Cyril Gautier heeft ook al watquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Egoitz is gelijk onderuit gegaan.
[ afbeelding ]
Met een beetje hulp van google translate kom ik uit op een wond op de linkerknie en linkerhand.
Geen genot.
Op een circuit kun je ook vallen:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaat het eigenlijk nooit ophouden met valpartijen bijna ieder koers dat ik bekijk valt er iemand....
Misschien een idee om rondjes te draaien op een F1 piste?
Weet ik maar op een circuit heb je duidelijk minder kans.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Op een circuit kun je ook vallen:
Jep. En 0 kijkers.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet ik maar op een circuit heb je duidelijk minder kans.
wie zegt dat?quote:
Dat komt omdat er iedere koers wel renners vallen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaat het eigenlijk nooit ophouden met valpartijen bijna ieder koers dat ik bekijk valt er iemand....
Misschien een idee om rondjes te draaien op een F1 piste?
Maar het is vreselijk boring.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet ik maar op een circuit heb je duidelijk minder kans.
En z'n naam is al verkeerd uitgesproken door Mart!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:01 schreef Spies het volgende:
Doordat Cavendish er vandaag bij ging liggen mocht Matteo Trentin voor zijn eigen kans gaan. Dit deed hij met verve wat resulteerde in een knappe vijfde plaats
Trantèhnquote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Szura het volgende:
[..]
En z'n naam is al verkeerd uitgesproken door Mart!
Dan tel je pas mee in wielerlandquote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Szura het volgende:
[..]
En z'n naam is al verkeerd uitgesproken door Mart!
Lol! ja zo kun je ook wel in een lijstje met knullige/vreemde sportblessures terechtkomenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:11 schreef Redefine het volgende:
Overigens zou het wel heel typisch zijn als hij door deze blessure niet meer vooruit zou komen, want hij heeft die knieproblemen gekregen, omdat hij een bidon op zijn knie liet vallen bij de bevoorrading
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |