Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je vergeet de hashtagquote:
Nu even.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Sinds wanneer post jij hier, Typisch?
te laatquote:Op maandag 24 juni 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is wel een TR waard.![]()
#doodverwensing
Zevenbladquote:Op maandag 24 juni 2013 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit, maar onkruid moet weg
heb jij ze meegenomenquote:
o jullie caren hier om lapo's?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Een ban voor TS, da's het enige wat terecht is hier
ja iddquote:
Hij is voor jou wat een kleine kindertjesquote:
Idd, dat sorot doodverwensingen zijn echt sneu.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
Jemig sneu triest kansloos enzovoort...
Deze brief bind ik vast aan m'n vliegerquote:Op maandag 24 juni 2013 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb hier een brief voor mijn moeder die hoog in de hemel is.
VBLquote:
Kleine jongen, je bent op deze wereld dus zou je moeten vechten net als ik!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze brief bind ik vast aan m'n vlieger
waar komen die ineens vandaanquote:
zalquote:Op maandag 24 juni 2013 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kleine jongen, je bent op deze wereld dus zou je moeten vechten net als ik!
Ik dacht dat je daar een ban voor kreeg eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dat sorot doodverwensingen zijn echt sneu.
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/1quote:Op maandag 24 juni 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik deze bedreiging/doodsverwensing melden?
#durftevragen
Dat zou wel terecht zijn, ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar een ban voor kreeg eigenlijk.
Waarom zou ik er iets mee te maken hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waar komen die ineens vandaan![]()
ik kan niet ophouden met lachen.
RSS ging af?
probeer het bij je ouders?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik deze bedreiging/doodsverwensing melden?
#durftevragen
keertje proberen dan maarquote:Op maandag 24 juni 2013 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel lekker man, smaakt beetje naar drop
Pussy.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat forum gedeelte is wel heel erg eng. Ik laat het hier bij.
ik dacht het gewoon, omdat jij in veel SC`s zitquote:Op maandag 24 juni 2013 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom zou ik er iets mee te maken hebben? Ik post nog regelmatig in de KSC.
En waarschijnlijk iemand die spotte dat topic 6000 eraan zat te komen en dat verspreidde via DM of zo.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
keertje proberen dan maar
#durfteleven
Ohquote:Op maandag 24 juni 2013 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht het gewoon, omdat jij in veel SC`s zitrustig maar
nou als je hier normaal zou posten zou je hem kennen en het niet serieus nemen, daarbij had ik t over die topickaper niet over. De nepverwensingquote:Op maandag 24 juni 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dat sorot doodverwensingen zijn echt sneu.
Zeker, commentaar leveren moet kunnen, maar doodverwensingen mogen wat mij betreft ook wel bestraft worden.quote:
Gelukkig woon ik al een tijdje op mijzelf.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar laten jou liever niet binnen
Ah okequote:Op maandag 24 juni 2013 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh.
Als ik het druk heb zit ik alleen in ABO SC. Nu in de vakantie Stoners ook en KSC weer wat meer. Ik ken deze users niet trouwens, alleen Typisch
.
Mij niet kennen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh.
Als ik het druk heb zit ik alleen in ABO SC. Nu in de vakantie Stoners ook en KSC weer wat meer. Ik ken deze users niet trouwens, alleen Typisch
.
Heet dat zo, in de kliniek?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik al een tijdje op mijzelf.
Het is wat, mensen die een virtueel topicje openenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef Koen66 het volgende:
Jezus wist niet dat dat VBL zo'n kinderachtig zooitje was
PARTY HARDYquote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Dus, in KSC deel 6000 bleek dat ik over ben naar de 6e.
IK BEN BLIJ.
FEEST MET MIJ.
Ben je nieuw op Fok?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef Koen66 het volgende:
Jezus wist niet dat dat VBL zo'n kinderachtig zooitje was
gefeliciteerd meisjequote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
IK BEN BLIJ.
FEEST MET MIJ.
in een topic kaapquote:
Waren die uitslagen niet al lang binnenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
IK BEN BLIJ.
FEEST MET MIJ.
Mensen die doen alsof het niets voorstelt maar er speciaal voor binnen komen vallenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wat, mensen die een virtueel topicje openen
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je nieuw op Fok?
VBL is het nieuwe KLB/ONZ
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je nieuw op Fok?
VBL is het nieuwe KLB/ONZ
Ja, het is opzich best grappig dat mensen zich er zo dik over makenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof het niets voorstelt maar er speciaal voor binnen komen vallen
Examens wel jaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Waren die uitslagen niet al lang binnen
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, het is opzich best grappig dat mensen zich er zo dik over maken
maar hou t rustig. spreek jullie later.
Feli Nijntjequote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
IK BEN BLIJ.
FEEST MET MIJ.
Nee, foon die van Nijntje Nijmegen maaktquote:Op maandag 24 juni 2013 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je van nimma? ben geboren daar hatert
Wat.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
gaan we xtje billabong danmag je mn glock zien
Oh, op die manier haha!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, foon die van Nijntje Nijmegen maakt
Neh.quote:
Niet 22 dagen?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh.
Ik was daar wel 23 dagen geleden.
Check even de doodsverwensingen, daar staat toch een ban op?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:07 schreef DaMart het volgende:
Wat is dit nou weer voor kutkaap van de SC.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:07 schreef DaMart het volgende:
Ik weet het niet. Volgens mij was Fortarock op de eerste van de maand.quote:
Doe er nou eens wat aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:07 schreef DaMart het volgende:
Op een ban-aanvraag ookquote:Op maandag 24 juni 2013 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Check even de doodsverwensingen, daar staat toch een ban op?
het was geen eens erg man, geen troll ofzo jullie blazen alles zo op hier soms.quote:
quote:
Zie je dat leesteken op het einde van mijn zin? Dat heet een vraagteken en dat gebruik je als je een vraag stelt, ik doe geen ban-aanvraag.quote:
hoezo?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:10 schreef Fascination het volgende:
Gewoon tr'en voor die VBL'ers, krijgen ze een ban.
Ja sorry, maar van de heren uit VBL glij ik spontaan van de bank en moet ik me gewoon even meldenquote:
pas het even aan pleasequote:Op maandag 24 juni 2013 18:07 schreef DaMart het volgende:
vet grappig, hahaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:10 schreef Fascination het volgende:
ik ben geaccepteerd in hun SCquote:Op maandag 24 juni 2013 18:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry, maar van de heren uit VBL glij ik spontaan van de bank en moet ik me gewoon even melden
Ja, ik vond het wel lachen toen in het lesbeau-topic. Jullie helemaal gepikeerd.quote:
nee helemaal gepikeerd zijn over anderen op een forum, daar zou ik me niet voor schamenquote:
Dan blijf wegquote:Op maandag 24 juni 2013 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het was geen eens erg man, geen troll ofzo jullie blazen alles zo op hier soms.
have fun mattiequote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef Toekito het volgende:
Ik ga eten in de kroeg en sjoelen en paar dames knuffelen
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef Xeor het volgende:
* Xeor komt hier binnenvallen op advies van MK
quote:
jij bent gewoon jaloersquote:
Meen je nietquote:
waarom mag hier gewoon posten hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dan blijf wegomdat jij je verveelt hoef je ons niet lastig te vallen
hee inso, kom je ook koppie doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom mag hier gewoon posten hoor.
quote:
puush is wel snel zegquote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Adames het volgende:
[..]
de voorkeur voor harde, wilde, woeste seks van Moeraskat zorgde voor de beslissing
Lang niet gezienquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Adames het volgende:
[..]
de voorkeur voor harde, wilde, woeste seks van Moeraskat zorgde voor de beslissing
Roffaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Royco1 het volgende:
Ik zag een Feyenoord logo voorbij komen, dat doet mij goed.
deze mangquote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Royco1 het volgende:
Ik zag een Feyenoord logo voorbij komen, dat doet mij goed.
Van wie hou je nu?quote:
Waar?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar eens kiezen naar welke bands ik ga kijken volgende week.
Spinvis toert ook weer door het landquote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar eens kiezen naar welke bands ik ga kijken volgende week.
Ik vind het wel tof eigenlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
Maar jullie gaan dus elke sc af om met z'n allen binnen te vallen? Waarom in godsnaam? Bezigheidstherapie?
Mja, ik ben daar gewoon wat minder open inquote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Schijnbaar kunnen ze hier niet tegen verandering en zitten ze liever in een circlejerk.quote:
Ik begon je al te missen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want mag dat niet van jouquote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
Maar jullie gaan dus elke sc af om met z'n allen binnen te vallen? Waarom in godsnaam? Bezigheidstherapie?
En ook nog 2pac in je UI.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom mag hier gewoon posten hoor.
Neequote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
idd dat je hier mee geasocieerd wilt worden
ahahah make that threequote:Op maandag 24 juni 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook nog 2pac in je UI.
Nu kan ik vredig sterven, in de wetenschap dat ik niet de enige ben met die 2 voorkeuren.
quote:
Oké, ik ga even kijken welke bands er komen en je adviseren.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schijnbaar kunnen ze hier niet tegen verandering en zitten ze liever in een circlejerk.
Het zijn Nederlandse k*tmarokkaantjesquote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik begon je al te missen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Jij hebt het er maar druk mee, met wie je geassocieerd wordt op een internet forumquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schijnbaar kunnen ze hier niet tegen verandering en zitten ze liever in een circlejerk.
https://www.graspop.be/si(...)edule.pdf?d=13062013quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik ga even kijken welke bands er komen en je adviseren.
Ik zie niet in wat er grappig isquote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Ach joh, is toch grappig. Straks is alles weer normaal.
Barca juist.quote:
Precies. Als er maar iets te vergallen is dan hebben ze pret. Bijna meelijwekkend.quote:
Ik vind het wel grappig dat een groepje users een hele SC op de kast jaagdquote:
D. is biggie okéquote:Op maandag 24 juni 2013 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij kent mij niet eens D., dus ga niet biggie doen.
later in het leven moet je ook met mensen samenwerken waarmee je het misschien niet zo goed kan vinden. dit is een goede oefening voor je.quote:
Moeraskat, je moet wel even d/t-regels bijspijkeren.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat een groepje users een hele SC van op de kast jaagd
papa roach is wel hard damequote:Op maandag 24 juni 2013 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
https://www.graspop.be/si(...)edule.pdf?d=13062013
[..]
Ik weet hetquote:Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moeraskat, je moet wel even d/t-regels bijspijkeren.
Ik zou liever zien dat de onderlaag van de bevolking zich hier niet ophieldquote:Op maandag 24 juni 2013 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat een groepje users een hele SC van op de kast jaagd
Niets, wij mogen hier niet gewoon posten. Niemand trolled en we krijgen doodsverwensingen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat de onderlaag van de bevolking zich hier niet ophield
Allang niet meerquote:
iig niet met jouquote:Op maandag 24 juni 2013 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt het er maar druk mee, met wie je geassocieerd wordt op een internet forum
Mattie, jij weet niets. Meeste mensen bij ons gewoon WO/hbo opleiding enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat de onderlaag van de bevolking zich hier niet ophield
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had bijna 6000 gemist, waarom? Omdat ik zat te schijten.
Wil je je speen?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets, wij mogen hier niet gewoon posten. Niemand trolled en we krijgen doodsverwensingen.
Dat zijn Marokkanen in Marokko. Heb nu over Marokkaanse Nederlanders.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ja? oh ik dacht alles Real. Toen ik in Marokko was, vroeg ook iedereen naar Real.
Ik zal je wel even een privélesje geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
ik onthou het gewoon niet zo goed.
heb ik al gezegd dat ik je magquote:Op maandag 24 juni 2013 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat een groepje users een hele SC op de kast jaagd
Oh ja dat is maar nep en niet erg, lekker subjectiefquote:Op maandag 24 juni 2013 17:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou als je hier normaal zou posten zou je hem kennen en het niet serieus nemen, daarbij had ik t over die topickaper niet over. De nepverwensing
jaagdquote:Op maandag 24 juni 2013 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat een groepje users een hele SC op de kast jaagd
Graag jaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal je wel even een privélesje geven.
Ik oordeel dan ook gewoon over wat ik ziequote:Op maandag 24 juni 2013 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij kent mij niet eens D., dus ga niet biggie doen.
zo leer je mensen kennen en dan over mij zeegen dat ik een nare user benquote:
Is weinig op tegen mits ze zich aan de policy en SC regels houden.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 18:10 schreef Fascination het volgende:
Doet hij toch niet?quote:
Met uitlokken en verder ruziën schiet je ook niets op...quote:
taxiquote:
hoiquote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wat wil je van me wetenBehalve dat ik Nick heet 25 jaar ben en in Roosendaal woon
Hallo Toekquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoi
ik ben Toek, 28 jaar en uit Rdam.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoi
Wat voor lousy beest je in je userplaatje hebt staanquote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wat wil je van me wetenBehalve dat ik Nick heet 25 jaar ben en in Roosendaal woon
wat doe je in het dagelijks leven, opleiding, cupmaat, hobby'squote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
das een verse kangroebiefstukquote:Op maandag 24 juni 2013 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor lousy beest je in je userplaatje hebt staan
Ben jij 28?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoi
Dat is een cavia.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor lousy beest je in je userplaatje hebt staan
Politieke en religieuze gezindte, huidskleur, seksuele geaardheid.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat doe je in het dagelijks leven, opleiding, cupmaat, hobby's
vooral dvdtjes gekeken. Moet vannacht werken namelijk.quote:
Ik werk in de IT als systeembeheerder tevens beantwoord dit ook je vraag met opleiding, cupmaat heb ik niet want > man, geen manboobs (ook geen pics) en mijn grootste hobby is vissenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat doe je in het dagelijks leven, opleiding, cupmaat, hobby's
Cake?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
vooral dvdtjes gekeken. Moet vannacht werken namelijk.
Waar is mijn cake JJH?
Ik had je echt veel jonger geschat.quote:
Films kijken zijn wel leuk jaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
vooral dvdtjes gekeken. Moet vannacht werken namelijk.
Waar is mijn cake JJH?
nog een it-nerdquote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik werk in de IT als systeembeheerder tevens beantwoord dit ook je vraag met opleiding, cupmaat heb ik niet want > man, geen manboobs (ook geen pics) en mijn grootste hobby is vissen
bij condoleance hoort cake.quote:
Echt niet. Systeembeheerders heb je van allerlei opleidingenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik werk in de IT als systeembeheerder tevens beantwoord dit ook je vraag met opleiding
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij condoleance hoort cake.
Oh hoeveel jonger Fas?
Begin twintig of zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij condoleance hoort cake.
Oh hoeveel jonger Fas?
Windows/Citrix/RES/VM beheerderquote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt niet. Systeembeheerders heb je van allerlei opleidingen
quote:
bossiequote:
Ah okeequote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Windows/Citrix/RES/VM beheerderen een klein beetje applicatiebeheer
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He ja zaten we net op te wachten idd![]()
blijkbaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Xeor het volgende:
Moet ik hier nu ook al tegen mezelf gaan praten
bijnaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Xeor het volgende:
Moet ik hier nu ook al tegen mezelf gaan praten
Vouw zequote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef JJH het volgende:
Ik ga even was vouwen en dan zo aan het eten beginnen.0
Ik kijk wimbledon op de BBC. Uitschakeling dreigt voor Nadalquote:
ik ga zo ook maar eens etenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef JJH het volgende:
Ik ga even was vouwen en dan zo aan het eten beginnen.0
En verouderd zo snel dat je het toch niet echt wat zegt. Hoe veel opleidingen zouden VMware fatsoenlijk aanbieden?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt niet. Systeembeheerders heb je van allerlei opleidingen
1ste, 2de, 3de lijns?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Windows/Citrix/RES/VM beheerderen een klein beetje applicatiebeheer
http://www.examcollection.com/vmware_exams.htmlquote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
En verouderd zo snel dat je het toch niet echt wat zegt. Hoe veel opleidingen zouden VMware fatsoenlijk aanbieden?
VMware valt nog wel meequote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
En verouderd zo snel dat je het toch niet echt wat zegt. Hoe veel opleidingen zouden VMware fatsoenlijk aanbieden?
nee snap ik, maar zo'n curriculum op een opleiding wordt niet snel aangepast en VMware Fusion is nog niet zo lang actiefquote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://www.examcollection.com/vmware_exams.html
Leef je uit
dat zijn de leukere klussenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niet echt van toepassing bij ons, wij hebben 5 FTE en doen eigenlijk alles
Ik doe enkel certificaten, op 1 of andere manier geilt mijn baas daar opquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
nee snap ik, maar zo'n curriculum op een opleiding wordt niet snel aangepast en VMware Fusion is nog niet zo lang actief
Van VMware zelf heb je natuurlijk genoeg examens en opleidingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |