SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
faalpo jaquote:
Als het maar heerlijk krokant is en niet te zout en in goede vet gebakken isquote:
Als ik tussen varkens wil slapen, ga ik niet 48 uur reizen he, dat begrijp je wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij met kingtoppie vergelijken.
Ik ben gekrenkt tot op het bot. :$
Nouja, jij bent altijd welkom.
in nederland is alles zouter dan in belgiequote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het maar heerlijk krokant is en niet te zout en in goede vet gebakken is
En is men ook zuurderquote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in nederland is alles zouter dan in belgie
Ik hoop ook heel leuk!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het in Belgie is. Ga de 13e voor het eerst voor concert daarheen.
Zover is het niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik tussen varkens wil slapen, ga ik niet 48 uur reizen he, dat begrijp je wel.
Ok, ik zal even kijken wanneer ik kan.
nederlanders zijn zuurder jaquote:
Belgische grapjes zijn dan ook niet voor niets heel erg flauwquote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in nederland is alles zouter dan in belgie
dijenkletserquote:Op maandag 24 juni 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Belgische grapjes zijn dan ook niet voor niets heel erg flauw
hihaho
#YOLOquote:Op maandag 24 juni 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Belgische grapjes zijn dan ook niet voor niets heel erg flauw
hihaho
Ja, geen idee hoe ver het is. Is voorbij Utrecht toch? Dan weet ik het niet.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jouw dijen eens kletsen
hihaho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |