mag dat niet dan? bij groep 1 al niet?quote:
Oh ja, dat heb je wel eens verteld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jup.
En deze moeder heeft de handdoek in de ring gegooid, ze zoeken maar een andere gek. Wel er van uit gaan dat ik het wel doe en me ondertussen met de nek aankijken. Doei. Ik voel me net te goed om me als Plebs te laten behandelen.
Nee dat mag niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:30 schreef simmu het volgende:
[..]
mag dat niet dan? bij groep 1 al niet?
edit; doen ze gewoon elk jaar dezelfde toetsen dan in elke klas?
Juf, pak je rode pen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat mag niet.
Zolang cito een toets niet vernieuwd is het elk jaar dezelfde ja.
We gaan het ook niet verbieden hoor. We laten het even rusten. En na de zomervakantie zullen we kijken of hij nog steeds wil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:00 schreef simmu het volgende:
[..]
laat hem? ik zou het ook niks vinden hoor, maar verbieden haalt ook niks uit. worden ze maar opstandig van. geef het een tijdje, ga samen een goede boksschool zoeken met een goede filosofie (die zoektocht alleen al zou best wel eens ontmoedigend kunnen werken) en tsja. dan hopen dat hij het niks vind na een tijdje
![]()
nou leuk toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Moonah het volgende:
Iets anders (even de zinnen verzetten...). Mijn zoon (6) wil op boksles.
![]()
Hij is er helemaal vol van.
kun je cito's niet digitaal afnemen? Gewoon via een pc dus?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik sta nu zo'n 15 jaar voor de klas geloof ik. Deze tendens is van de laatste 4 jaar.
Ik werkte ook de hele week, maar deed altijd thuis boeken plastificeren, kon ik mooi in mijn eigen tempo en tijd doen en ze waren er dolblij mee. Zo deed ik dus ongemerkt werk wat anders bleef liggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow ik ben een van die ouders die het hele jaar nog nergens aan mee heeft geholpen.
Ik werk overdag gewoon, en om daar vrij voor te nemen, nee.
Wel was ik van plan om speelgoed mee naar huis te nemen om dat schoon te maken, maar aangezien ik een heel verjaardgasweekend voor de boeg had vonden mijn zwangerschapshormonen dat ik dat niet hoefde van mezelf dit jaar
ja dat soort dingen heb ik nog geen vraag voor voorbij zien komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik werkte ook de hele week, maar deed altijd thuis boeken plastificeren, kon ik mooi in mijn eigen tempo en tijd doen en ze waren er dolblij mee. Zo deed ik dus ongemerkt werk wat anders bleef liggen
nadeel is dat ik zelf in het onderwijs zit, vrij krijgen voor mijn kids met lesuitvan ? alsof ik gek ben kijken ze dan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Hm. Ik ga mijn nee eens oefenen.
Ik heb 16 vrijdagen techniekles gegeven, ben klaarover, luizenmoeder, rij naar sportdagen enzo, zit in de schoolreiscommissie, maak al jaren de hapjes voor de eindmusical (dat is echt leuk) en dan vergeet ik vast ook nog dingen.
![]()
En dit is dus omdat anderen t verdommen. Ik werk ondertussen ook 2 a 3 dagen. Weliswaar thuis maar toch. En de 'vaste ploeg' zitten ook echt mensen bij die fulltime werken. Als iedereen 1 klein dingetje zou doen zou de last eerlijker verdeeld zijn.
Zo was er een enquete over klaarover. Iedereen vindt het belangrijk maar niemand wil een kwartiertje daar staan. Ik ben dus nu zover dat ik t niet meer doe. Ik sta daar voor de kinderen van ouders die het wel belangijk vinden maar zelf niks willen doen, mijnese kan prima zelf oversteken. Dus ze bekijken het maar. Het is dat mijn jongste nu ook klaarover mag zijn en je dan pas bij de grote jongens hoort ofzo. Hij wilde zo graag dus dat doen we dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |