abonnement Unibet Coolblue
pi_129213925
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:02 schreef houdjemond het volgende:
http://www.klacht.nl/nh-hotels/klacht/smerig-hotel/

Terechte klacht zeg, gatverdamme.

Iets met hele ranzige foto...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto heb ik al eens eerder gezien volgens mij
pi_129214029
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:52 schreef d4v1d het volgende:
Antiklacht: http://www.klacht.nl/core(...)endon-vlucht-cai021/

_O_

Zijn er toch nog mensen die goed een klacht kunnen maken.. Hopen sturen ze de brief ook echt op.. ipv. alleen op klacht.nl
Alle gegevens ook online _O_
  maandag 22 juli 2013 @ 11:01:55 #228
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_129214057
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:56 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat als iemand z'n dag niet heeft het niet heel goed valt.. Ook kan ik me best voorstellen dat bejaarden dit niet hoeven.. :')
Okee, maar om dan nooit meer naar die winkel te gaan is natuurlijk ook onzin.
  maandag 22 juli 2013 @ 11:02:37 #229
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_129214075
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 11:00 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Alle gegevens ook online _O_
Dat emailadres :D
  maandag 22 juli 2013 @ 11:02:44 #230
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_129214078
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 11:01 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Okee, maar om dan nooit meer naar die winkel te gaan is natuurlijk ook onzin.
9 van de 10 keer zijn dat loze dreigementen, aangezien ze na een week of twee weer terug zijn.
pi_129214470
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:17 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Een bezeten stoel, wat moet ik me daar bij voorstellen? :')
Ze zaten bijvoorbeeld op stoel A en B op rij 8. Als iedereen is uitgestapt en de groep mensen naar Aruba als laatste weer mag instappen, zitten er al andere mensen op die 2 stoelen. Want die mensen moeten nog een heel lange vlucht en de groep naar Aruba nog maar een klein stukje.
Niks aan de hand tenzij je dure stellen had gekocht en nu op de goedkope economy stoelen moet zitten. Maar dat is uit dat verhaal niet af te leiden
pi_129214539
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 11:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ze zaten bijvoorbeeld op stoel A en B op rij 8. Als iedereen is uitgestapt en de groep mensen naar Aruba als laatste weer mag instappen, zitten er al andere mensen op die 2 stoelen. Want die mensen moeten nog een heel lange vlucht en de groep naar Aruba nog maar een klein stukje.
Niks aan de hand tenzij je dure stellen had gekocht en nu op de goedkope economy stoelen moet zitten. Maar dat is uit dat verhaal niet af te leiden
Dan is de stoel niet bezeten, maar bezet
  maandag 22 juli 2013 @ 11:20:59 #233
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_129214547
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 11:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ze zaten bijvoorbeeld op stoel A en B op rij 8. Als iedereen is uitgestapt en de groep mensen naar Aruba als laatste weer mag instappen, zitten er al andere mensen op die 2 stoelen. Want die mensen moeten nog een heel lange vlucht en de groep naar Aruba nog maar een klein stukje.
Niks aan de hand tenzij je dure stellen had gekocht en nu op de goedkope economy stoelen moet zitten. Maar dat is uit dat verhaal niet af te leiden
Dat weet ik, maar het ging meer om de opmerking dat de stoelen bezeten zijn, bezeten als in:
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_129215090
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 07:35 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Dat zou echt zo een KLB topic kunnen zijn. Welke Fokker was dit?
  maandag 22 juli 2013 @ 12:46:08 #235
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_129217248
quote:
Klacht Telfort: openstaande

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Telfort
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telfort
Lezers van deze klacht: 151

Beste, heer/mevrouw
F.m
06-11-1973
<straat+huisnummer>
<postcode> Den Haag

Ik ben erg poos van Telfort want ik heb geen internetabonnement bij hun. Ik heb Wi-Fi gebruiken daroom waroom moet ik dez bedraag betalen.Ik heb nu gewoon Lycamobile ik kan waar Wi-Fi aanwzig zijn kan ik internet gebruiken. En hun hebben ook mijn abonnement geblokkeerd bijna 5 manden kan ik niet meer gebruiken.Daroom ik vind echt niet goed van Telfort. Ik ben echt niet mee eens en ik wil ook niet naar mijn Advocaat en naar media te gaan. Dus ik hoop dat jullie snel oplossing kan doen.

Gewenste oplossing
Ik hoef niet te betalen.
:')

quote:
Klacht MediaMarkt: afstand bedieng

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over MediaMarkt
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht:


De afstandbediengen werkte niet goed,vanmorgen omgeruild ging vlekkeloos.
Maar thuis gekomen werkte deze helemaal niet.ik heb bet product op 3_07_2013 vond dat de speler. gekocht. heb er drie keer een film op gekeken,en nu word hij op gestuurd ,en dat gaat DRIE weken duren,een apperaat van drie weken oud,en de verkoper vond dat het beschadigd was.al dat jullie werk wijzen is van klanten service dan heb ik het gehad met Mediamarkt.

Gewenste oplossing
Gewoon om ruilen voor een nieuwe bleurayspeler.drieweken oud hoe is het.
Nederlands moeilijke.taal is. :')

[ Bericht 31% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 22-07-2013 15:13:30 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 22 juli 2013 @ 16:18:19 #236
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_129223747
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:56 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat als iemand z'n dag niet heeft het niet heel goed valt.. Ook kan ik me best voorstellen dat bejaarden dit niet hoeven.. :')
Idd als ik snel ff boodschappen zou willen doen zou me dat ook behoorlijk ergeren maar om dan te gaan zeggen "ik kom hier nooit meer!", nou nee. :')
Hallon!
  maandag 22 juli 2013 @ 18:01:02 #237
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_129226588
quote:
Klacht Zynga: klacht

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Zynga
Lezers van deze klacht: 20


ik ken al een week niets meer aan me buren vragen

Gewenste oplossing
dat het hersteld word
Dan bel je even aan.


quote:
Klacht Mafiaway.nl: Dupe van toren hoge rekening van 0900-9321

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Mafiaway.nl
Lezers van deze klacht: 128


Hetzelfde geldt voor mijn zoon van 13 jaar die het nummer heeft gebruikt voor een spel die gratis blijkt te zijn. Het is een gevaarlijke nummer dat misleidend is voor minderjarigen. Ik wil hun aanspreken van onze kosten en die terug ontvangen. Want de spellen waren gratis.

Gewenste oplossing
Dat maffiaway mijn kosten terugbetaalt.
quote:
Klacht New York Pizza: stop die ben en jerry maar in je hol

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden New York Pizza
Lezers van deze klacht: 258


L.s.

Deze avond had ik zin in pizza. ENORM VEEL zin in pizza zelfs. Ik besloot dan ook om deze avond twee pizzas te bestellen bij jullie degelijke etablisement. Mijn oog viel op de American Meatlovers en de Double Pepperoni, een klassieke keuze al zeg ik het zelf, ik zou het woord tijdloos willen gebruiken.

De keus voor deze specifieke smaken kwam tot stand naar aanleiding van mijn fetishistise voorliefde voor vette hompen dood dier. Maar genoeg achtergrond informatie.

Ik besloot de hete vleestoeters zelf op te halen, en liep vol kinderlijk enthousiasme terug naar huis. Ik liep omdat het dichtbij is, NIET omdat ik arm ben, ik rij RANGE ROVER. Mijn verbazing was groot toen ik bij thuiskomst de dozen opende. De erbarmelijke lapjes verbrand deeg zijn niet alleen een slap excuus voor pizza, maar ook een wanstaltige belediging voor HEEEEEl Italie.

Bij deze vind u bijgesloten de fotos van deze twee “PIZZAS”, verbrand en wel. Let ook op het gebrek aan pepperoni op deze italiaanse vlees holocaust

Ik hoop dat julliw mij tegemoet komen, en vlug een beetje.



Gewenste oplossing
4 gratis pizza's of het ontslag van de maneger
Wat. :D :') :D
Tongring
pi_129226845
quote:
9s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:01 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Dan bel je even aan.

[..]


[..]

Wat. :D :') :D
Zijn al gepost :)
pi_129226907
klacht.nl ligt eruit :o
pi_129226962
Werkt weer..
quote:
Al een aantal keren eerder heb ik bij ziggo aangegeven (via mail, telefoon… bij de klantenservice) dat mijn abonnement alles in 1 plus mij niet meer bevalt omdat ik nog steeds niet draadloos kan internetten.

Ik heb namelijk een alles in 1 plus abonnement zonder draadloos modem. Ik krijg wel de snelheid geleverd maar niet het draadloze gemak.
Ik heb aan ziggo gevraagd wanneer dit modem vervangen gaat worden door ziggo.
Als antwoord krijg ik steeds dat het modem past bij de snelheid van mijn abonnement en voor het draadloze gebeuren moet ik maar een router aanschaffen.

Ik ben al heel lang klant bij ziggo (al vanaf de @ home tijd) en zou graag willen weten wanneer ik in aanmerking kom om draadloos te kunnen internetten. Mijn abonnement voldoet niet op dit moment bij mijn wensen en ik zou dit graag willen veranderen.

Het is vreemd dat ik duur betaal maar niet gebruik kan maken van de diensten die horen bij dit abonnement. Ja alleen de snelheid daar kan ik wel gebruik van maken. Hier klopt iets niet. En wat nog vreemder is dat ik eerst maar zelf een router moet kopen… en die staat dan later ergens in de kast als ik alsnog een nieuw modem krijg.

Nog vreemder is het dat het zelfs niet mogelijk is mijn abonnement aan te passen naar een alles in 1 met wifi.
Eerst zijn de nieuwe klanten aan de beurt en dan de klanten met een oud modem. Ik vraag alleen om een modem die hoort bij het abonnement niet om andere gratis actie dingen om mensen naar ziggo toe te trekken.

Het is schrijnend te noemen dat mensen die al zolang klant zijn bij ziggo daar niet de behandeling naar krijgen.
De klant is duidelijk niet koning vooral niet als die langer abonnee is.

Gewenste oplossing
Met een goedwerkend draadloos modem zodat ik optimaal gebruik kan maken van mijn abonnement.
Hou duur is zo'n router nou? :') Ziggo bied de internetaansluiting.. Klaar :')
pi_129226977
quote:
Medio januari kpn glasvezel opgezegd. Spullen worden netjes opgehaald alleen gaat KPN maar door met afschrijven van het maandbedrag. Aantal keer gebeld, steeds werd oplossing beloofd. In juni zou het echt opgelost zijn en zou het geld weer op mijn rekening staan. In Juli wordt er nog steeds geld afgeschreven, geen reacties vanuit kpn.

p.s. de medewerkers zijn vriendelijk, maar ze krijgen niets voor elkaar.

Gewenste oplossing
Mijn geld terug inclusief rente.
Met rente _O-

Je kan ook gewoon bij je bank blokkeren dat kpn geld kan afschrijven :')

quote:
Vandaag is er binnen een half uur ondertussen al zeker 8 keer mijn internet en telefonie zijn uitgevallen.
Na dat ik dacht een oplossing te kunnen vinden door de klantenservice te bellen met mijn persoonlijke mobiel, aangezien de telefoon het niet deed. Werd ik heel erg teleurgesteld door jullie klantenservice medewerker. Deze beweerde dat het probleem aan mijn router lag. Omdat er een slechte connectie met mijn modem zou zijn. Mijn grootste vraag is wat dit in godsnaam met mijn telefoon te maken heeft. Ook heel teleurstellend vond ik de slechte Nederlandse taal en het onprofessionele taalgebruik. Ik dien namelijk een gecertificeerd persoon aan de lijn te hebben, geen vakantiemedewerker zonder verstand van zaken.

Gewenste oplossing
Compensatie voor de slechte klantenservice en verbinding. Vandaag is namelijk zeker niet de eerste keer dat mijn internet en telefonie om de paar minuten uitvalt. Blijkbaar kan ik niet eisen dat mijn internet en telefonie het gewoon doen dus wil ik zeker een korting of vergoeding.
Waarom dient hij in godsnaam een gecertificeerd persoon aan de lijn te hebben :')

quote:
Via GSMweb een nieuw abonnement afgesloten. Ingangsdatum 5 juni 2013. Nu blijkt dat er bij de eerste periode een bundel naar rato wordt gebruikt. In mijn geval was dit slechts 10 dagen. Ik had dus slechts 33% van de bundel voor gebruik in die periode. Hierover is mij niks verteld door GSMweb of Tele2.

Via de nieuwe app van Tele2 zag ik dat ik al 100% van mijn bundel had verbruikt. Ik heb toen direct contact opgenomen met Tele2 en de medewerker van de klantenservice vertelde mij dat mijn bundel naar rato loopt de eerste periode. Deze periode zou lopen tot 15 juni. Tot en tot en met hebben toch echt een andere betekenis en nu blijkt dat mijn bundel tot en met 15 juni liep.

Ik kreeg een rekening met verbruikskosten van ¤36 wat nog bovenop mijn maandelijkse kosten komt.

Ik ben het hier niet mee eens omdat ik vooraf niet ben geïnformeerd en omdat ik tijdens mijn telefoongesprek met de klantenservice onjuist ben geïnformeerd.
Zojuist heb ik contact gehad met zowel Tele2 als GSMweb en beide partijen leggen de verantwoordelijkheid bij elkaar. Ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd.

Gewenste oplossing
Kwijtschelding van de 36 euro verbruikskosten buiten mijn bundel
Is het zo raar dat de eerste periode naar rato is? :')

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2013 18:19:52 ]
pi_129227058
quote:
Geachte heer, mevrouw,
Onlangs mochten wij van een (zogenaamd) gratis geschenkbon van ¤ 75 ontvangen.
Daarvoor dient de ontvanger dan ¤ 160 uitgeven en kan je een ander een gratis behandeling van ¤ 75 geven.
Nu kan ik niet meer lopen, dus een behandeling kan ik helaas nooit meer ontvangen.
Ik had gehoopt een kleine e-reader want als je aan je stoel gebonden bent zou dat zo fijn zijn.
Daarom het verzoek mag ik a.u.b a.u.b a.u.b de cadeaubon terugsturen en omruilen voor een e-reader
Een trouwe klant, al vele jaren
Oh, omdat je niet kan lopen moeten ze maar een e-reader kopen en aan hem geven :')
pi_129227254
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]


[..]

Waarom dient hij in godsnaam een gecertificeerd persoon aan de lijn te hebben :')

Ik heb ook weleens ziggo gebeld en het is werkelijk waar belachelijk hoe weinig sommigen er van af weten.
We kregen een nieuwe modem ofzo. Dus wij geinstalleerd. Blijkt na de installatie dat je je pc/laptop eerst online (!) moet updaten voordat die modem werkt. Echter, de oude modem hadden ze al gedeactiveerd, dus je kon niet op internet....
Uiteindelijk pc naar iemand mee moeten nemen om te updaten. Raar dat je geen waarschuwing krijgt voordat je de nieuwe modem installeert.

Ik later ook ziggo eens gebeld omdat internet het niet deed. Eerste medewerkster snapte er niks van. Op een gegeven moment heb k maar opgehangen (na 30 minuten zo'n duur nummer).
De tweede die ik aan de lijn kreeg dacht dat het wachtwoord veranderen zou helpen _O- Daarna veranderde ze de naam omdat dat het misschien wel was :? Vervolgens moest ik de stekker er uit halen, waardoor natuurlijk de telefoon ook uitviel _O-
Pas de derde die ik aan de lijn kreeg snapte het en was binnen een minuutje klaar
pi_129227286
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:28 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik heb ook weleens ziggo gebeld en het is werkelijk waar belachelijk hoe weinig sommigen er van af weten.
We kregen een nieuwe modem ofzo. Dus wij geinstalleerd. Blijkt na de installatie dat je je pc/laptop eerst online (!) moet updaten voordat die modem werkt. Echter, de oude modem hadden ze al gedeactiveerd, dus je kon niet op internet....
Uiteindelijk pc naar iemand mee moeten nemen om te updaten. Raar dat je geen waarschuwing krijgt voordat je de nieuwe modem installeert.

Ik later ook ziggo eens gebeld omdat internet het niet deed. Eerste medewerkster snapte er niks van. Op een gegeven moment heb k maar opgehangen (na 30 minuten zo'n duur nummer).
De tweede die ik aan de lijn kreeg dacht dat het wachtwoord veranderen zou helpen _O- Daarna veranderde ze de naam omdat dat het misschien wel was :? Vervolgens moest ik de stekker er uit halen, waardoor natuurlijk de telefoon ook uitviel _O-
Pas de derde die ik aan de lijn kreeg snapte het en was binnen een minuutje klaar
Waarom zou je een pc moeten updaten voor een modem :')
  maandag 22 juli 2013 @ 18:40:10 #245
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_129227515
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:30 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Waarom zou je een pc moeten updaten voor een modem :')
Idd :')

Wij krijgen hier morgen Ziggo, dus ik ben benieuwd. :') :D
  maandag 22 juli 2013 @ 20:10:14 #246
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_129230402
quote:
Klacht Jumbo: Geachte Jumbo

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 1

Wat jammer dat U GOD’s woord de BIJBEL niet kent,
daar staat nl. iets heel anders in beschreven
dan dat de media ons wijs maakt.Een boycot gaat tegen GOD’s woord in. ISRAEL is en blijft GOD’s oogappel.

Wij kunnen beter voor ISRAEL bidden,en GOD vragen of HIJ
wil helpen,zodat ook Jumbo geen foute beslisingen neemt.

Hoogachtend Mevr.G
<straatnaam>
<postcode>
Eindhoven

Gewenste oplossing
VREDE met GOD
Ga eens naar de dokter, misschien heb je wel een zonnesteek te pakken. :')

quote:
Klacht RTL 7: rasisme

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 7
Lezers van deze klacht: 1

Ik vind het schandalig dat er onderscheid wordt gemaakt tussen mannen en vrouw. Op rtl 7 wordt er gezegt dat het meer voor mannen zijn en rtl 8 waar vrouwen van houden

Gewenste oplossing
Dat vrouwen en mannen gelijk staan en niet onderscheid van wordt gemaakt
Stel je niet aan, en kijk naar de zender waar je naar wilt kijken. :')

quote:
Klacht Rabobank: Kleine lening afgewezen door eigen bank!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Rabobank
Lezers van deze klacht: 2

Onlangs vielen alle kosten tezamen (dure vakantie Bali, verhuizing en een kleine investering in een partij goederen) Tot mijn verbazing kwam ik 3000,- tekort. Een bedrag wat in het niets valt als je ziet wat ik jaarlijks bij de bank parkeer. Dus ik lening aanvraag via gedaan via Rabotelefoon en werd hier afgewezen! Vermoedelijk omdat ik een tijdelijk (jaar)contract hebt en niet voor onbepaalde tijd (dat is toch ouderwets?!) Ik werd door de dame niet betrouwbaar geacht ondanks dat ik mijn hele leven al hun klant ben.

Gewenste oplossing
Geen. Ik ga bij deze bank weg. Ik vind hun niet betrouwbaar met mijn geld als hun mij niet vertrouwen met een beetje van hun geld. De kwestie van 3000,- is allang opgelost en terug betaald (waar vrienden wel niet goed voor zijn) maar de nasmaak van deze afwijzing is zo blijven zitten dat ik besloten heb weg te gaan en een overstap te maken naar ABN Amro. Dit is enkel een feedback voor de bankiers van Rabobank dat het niet gunnen duur kan komen te staan..
Ja hoor, de ene gat vullen met de andere :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_129232002
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:30 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Waarom zou je een pc moeten updaten voor een modem :')
Weet ik veel. Was een router of modem ofzo. Kregen iig anders geen internet. Was een update van de ziggosite
pi_129232251
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:54 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Weet ik veel. Was een router of modem ofzo. Kregen iig anders geen internet. Was een update van de ziggosite
:')
pi_129232264
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Ga eens naar de dokter, misschien heb je wel een zonnesteek te pakken. :')
:D _O- _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2013 21:01:19 ]
  maandag 22 juli 2013 @ 21:02:20 #250
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_129232316
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:15 schreef d4v1d het volgende:
Werkt weer..

[..]

Hou duur is zo'n router nou? :') Ziggo bied de internetaansluiting.. Klaar :')
En het mooie is, mijn abonnement is goedkoper en ik kreeg ergens vorig jaar een nieuw modem van Ziggo, met wifi. _O-
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')