Wees eens lief joh, sipneusquote:Op maandag 24 juni 2013 17:39 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, jij dan, jankmuil, over die kut op de hele tijd. Bekkie.
Kleuter.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik het tot de tweede pagina bewaren
Als ik namen wil opzoeken maar niet wil googelen. Zo stom, was ik de naam van iemand vergeten, ik google 'blablabla [death] [auto invulling]' godverarkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie kijkt er überhaupt nog naar de OP?
Meid, wat naar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik namen wil opzoeken maar niet wil googelen. Zo stom, was ik de naam van iemand vergeten, ik google 'blablabla [death] [auto invulling]' godverark
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Doe niet zo passief agressief. Bitch niggaquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
\lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Jij bent mijn bitchnigger. Vergeet dat nooit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe niet zo passief agressief. Bitch nigga
Ik heb net de eerste 2 afleveringen gekeken maar zit te twijfelen of ik het seizoen af ga kijken, voor mij (nog) niet echt verslavend in ieder geval.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:19 schreef Luigi het volgende:
Hannibal was echt 't beste wat dit seizoen op tv is geweest idd....
Ik heb minstens 5 afleveringen lang twijfels gehouden, maar vond het toch wel steeds iets leuker worden en sinds aflevering 10 ofzo ben ik echt helemaal om en van mening dat het absoluut tot één van de betere series behoortquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste 2 afleveringen gekeken maar zit te twijfelen of ik het seizoen af ga kijken, voor mij (nog) niet echt verslavend in ieder geval.
grappig is het nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Net aflevering 9 van seizoen 1 gekeken. Grappig hoeveel van wat walder zegt ook doorrinkelt in seizoen 3.
Nee, dat gaat Tywin en Tyrion echt te ver.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Net aflevering 9 van seizoen 1 gekeken. Grappig hoeveel van wat walder zegt ook doorrinkelt in seizoen 3.
En nu 10 aan t kijken waar joffrey al begint over het geven van robbs hoofd aan Sansa. Zou dat nog gebeuren? Hij had t er in seizoen 3 ook nog over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |