quote:Inspired by the demonstrations happening now in turkey and all over the world
the reality we inhabit is a projection of our own consciousness that has one source.
we are forced to experience the illusion of separateness.
all forms of conflict are essentially two seemingly separate forces trying to express their love for each other, however our identification with our own egos get in the way. creative conflict is seeing yourself in the opponent and the realization that there is no other self.
tear gas, brutality, violence or injustice don't make this interaction any easier yet they still do not take away from the universal truth of oneness that each of us are a part of.
the expression of Love is one of the greatest mysteries and it manifests in a myriad of phenomena. Love is incredible, love is crazy, love is pain, and... Love is a Riot.
http://www.androidjones.c(...)/love-is-a-riot.html
die staat echt mooi als omslag bij facebookquote:
Je gaat facebook printen?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
die staat echt mooi als omslag bij facebook
ik wil ook graag lachen, maar ik vat em nietquote:Op maandag 24 juni 2013 20:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Flauw, hoewel ik wel moest lachen.
Ja, Erdogan is een ramp.quote:
Een omslag, boekband of kaft is het kartonnen of papieren omhulsel van een boek of tijdschrift.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wil ook graag lachen, maar ik vat em niet
ja het kwartje viel iets later, maar ik kan nog steeds niet lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een omslag, boekband of kaft is het kartonnen of papieren omhulsel van een boek of tijdschrift.
Hoewel ik niet met FB-terminologie bekend ben. Misschien heet dat ook een omslag.
Hoe dan ook, iemand die zijn FB uitprint vond ik een grappig idee.
Ik denk dat hij te vroeg heeft geschoten. Hij wil in de lucht schieten, maar haalt denk ik te vroeg over en raakt daarom iemand.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Slayage het volgende:
zie ik het verkeerd of richt die agent zijn gun in de lucht en schiet een aantal keer, waarop die knakker valt
Hoe dan ook, wordt zwaar bekogeld door dat tuig en moet zich wel verweren zonder gericht te schieten.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Slayage het volgende:
zie ik het verkeerd of richt die agent zijn gun in de lucht en schiet een aantal keer, waarop die knakker valt
Geen moord dus maar doodslag, kun je nog een paar maanden voor zitten.. niet in Turkije. Behalve als 't een demonstrant was geweest, dan was 't hek van de dam geweest. Demonstranten worden al terroristen genoemd door onze vader des vaderlands terwijl ze zo goed als 0 slachtoffers onder de politie hebben gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te vroeg heeft geschoten. Hij wil in de lucht schieten, maar haalt denk ik te vroeg over en raakt daarom iemand.
En ook dit praat je goed. Waarom?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe dan ook, wordt zwaar bekogeld door dat tuig en moet zich wel verweren zonder gericht te schieten.
Ben seni var ya.quote:
Goedpraten? Agent wordt door 50 man bekogeld met stenen, probeert in de lucht te schieten om ze af te schrikken en vreemd genoeg wordt er een vandaal geraakt (vraag me niet hoe).quote:
Wel een kind van 12quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Geen moord dus maar doodslag, kun je nog een paar maanden voor zitten.. niet in Turkije. Behalve als 't een demonstrant was geweest, dan was 't hek van de dam geweest. Demonstranten worden al terroristen genoemd door onze vader des vaderlands terwijl ze zo goed als 0 slachtoffers onder de politie hebben gemaakt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Goedpraten? Agent wordt door 50 man bekogeld met stenen, probeert in de lucht te schieten om ze af te schrikken en vreemd genoeg wordt er een vandaal geraakt (vraag me niet hoe).
Wat doet de agent verkeerd?
Gooien ze niet met stenen en flessen naar hem?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]Bekijk die beelden weer.. Waar zie je hem aangevallen worden door 50 man?!
Zie jij hem aangevallen worden door 50 man?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gooien ze niet met stenen en flessen naar hem?
Want aanvallen moet puur lichaam-op-lichaamcontact zijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zie jij hem aangevallen worden door 50 man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |