quote:Klacht Prins Budget Caravans Emmercompascuum: Onprofessioneel gedrag, bijzonder kinderachtig te woord gestaan, weinig keus.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Lezers van deze klacht: 1
De eigenaren van dit bedrijf zouden er goed aan doen zich eens achter de oren te krabben en eens ernstig bij zichzelf te rade te gaan.
Sterkte, jullie zullen het nodig hebben.
Gewenste oplossing
een gedwongen failisement.
overige klachten hieronder:quote:Compliment Prins Budget Caravans Emmercompascuum: BudgetCaravan Gekocht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Lezers van deze compliment: 2
Heer Prins
We hebben vanmorgen een leuke caravan gekocht bij u, wij hadden een bepaald budget max 1000 euro, we waren verbaasd dat u zoveel keuze had, na veel wikken en wegen hebben we de chateau gekocht van 1988 voor een leuke prijs, wij hebben net de tent opgezet en inderdaad precies zoals u zei oudere tent maar de tent is goed en functioneel.
bedankt voor uw uitleg en geduld en natuurlijk de fijne caravan
Groetjes
H en T <plaatsnaam>
Let vooral op de antwoord van het bedrijf .quote:Klacht NavAudio: NavAudio. “Wet koop op afstand, daar doen we niet aan mee!”
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NavAudio
Lezers van deze klacht: 8
Ik heb een (inbouw) navigatiesysteem bij NavAudio besteld. Na inbouw bleek het systeem niet correct te werken. Daarnaast viel kwaliteit mij erg tegen. Probleem voorgelegd. Defect werd erkend. Men wilde nieuw systeem sturen. Aangegeven dat ik gebruik wens te maken van recht op retour bij koop op afstand.
In eerste instantie werd aangegeven dat termijn van 7 dagen was verstreken. Dit klopt echter wanneer een firma geen retour instructies bij de levering doet dan is er de wettelijke termijn van 3 maanden. Ook al staat er in de voorwaarden of de site iets anders. De wet staat altijd boven voorwaarden en regeltjes die een bedrijf zelf opstelt echter NavAudio ziet dit klaarblijkelijk anders.
Firma stond er echter op om defecte systeem eerst te vervangen voor een nieuw systeem. Deze alsnog binnen de wettelijke retour termijn teruggezonden. Vervolgens wil men het aankoopbedrag niet vergoeden omdat er op het eerste defecte systeem lichte krasjes zitten welke inherent zijn aan in- en uitbouw. (Metaal schuurt langs metaal) Men geeft aan dat ze het (defecte)systeem niet meer als nieuw kunnen verkopen. Klaarblijkelijk verkoopt men daar dus ook defecte systemen!!!
Tevens willen ze administratie en verzendkosten inhouden. Men verwijst steeds naar de algemene voorwaarden. Ook dit mag dus wettelijk niet.
NavAudio hanteert zijn eigen regeltjes. Als het op geld terug aankomt zijn ze nergens toe bereidt. Diverse keren gewezen op de artikelen in de wet koop op afstand maar ze willen niets aannemen en/of doen net of ze gek zijn.
In diverse mailtjes spreekt men zichzelf ook tegen. Als je ze hiermee confronteert dan geven ze zelfs aan dat ze niet meer met je willen communiceren en dat ik de rechtsbijstand maar moet inschakelen… Of zij dat bepalen wanneer en bij wie ik een beroep doe op rechtsbijstand.
Waardeloze firma. Ik besteld geregeld iets op internet maar zo zout als bij NavAudio heb ik het nog nooit gegeten.
Gewenste oplossing
Volledige vergoeding van het aankoopbedrag en excuses.
Oplossing van het bedrijf
De heer Freek P die adviseur is van Rabobank MKB zou moeten weten hoe het zichttermijn werkt en dat een toestel niet beschadigd geretourneerd mag worden.
Wij hebben de heer P dan ook de foto's gestuurd van de beschadigingen.
We hebben toen aangeboden om het toestel kosteloos om te ruilen naar een duurder model ongeacht de beschadigingen, deze is dan ook verstuurd en weer terug gestuurd
zonder hem uit te pakken waar we hem vervolgens weer retour kregen met de mededeling nou is hij nieuw retour.
met vriendelijke groet,
Klachten afhandeling Navaudio
Die smoesjes horen ze wel vaker bij tankstationsquote:Klacht BP: Klantvriendelijk?
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BP
Lezers van deze klacht:
Jaren tanken wij bij dit station bij de Sportlaguna te Heerhugowaard en helaas de leasepas thuis laten liggen. Gevraagd of ik deze even thuis mocht ophalen met achterlaten van rijbewijs of zelfs de hele tas inhoud maar nee hoor. Geen vertrouwen hierin. Ik zou hiervoor moeten betalen om mijn spullen achter te moeten laten.
Gewenste oplossing
Hij had kunnen zien op de freebees pas voor hoeveel wij tanken en wekelijks bij deze bp en vertrouwen en klantvriendelijkheid zou zoveel schelen.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je je pakketje nog had gewild, doordat je zei dat je het pakketje niet meer wilde hebben wordt het automatisch een retourzendingquote:Klacht DHL: Slechte Bezorger
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden DHL
Lezers van deze klacht: 12
EeN chauffeur van DHL komt al claxonerend bij ons het terrein op rijden en nadat die gestopt is en er volgens hem niet snel genoeg iemand bij hem komt drukt hij nog eens meerdere malen op zijn claxon.
ik heb hem op zijn aso gedrag aangesproken maar kreeg Alleen maar een grote mond terug.
heb toen gezegd dat ik niet als een hond behandeld wens te worden maar het enigste wat ik te horen kreeg was of ik het pakketje nog wilde hebben anders nam die het weer mee.
heb toen gezegd dat het maar weer moest meenemen en dat ik een klacht zou indienen over zijn gedrag.
MAAR Wat hebt die lolbroek nou gedaan????hij hebt er een retourzending van gemaakt!!!!!!!
En op het DHL kantoor kunnen ze dat niet meer ongedaan maken(zeggen ze)krijg alleen een excuus
Dus gaat het pakket weer retour afzender!!!! Bedankt DHL!!!!!!!!!!
Gewenste oplossing
wil mijn pakket!!!!!!!!!!!!!!!!zonder een grote mond of een aso claxonerende chauffeur!!!!!!!!!!!!!!
Denken dat 0900 nummers binnen je bundel valtquote:Klacht Vodafone: Bedrogen uit komen bij Red alles in 1
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vodafone
Lezers van deze klacht: 2
Als klant van Vodafone voel ik mij belazerd, Vodafone hanteert heel leuk Alles in 1
Maar als ik dan naar 0900 (Lokaal tarief) bel dan komen deze zakkenvullers alsnog met 0,30ct per minuut bovenop de kosten van het bellen met Juridisch loket, starttarief = bekend, extra kosten = bekend.
Ik als klant mag toch verwachten dat dit in deze tijd niet meer kan. Ik betaal niet voor niets 59,- voor Alles in 1
Voor 1 gesprek van 45 minuten bijna 15 euro in rekening brengen.
Komt bij dat de volgende rekening ook is opgelopen, die komt
nog.
Gewenste oplossing
Verzin maar iets. Inmiddels 2 leuke rekeningen gehad en er volgt er nog 1 ik heb bewust niet met mijn vaste telefoon gebeld omdat ik zo naief was dat dit onder het abbonement van Vodafone verder gratis was.
Beetje naïef..quote:Wij hebben sinds twee weken een Tele2 abonnement voor televisie (digitenne) en internet afgesloten (pakket). Televisie deed het prima, internet aansluiting was een iets ander verhaal. Nu zijn wij erachter gekomen dat wij helemaal geen ISRA punt in ons appartement hebben (3 hoog) en dat er dus helemaal geen internet aansluiting mogelijk is (geconstateerd door de KPN monteur, deze kon zijn werk niet uitvoeren, namelijk het aanleggen van het ISRA punt). Nu heeft tele2 al twee keer aangeboden (eerste keer belden ze zelf, 30 min. nadat de KPN monteur was geweest, tweede keer belde ik over een ander probleem) om ons contract te ontbinden. Dit was mogelijk door een afkoopsom te betalen (270 internet + 75 tv), een belachelijk hoog bedrag aangezien de totale kosten van het 1-jarige abo (6×17,50 + 6×35=) ¤315,- bedraagt. Wij begrijpen heel goed waarom Tele2 het contract wilt ontbinden, want wij willen heel graag gebruik maken van het afgenomen abonnement en dus een ISRA punt willen hebben! De postcode check van tele2 geeft namelijk aan dat internetaansluiting wel degelijk mogelijk is in ons appartement (zie bijlage).
Wij wonen op 3 hoog en de postcodecheck geeft jou de mogelijkheid om een toevoeging naast je huisnummer aan te geven. Je zou dus denken dat zij voor elke aparte verdieping informatie hebben. De telefoniste durfde mij te vertellen dat die optie er inderdaad was, maar dat Tele2 ervan uitgaat dat wanneer er meerdere appartementen in 1 pand aanwezig zijn, zij alleen dat pand registreren en dat het de verantwoordelijkheid van de bewoner is om het ISRA punt van het desbetreffende appartement te controleren.
Dus naar mijn mening hebben zij ons misleidende informatie gegeven (aansluiting is mogelijk!) waarna wij op basis van deze informatie een abonnement bij hen hebben afgenomen.
Daarbij is het zeer manipulatief om vaker een contractsontbinding aan te bieden aan de klant (Tele2 deed alsof dit de enige mogelijkheid was) en daarbij is het redelijk onbeschoft te noemen om zulke hoge kosten daaraan te verbinden. Dit is echter onze mening. Hopelijk kan deze worden veranderd dmv een nette afhandeling door Tele2.
Of je leest de actievoorwaarden even.. Niet heel gek dat die z'n baan kwijtraakt zoquote:Ik heb via advertentie een proef monster laten komen voor enkel de verzend kosten van: ¤ 3,99 betaald via ideal betaling.
vervolgens krijg ik ongevraagd opnieuw een grotere doos met 3 tubes en 2 doosjes met white strips waar ik totaal niet om heb gevraagd.
Ik heb absoluut ook geen toestemming gegeven om het af te laten boeken van mijn prive rekening.
Ik stuur het pakketje onmiddellijk weer retour naar Dental.
Ik ga hier absoluut niet mee akkoord en verwacht dat er ook geen geld zonder mijn toestemming geincasseerd zal worden van mijn rekening.
Indien dit toch gebeurd zal ik verdere stappen ondernemen.
Toegevoegd bestand bij de Klacht over Dental Complete Pro Nederland getiteld ongevraagd pakketjes sturen
Gewenste oplossing
Dental moet zich enkel houden aan het leveren van het proefpakketje, waarna ik zelf wel beslist of ik dit wel of niet meer wilt hebben. Ik ga er vanuit dat Dental hiervan notitie neem en mij geen pakketjes met inhoud van tubes en strips zonder mijn toestemming toestuurt. Ons gezin moet jammer genoeg door baan verlies van een uitkering rondkomen en kunnen het geld absoluut niet missen.
18-07-2013 Klant retouradres gemaild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:02 schreef houdjemond het volgende:
http://www.klacht.nl/nh-hotels/klacht/smerig-hotel/
Terechte klacht zeg, gatverdamme.
[ afbeelding ]
Maarre ligt het nou aan mij of is dit op te lossen door ff met alle bewoners van dat complex te overleggen en uit te zoeken waar de lijn van KPN binnenkomt en dan daar ISRA punt aan te laten leggen?quote:
Ik vroeg me al af hoe ze internet hadden van KPN jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maarre ligt het nou aan mij of is dit op te lossen door ff met alle bewoners van dat complex te overleggen en uit te zoeken waar de lijn van KPN binnenkomt en dan daar ISRA punt aan te laten leggen?
het is onrechtmatig om de garantie te weigeren. Samsung en htc erkennen dat sinds deze week en letten er bij de eerste reparatie niet op.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:14 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zelfs dan is het een aanpassing van de bestaande firmware waardoor de garantie verlopen is. Zie het maar als een omgebouwde xbox360 of zo.
Waarom kijk je er dan naar?quote:Klacht RTL4: benidorm basterds klacht
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL4
Lezers van deze klacht: 8
Is het jullie bedoeling om de ouderen als een stelletje
idioten neer te zeten ????
Ik kan dit niet waarderen !!!!
Gewenste oplossing
Stopzetten van de uitzendingen
quote:Klacht PostNL: kut tnt
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PostNL
Lezers van deze klacht: 1437
je mag me moeder niet ontslaan
Gewenste oplossing
me moeder niet ontslaan
We kunnen helaas geen klachten behandelen zonder gegevens.
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan naar?
[..]
Die oplossing ook.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan naar?
[..]
Mooi ook al die adresgegevensquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:52 schreef d4v1d het volgende:
Antiklacht: http://www.klacht.nl/core(...)endon-vlucht-cai021/
Zijn er toch nog mensen die goed een klacht kunnen maken.. Hopen sturen ze de brief ook echt op.. ipv. alleen op klacht.nl
Ik mag hopen ook een rekenmachinequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ja, er zit ook een wc bril bij
Kom op, dat is toch geniaal? Je komt gewoon even een pak melk halen en dan krijg je ditquote:Zojuist bij de Coop in Eemnes geweest waar een stel grappenmakers met een , zo blijkt na het afrekenen, verborgen camera bezig zijn! Schandalige vertoning! Bij wijze van grap worden mensen met een neppistool onder schot gehouden. Nep agenten, nep James Bond en een jonge dame die meer weg heeft van een callgirl leuken deze armoedige vertoning op terwijl mensen en kinderen zonder pardon onder de voet gelopen worden. Of dat nog niet genoeg is gaat er ook nog een rookkanon af! Wat een feest als je op deze bijzonder warme zondagmiddag gewoon even snel een boodschapje wil doen!
Na het afrekenen aan de lopende band staat vervolgens een vriendelijk jongedame, vermoedelijk van een of andere productiemaatschappij, die toestemming vraagt voor het gebruik van videomateriaal waar op ik en met mij alle winkelbezoekers zojuist zijn vastgelegd! Uiteraard ben ik hier niet van gediend en zie om mij heen ook weinig enthousiasme.
Op z’n zachts gezegd dus heel onplezierig! Naar mijn inziens ook een beetje onnozel daar jade aanwezige jonge kinderen aan bloot te stellen.
Voor mij een rede nooit meer hier te komen
Gewenste oplossing
Gewoon niet meer doen of anders de mensen bij het entree op de hoogte stellen van het geen zich binnen afspeelt
Ik kan me voorstellen dat als iemand z'n dag niet heeft het niet heel goed valt.. Ook kan ik me best voorstellen dat bejaarden dit niet hoeven..quote:Op maandag 22 juli 2013 10:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kom op, dat is toch geniaal? Je komt gewoon even een pak melk halen en dan krijg je dit![]()
Wat een azijnpisser is dit zeg
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:02 schreef houdjemond het volgende:
http://www.klacht.nl/nh-hotels/klacht/smerig-hotel/
Terechte klacht zeg, gatverdamme.
Iets met hele ranzige foto...Die foto heb ik al eens eerder gezien volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle gegevens ook onlinequote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:52 schreef d4v1d het volgende:
Antiklacht: http://www.klacht.nl/core(...)endon-vlucht-cai021/
Zijn er toch nog mensen die goed een klacht kunnen maken.. Hopen sturen ze de brief ook echt op.. ipv. alleen op klacht.nl
Okee, maar om dan nooit meer naar die winkel te gaan is natuurlijk ook onzin.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat als iemand z'n dag niet heeft het niet heel goed valt.. Ook kan ik me best voorstellen dat bejaarden dit niet hoeven..
9 van de 10 keer zijn dat loze dreigementen, aangezien ze na een week of twee weer terug zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Okee, maar om dan nooit meer naar die winkel te gaan is natuurlijk ook onzin.
Ze zaten bijvoorbeeld op stoel A en B op rij 8. Als iedereen is uitgestapt en de groep mensen naar Aruba als laatste weer mag instappen, zitten er al andere mensen op die 2 stoelen. Want die mensen moeten nog een heel lange vlucht en de groep naar Aruba nog maar een klein stukje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:17 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Een bezeten stoel, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dan is de stoel niet bezeten, maar bezetquote:Op maandag 22 juli 2013 11:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze zaten bijvoorbeeld op stoel A en B op rij 8. Als iedereen is uitgestapt en de groep mensen naar Aruba als laatste weer mag instappen, zitten er al andere mensen op die 2 stoelen. Want die mensen moeten nog een heel lange vlucht en de groep naar Aruba nog maar een klein stukje.
Niks aan de hand tenzij je dure stellen had gekocht en nu op de goedkope economy stoelen moet zitten. Maar dat is uit dat verhaal niet af te leiden
Dat weet ik, maar het ging meer om de opmerking dat de stoelen bezeten zijn, bezeten als in:quote:Op maandag 22 juli 2013 11:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze zaten bijvoorbeeld op stoel A en B op rij 8. Als iedereen is uitgestapt en de groep mensen naar Aruba als laatste weer mag instappen, zitten er al andere mensen op die 2 stoelen. Want die mensen moeten nog een heel lange vlucht en de groep naar Aruba nog maar een klein stukje.
Niks aan de hand tenzij je dure stellen had gekocht en nu op de goedkope economy stoelen moet zitten. Maar dat is uit dat verhaal niet af te leiden
quote:Klacht Telfort: openstaande
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Telfort
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telfort
Lezers van deze klacht: 151
Beste, heer/mevrouw
F.m
06-11-1973
<straat+huisnummer>
<postcode> Den Haag
Ik ben erg poos van Telfort want ik heb geen internetabonnement bij hun. Ik heb Wi-Fi gebruiken daroom waroom moet ik dez bedraag betalen.Ik heb nu gewoon Lycamobile ik kan waar Wi-Fi aanwzig zijn kan ik internet gebruiken. En hun hebben ook mijn abonnement geblokkeerd bijna 5 manden kan ik niet meer gebruiken.Daroom ik vind echt niet goed van Telfort. Ik ben echt niet mee eens en ik wil ook niet naar mijn Advocaat en naar media te gaan. Dus ik hoop dat jullie snel oplossing kan doen.
Gewenste oplossing
Ik hoef niet te betalen.
Nederlands moeilijke.taal is.quote:Klacht MediaMarkt: afstand bedieng
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over MediaMarkt
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht:
De afstandbediengen werkte niet goed,vanmorgen omgeruild ging vlekkeloos.
Maar thuis gekomen werkte deze helemaal niet.ik heb bet product op 3_07_2013 vond dat de speler. gekocht. heb er drie keer een film op gekeken,en nu word hij op gestuurd ,en dat gaat DRIE weken duren,een apperaat van drie weken oud,en de verkoper vond dat het beschadigd was.al dat jullie werk wijzen is van klanten service dan heb ik het gehad met Mediamarkt.
Gewenste oplossing
Gewoon om ruilen voor een nieuwe bleurayspeler.drieweken oud hoe is het.
Idd als ik snel ff boodschappen zou willen doen zou me dat ook behoorlijk ergeren maar om dan te gaan zeggen "ik kom hier nooit meer!", nou nee.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat als iemand z'n dag niet heeft het niet heel goed valt.. Ook kan ik me best voorstellen dat bejaarden dit niet hoeven..
Dan bel je even aan.quote:Klacht Zynga: klacht
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Zynga
Lezers van deze klacht: 20
ik ken al een week niets meer aan me buren vragen
Gewenste oplossing
dat het hersteld word
quote:Klacht Mafiaway.nl: Dupe van toren hoge rekening van 0900-9321
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Mafiaway.nl
Lezers van deze klacht: 128
Hetzelfde geldt voor mijn zoon van 13 jaar die het nummer heeft gebruikt voor een spel die gratis blijkt te zijn. Het is een gevaarlijke nummer dat misleidend is voor minderjarigen. Ik wil hun aanspreken van onze kosten en die terug ontvangen. Want de spellen waren gratis.
Gewenste oplossing
Dat maffiaway mijn kosten terugbetaalt.
Wat.quote:Klacht New York Pizza: stop die ben en jerry maar in je hol
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden New York Pizza
Lezers van deze klacht: 258
L.s.
Deze avond had ik zin in pizza. ENORM VEEL zin in pizza zelfs. Ik besloot dan ook om deze avond twee pizzas te bestellen bij jullie degelijke etablisement. Mijn oog viel op de American Meatlovers en de Double Pepperoni, een klassieke keuze al zeg ik het zelf, ik zou het woord tijdloos willen gebruiken.
De keus voor deze specifieke smaken kwam tot stand naar aanleiding van mijn fetishistise voorliefde voor vette hompen dood dier. Maar genoeg achtergrond informatie.
Ik besloot de hete vleestoeters zelf op te halen, en liep vol kinderlijk enthousiasme terug naar huis. Ik liep omdat het dichtbij is, NIET omdat ik arm ben, ik rij RANGE ROVER. Mijn verbazing was groot toen ik bij thuiskomst de dozen opende. De erbarmelijke lapjes verbrand deeg zijn niet alleen een slap excuus voor pizza, maar ook een wanstaltige belediging voor HEEEEEl Italie.
Bij deze vind u bijgesloten de fotos van deze twee “PIZZAS”, verbrand en wel. Let ook op het gebrek aan pepperoni op deze italiaanse vlees holocaust
Ik hoop dat julliw mij tegemoet komen, en vlug een beetje.
Gewenste oplossing
4 gratis pizza's of het ontslag van de maneger
Zijn al gepostquote:Op maandag 22 juli 2013 18:01 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Dan bel je even aan.
[..]
[..]
Wat.![]()
![]()
Hou duur is zo'n router nou?quote:Al een aantal keren eerder heb ik bij ziggo aangegeven (via mail, telefoon… bij de klantenservice) dat mijn abonnement alles in 1 plus mij niet meer bevalt omdat ik nog steeds niet draadloos kan internetten.
Ik heb namelijk een alles in 1 plus abonnement zonder draadloos modem. Ik krijg wel de snelheid geleverd maar niet het draadloze gemak.
Ik heb aan ziggo gevraagd wanneer dit modem vervangen gaat worden door ziggo.
Als antwoord krijg ik steeds dat het modem past bij de snelheid van mijn abonnement en voor het draadloze gebeuren moet ik maar een router aanschaffen.
Ik ben al heel lang klant bij ziggo (al vanaf de @ home tijd) en zou graag willen weten wanneer ik in aanmerking kom om draadloos te kunnen internetten. Mijn abonnement voldoet niet op dit moment bij mijn wensen en ik zou dit graag willen veranderen.
Het is vreemd dat ik duur betaal maar niet gebruik kan maken van de diensten die horen bij dit abonnement. Ja alleen de snelheid daar kan ik wel gebruik van maken. Hier klopt iets niet. En wat nog vreemder is dat ik eerst maar zelf een router moet kopen… en die staat dan later ergens in de kast als ik alsnog een nieuw modem krijg.
Nog vreemder is het dat het zelfs niet mogelijk is mijn abonnement aan te passen naar een alles in 1 met wifi.
Eerst zijn de nieuwe klanten aan de beurt en dan de klanten met een oud modem. Ik vraag alleen om een modem die hoort bij het abonnement niet om andere gratis actie dingen om mensen naar ziggo toe te trekken.
Het is schrijnend te noemen dat mensen die al zolang klant zijn bij ziggo daar niet de behandeling naar krijgen.
De klant is duidelijk niet koning vooral niet als die langer abonnee is.
Gewenste oplossing
Met een goedwerkend draadloos modem zodat ik optimaal gebruik kan maken van mijn abonnement.
Met rentequote:Medio januari kpn glasvezel opgezegd. Spullen worden netjes opgehaald alleen gaat KPN maar door met afschrijven van het maandbedrag. Aantal keer gebeld, steeds werd oplossing beloofd. In juni zou het echt opgelost zijn en zou het geld weer op mijn rekening staan. In Juli wordt er nog steeds geld afgeschreven, geen reacties vanuit kpn.
p.s. de medewerkers zijn vriendelijk, maar ze krijgen niets voor elkaar.
Gewenste oplossing
Mijn geld terug inclusief rente.
Waarom dient hij in godsnaam een gecertificeerd persoon aan de lijn te hebbenquote:Vandaag is er binnen een half uur ondertussen al zeker 8 keer mijn internet en telefonie zijn uitgevallen.
Na dat ik dacht een oplossing te kunnen vinden door de klantenservice te bellen met mijn persoonlijke mobiel, aangezien de telefoon het niet deed. Werd ik heel erg teleurgesteld door jullie klantenservice medewerker. Deze beweerde dat het probleem aan mijn router lag. Omdat er een slechte connectie met mijn modem zou zijn. Mijn grootste vraag is wat dit in godsnaam met mijn telefoon te maken heeft. Ook heel teleurstellend vond ik de slechte Nederlandse taal en het onprofessionele taalgebruik. Ik dien namelijk een gecertificeerd persoon aan de lijn te hebben, geen vakantiemedewerker zonder verstand van zaken.
Gewenste oplossing
Compensatie voor de slechte klantenservice en verbinding. Vandaag is namelijk zeker niet de eerste keer dat mijn internet en telefonie om de paar minuten uitvalt. Blijkbaar kan ik niet eisen dat mijn internet en telefonie het gewoon doen dus wil ik zeker een korting of vergoeding.
Is het zo raar dat de eerste periode naar rato is?quote:Via GSMweb een nieuw abonnement afgesloten. Ingangsdatum 5 juni 2013. Nu blijkt dat er bij de eerste periode een bundel naar rato wordt gebruikt. In mijn geval was dit slechts 10 dagen. Ik had dus slechts 33% van de bundel voor gebruik in die periode. Hierover is mij niks verteld door GSMweb of Tele2.
Via de nieuwe app van Tele2 zag ik dat ik al 100% van mijn bundel had verbruikt. Ik heb toen direct contact opgenomen met Tele2 en de medewerker van de klantenservice vertelde mij dat mijn bundel naar rato loopt de eerste periode. Deze periode zou lopen tot 15 juni. Tot en tot en met hebben toch echt een andere betekenis en nu blijkt dat mijn bundel tot en met 15 juni liep.
Ik kreeg een rekening met verbruikskosten van ¤36 wat nog bovenop mijn maandelijkse kosten komt.
Ik ben het hier niet mee eens omdat ik vooraf niet ben geïnformeerd en omdat ik tijdens mijn telefoongesprek met de klantenservice onjuist ben geïnformeerd.
Zojuist heb ik contact gehad met zowel Tele2 als GSMweb en beide partijen leggen de verantwoordelijkheid bij elkaar. Ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd.
Gewenste oplossing
Kwijtschelding van de 36 euro verbruikskosten buiten mijn bundel
Oh, omdat je niet kan lopen moeten ze maar een e-reader kopen en aan hem gevenquote:Geachte heer, mevrouw,
Onlangs mochten wij van een (zogenaamd) gratis geschenkbon van ¤ 75 ontvangen.
Daarvoor dient de ontvanger dan ¤ 160 uitgeven en kan je een ander een gratis behandeling van ¤ 75 geven.
Nu kan ik niet meer lopen, dus een behandeling kan ik helaas nooit meer ontvangen.
Ik had gehoopt een kleine e-reader want als je aan je stoel gebonden bent zou dat zo fijn zijn.
Daarom het verzoek mag ik a.u.b a.u.b a.u.b de cadeaubon terugsturen en omruilen voor een e-reader
Een trouwe klant, al vele jaren
Ik heb ook weleens ziggo gebeld en het is werkelijk waar belachelijk hoe weinig sommigen er van af weten.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Waarom dient hij in godsnaam een gecertificeerd persoon aan de lijn te hebben
Waarom zou je een pc moeten updaten voor een modemquote:Op maandag 22 juli 2013 18:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens ziggo gebeld en het is werkelijk waar belachelijk hoe weinig sommigen er van af weten.
We kregen een nieuwe modem ofzo. Dus wij geinstalleerd. Blijkt na de installatie dat je je pc/laptop eerst online (!) moet updaten voordat die modem werkt. Echter, de oude modem hadden ze al gedeactiveerd, dus je kon niet op internet....
Uiteindelijk pc naar iemand mee moeten nemen om te updaten. Raar dat je geen waarschuwing krijgt voordat je de nieuwe modem installeert.
Ik later ook ziggo eens gebeld omdat internet het niet deed. Eerste medewerkster snapte er niks van. Op een gegeven moment heb k maar opgehangen (na 30 minuten zo'n duur nummer).
De tweede die ik aan de lijn kreeg dacht dat het wachtwoord veranderen zou helpenDaarna veranderde ze de naam omdat dat het misschien wel was
Vervolgens moest ik de stekker er uit halen, waardoor natuurlijk de telefoon ook uitviel
![]()
Pas de derde die ik aan de lijn kreeg snapte het en was binnen een minuutje klaar
Iddquote:Op maandag 22 juli 2013 18:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zou je een pc moeten updaten voor een modem
Ga eens naar de dokter, misschien heb je wel een zonnesteek te pakken.quote:Klacht Jumbo: Geachte Jumbo
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Wat jammer dat U GOD’s woord de BIJBEL niet kent,
daar staat nl. iets heel anders in beschreven
dan dat de media ons wijs maakt.Een boycot gaat tegen GOD’s woord in. ISRAEL is en blijft GOD’s oogappel.
Wij kunnen beter voor ISRAEL bidden,en GOD vragen of HIJ
wil helpen,zodat ook Jumbo geen foute beslisingen neemt.
Hoogachtend Mevr.G
<straatnaam>
<postcode>
Eindhoven
Gewenste oplossing
VREDE met GOD
Stel je niet aan, en kijk naar de zender waar je naar wilt kijken.quote:Klacht RTL 7: rasisme
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 7
Ik vind het schandalig dat er onderscheid wordt gemaakt tussen mannen en vrouw. Op rtl 7 wordt er gezegt dat het meer voor mannen zijn en rtl 8 waar vrouwen van houden
Gewenste oplossing
Dat vrouwen en mannen gelijk staan en niet onderscheid van wordt gemaakt
Ja hoor, de ene gat vullen met de anderequote:Klacht Rabobank: Kleine lening afgewezen door eigen bank!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Rabobank
Onlangs vielen alle kosten tezamen (dure vakantie Bali, verhuizing en een kleine investering in een partij goederen) Tot mijn verbazing kwam ik 3000,- tekort. Een bedrag wat in het niets valt als je ziet wat ik jaarlijks bij de bank parkeer. Dus ik lening aanvraag via gedaan via Rabotelefoon en werd hier afgewezen! Vermoedelijk omdat ik een tijdelijk (jaar)contract hebt en niet voor onbepaalde tijd (dat is toch ouderwets?!) Ik werd door de dame niet betrouwbaar geacht ondanks dat ik mijn hele leven al hun klant ben.
Gewenste oplossing
Geen. Ik ga bij deze bank weg. Ik vind hun niet betrouwbaar met mijn geld als hun mij niet vertrouwen met een beetje van hun geld. De kwestie van 3000,- is allang opgelost en terug betaald (waar vrienden wel niet goed voor zijn) maar de nasmaak van deze afwijzing is zo blijven zitten dat ik besloten heb weg te gaan en een overstap te maken naar ABN Amro. Dit is enkel een feedback voor de bankiers van Rabobank dat het niet gunnen duur kan komen te staan..
Weet ik veel. Was een router of modem ofzo. Kregen iig anders geen internet. Was een update van de ziggositequote:Op maandag 22 juli 2013 18:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zou je een pc moeten updaten voor een modem
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Weet ik veel. Was een router of modem ofzo. Kregen iig anders geen internet. Was een update van de ziggosite
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ga eens naar de dokter, misschien heb je wel een zonnesteek te pakken.
En het mooie is, mijn abonnement is goedkoper en ik kreeg ergens vorig jaar een nieuw modem van Ziggo, met wifi.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:15 schreef d4v1d het volgende:
Werkt weer..
[..]
Hou duur is zo'n router nou?Ziggo bied de internetaansluiting.. Klaar
Ik heb er weinig verstand van, maar er was toch echt een update nodig. We kregen sneller internet en daarvoor dus zo'n nieuw kastjequote:
<offtopic>quote:Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van, maar er was toch echt een update nodig. We kregen sneller internet en daarvoor dus zo'n nieuw kastje
Aanstellerquote:Klacht ikhaatmijnleven.nl: rasime, xenofobie, laster, aanzetten tot zelfmoord, haat jegens homo’s ect
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ikhaatmijnleven.nl
Men moet de site ikhaatmijnleven.nl onmiddellijk blokkeren,
ik weet dat het kan.
Ik vind dat grappen moeten kunnen, dat mensen de kans moeten krijgen in een democratie om hun ding te doen.
Maar continu haat verspreidden jegens kankerpatiënten, homo’s lesbiennes, moslims…
Het blijken ook dezelfde personen, ene MW, MV, Jack en Muppie. Dat dit dan nog eens gelinkt is aan Facebook kan er bij mij helemaal niet in. Foto’s van een buitenlander die een schaap neukt… ??? De spot drijven met transgenders, mensen die depressieve boodschappen posten, tips geven over hoe zelfmoord te plegen… en youtube-opnames over moord…
Gewenste oplossing
Gewoon opdoeken, Nederland loopt op kop met van die hatelijke websites die eenieder in gevaar kunnen brengen: effeklagen.nl, Bullchat waar iedereen een anders profiel openlijk kan misbruiken ( links naar private profielen die gekraakt worden, ook buiten medeweten van gebruiker ) ook op fok.nl is het een en al gortige haat... op forums die er niet voor gemaakt zijn haat en nijd.
tsja eigen schuld dikke bultquote:Mijn zoon had een klein scheurtje in zijn id pas en werd geweigerd bij de check -in balie . Bij de marrasauche is zijn id ingenomen, Toen zijn mijn ex man en ik (omdat hij minderjarig was) in de auto gestapt midden in de nacht om voor een nood document te tekenen. Daar wij niet eerder waren dan 2.45 en ok de in-check balie sloot om 2.45 mocht hij niet meer mee. Zijjn vriend zat al in het vliegtuig . Hoe zuur is dit ? Als ons 10 min extra was gegund had hij mee kunnen gaan. Nu is hij ¤500,= kwijt en geen vakantie .
Gewenste oplossing
Tegemoetkoming voor die ¤500.= Hij heeft er als 17 jarige hard voor gewerkt.
Vakantieklachten ook altijd pareltjesquote:Hallo, samen met mijn vriend ga ik op vakantie naar Turkije. Maandag avond 17 juli 2013 heb ik samen met mijn vriend geboekt. Wij wilde heel graag op 2 juli 10 dagen gaan i.v.m. vrij van werk zijn. Nu was de reis op 2 juli niet beschikbaar maar op 4 juli wel, toch maar gedaan dus.. kosten: ¤667,-. Dinsdag middag heb ik de vakantie betaald. Woensdagochtend op Sunweb gekeken omdat er waarschijnlijk nog twee vrienden mee wilde gaan.. Tot onze grote verbazing zagen wij dat de reis die wij hebben geboekt nu meer als 50 euro goedkoper was, de reis op 2 juli 10 dagen was nu wél beschikbaar voor maar ¤554. Wij vinden dit erg vervelend. In nog geen 24 uur tijd is er een reis die wij graag wilde wel beschikbaar en scheelt het ook nog is heel veel in prijs. Nu bel ik naar Sunweb en er is niks aan te doen. Belachelijk vind ik dit! Het is dezelfde vlucht, transfer en vliegtijden maar wel meer dan 50 euro goedkoper! Er wordt niks aan gedaan en er wordt kortaf aan de telefoon gereageert dat wij de sunweb regels niet snappen. Nou Sunweb.. Dit was de laatste keer dat wij bij jullie hebben geboekt! vorig jaar bij arke hadden wij hetzelfde meegemaakt, het verschil in prijs werd ons netjes terug betaald
Gewenste oplossing
Ik hoop dat sunweb ons tegenmoet kan komen.. ik begrijp dat onze reis niet over gezet kan worden naar 2 juli.. ook al wilden we die reis heeeeeel graag hebben. Maar ik hoop wel dat Sunweb ons misschien het verschil in prijs op 4 juli (667 nu 609( terug kan betalen.
Had dat nog niet eens doorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:14 schreef Leandra het volgende:
Wel behoorlijk briljant dat je bij Sunweb op 17 juli een reis kunt boeken waarbij je op 4 juli vertrekt.
Ze moeten in hun reclame eens wat meer aandacht op dat tijdreizen vestigen, ik wist helemaal niet dat ze dat ook aanboden.
quote:Klacht Reggefiber: SCHADE AAN METERKAST
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Reggefiber
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Reggefiber
Lezers van deze klacht: 4
STUUR MET SPOED MORGEN 28-7-2013 EEN LOODGIETER NAAR TOKO PARADE IN WINKELCENTRUM DE PARADE. JULLIE HEBBEN MIJN METERKAST GEMOLD WAT HEEFT GELEIDT TOT EEN FLINKE WATERSCHADE. IK HEB EEN MONTEUR GISTER MOETEN LATEN KOMEN DEZE KOSTE 400 EURO. DIT MOETEN JULLIE VERGOEDEN IK HEB OOK SCHADE IN DE WINKEL DIT MOETEN JULLIE OOK VERGOEDEN. JULLIE KOMEN MET 6 MAN DE HELE TIJD RELAXEN VOOR DE WINKEL. ER LIGT NOG ZAND LOS, IK EIS DAT MORGEN 28-7-2013 OM 10.00 UUR DE LOODGIETER ER IS OM DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN.
06-<weggehaald>
Gewenste oplossing
STUUR MET SPOED MORGEN 28-7-2013 EEN LOODGIETER NAAR TOKO PARADE IN WINKELCENTRUM DE PARADE. JULLIE HEBBEN MIJN METERKAST GEMOLD WAT HEEFT GELEIDT TOT EEN FLINKE WATERSCHADE. IK HEB EEN MONTEUR GISTER MOETEN LATEN KOMEN DEZE KOSTE 400 EURO. DIT MOETEN JULLIE VERGOEDEN IK HEB OOK SCHADE IN DE WINKEL DIT MOETEN JULLIE OOK VERGOEDEN. JULLIE KOMEN MET 6 MAN DE HELE TIJD RELAXEN VOOR DE WINKEL. ER LIGT NOG ZAND LOS, IK EIS DAT MORGEN 28-7-2013 OM 10.00 UUR DE LOODGIETER ER IS OM DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN. 06-<weggehaald>
Hij heeft dan een eigen winkel en gaat dan alsnog klagen op klacht.nl.quote:
Dan heb je gewoon een te simpele wachtwoordquote:Klacht Hotmail.com: mail
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Hotmail.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hotmail.com
Lezers van deze klacht:
Iemand kan mijn mail lezen
Gewenste oplossing
Dat die persoon niet mijn mails kan lezen
Wat is dat toch daar met al die mensen die kennelijk in een andere tijdzone leven?quote:
Misschien denkt die klager dat de klacht pas 27 juli geplaatst gaat worden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat toch daar met al die mensen die kennelijk in een andere tijdzone leven?
Morgen 28-07-2013 met spoed een loodgieter ter plekke willen hebben?
En ik maar denken dat het morgen de 24ste is
Smaken verschillen, maar overzichtelijk is het wel.quote:Klacht Google: de google play store heeft een groen thema
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Google
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 193
De google play store heeft bij mij ineens een groen thema het is heel onoverzichtelijk en lelijk
Toegevoegd bestand bij de Klacht over Google getiteld de google play store heeft een groen thema
Gewenste oplossing
Als ik het normale thema weer terug heb ben ik weer tevreden
Dat is echt al een paar maanden zoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:20 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar overzichtelijk is het wel.
Je kunt niet tijdreizenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:14 schreef Leandra het volgende:
Wel behoorlijk briljant dat je bij Sunweb op 17 juli een reis kunt boeken waarbij je op 4 juli vertrekt.
Ze moeten in hun reclame eens wat meer aandacht op dat tijdreizen vestigen, ik wist helemaal niet dat ze dat ook aanboden.
Hoe hoger de temperatuur, hoe lager de iq bij sommige mensenquote:Klacht Princess: in de brand!!!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Princess
Elektrische bbq, aangeschaft 2 augustus 2012!
tijdens het bbq-en stond het hele ding in de brand incl. handgrepen, hierna opgeborgen en niet meer gebruikt tot afgelopen week ik het weer wilde gebruiken en me rot was geschrokken dat hij weer in de brand vloog!
Dat was al vrij snel nadat ik er een karbonaadje op had gelegd! Vlammen van wel 30 cm hoog!!!
Aangezien ik op een appartement woon zit de schrik er goed in en durf het apparaat nu niet meer te gebruiken!!!
Het mooie eraan vonden we de dinerbon die we konden gebruiken en wat we ook hebben gedaan bij Fletcher in Bergen op Zoom, het was een superdiner!!!!
Gewenste oplossing
Hebben jullie hier een oplossing voor want ik zou toch graag een stukje vlees willen grillen of bbq-en! voor de rest ben ik over al mijn Princess artikelen uiterst tevreden! bakplaat - Fohn - electrische hapjespan. noooooit klachten over gehad!
Ehh, denken dat je een parkeerplaats kan vinden in Scheveningen met extreem warm weer en dan nog gaan klagen bij de verkeerdequote:Klacht Joop van den Ende Producties: sister act
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Joop van den Ende Producties
op 21 juli hadden we kaartjes voor sister act. op tijd uit woerden vertrokken en rond 13 uur waren we in scheveningen. tijd genoeg dachten wij voor een parkeerplaats maar wat schetste onze verbazing alle parkeergarages waren afgesloten door verkeersregelaars en we werden zo weer uit scheveningen omgeleid. na een uur geprobeerd te hebben voor een plekje zijn we maar weer naar huis gegaan zonder sister act gezien te hebben. 4 1ste rangs kaarten gekocht en geen musical gezien. schandalig dat er geen rekening word gehouden voor bezoekers
Gewenste oplossing
4 nieuwe kaartjes zodat we toch sister act kunnen meemaken
Iedereen op klacht.nl klaagt bij de verkeerdequote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:21 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Hoe hoger de temperatuur, hoe lager de iq bij sommige mensen
[..]
Ehh, denken dat je een parkeerplaats kan vinden in Scheveningen met extreem warm weer en dan nog gaan klagen bij de verkeerde
Das waar ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:09 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Iedereen op klacht.nl klaagt bij de verkeerde
En alles opgelostquote:Beste Naam,
Allereerst hartelijk dank voor uw melding. We vinden het erg vervelend dat dit is voorgevallen. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen wij deze gericht verbeteren. Wij nemen uw melding op met de desbetreffende bezorger. Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525.
NOFX is baas. Die maken overaal geintjes over, ook over de holocaust waardoor de helft van de bandleden nauwelijks familie heeft.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:36 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
<offtopic>
Dat is goed mogelijk, je had zeker nog een oude Motorola modem, die ondersteund tot maximaal 20Mbit</offtopic>
[..]
Aansteller
En haten op Fok!
quote:Klacht Woonsquare: scooters
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Woonsquare
Lezers van deze klacht: 3
vanmiddag in middelburg geweest bij woonsquare ze adverteren met gratis scooter ging eens kijken en wat schets mijn verbazing op een bankstel door hun geselecteerd 1199 krijgt men een scooter en ik wilde een 2 zits bank + fauteuil twv 3500 euro kopen en kreeg een fiets
Gewenste oplossing
Denk dat ik ook recht heb op een scooter en niet dat het personeel willekeurig mag uitmaken wat en wie wel en/of niet er een krijg of wees duidelijk in je advertentie
De scooteractie geldt op alle geselecteerde modellen bankstellen, hoekbanken en interieurs. In de showroom staat duidelijk bij elk model gespecificeerd welk cadeau-artikel geldig is. Informatie en uitleg naar melder gestuurd omtrent scooteractie.
Feedback over de oplossing
Het bedrijf is niet tot een oplossing gekomen naar mijn mening en beroepen zich op wat in de folder staat de prijzen van de bankstellen etc zijn de prijzen met de minste kwaliteit bv stof al met al vindt ik de reclame misleidend en lokt men klanten naar binnen op deze manier m vr groeten
Leer eerst eens Nederlands, en kom dan maar weer terugquote:Klacht KPN Digitale TV: klacht oververhoging cotrakt
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Digitale TV
ik heb 09 04 2013eenabongetekent voor9.66 dat wil ik betalen anders opzeggen per direkt klant numme DTHF**** order id ******** dank u <naam>@gmail.com
Gewenste oplossing
je houden aan een contrakt en anders opzeggen
En dan denken dat je op deze manier alsnog aangenomen wordtquote:Klacht Van Dijk Educatie: Ongelooflijk
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Van Dijk Educatie
Lezers van deze klacht:
Ik heb al 3 jaar bij Van dijk gewerkt (SBC) en dit zou mijn 4e jaar worden. Ik heb opnieuw gesolliciteerd dit jaar en we kregen bericht om op de bijeenkomst te komen voor de rondleiding etc. Lijkt mij dat je dan bent aangenomen toch. Vervolgens gaan er weken overheen dat ik elke dag moest bellen en <naam> maar niet te pakken kon krijgen. Dat is de persoon van Adecco in Van Dijk zelf zit. Als ik belde kreeg ik een mevrouw van de receptie, die zette me in de wacht, ging in overleg met <naam> en vervolgens moest ik weer terug bellen volgende dag of eind van die middag. Dat deed ik dan ook maar kon hem niet te pakken krijgen. Na een aantal week hem toch gesproken te hebben wou hij eerst een gesprek voor hij me uberhaubt wou aannemen. Dan denk ik al van had dat voor die bijeenkomst gedaan want zoals meerdere mensen hier ook zeggen, je bent zo goed als aangemomen dus je solliciteert niet verder. Jij bent ervan overtuigt dat je werk hebt. De bijeenkomst was in mei en het is nu eind juli en na mijn gesprek met <naam> begon het gewoon weer van voor af aan. Ik bel elke dag, word in de wacht gezet maar krijg hem niet aan de lijn. Als hij nou gewoon meld dat je niet aan het werk mag of kan, dan kun je verder solliciteren maar hij bleef mij zeggen dat ik misschien wel aan de slag kon maar dat er weinig werk was. Nouja om een lang verhaal kort te maken, mensen word om het minste ontslagen die al wel aan de slag zijn geweest daar. En er zijn mensen die nog steeds niks weten, er zijn mensen die roosters krijgen en vervolgens weer worden afgebeld. Ik vind het schandalig hoe er met je om word gegaan want hoe vind je eind juli als 24 jarige nog vakantie werk dan? Ik ben ontzettend teleurgesteld in die mensen daar dat ze zo met ons omgaan want eindstand heb ik dus geen werk, maar ik moet wel elke dag terug bellen en krijg niet de juiste personen aan de lijn. Maar achter je rug om bespreken ze je wel maar als je verhaal gaat halen weet niemand niks. Kan toch niet!!!
Gewenste oplossing
enige oplossing die mijn boosheid en verdriet weg kan halen is een andere baan. Want het is vrijwel nog onmogelijk om in emmen werk te vinden op deze leeftijd en bovendien vanaf mei denk je dat je word aangenomen.
Reliese datumquote:Klacht Microsoft: xbox 360
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Microsoft
Lezers van deze klacht: 201
Ik wordt er niet.goed van dat er in nederland de reliese datum van amerika wordt weergegeven voorbeeld nu de nieuwe forza reliese datum geven ze aan 26 okt dan komt de nederlandse demo en daar staat de 23 okt dan ga je bellen krijg je te horen dat de 23 ste de amerikaanse datum is en de 26 de nederlandse das echt niet leuk als je al lang op het spel aan het wachten bent ……….dit komt heel vaak voor …..
Gewenste oplossing
1 reliese datum voor heel de wereld dat het spel op dezelfde daguitkomt overal
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:41 schreef Ceased2Be het volgende:
'men lokt klanten naar binnen'
Wow... nooit verwacht!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:49 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
En dan denken dat je op deze manier alsnog aangenomen wordt
Je had ook gewoon kunnen reageren op de brievenquote:Klacht Van Es deurwaarders: zoekende laten zetten deelgemeente
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Van Es deurwaarders
Lezers van deze klacht:
ik heb een klacht over de deurwaarden van es rotterdam
ik heb bij hun een schuld waar ik nog mee bezig bent.zij hebben meerderen malen mij brieven gestuurd waar ik niet
op geregegeerd op hebt.en omdat ze toch die aandacht van mij eisen proberen ze mij uit te schrijven op dat adres waar ik al jaren verblijf.bij de deelgemeente uit eindelijk belden ik ze toch op om te zeggen dat dat niet normaal was.en werd er tegen mij gezecht zo nu neem je wel contact op.om op zo manier de aandacht te krijgen vind ik echt hard.zelfde geld kom ik ook nog met de belasting in de problemen.en die genen die dat gedaan heeft moet gewoon aangepakt worden.moet echt niet kunnen
Gewenste oplossing
dat zij gewoon ook gestraft word.
Een deffect aan een disign apparaatquote:Klacht Siemens: deffect aan disign porsche koffiezetapparaat FD 8206
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Siemens
ik ben een zeer matig gebruiker van dit apparaat.Plotselinge kortsluiting en een niet meer werkend apparaat duidt op een doorgebrande geel uitziend iets op de printplaat in dit apparaat.Lampjes werken nog echter geen werkend apparaat.In deze prijsklasse verwacht je dit niet zomaar. In gelezen reacties van klantenforum zie ik dit gebrek regelmatig voorkomen.Geweldig apparaat echter dit gebrek doet mij stijgen met alle risicos en narigheid van dien.
Gewenste oplossing
ik zou het een uiterst correcte reactie van Siemens vinden wanneer zij dit mankement op haar kosten verhelpt, zodat ik weer van haar product kan genieten. Ik ben AOW'er en kan mij niet zomaar weer een nieuw apparaat permiteren.
We hebben weer iemand die niet snapt dat LITB een Chinees bedrijf is en op de site staat dat er invoerheffingen kunnen komen op de spullen die besteld worden.quote:Klacht Light in the box: Schandalige manier van zaken doen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Light in the box
Ik heb een balletpakje en een paar dansschoentjes voor mijn dochtertje besteld,
vrouwen canvas ballet dansvoorstelling schoenen(meer kleuren beschikbaar)1 EUR ¤ 6.59
kant terug Dancewear katoen / spandex turnpakje voor dames EUR ¤ 24.74
Subtotaal: EUR ¤ 31.33
airmail: EUR ¤ 6.85
Grand Total: EUR ¤ 38.18
Dit heeft 42 dagen geduurd en eindelijk krijg ik het pakket na dat ik ¤ 18,88 aan inklaringskosten moest voldoen.
Schandalig ik heb het in Rotterdam besteld volgens de site en heb dan sowieso niks met inklarings kosten te maken.
Gewenste oplossing
Dat ik kosteloos het pakket terug kan sturen naar Rotterdam en dat ik het volledige bedrag terug krijg dus ¤ 38.18 + ¤ 18.88 totaal ¤ 57,06
originele klachtquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:35 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
een paar dansschoentjes voor mijn dochtertje besteld,
vrouwen canvas ballet dansvoorstelling schoenen(meer kleuren beschikbaar)1 EUR ¤ 6.59
kant terug Dancewear katoen / spandex turnpakje voor dames EUR ¤ 24.74
Subtotaal: EUR ¤ 31.33
airmail: EUR ¤ 6.85
Grand Total: EUR ¤ 38.18
Dit heeft 42 dagen geduurd en eindelijk krijg ik het pakket na dat ik ¤ 18,88 aan inklaringskosten moest voldoen.
Schandalig ik heb het in Rotterdam besteld volgens de site en heb dan sowieso niks met inklarings kosten te maken.
Gewenste oplossing
Dat ik kosteloos het pakket terug kan sturen naar Rotterdam en dat ik het volledige bedrag terug krijg dus ¤ 38.18 + ¤ 18.88 totaal ¤ 5
niet van klacht.nl maar van kassaquote:Ik ben zojuist voor de zoveelste keer belazerd op een sex-dating site.
Er wordt groot geadverteerd met gratis inschrijving en 100% echte profielen, terwijl je na inschrijving een bedrag per minuut of per bericht moet betalen.
Op zich is dat nog niet zo'n probleem, alleen de "dames" die claimen dat ze geen fakers zijn, die doen wel hun uiterste best om zo min mogelijk informatie in een berichtje te stoppen, en je graag verder willen kennen.
Hoe kan een meisje van 18 genoeg geld hebben om eerst 80.000 mailtjes betaald heen en weer te sturen?
Dame1: "Ik wil graag de kosten drukken, dus ik hou de berichten kort"
Ik: "Dan moet je juist lange berichten sturen, je betaalt hier per bericht. Echt kosten drukken kan je door me te mailen op "
Volgens mij gaan dan overal alarmbelletjes rinkelen want haar reactie is dan ineens: "Ja, maar ik wil je eerst via hier leren kennen, dat heb je er toch wel voor over?"
Ander voorbeeld waar je mee wordt doodgegooid:
"Ik kan hier niet mee mailen en msnen, kan alleen via deze website."
Ze adverteren met ontmoetingen, maar belazeren je waar je bij staat.
Nu is het bij de 0906 lijnen duidelijk gemaakt: deze profielen zijn fictief.
Dit moeten ze op internet ook verplichten, en voor de echte mensen een GRATIS contactsite opzetten.
Het is niet meer dan berichten doorsturen, waarom moet een verlegen persoon daar diep voor in de buidel tasten?
Het is zijn of haar schuld niet dat ze iemand niet zomaar op straat durven aanspreken... moeten ze daar dan nog extra hard voor bloeden door voorgelogen en uitgemolken te worden?
Ik zeg: Nee.
Als je hier nog intrapt...quote:
Das nog eens een aparte manier van genaaid wordenquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Ik ben zojuist voor de zoveelste keer belazerd op een sex-dating site.'
Kort maar krachtigquote:Klacht Kiabi.nl: 7/8broek.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kiabi.nl
niet.goed.
Gewenste oplossing
geld.terug.
quote:Klacht Burger King: verkeerde reklame
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Burger King
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Burger King
Lezers van deze klacht: 440
Goedemiddag.
Ik wil een klacht indienen voor de reklame van de hamburgerking. Het gaat over dat kip die karate oefeningen doet. En zodra hij geslaagd is krijgt hij als beloning ‘dat hij tussen een broodje mag liggen. Dood dus.
Burgerking is dus een klant kwijt. Ik vind dat dit niet kan.
Of de reklame moet de bedoeling zijn geweest dat het dieronvriendelijk is en dat de mensen daarom niet meer bij Burgerking moeten eten.
Gewenste oplossing
een vriendelijke reklame en zeker niet iets met dieren die hun best doen en als beloning de dood krijgen. Wij weten ook wel dat zo,n beestje gedood word om te eten maar dan hoeven ze dat er niet zo dik op te leggen. Ik neem aan dat ze reklame maken om de koop te bevorderen. Deze werk alleen maar averechts.
Ze hebben toch contact opgenomen met jequote:Klacht McDonalds: Eerst wordt er gezegd we gaan contact met u opnemen en daarna wordt je niet aangenomen bij de McDonald’s
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over McDonalds
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 169
Hallo, ik word over een week 16 jaar en ik had bij de McDonald’s gesolliciteerd een paar dagen terug via het internet. Maar ze hebben me toen een bericht gestuurd met het volgende:
Beste Bayram,
We gaan binnenkort met u contact opnemen. (22-06-13)
de volgende bericht ziet er als volgt uit:
Beste Bayram,
Hartelijk bedankt voor je sollicitatie naar de functie van Crewlid. Helaas moeten we je meedelen dat we de sollicitatieprocedure met jou niet zullen voortzetten.
We willen je bedanken voor je interesse in McDonald’s en wensen je succes bij eventuele volgende sollicitaties.
Met vriendelijke groet,
Team McDonald’s Kampen
Gewenste oplossing
Aangenomen worden bij de McDonald's
quote:Klacht www.goeievraag.nl: Ze zeiken over de kleinste dingen
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over www.goeievraag.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden www.goeievraag.nl
Lezers van deze klacht: 81
Als ik een vraag stel is het noooooit goed. Ik mag niet vragen: wie weet een goede IPod, maar wel: Wat is een goede IPod, omdat je niet naar een mening mag vragen. En dit is maar een voorbeeld, ze zeiken overal over.
En dan snel je vraag verwijderen. Hier tegenin gaan kost punten en ze zetten de vraag nooit terug. Dus ze weten gewoon dat ze het winnen.
En ze zeuren ook als je een verkeerde categorie hebt gepakt. Naar mijn mening hoort mijn vraag bij die categorie. Volgens hun niet, maar dat kan ik nie ruiken maar wel gaan zeiken.
Ik vroeg wat wat anderen daarvan vonden en kreeg de volgende reacties:
“Omdat zodra er ook maar iets aan te merken is op je vraag (lees: je een fractie van een mening vraagt), komt de gebruikers-NSB langs die onze dictators op de hoogte stelt van je gepleegde misdaad. Bezwaar kost punten, het wordt toch nooit teruggezet.
Bleh.”
En ook: heel herkenbaar, bah.
Veel meer mensen hebben hier last van. Ik snap dat in de gaten wordt gehouden dat het niet uit de hand loopt, maar dit gewoon OP ELKE SLAK ZOUT LEGGEN!!!!
Gewenste oplossing
Dat ze normaal doen en niet meteen zo reageren. Stuur dan een mail dat je de vraag moet aanpassen. En niet meteen punten aftrekken bij alles. Deze site is zo verkeerd bezig!!!! En ik wil een gewoon antwoord en geen standaard antwoord dat ze telkens sturen. Ze kunnen beter een tevredenheidsenquête houden onder de gebruikers van de site.
Te kansloosquote:Suggestie Ziggo: hebben jullie ook normaler kabeltv via te muur?
Suggestie Suggestie voor Ziggo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ziggo
Lezers van deze suggestie:
ben opzoek naar normale kbabel tv aansluiting via de kabeldoos die in de muur zit met een gewone tv kabel die verbonden is met te tv toestel op mijn adres <adres gegevens verwijderd>
ook opzoek naar normale telefoon aansluiting via telefoon contactdoos in de muur op zelfde adres <adresgegevens verwijderd> te almere om normaal te kunnen bellen in de avond uren en in het weekend.
afz dhr j j <achternaam>. geb 20-04-1956
<straatnaam en nummer>
<postcode> rh almere
pripayt <06 nummer> dagf en nacht bereikbaar
<verwijderd>@gmail.com van uit de bibliotheek in almere stad te flevoland.
bsn nr <verwijderd>.
Das pech hebben, na 6 jaar zal je echt geen garantie meer hebbenquote:Klacht Carmen: Stijltang ontploft
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Carmen
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Carmen
Lezers van deze klacht:
Na 6 jaar is mijn stijltang plots ontploft. Nooit klachten gehad, hij heeft altijd goed gewerkt. Ik gebruik hem gemiddeld 2 x per week. Ik Kan na de ontploffing niets geks aan de stijltang ontdekken, maar durf hem zeker niet meer aan te zetten. De stijltang stond op de warmste stand bij t stijlen, toen ik klaar was en hem uitzette en neerlegde gebeurde het. Hij stak op dat moment nog in het stopcontact. Gelukkig gebeurde het niet in de buurt van mijn gezicht. Het was een flinke knal en een vonk (ik geloof bij de overgang van snoer naar apparaat). Ik bewaarde hem niet opgerold in de kast
Gewenste oplossing
Een nieuwe zou fijn zijn en een antwoord hoe zoiets kan gebeuren.
quote:Klacht Badoo.com: inschrijfen stopzetten
ik will mijn inschrijfing badoo stopzetten, maar ik kunnen hun niet berijken,ik proberen via mijn bank te blokkeren, maar wordt nog steeds geld afgeschrijfen.
Gewenste oplossing
niet tevreden
quote:Klacht Neckermann Reizen: hotel La limonaia
Op 14/07/2013 zijn we aangekomen in het hotel/ vakantiecenter La Limonaia. Eerst vonden we het niet omdat het niet goed zichtbaar is en ook niet aangeduid.
We kregen onze sleutel en uitleg van waar onze kamer was.
Wij hadden 2-aparte bedden, maar we zijn wel een koppel. Dus niet handig en ook het bed maakte geluid.
De handen waren heel dun en roken naar azijn, ook de lakens roken naar azijn. In de kamer van mijn schoonfamilie, was een schimmel op de muur van de badkamer. Soms hadden ze warm water in de douche en soms koud water.
Achter 6 dagen, hebben we een andere kamer gekregen omdat ik, elke dag naar Neckermann Reizen gebeld heb en ook een klacht door gegeven heb aan de agent in het hotel. Deze kamer was beter, maar nog niet zoals het moet zijn, bij een 3-sterrenhotel. Het schoon maken van de kamers werd gedaan zoals de Spaanse mentaliteit denk, Manja. Ik denk niet dat de Italiaanse kuisvrouwen in België zouden moeten, komen werken want ze zijn hun baan kwijt. Vind u het normaal dat u zelf moet vragen achter proper lakens? Normaal hoeft dat niet in een 3-sterrenhotel. Dan doen ze dat zo.
Het eten: Het voorgerecht dat we kregen was nog te doen maar het eten in buffetvorm was altijd hetzelfde. Koude gerechten, aardappelen, groenten (meestal stoofpot) en vlees (het meeste was kip.) en dan het dessert ofwel fruit of cake met telkens dezelfde vulling. Het was meestal zonder smaak.
Het ontbijt was altijd hetzelfde. Boring en meestal koud of lauw.
De koffie was oploskoffie terwijl de koffie in Italië meestal heerlijk is.
De bediening aan de tafel en in de bar, meestal lang wachten voordat je kwamen om op te nemen of als je wou betalen.
Ook hebben we veel meer uitstappen moeten doen omdat je gewoon niet op je kamer konden blijven of bij het hotel.
Gewenste oplossing
Graag hadden wij een schadevergoeding gekregen. Om het leed te verzachten.
Kansloosquote:Klacht Mafiaway.nl: focking bedrog !!
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Mafiaway.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Mafiaway.nl
jullie maken me gek met je kannker spel!!
ik koop voor meer of 1000euro aaan belcredits en wat heb ik van winst? 0.000.000.000.000.000
rot op met jullie domme bedrog game!!
ik speel dit rotte spel nooit meer!!
maffiaway is het grootste bedrog spel van alle games die bestaan
nieuwe leden ik raad jullie aan om dit spel niet te spelen!!
neuk jullie dikke moeder focking jooden groets payback
Gewenste oplossing
geef me 10000 belcredits terug!!!!
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:19 schreef Kreator het volgende:
Kut. Nu ben ik het komende uur dit topic en die site aan het lezen. Briljant.
quote:Klacht william schrikker groep: altijt liegen en bedriegen en worden behandeld als een hond en woden niet geloof
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over william schrikker groep
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden william schrikker groep
Lezers van deze klacht: 234
hallo wij heben 2 jaar al *voog en die zit van liegen en bedriegen in elkaar beloof dingen en zeg dingen en als het zo ver is draait hij alles om mijn kinder uit hooren en als mijn kind tuis komt zeg die tegen mijn papa hij zij is je vander nog zo boos en ik belden hem op vroeg dart zeg hij zo hep ik het niet gezecht mijn kinder en wij moeten liegen en gaat die zijn tiemantie door geven dart ik mijn kinder niet wil mee geven toen zij ik moet die voog het goed over brengen zeg ze ik gaat geen deskusie aan met u dart is een voog moesten wij bij de rechtbank komen en wart dag je gaat hij zegen meer hep mijn bedrijg toen zij de rechter is dart zo ik zij dart laat ik aan u over wie u geloof en wert niet meer op ingegaan en zo zijn er nog veel meer dingen met die voog *alles liegen en bedriegen en om draaien wort behandeld als een maf en allen dingen van vroeger steets er bij hallen en maar zegen dart hep ik niet gezecht en toen heben wij gepraat en hep die gezecht hep van mijn fouden geleert nouw nee blijf maar door gaan deze voog hoort in een hok met leeuwen en dan laaten zweeten weet die wart mensen voelen wart hij doe bij ons en zal vechten dart ik mijn recht gaat hallen want ik laat dit op allen gronden uit zoeken en hart of zacht maar ik haal de media er bij wart hij ons hep aan gedaan en mijn kinder alle dingen zijn mijn bewijsen hep ik op papier en laat die*maar komen als die ballen hep kom dan voor je fouden daaden op en geef toe maar dart zal nooit gebuuren met zulken mensen kom dart ze zelf geen kinder heben en heben geen mensen gevoelens kiken hier op mijn woeden zit zo hoog dart ik ales er aan gaat doen om dart gelijk te hallen mensen wil u mee werken of helpen of iets over thijs bunte weet laat het mijn graag weten of dart ik u kan helpen vecht voor je recht en dart is wart ik wil
Gewenste oplossing
de medija gaat er bij komen want dit moet kenbaar gemaak worden naar de buiten werld want hun houden hun schuil onder hun fouden en doen nooit iets vekeert wees mens en meld je fouden ook bij je tiemantje nee weet hoe het is met die leugenaars en kom niet meer goed mijn boos hijt zit te hoog daar voor
quote:Klacht Badoo.com: verwijderen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Badoo.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Badoo.com
Lezers van deze klacht: 52
ik wil al my accounts verwijderen maar dat gaat niet dus vraag ik het aan jullie om dit the doen account 1)is power.speed@live.nl en account 2) is bruel@online.nl
ik wil dat ze allebei verwijdert worden
Gewenste oplossing
dat ze verdwijnen en dat dit per direckt gedaan zou worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |