quote:BIST100 70.249 / -3,90% / -2.853
DOLAR 1,9535 / +0,72% +0,0140
EURO 2,5560 / +0,49% / +0,0125
Ik geloof dat het nu rustiger is. Er zijn volgens mij alleen nog niet noemenswaardige protesten.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Che_ het volgende:
Ik heb de situatie rondom Gezi trouwens al een paar dagen niet gevolgd. Hoe staat het nu met de rellen etc?
Ze staan vooral stil.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Che_ het volgende:
Ik heb de situatie rondom Gezi trouwens al een paar dagen niet gevolgd. Hoe staat het nu met de rellen etc?
Mooi dat ze het respecteert maar het is makkelijk praten tegen zo'n ultiem uitzonderingsgeval. Sinds wanneer staat Erdogan en de regering er in bikini bij tijdens de speeches en tijdens het uitvoeren van t beleid?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:42 schreef Triggershot het volgende:
Die tante is wel een baas
"Ik ben achterlijk, zij is modern?"
"Genoeg is genoeg. We zijn allemaal broeders, mijn hoofd is bedekt, haar kont is bloot, zeg ik iets tegen haar? Genoeg, jullie hebben het land kapot gemaakt"
Zij heeft het over het geheel en niet die randdebiel die op het pleintje zit te 'protesteren' ze heeft het over het land, vandaliseren en vrijheid.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mooi dat ze het respecteert maar het is makkelijk praten tegen zo'n ultiem uitzonderingsgeval. Sinds wanneer staat Erdogan en de regering er in bikini bij. Om het land kapot te maken heb je wel wat meer onkunde nodig dan dit.
Lira staat er ook mooi voor zie ik.
Bedankt voor de toelichting.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij heeft het over het geheel en niet die randdebiel die op het pleintje zit te 'protesteren' ze heeft het over het land, vandaliseren en vrijheid.
Bij de molotov cocktail theatershow in de ochtend was t anders vrij rustig, daar huppelde een 5 tal in dans met de politie. Ik had er ook geen kaartje voor.quote:
Je hoeft je ook niet aangesproken te voelenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bij de molotov cocktail theatershow in de ochtend was t anders vrij rustig, daar huppelde een 5 tal in dans met de politie. Ik had er ook geen kaartje voor.
Voelde ik me ook niet, maar ik heb t wel op tv kunnen zien. Vond t maar een slechte show. Ik vraag me af wie de choreografie deed.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |