SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
faalpo jaquote:
Als het maar heerlijk krokant is en niet te zout en in goede vet gebakken isquote:
Als ik tussen varkens wil slapen, ga ik niet 48 uur reizen he, dat begrijp je wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij met kingtoppie vergelijken.
Ik ben gekrenkt tot op het bot. :$
Nouja, jij bent altijd welkom.
in nederland is alles zouter dan in belgiequote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het maar heerlijk krokant is en niet te zout en in goede vet gebakken is
En is men ook zuurderquote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in nederland is alles zouter dan in belgie
Ik hoop ook heel leuk!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het in Belgie is. Ga de 13e voor het eerst voor concert daarheen.
Zover is het niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik tussen varkens wil slapen, ga ik niet 48 uur reizen he, dat begrijp je wel.
Ok, ik zal even kijken wanneer ik kan.
nederlanders zijn zuurder jaquote:
Belgische grapjes zijn dan ook niet voor niets heel erg flauwquote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in nederland is alles zouter dan in belgie
dijenkletserquote:Op maandag 24 juni 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Belgische grapjes zijn dan ook niet voor niets heel erg flauw
hihaho
#YOLOquote:Op maandag 24 juni 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Belgische grapjes zijn dan ook niet voor niets heel erg flauw
hihaho
Ja, geen idee hoe ver het is. Is voorbij Utrecht toch? Dan weet ik het niet.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jouw dijen eens kletsen
hihaho
Mwoah meer ten zuiden van Utrecht.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen idee hoe ver het is. Is voorbij Utrecht toch? Dan weet ik het niet.
Kijk, daar heb je het al.quote:
Dan is 's-Hertogenbosch een peulenschilletje. Je kunt via Utrecht of Roosendaal, geen idee wat gemakkelijker is voor je.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al.
Ik was al blij dat ik wist hoe ik naar Amersfoort moest.
ja maar ja maar, ik ben toch impotentquote:
gaat dat goed komenquote:
Zulke afstanden ben ik altijd blij als ik C_M bij me hebquote:Op maandag 24 juni 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan is 's-Hertogenbosch een peulenschilletje. Je kunt via Utrecht of Roosendaal, geen idee wat gemakkelijker is voor je.
Jawel hoor, maar nog nooit voor een concert.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
tamashii ben jij nog nooit in Belgie geweest?
Ga er wel vanuit gezien de zangers en bands.quote:
ik schrok alquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nog nooit voor een concert.
jij was laatst in 'het goffert' toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nog nooit voor een concert.
Ach op de Ardennen, Antwerpen en Luik na vind ik het wel meevallen daar. Liever Frankrijk.quote:
Ik moet ook nog ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Macrador het volgende:
Jongens schop me eens aan de studie het lukt niet
Hiero!!! Pak aan!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Macrador het volgende:
Ja, zaterdag! Mooiste concert ooit denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij was laatst in 'het goffert' toch?
*schopquote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Macrador het volgende:
het is 'de goffert'quote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zaterdag! Mooiste concert ooit denk ik.
Sexxyyyyyyquote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hiero!!! Pak aan!!!
[ afbeelding ]
Okay. :$ Nu 2 keer geweest heur. Een Muse, twee Bruce.quote:
Succes!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef Macrador het volgende:
Ok ik ga me maar eens op mijn boeken smijten. Tot later.
damnquote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okay. :$ Nu 2 keer geweest heur. Een Muse, twee Bruce.
Ik ben iets meer van de mannen, met vrouwen vecht ik er om.quote:
Hajjequote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef Macrador het volgende:
Ok ik ga me maar eens op mijn boeken smijten. Tot later.
Yesh. Het was zo goed bevallen dat we gisteren kaartjes hebben besteld voor de 13e met Bruce.quote:
weer naar bruce?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yesh. Het was zo goed bevallen dat we gisteren kaartjes hebben besteld voor de 13e met Bruce.
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zulke afstanden ben ik altijd blij als ik C_M bij me heb
Maar moet even kijken of ik dan een auto heb enzo.
omnomnomquote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
Mijn bananenmuffins zijn klaar.
[ afbeelding ]
Dat ziet er geweldig uitquote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
Mijn bananenmuffins zijn klaar.
[ afbeelding ]
Ja, het was gewoon prachtig. En nu gaat mijn vriend mee en doen we gelijk weekendje Belgie denk ik.quote:
Jup.quote:
Is dat niet op jouw aanwijzing?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker
Ze hebben.'m alleen verkeerd neergezetZo ff verplaatsen
Ow scheelt wel dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was niet thuis heMaar is niet zwaar merkte ik al, dus dat scheelt
Dat is niets vergeleken met de meeste hier op FOK!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Al meer dan 2 maanden geen seks gehad
Haterquote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niets vergeleken met de meeste hier op FOK!
Geen ideequote:Op maandag 24 juni 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe zie je het verschil tussen het warme en koelere dekbed van zo'n 1+3 ding van IKEA? Beide delen voelen even zwaar en dik en kan niks vinden op etiket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |