeggen, maar ik ben blank.
Ik was vrolijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is iedereen boos of verdrietig vandaag? Zijn jullie ook vrolijk?
Het valt niet mee om blank te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is iedereen boos of verdrietig vandaag? Zijn jullie ook vrolijk?
ach glijdertje pak je gewoon op, en de 3 minuten daarna zit je met angstzweet en daarna went hetquote:Op maandag 24 juni 2013 20:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet de 1e keer.Het risico komt pas als je er heel vertrouwt mee bent, en dan een keer een klote dag hebt ofzo. Denk ik.
Maar ach, kan hooguit fout gaan.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was vrolijk.Maar nu voel ik me gediscrimineerd.
Hehe.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het valt niet mee om blank te zijn.
Klopt hihiihihih. Vooral in de zomerquote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt he, als ik in de club sta en 50 cent draait lijkt het alsof iedereen mij raar aankijkt wanneer ik me moves doequote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dan weer het voordeel als de politie tevoorschijn komt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt hihiihihih. Vooral in de zomer
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou Mur ook discrimineren met zijn draadloks.
lekker koel jwtzquote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt hihiihihih. Vooral in de zomer
Prima, als ik een pic van jou krijg met een briefje in je hand met I <3 Squats (discreet per dm uiteraardquote:
Dat is er geen goed woord voor toch? Iemand zij dat laatst op een feest, en wij lachten omdat het dreadlocks is, maar hij zei dat draadloks het goede woord was.quote:
Ik ben niet goed in staat om in te schatten wat deze gezichtuitdrukking is .. vindhem ook niet passen bij je verhaalquote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die stapte af met zon blik:
[ afbeelding ]
Ik noem ze dreads. Er zijn mensen bij die ze rasta's noemenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is er geen goed woord voor toch? Iemand zij dat laatst op een feest, en wij lachten omdat het dreadlocks is, maar hij zei dat draadloks het goede woord was.
En ik mn tietenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dan weer het voordeel als de politie tevoorschijn komt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is er geen goed woord voor toch? Iemand zij dat laatst op een feest, en wij lachten omdat het dreadlocks is, maar hij zei dat draadloks het goede woord was.
hij was nogal positief verrastquote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in staat om in te schatten wat deze gezichtuitdrukking is .. vindhem ook niet passen bij je verhaal
Oh snapquote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar jij bent zwart dus het telt niet.
Zou een kutstreek zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Studeur het volgende:
o wee als klojo en unscrewed er niet zijn op station helmond en dit een reallife troll blijkt te zijn
Wat gaat er dan zwaaien?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Studeur het volgende:
o wee als klojo en unscrewed er niet zijn op station helmond en dit een reallife troll blijkt te zijn
Ik zou er bijna heengaan om te lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Studeur het volgende:
hoe noem je lesbisch die tuinieren?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
true, al die vrouwen zijn toch potten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
beter mis je de laatste treinquote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Studeur het volgende:
WIE NOEM JIJ ZWARTquote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar jij bent zwart dus het telt niet.
dan zoek ik hun huis op en gooi ik een brandende joint door de brievenbus zodat hun ouders het ruiken en zij straf krijgen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
dan zoek ik hun huis op en gooi ik een brandende joint door de brievenbus zodat hun ouders het ruiken en zij straf krijgen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
dan zoek ik hun huis op en gooi ik een brandende joint door de brievenbus zodat hun ouders het ruiken en zij straf krijgen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
BazenreviewBazenshoarmaboer
Dit is nou goed leesvoer voor in de trein
quote:
Blijf je daar pitten eigenlijk?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
Skeere Moiraquote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Skeere Moira beter blijf je weg
Skeere Moira beter blijf je weg
niet afgesproken. dus korte meet idd, zit nog langer in de treinquote:
Altijd alle kruimeltjes wiet die je hebt gemorst tijdens het draaien in je joint gooien nadat hij af is gerolt.quote:
kutmachinistenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
niet afgesproken. dus korte meet idd, zit nog langer in de trein
en mn trein is 2 min te langzaam om de volgende overstap te halen
treinen
de NS
Zit je me nou belachelijk te maken?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Altijd alle kruimeltjes wiet die je hebt gemorst tijdens het draaien in je joint gooien nadat hij af is gerolt.
Elk kruimeltje telt
Nou ja, ik doe dat ook..quote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit je me nou belachelijk te maken?
Ik doe dat echtAltijd de kruimeltjes bovenin doen voor ik 'm dichtdraai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |