Geen idee. Over een week heb ik tussenopkomst, en in augustus begint de training.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Op hoeveel meter loop je nu de coopertest?
Ik jatte toen ik 5 was snoep bij de kruidvatquote:Op maandag 24 juni 2013 15:21 schreef ErwinRommel het volgende:
hardlopen, gij zijt zeker een winkeldief
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik jatte toen ik 5 was snoep bij de kruidvat
Mooi, maar laten we zeggen dat je op 2500m zit. 3x per week gaan trainen, 1x in de week lange afstand loop, 1x korte afstand loop en 1x zware interval training.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:21 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Geen idee. Over een week heb ik tussenopkomst, en in augustus begint de training.
Kwa conditie zit ik wel goed.
Dit dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
Hardlopen is voor het plebs; ik heb een auto en dus ben ik veel sneller op de bestemming en ben ik ook niet moe bij aankomst.
Die is er al, ergens.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik begin gek te worden over dat hardloop gelul.
Open er dan een apart topic over.
Idd, kan niet wachten op het laatste nieuws van die Justin.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:16 schreef Nibb-it het volgende:
Vanavond naar RTL boulevard kijken voor het laatste nieuws hieromtrent, menson.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:27 schreef BredeBroeder het volgende:
1KM volle sprint is dan ook geen probleem ( hoewel je snelheid gedurende het sprinten wel zal afnemen natuurlijk )
Liever lui dan moe, toch?quote:
Heb je al een koelie om je boodschappen de trap op te zeulen?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever lui dan moe, toch?
Ga me niet moe maken, bij jij ff gek!!
Gewoon de appie bezorgservice gebruikenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je al een koelie om je boodschappen de trap op te zeulen?
gereden worden ftwquote:Op maandag 24 juni 2013 18:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Door een auto getrokken worden telt niet hé
Ik denk, weet zeker zelfs, dat Lotusss beter auto kan rijden dan jijquote:
Waar de neuk heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk, weet zeker zelfs, dat Lotusss beter auto kan rijden dan jij
En als jij dat zo leuk weet zou het me geen reet interesseren.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk, weet zeker zelfs, dat Lotusss beter auto kan rijden dan jij
"zucht". Lees nu ff terug.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het nou weer over?
Gereden worden/ iemand kan beter auto rijden, juist.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"zucht". Lees nu ff terug.
En voor nu bye bye, TV kijken, SBS8
Oh wacht shit, je vatte de context anders opquote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gereden worden/ iemand kan beter auto rijden, juist._!
Je mist de wouten op je hielen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"zucht". Lees nu ff terug.
En voor nu bye bye, TV kijken, SBS8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |