SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Goed punt.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
als de ex-mod het zegt, ontleen ik daaraan mijn recht
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef Studeur het volgende:
op naar klojo en unscrewed. moge het een mooie avond worden
Chillze bro!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef Studeur het volgende:
op naar klojo en unscrewed. moge het een mooie avond worden
Roken na het etenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Fucking lekker gegeten met dank aan de plaatselijke BAZEN shoarma boer.
Echt briljante actie van ze
Eerst roken vertel het zo wel
Ben benieuwdquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Op school had ik een meester die op Buzz Lightyear leekquote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
Die dikke (mike) van Mike and Molly doet me altijd denken aan Buzz Lightyear
To infinity and beyond!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Op school had ik een meester die op Buzz Lightyear leek
Goede keuzes. Vergeet de chilisaus niet. Smaakt opperbest op zo'n bol.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef krullenbolletje het volgende:
Italiaans bol met kaas, sla en kipfilet
Hebben we nietquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuzes. Vergeet de chilisaus niet. Smaakt opperbest op zo'n bol.
InB4 corrigerende tikquote:Op maandag 24 juni 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Regel je begrafenis alvast maar
Ben je er dan bij?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Regel je begrafenis alvast maar
Ga je zijn hoofd tussen je borsten houden tot hij met een gelukzalige glimlach stikt?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je dood bent
Nee dat gun ik hem nietquote:Op maandag 24 juni 2013 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga je zijn hoofd tussen je borsten houden tot hij met een gelukzalige glimlach stikt?
Gaatie SouthPark kijkenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Bazenpost. Prima verwoord.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaatie SouthPark kijken
Ik kan roken en verhalen vertellen tegelijk.
Mono en ik zijn luie flikkers, dus we besloten kapsalon en pizza te bestellen bij zo'n shoarmatent/pizzaria hier in de buurt genaamd "Holyland", Mono nam er ook 2 biertjes bij.
Omdat ons dat wel grappig leek zette hij bij opmerkingen "Willen jullie een leuk mopje op de doos van de shoarmapizza schrijven? Jullie zijn awesome."
Half uurtje later staat de bezorger voor de deur.
Zegtie "Hier zijn de pizza's en kapsalon, en hier hebben we nog 2 extra biertjes bij gedaan omdat we jullie bestelling zo leuk vonden, van de zaak!"
Helemaal tof dusDe beste jongen vriendelijk bedankt.
En ja hoor, ze hadden zelfs een liefdesverklaring op de doos geschreven
[ afbeelding ]
Het mopje snap ik alleen nietEr staat "Waarom ben ik - Waarom ben jij - Omdat holyday" en dan stond er ergens onder nog "bo", een onafgemaakt iets, denk ik
Op de onderste staat dus "Wij houden van jullie! Hierbij 2 cola bier for free"![]()
Mono vond de stukken kebab in de kapsalon te groot, maar verder wel smakelijk. En ook de shoarmapizza van mij en 4-kazen pizza van m'n vader waren heerlijk
BazententVaker bestellen dus
Ja ik snap er ook geen kut vanquote:
YOLOquote:Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
Zit er serieus aan te denken om al mijn spaargeld op te nemen en om te zetten in goud.
Hoeveel spaargeld? 450 euro? Dat was echt fantastisch.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
Zit er serieus aan te denken om al mijn spaargeld op te nemen en om te zetten in goud.
Ik heb nog wel wat ongebruikte gouden juwelenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoeveel spaargeld? 450 euro? Dat was echt fantastisch.
Attentionwh..quote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook geen kut van
Toen ik zo mijn verhaal las dacht ik "meh, misschien toch wel topicwaardig", dus heb d'r maar gelijk een (pre)nachtbagger van gemaakt![]()
ONZ / [PRE-NACHTBAGGER] Met leuke pizza-bestel verhalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |