check je DM.quote:
Misschien vonden ze je wel leuk.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:33 schreef MarMar het volgende:
mijn gym was gekaapt door jonkies, zomer zeker?
Dat lijkt wel verdomd veel op wat de jonkies aan het doen warenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Ethanolic het volgende:
BANKDRUK
INCLINE DUMBBELL BANKDRUK
DECLINE BANKDRUK
CABLE FLYS
CHESTPRESS
WIDE CHESTPRESS
INCLINE CHESTPRESS
PECDECK
WEIGHTED PUSHUPS
DIPS
SMITH MACHINE WIDE GRIP BANKDRUK
CLOSE GRIP BANK DRUK
MAANDAG YEAH
Wat heb ik daaraan als het niet wederzijds is?quote:
Je moet invented row doen wajoquote:Op maandag 24 juni 2013 17:14 schreef 16meter het volgende:
pull-up
inverted row
seated cable row
machine pullover
dumbbell row
face pull (8erkant schouder meepakke)
is deze schema goed
deadlift doe ik bij benen deze week
10xl, kan je dan nog lopen?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:24 schreef Pastapipos het volgende:
http://www.voldaanfashion(...)sland-van-ahorn.html
"uitstekend geschikt voor de grotere medemens om in te sporten of te fitnessen."![]()
![]()
Sowieso die hele site
Ze hebben een skibroek in 14xlquote:
biceps trian ik nietquote:Op maandag 24 juni 2013 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet invented row doen wajo
Waar zijn je biceps eigk)))))
Goeden gymchick.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef Ethanolic het volgende:
sorry jongens, de technologie laat me in de steek (kaolo telefoon) dus nog even geen gym chick (hij komt er aan carbonadeC)
okequote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef no1uknow het volgende:
Geef mij is een paar (makkelijke) kip met rijst recepten
bedanktquote:Op maandag 24 juni 2013 17:40 schreef Beach het volgende:
[..]
oke
gebakken kipfilet
serveren met gekookte witte of bruine rijst
triestquote:Op maandag 24 juni 2013 17:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik bedenk me net dat ik over een maand alweer 3 jaar FOK!ster ben.
wat is dit ik zal in je kutje leggenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:53 schreef 16meter het volgende:
wat is dat dan bune yapidsfmsdfg dhguidnhgbmaakak?
backsquatquote:Op maandag 24 juni 2013 17:14 schreef 16meter het volgende:
pull-up
inverted row
seated cable row
machine pullover
dumbbell row
face pull (8erkant schouder meepakke)
is deze schema goed
deadlift doe ik bij benen deze week
Olie in een pan verhitten, daar uien en knoflook in fruiten. Kipfilet kruiden met zout, peper en paprika poeder. Bakken tot het net gaar is, rode peper in kleine stukjes en verse tomaten/cherrytomaten in halfjes snijden en erbij doen, bakken tot het een zacht prutje wordt. Dit over je rijst, lekker en niet droog en snel klaarquote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef no1uknow het volgende:
Geef mij is een paar (makkelijke) kip met rijst recepten
vergeleken met jou ben ik helemaal nikssss mattiequote:Op maandag 24 juni 2013 17:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
backsquat
benchpress
deadlift
chins
hef jij uberhaupt?
Thanksquote:Op maandag 24 juni 2013 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Olie in een pan verhitten, daar uien en knoflook in fruiten. Kipfilet kruiden met zout, peper en paprika poeder. Bakken tot het net gaar is, rode peper in kleine stukjes en verse tomaten/cherrytomaten in halfjes snijden en erbij doen, bakken tot het een zacht prutje wordt. Dit over je rijst, lekker en niet droog en snel klaar
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
backsquat
benchpress
deadlift
chins
hef jij uberhaupt?
newbiequote:Op maandag 24 juni 2013 17:53 schreef Fanta-stick het volgende:
ik 7 jaar alquote:Op maandag 24 juni 2013 17:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat en:quote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik 7 jaar al
ik had zoveel mooie dingen kunnen doen met die tijd.enige wat ik eraan heb overgehouden is de drang om telkens "gr gr" te zeggen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag deadliften op deadlift plateau, daarom heen stonden 3 turkies bicep dumbbel oefening te doen en dus pal voor hun neus mn oefneningen dus ( wel no hommo toch ? ) zegt eentje daarna "bu ne yapiyo amk" hehehehe
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
Geepjes![]()
Heb nog naaktfoto's van jou Fanta, van je eerste jaar.
Nee anders stond het er wel op.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:23 schreef no1uknow het volgende:
Zijn er eigenlijk bezwaren (voedingswaarden, additieven enz) als het gaat om een groentenmix in een zakje?
Succes.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
does he even leg?
hier mijn streef
[ afbeelding ]
is dat een goeie, dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoeveel is die vriend ik wil die wel hebben
newbiequote:Op maandag 24 juni 2013 17:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Kweenie. Dat hoor ik niet te weten volgens CarbonaraC,quote:Op maandag 24 juni 2013 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoeveel is die vriend ik wil die wel hebben
hahaha je bent beginer ckerquote:Op maandag 24 juni 2013 20:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
wat is dit aminobolan ???
heb tog genoeg aan me wei?
haha ja maar ik voetbal al jaren dus heb wel echt zieke benen al xDquote:
een situp als je van de bank naar de plee moet,jaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha ja maar ik voetbal al jaren dus heb wel echt zieke benen al xD
moeilijk met broeken kope
abs heb ik ook al wel doe bijna elke avond situps
ja en nog nooit geproefd natuurlijk, het ziet er vreemd uit, dus motten ze het niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:16 schreef Levolution het volgende:
Komijnenkaas is goddelijk man, zie die pussies hier bang voor beetje kruiden.
je was een klier, als kind heb ik gehoord.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:27 schreef Awesome_ het volgende:
Keer de vuilnisbak volgekotst als kind toen ze me een stukje komijnenkaas gaven.
nou kopkaas blief ik anders ook nietquote:Op maandag 24 juni 2013 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja en nog nooit geproefd natuurlijk, het ziet er vreemd uit, dus motten ze het niet.
het is schande dat je dan kaasplankje heet en dan geen komijnen lust.
jahquote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef no1uknow het volgende:
Rauwmelkse boerenkaas vrienden, dat is de shit.
Waar hangen de camera's??quote:Op maandag 24 juni 2013 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je was een klier, als kind heb ik gehoord.
piemelbriequote:Op maandag 24 juni 2013 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb hier een mobiele kaasproductie 24/7
smegweg vriendquote:Op maandag 24 juni 2013 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb hier een mobiele kaasproductie 24/7
inmiddels naar zweet denk ikquote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De schuur van Wout Zijlstra stinkt ook naar stal.
die kan je dan weer niet op je brood doenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De schuur van Wout Zijlstra stinkt ook naar stal.
roids.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef Dimachaerus het volgende:
jongens na 2 maanden fitness training zie ik nog steeds geen positieve verschillen terwijl sust3r3n na paar weken al gelijk blokjes zichtbaar zijn
het lijkt wel alsof ik meer skinnyfat aan het worden ben
watt te doen?
Dat was zo ook wel duidelijkquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zal best. Ik bedoelde duidelijk te maken dat no1uknow zeurt/zich aanstelt.
Eten!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef Dimachaerus het volgende:
jongens na 2 maanden fitness training zie ik nog steeds geen positieve verschillen terwijl sust3r3n na paar weken al gelijk blokjes zichtbaar zijn
het lijkt wel alsof ik meer skinnyfat aan het worden ben
watt te doen?
leg jezelf uit?!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zal best. Ik bedoelde duidelijk te maken dat no1uknow zeurt/zich aanstelt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef no1uknow het volgende:
ik zeur helemaal niet ik wil nu argumenten hebben
ben 4kg aangekomen in 2 maanden maar is nergens aan te zienquote:
1) je eet teveel (0.5 kg per week is fors, neigt naar Dreamer bulk)quote:Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben 4kg aangekomen in 2 maanden maar is nergens aan te zienhooguit bulkbuikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |