SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
faalpo jaquote:
Als het maar heerlijk krokant is en niet te zout en in goede vet gebakken isquote:
Als ik tussen varkens wil slapen, ga ik niet 48 uur reizen he, dat begrijp je wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij met kingtoppie vergelijken.
Ik ben gekrenkt tot op het bot. :$
Nouja, jij bent altijd welkom.
in nederland is alles zouter dan in belgiequote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het maar heerlijk krokant is en niet te zout en in goede vet gebakken is
En is men ook zuurderquote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in nederland is alles zouter dan in belgie
Ik hoop ook heel leuk!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het in Belgie is. Ga de 13e voor het eerst voor concert daarheen.
Zover is het niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik tussen varkens wil slapen, ga ik niet 48 uur reizen he, dat begrijp je wel.
Ok, ik zal even kijken wanneer ik kan.
nederlanders zijn zuurder jaquote:
Belgische grapjes zijn dan ook niet voor niets heel erg flauwquote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in nederland is alles zouter dan in belgie
dijenkletserquote:Op maandag 24 juni 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Belgische grapjes zijn dan ook niet voor niets heel erg flauw
hihaho
#YOLOquote:Op maandag 24 juni 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Belgische grapjes zijn dan ook niet voor niets heel erg flauw
hihaho
Ja, geen idee hoe ver het is. Is voorbij Utrecht toch? Dan weet ik het niet.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jouw dijen eens kletsen
hihaho
Mwoah meer ten zuiden van Utrecht.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen idee hoe ver het is. Is voorbij Utrecht toch? Dan weet ik het niet.
Kijk, daar heb je het al.quote:
Dan is 's-Hertogenbosch een peulenschilletje. Je kunt via Utrecht of Roosendaal, geen idee wat gemakkelijker is voor je.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al.
Ik was al blij dat ik wist hoe ik naar Amersfoort moest.
ja maar ja maar, ik ben toch impotentquote:
gaat dat goed komenquote:
Zulke afstanden ben ik altijd blij als ik C_M bij me hebquote:Op maandag 24 juni 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan is 's-Hertogenbosch een peulenschilletje. Je kunt via Utrecht of Roosendaal, geen idee wat gemakkelijker is voor je.
Jawel hoor, maar nog nooit voor een concert.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
tamashii ben jij nog nooit in Belgie geweest?
Ga er wel vanuit gezien de zangers en bands.quote:
ik schrok alquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nog nooit voor een concert.
jij was laatst in 'het goffert' toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nog nooit voor een concert.
Ach op de Ardennen, Antwerpen en Luik na vind ik het wel meevallen daar. Liever Frankrijk.quote:
Ik moet ook nog ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Macrador het volgende:
Jongens schop me eens aan de studie het lukt niet
Hiero!!! Pak aan!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Macrador het volgende:
Ja, zaterdag! Mooiste concert ooit denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij was laatst in 'het goffert' toch?
*schopquote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Macrador het volgende:
het is 'de goffert'quote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zaterdag! Mooiste concert ooit denk ik.
Sexxyyyyyyquote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hiero!!! Pak aan!!!
[ afbeelding ]
Okay. :$ Nu 2 keer geweest heur. Een Muse, twee Bruce.quote:
Succes!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef Macrador het volgende:
Ok ik ga me maar eens op mijn boeken smijten. Tot later.
damnquote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okay. :$ Nu 2 keer geweest heur. Een Muse, twee Bruce.
Ik ben iets meer van de mannen, met vrouwen vecht ik er om.quote:
Hajjequote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef Macrador het volgende:
Ok ik ga me maar eens op mijn boeken smijten. Tot later.
Yesh. Het was zo goed bevallen dat we gisteren kaartjes hebben besteld voor de 13e met Bruce.quote:
weer naar bruce?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yesh. Het was zo goed bevallen dat we gisteren kaartjes hebben besteld voor de 13e met Bruce.
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zulke afstanden ben ik altijd blij als ik C_M bij me heb
Maar moet even kijken of ik dan een auto heb enzo.
omnomnomquote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
Mijn bananenmuffins zijn klaar.
[ afbeelding ]
Dat ziet er geweldig uitquote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
Mijn bananenmuffins zijn klaar.
[ afbeelding ]
Ja, het was gewoon prachtig. En nu gaat mijn vriend mee en doen we gelijk weekendje Belgie denk ik.quote:
Jup.quote:
Is dat niet op jouw aanwijzing?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker
Ze hebben.'m alleen verkeerd neergezetZo ff verplaatsen
Ow scheelt wel dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was niet thuis heMaar is niet zwaar merkte ik al, dus dat scheelt
Dat is niets vergeleken met de meeste hier op FOK!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Al meer dan 2 maanden geen seks gehad
Haterquote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niets vergeleken met de meeste hier op FOK!
Geen ideequote:Op maandag 24 juni 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe zie je het verschil tussen het warme en koelere dekbed van zo'n 1+3 ding van IKEA? Beide delen voelen even zwaar en dik en kan niks vinden op etiket
Niet veel bijzonders. maar gewoon een pakje en een cakeje leuk ingepakt.quote:
Werd tijd. Er was een periode waarin de ouders allemaal gewoon gemakzuchtig chips meegaven om uit te delen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:10 schreef Myraela het volgende:
Dat is toch ook al meer dan prima. hoorde van m'n schoonzus dat het tegenwoordig bijna een strijd tussen de ouders onderling is wie de leukste traktaties maakt.
Jaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:10 schreef Myraela het volgende:
Dat is toch ook al meer dan prima. hoorde van m'n schoonzus dat het tegenwoordig bijna een strijd tussen de ouders onderling is wie de leukste traktaties maakt.
Treurig wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:10 schreef Myraela het volgende:
Toen ik naar de basisschool ging, kregen we altijd van die verantwoorde snacks. Groenten met worst/kaas op een stokje of iets.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Werd tijd. Er was een periode waarin de ouders allemaal gewoon gemakzuchtig chips meegaven om uit te delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 20:14:51 ]
Ja, dat heb ik in het begin ook gehad. Mijn moeder maakte dat wel altijd. Kaas, worst en ananas of iets dergelijks. Maar later werd het steeds meer chips, chips, chips. Dat is wel saai op den duur.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik naar de basisschool ging, kregen we altijd van die verantwoorde snacks. Groenten met worst/kaas op een stokje of iets.
VERTEL DE ANDERE DINGEN, VERTEL HET ME!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:
Nouja ook wat andere dingen maar dat is niet boeiend
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef twi het volgende:
Hier was het meestal iets van een doosje rozijnen of spekkies
We zijn er voor je, gooi het in de groep.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:
Nouja ook wat andere dingen maar dat is niet boeiend
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Dus dan is het een pakje taksi en een cakeje met glazuur van de lidl (overigens VET LEKKER die dingen)
Ik vind het leuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent ook gewoon fucking oud.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef twi het volgende:
Ik ben ouder dan je denkt, want ze zaten vroeger gewoon bij ons in de snoeptrommel.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Pffff, jij noemt dit nostalgie? Die doosjes zijn twee keer zo oud als jij bent, ukkie.
Iets met hosselenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn er voor je, gooi het in de groep.
Ik zag ze laatst in de winkel en mijn hart maakte een sprongetjequote:
Geen vis?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef twi het volgende:
Dat weet je met rozijnen nooit. Die krengen uit die doosjes werden zelfs hard en uitgedroogd nog schaamteloos uitgedeeld.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
Ik ben ouder dan je denkt, want ze zaten vroeger gewoon bij ons in de snoeptrommel.
Mijn ouders waren zuinig, maar niet zo zuinig dat ze snoep 20 jaar bewaarden.
En met kleverige ballen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:24 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger van die "schatkistjes" met zachte snoepjes erin. Die snoepjes kon je dan kneden en dan kreeg je 1 grote kleverige bal. Dat was overigens niet de bedoeling, maar ik speelde graag met eten.
Gedroogd fruit ftwquote:Op maandag 24 juni 2013 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat weet je met rozijnen nooit. Die krengen uit die doosjes werden zelfs hard en uitgedroogd nog schaamteloos uitgedeeld.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst in de winkel en mijn hart maakte een sprongetje
[..]
Geen vis?
Kitemeisjequote:Op maandag 24 juni 2013 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Welk leuk meisje heeft nu weer een vriendje gehosseld voor je je move kon maken?
Ja, schatkistjes! Met soort tum-tum achtig spul. Die waren ook lekker.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:24 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger van die "schatkistjes" met zachte snoepjes erin. Die snoepjes kon je dan kneden en dan kreeg je 1 grote kleverige bal. Dat was overigens niet de bedoeling, maar ik speelde graag met eten.
Ik dacht dat ik al voor je geregeld had dat Vansschoen met je meeging om te koken. Enzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
KitemeisjeVakantie gaat niet door. Dus zal wel in m'n eentje gaan nu.
Mja en nog wat andere dingen waar ik me aan erger, maar da's meer algemeen
Dat was toch al een beetje bekend? Had je alles voor je vakantie al geregeld? Ik zou het echt niet leuk vinden in mijn eentje denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja nu je het zegt. Nouja dat gaat ook niet door.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al voor je geregeld had dat Vansschoen met je meeging om te koken. Enzo.
Dit is 2 weken geleden toch gebeurd?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker! Wat ga je met dat geld doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
Ow m'n ouwe kite is verkocht jeuj400,- in de pocket
Dat deed iedereenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]Cool!
En deze dan:
[ afbeelding ]
Met heel veel tegelijk in je mond proppen en dan kauwen tot een dummybal in je mond.
Uitgaan op vrijdag en dan zaterdag ochtend naar huis fietsen terwijl de marktkooplui hun vis uit staan te stallenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs Katwijkers kunnen op de vroege ochtend geen harinkje luchten of zien.
Tjah je had mij zo bruut aan de kant gezet dus ik pas ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja nu je het zegt. Nouja dat gaat ook niet door.
Nee moet nog regelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was toch al een beetje bekend? Had je alles voor je vakantie al geregeld? Ik zou het echt niet leuk vinden in mijn eentje denk ik.
DIE WASIK VERGETEN!!11111!!11 OHMYGAWD< AWESOMEquote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]Cool!
En deze dan:
[ afbeelding ]
Met heel veel tegelijk in je mond proppen en dan kauwen tot een dummybal in je mond.
Altijd zo irritant wanneer er van die balletjes vastgekleefd zaten tegen het kartonnetje en je hem niet gemakkelijk helemaal in je mond leeg kon kieperen. Ja, je weet aan welke snoeptactiek ik de kilootjes extra te danken heb.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]Cool!
En deze dan:
[ afbeelding ]
Maar dat was ook gewoon bazig lekker om te doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat deed iedereen
Verkopen ze dummy's nog?
[..]
Uitgaan op vrijdag en dan zaterdag ochtend naar huis fietsen terwijl de marktkooplui hun vis uit staan te stallen
Ja en dat zit me nog steeds dwars. 1,5 week overigensquote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is 2 weken geleden toch gebeurd?
Kun je niet iemand anders meeregelen? Of wil je zelf gewoon enorm graag weg? Anders zou ik het geld lekker gebruiken om af en toe een weekendje weg te gaan, met een meisje.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee moet nog regelen.
Jammer dat de Seychellen iets te duur isDaar schijnt wel een aardig windje te zijn in September.
Nu lijkt het Egypte te worden, of misschien Sri Lanka of nog iets anders. Moet nog even rondkijken.
Tjah move on bro. Genoeg visjes in de zee.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en dat zit me nog steeds dwars. 1,5 week overigens
Katwijk heeft alleen een markt op vrijdag, dus daar moet je toch echt de Leidenaren de schuld van geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uitgaan op vrijdag en dan zaterdag ochtend naar huis fietsen terwijl de marktkooplui hun vis uit staan te stallen
Dat is zo fucking herkenbaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Altijd zo irritant wanneer er van die balletjes vastgekleefd zaten tegen het kartonnetje en je hem niet gemakkelijk helemaal in je mond leeg kon kieperen. Ja, je weet aan welke snoeptactiek ik de kilootjes extra te danken heb.
Jij bent geen leuke damequote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah je had mij zo bruut aan de kant gezet dus ik pas ook.
Een huisdier of een keu?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even op de bank zetten. Later wellicht nog een klein maatje erbij kopen
Maar wat is dan het nut van een kleiner maatje?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even op de bank zetten. Later wellicht nog een klein maatje erbij kopen
Ja maar ik wil een kitesurfvakantie in een mooi landquote:Op maandag 24 juni 2013 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je niet iemand anders meeregelen? Of wil je zelf gewoon enorm graag weg? Anders zou ik het geld lekker gebruiken om af en toe een weekendje weg te gaan, met een meisje.
De zee is leeggevistquote:Op maandag 24 juni 2013 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah move on bro. Genoeg visjes in de zee.
Ik wil niet meer chunky zijn twi.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Altijd zo irritant wanneer er van die balletjes vastgekleefd zaten tegen het kartonnetje en je hem niet gemakkelijk helemaal in je mond leeg kon kieperen. Ja, je weet aan welke snoeptactiek ik de kilootjes extra te danken heb.
Alleen zitten we niet in de zee, maar midden in Rusland.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah move on bro. Genoeg visjes in de zee.
Ja, was ook in Leiden.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Katwijk heeft alleen een markt op vrijdag, dus daar moet je toch echt de Leidenaren de schuld van geven.
Beter dan in de Congo. Rusland heeft veel mooie chicks.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen zitten we niet in de zee, maar midden in Rusland.
Jonguh, ik heb je gewichten cadeau gedaan. Sporten zal je.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil niet meer chunky zijn twi.
Maar ik ben te beroerd om te sporten.
[..]
Alleen zitten we niet in de zee, maar midden in Rusland.
[..]
Ja, was ook in Leiden.
Katwijk ging ik nooit uit.
Kleine maat vliegerquote:
Die pak je bij meer wind. Anders gaat het wel heel hard hequote:Op maandag 24 juni 2013 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat is dan het nut van een kleiner maatje?
(ik heb geen verstand van kitesurfen)
Oké. Dat klinkt wel logisch.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die pak je bij meer wind. Anders gaat het wel heel hard he
Dan beland je tegen een paal aan net zoals die ene gozerquote:Op maandag 24 juni 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die pak je bij meer wind. Anders gaat het wel heel hard he
Dat is wel waar.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan in de Congo. Rusland heeft veel mooie chicks.
Gister nog even gedaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb je gewichten cadeau gedaan. Sporten zal je.
Tof! Ik heb een kettlebell van 8 kg gekocht.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
[..]
Gister nog even gedaan.
Ja of ze vliegen tegen een paal aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:33 schreef twi het volgende:
Wat een mietjes die kitesurfers. Staat er eindelijk eens veel wind, gaan ze een kleinere vlieger pakken.
Voor om je nek?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof! Ik heb een kettlebell van 8 kg gekocht.
Moest ik even opzoeken. Maar ziet er aardig uit.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor aan m'n enkel als ik probeer de keuken uit te rennen.quote:
Alleen als jullie samen hebben gesquat.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken. Maar ziet er aardig uit.
Ik heb Drommel gemeet laatst. Telt dat ook?
Dat ja. Sorry hoor, maar een 10 meter opgooien als iedereen een 7 of 8 vaart, en waarschuwingen negeren, dan vraag je d'r een beetje om....quote:Op maandag 24 juni 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan beland je tegen een paal aan net zoals die ene gozer
Ow want ik las cattlebel oftewel zo een ding wat je om een koe hangt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor aan m'n enkel als ik probeer de keuken uit te rennen.
Dat trekt wel chicks aan die hem als gay best friend willen.quote:
Cowbell heet zoietsquote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow want ik las cattlebel oftewel zo een ding wat je om een koe hangt.
Sorry grapje hihi
Vrouwen met sterke armpjesquote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar faxie is toch geen maag meerquote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je doet mee aan een vergelijkbaar programma als 'Ik heb het nog nooit gedaan'.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow want ik las cattlebel oftewel zo een ding wat je om een koe hangt.
Sorry grapje hihi
Oh, geen idee wat er precies gebeurde, maar dat klinkt niet slim neequote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja. Sorry hoor, maar een 10 meter opgooien als iedereen een 7 of 8 vaart, en waarschuwingen negeren, dan vraag je d'r een beetje om....
Je draagt van dat bubbelplastic onder je voeten?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mij hoor je zonder bel ook wel aankomen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen met sterke armpjesDat lukt niet zonder af en toe een spuit te zetten, ben ik bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Mensen die niet gay best friend zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat trekt wel chicks aan die hem als gay best friend willen.
Ik had beter verwacht.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, we hebben samen cider gedronken.
Bubbelplastic.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je draagt van dat bubbelplastic onder je voeten?
"ik heb al veel te lang geen seks gehad"quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je doet mee aan een vergelijkbaar programma als 'Ik heb het nog nooit gedaan'.
Dqopje is een gay best friend. Of telt dat niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet gay best friend zijn.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
"ik heb al veel te lang geen seks gehad"
*inschrijven gaat.
Ja daaag jij mag niet meedoen!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
*inschrijven gaat.
Die pikt alle leuke dames in om te scharen hahaha.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dqopje is een gay best friend. Of telt dat niet?
Scharen, nog zo iets. Dat lijkt me echt weird as fuck.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die pikt alle leuke dames in om te scharen hahaha.
ik ben niet leuk genoegquote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die pikt alle leuke dames in om te scharen hahaha.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had beter verwacht.
Van Drommel, niet van jou.
Waarom zou dat niet tellen?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dqopje is een gay best friend. Of telt dat niet?
Nee, geen fuck.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Scharen, nog zo iets. Dat lijkt me echt weird as fuck.
In een sleur ja?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
*inschrijven gaat.
Mja zou mij wel leuk lijken als vrouw zijnde.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Scharen, nog zo iets. Dat lijkt me echt weird as fuck.
quote:
Alleen penetratie is fuck?quote:
Maar scharen dus niet.quote:
En voor een liter wodka doen die allesquote:Op maandag 24 juni 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan in de Congo. Rusland heeft veel mooie chicks.
Ik zou me echt vervelen.quote:
Meer een woestijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben geen echte zee.
Ok, dat klinkt vaag.
Guess so.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Penetratie is toch de definitie van neuken?
Wel met een grote vibo erbij.quote:
Als je zegt waar je vandaan komt heb je ze al...quote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor een liter wodka doen die alles
Dan doe je er toch zo'n duodildo tussen?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar lijkt me nou echt geen tering aan.
Ow, dat kan wel ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ze daar meestal een man mee bedoelen.
Ze overdrijft kennelijk hahaha.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Niet als het net zo tactisch als zojuist wordt geformuleerd nee
Ik steek mensen hun ogen uit met scharen, jaquote:
Meestal is het meer dat we lief knuffelen, en dat ik dan zo ben van, maar er spuit wel bloed uit mijn kut. Maar we kunnen wel seks hebben hoor.quote:
Dan spuit er wel bloed rond ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik steek mensen hun ogen uit met scharen, ja
Nee.. Als terminale ziekte een "standje" wasquote:
Ik heb veel mannelijke vrienden, maar niet veel homo's.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dat kan wel ja.
Een van mijn homies is dan wel mijn gay best closet friend.
Nah, je ligt zo onpersoonlijk bij elkaar zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan doe je er toch zo'n duodildo tussen?
Ben jij m'n gay best friend?quote:
Ze zitten nog in de kast.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb veel mannelijke vrienden, maar niet veel homo's.
Dat moet je ook niet zeggen, dan willen ze meteen meequote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel met een grote vibo erbij.
[..]
Als je zegt waar je vandaan komt heb je ze al...
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal is het meer dat we lief knuffelen, en dat ik dan zo ben van, maar er spuit wel bloed uit mijn kut. Maar we kunnen wel seks hebben hoor.
En ik weet niet waarom, maar daarna wilt die nooit.
Ja duh dat wil faxie juist, nooit meer werken elke dag neuken.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet zeggen, dan willen ze meteen mee
Hmmmquote:
En datquote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze stopt gewoon een schaar in haar doos.
Living on the edge enzo.
Ik kan serieus wel wat beters te denkenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof jij iets anders doet in je leven
Jawel hoorquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm
[..]
En dat
[..]
Ik kan serieus wel wat beters te denken![]()
.. Beter proef ik die verse pussyjuice
[..]
Jawel hoor![]()
Dan zijn ze zo weg he, je moet ze wel kunnen onderhouden.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja duh dat wil faxie juist, nooit meer werken elke dag neuken.
Paspoort afnemen, dreigen dat ze nergens heenkunnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zijn ze zo weg he, je moet ze wel kunnen onderhouden.
Gewoon VVV dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm
[..]
En dat
[..]
Ik kan serieus wel wat beters te denken![]()
.. Beter proef ik die verse pussyjuice
[..]
Jawel hoor![]()
Je moet hen het geld voor je laten verdienen, als een eckte pimp.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zijn ze zo weg he, je moet ze wel kunnen onderhouden.
Hoe meer, hoe beterquote:
Ik ben te lief om vrouwen zo te gebruikenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet hen het geld voor je laten verdienen, als een eckte pimp.
GLADLY WILL.quote:
tjah ik ook hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben te lief om vrouwen zo te gebruiken
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben te lief om vrouwen zo te gebruiken
Stelletje beta's.quote:
Nee, wel een lange regenjas.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo'n foute Don en Ad Jas en hoed?
HEBBENquote:
OMGquote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
GLADLY WILL.
* Fera springt zo elegant mogelijk in Dqop's omhelzing, hopend haar niet te pletten
Ik heb wel een kelder voor d'r.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zocht nog een baantje toch? ik weet nog wel een kamer te huur
Wat is er in Zwolle te doen? Of wie is er te doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Dqod het volgende:
Maar ik reis nog even af naar Zwolle peepz, kom vannacht nog wel weer terug, want lobi![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Dqod het volgende:
Maar ik reis nog even af naar Zwolle peepz, kom vannacht nog wel weer terug, want lobi![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is er in Zwolle te doen? Of wie is er te doen?
Nieuwsgierige bitches :$quote:
Heb je ook wat ho's voor me dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zocht nog een baantje toch? ik weet nog wel een kamer te huur
Daagquote:Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef Dqod het volgende:
Nieuwsgierige bitches :$
Geen wie, want mannelijk.. En nu ga ik echt
Kom maar halen, heb het in de ijskastquote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
HEBBEN
[..]
OMG
* Dqod vangt Fera op met haar sterke, gespierde armen
Wat er daarna gebeurt, ben ik niet verantwoordelijk voor btw
Have fun, sterke, gespierde ridderin op het witte paard.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nieuwsgierige bitches :$
Geen wie, want mannelijk.. En nu ga ik echt
Deze man vertelt het harde woord van de straatquote:Op maandag 24 juni 2013 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat weet je met rozijnen nooit. Die krengen uit die doosjes werden zelfs hard en uitgedroogd nog schaamteloos uitgedeeld.
Hey WT, heb je deze week nog wat interessants gelezen?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze man vertelt het harde woord van de straat
Maar wel waar ja.
Ja, nou, nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Hey WT, heb je deze week nog wat interessants gelezen?
Op maandag eigenlijk. Maar wanneer ik deze week vraag, doel ik niet specifiek op het beginpunt, maar meer op "de laatste 7 dagen".quote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Watertornado het volgende:
Ja, nou, nee.
De week begint op maandag of op zondag bij jou?
Hm, dan kan ik me eigenlijk geen gebeurtenissen herinneren waardig te delen. Of eigenlijk kan ik me sowieso niets meer herinneren.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Op maandag eigenlijk. Maar wanneer ik deze week vraag, doel ik niet specifiek op het beginpunt, maar meer op "de laatste 7 dagen".
Vandaar dat hij zo goedkoop isquote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind ik eindelijk de comic die ik wil hebben, op ebay () voor relatief weinig geld. Is het gvd 35 euro verzendkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |