HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH GRAP VAN DE AVONDquote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zelf gedaan, maar goed
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:33 schreef Makeitraiin het volgende:
zijn vriendin is de ex van mijn 'ex' zijn broer
en dan ga je vreemd? rare mensen heb je zegquote:Op maandag 24 juni 2013 15:33 schreef Makeitraiin het volgende:
Ik weet niet wat me bezielde, ik was radeloos, verdrietig en wou mijn gedachten verzetten
quote:Op maandag 19 augustus 2013 04:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zijn vriendin is de ex van mijn 'ex' zijn broer
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat het aan mij lag. Ik heb helemaal geen aartsvijandenquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:29 schreef helldeskr het volgende:
Aartsvijand ?
Echt ...in wat voor wereld leven wij..
Het idee dat iemand een aartsvijand kan hebben..kom op zeg..dat is te triest voor woorden
Dit. En donder nu maar weer op met je zielige gedoe.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dat is kut, maar eigen schuld. Moest je maar niet de slet uithangen
Boontje komt om z'n loontje.
doe's ff rustig, je hebt het niet tegen je moeder of zoquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dit. En donder nu maar weer op met je zielige gedoe.
Haha ik vind dat ik nog rustig doequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:54 schreef Re het volgende:
[..]
doe's ff rustig, je hebt het niet tegen je moeder of zo
Ja..zolang je geen Gru heet of met een witte kat op schoot lasers op de kop van haaien laat plaatsen, is het hebben van een "aartsvijand" iets voor iemand met een zekere pathologische onthechting ten opzichte van het echte leven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag. Ik heb helemaal geen aartsvijanden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |