quote:
Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:Fucking lekker gegeten met dank aan de plaatselijke BAZEN shoarma boer.
Echt briljante actie van ze

Eerst roken vertel het zo wel

Gaatie SouthPark kijken

Ik kan roken en verhalen vertellen tegelijk.
Mono en ik zijn luie flikkers, dus we besloten kapsalon en pizza te bestellen bij zo'n shoarmatent/pizzaria hier in de buurt genaamd "Holyland", Mono nam er ook 2 biertjes bij.
Omdat ons dat wel grappig leek zette hij bij opmerkingen "Willen jullie een leuk mopje op de doos van de shoarmapizza schrijven? Jullie zijn awesome."
Half uurtje later staat de bezorger voor de deur.
Zegtie "Hier zijn de pizza's en kapsalon, en hier hebben we nog 2 extra biertjes bij gedaan omdat we jullie bestelling zo leuk vonden, van de zaak!"
Helemaal tof dus

De beste jongen vriendelijk bedankt.
En ja hoor, ze hadden zelfs een liefdesverklaring op de doos geschreven

![NxDJQTO.jpg]()
Het mopje snap ik alleen niet

Er staat "Waarom ben ik - Waarom ben jij - Omdat holyday" en dan stond er ergens onder nog "bo", een onafgemaakt iets, denk ik

Op de onderste staat dus "Wij houden van jullie! Hierbij 2
cola bier for free"

Mono vond de stukken kebab in de kapsalon te groot, maar verder wel smakelijk. En ook de shoarmapizza van mij en 4-kazen pizza van m'n vader waren heerlijk

Bazentent

Vaker bestellen dus

-----------
Tot dusver ons pizza verhaal! Hebben jullie ook wel eens wat leuks meegemaakt? Of heb je gewoon zin om weer tof te nachtbaggeren? Dan heet ik u van harte welkom

Ook valt hier te speculeren over het "Omdat holyday" mopje waar ik geen kut van snap, wellicht doen jullie dat wel en kunnen ons dat uitleggen