Ja, ik zie het net. Maar heb hem niet terug zien keren.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:30 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Googlen is nooit slim.
Hij verloor van The Hound, kun je niet gemist hebben.
TT maakt toch niet uit, in dit tempo zit het topic met een weekje weer vol.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Forbry het volgende:
Sorry, wist ff geen goede titel.Kan het nog veranderen, dus als iemand een goede suggestie heeft?
"They dead, like OMG dead, my mother and brother are dead"quote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Forbry het volgende:
Sorry, wist ff geen goede titel.Kan het nog veranderen, dus als iemand een goede suggestie heeft?
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
"They dead, like OMG dead, my mother and brother are dead"
[ afbeelding ]
En in die post had je het over WW's... een die had ik zelf al genoemd als "ander wezen". Duuuuuuuuuuuuus!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Khaleesi het volgende:
Ik was gewoon 1 post verwijderd van een lapo en ik had het niet eens door
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Luigi het volgende:
Zo, boek 2 is ook uit. Op naar deel 3.
There, I said it!.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Khaleesi het volgende:
Ik was gewoon 1 post verwijderd van een lapo en ik had het niet eens door
Ik wil deze wel gebruiken hoor, alleen lukt het me vooralsnog toch niet om de TT aan te passen. Dacht dat dat gewoon met de "edit"-knop zou kunnen, maar niet dus?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
"They dead, like OMG dead, my mother and brother are dead"
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En in die post had je het over WW's... een die had ik zelf al genoemd als "ander wezen". Duuuuuuuuuuuuus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Maakt me verder ook niet uit, maar om GOT nou qua rare rassen te gana vergelijken met LOTR daar ben ik t (nog) niet mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
+1quote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Luigi het volgende:
Wat is dat toch met TT's en het eindeloos kunnen doorzeuren daar over?
WAT.
BOEIT.
HET.
Wij hanteren verschillende definities als het gaat om "eindeloos" geloof ikquote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Luigi het volgende:
Wat is dat toch met TT's en het eindeloos kunnen doorzeuren daar over?
WAT.
BOEIT.
HET.
Al 106 topics en dan steeds de 1e paginaquote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wij hanteren verschillende definities als het gaat om "eindeloos" geloof ik
Lelijke onderbroeken dragerquote:
Oh, zoquote:Op maandag 24 juni 2013 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al 106 topics en dan steeds de 1e pagina
Ik ookquote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Even slechts een semi GOT-gerelateerd bericht:
Het nummer wat gebruikt werd in de trailer van GOT heb ik destijds ff geshazamd omdat ik t erg mooi vond (en de populariteit ging na GOT natuurlijk sky high) ....En nu komt die band op Lowlands!
Yaaaay!
Dus.
Dat wilde ik ff kwijt.
Ik ben er zelf iig toch al een stuk minder. Nog even present voor de naweeën van de laatste aflevering/het afgelopen seizoen, maar binnenkort maar definitief verkassen vanwege angst voor (nieuwe) spoilersquote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef Khaleesi het volgende:
Ik sta er eigenlijk ook wel wat van te kijken dat deze reeks nog steeds zo hard gaat...
Dat heb ik bij deze serie dan weer helemaal nietquote:Op maandag 24 juni 2013 13:57 schreef Luigi het volgende:
Overigens heb ik nog steeds een enorme 'herkijk drang'. Maar ik wacht even op een BD speler en een leuke box ofzo.
Ik ben dus nu S1 aan het herkijken voor het eerst. Op m'n grote TV ipv zonder ondertiteling op een laptopje ziek in bedquote:Op maandag 24 juni 2013 13:57 schreef Luigi het volgende:
Overigens heb ik nog steeds een enorme 'herkijk drang'. Maar ik wacht even op een BD speler en een leuke box ofzo.
Afkicken doe je niet zomaar, Khaleesi.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef Khaleesi het volgende:
Ik sta er eigenlijk ook wel wat van te kijken dat deze reeks nog steeds zo hard gaat...
Ga ik ook nog doen voor S4 begintquote:Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dus nu S1 aan het herkijken voor het eerst. Op m'n grote TV ipv zonder ondertiteling op een laptopje ziek in bedZie nu toch wel veel dingen die ik gemist had, of die me nu pas opvallen omdat ik latere seizoenen al gezien heb.
Nah, ben me een beetje aan het beperken qua series momenteel.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef Forbry het volgende:
Ik heb het eigenlijk al weer veel te druk met andere series:@ en dan komt het einde van BB binnenkort ook nog...
Ik probeer dat eigenlijk ook wel (en sowieso kijk ik daarentegen momenteel bijna geen fílms meer), maar wat goede series betreft lijkt er de laatste tijd gewoon nooit een einde aan te komen. Elke keer is er wel weer iets nieuws wat me toch echt flink kan bekoren (nu weer de serie Hannibal bijvoorbeeld).quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nah, ben me een beetje aan het beperken qua series momenteel.
Dat zijn allemaal sterfgevallen die al op TV zijn geweest, dus ja, dat kan hier.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef torrhen het volgende:
House Lannister
"Can't spell Tywin without WIN."
OT
Spoilers worden hier niet gewenst, maar dan vraag ik mij wel af wat een lijst met foto's van de karakters met daarin een kruis dat aangeeft dat deze al gestorven zijn, hier in dit topic hoort?
Just sayin'.![]()
Omdat alleen spoilers m.b.t. (in de serie) toekomstige gebeurtenissen hier niet gewenst zijn. Alles wat er in de serie tot en met de laatste aflevering (USA) is gebeurd mag gewoon besproken worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef torrhen het volgende:
House Lannister
"Can't spell Tywin without WIN."
OT
Spoilers worden hier niet gewenst, maar dan vraag ik mij wel af wat een lijst met foto's van de karakters met daarin een kruis dat aangeeft dat deze al gestorven zijn, hier in dit topic hoort?
Just sayin'.![]()
Ah, oké!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Omdat alleen spoilers m.b.t. (in de serie) toekomstige gebeurtenissen hier niet gewenst zijn. Alles wat er in de serie tot en met de laatste aflevering (USA) is gebeurd mag gewoon besproken worden.
Of gewoon de oude OP, die 10x mooier was.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef Pagan het volgende:
Lelijke kruizen door de dode personages heen. Zou het niet mooier zijn om de doden grijs te maken?
Net boeken 3 t/m 5 in de ereader gezet. (Lekker in de zon zitten lezen.)
ARGH!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of gewoon de oude OP, die 10x mooier was.
Moet je daar nou in IEDER topic over gaan zeiken op de eerste pagina? Seriously, set your priorities straight!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of gewoon de oude OP, die 10x mooier was.
Volgende keer zal ik het tot de tweede pagina bewarenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je daar nou in IEDER topic over gaan zeiken op de eerste pagina? Seriously, set your priorities straight!
Ik zou elke week aan de buis gekluisterd zitten als ze een WIDM met GoTacteurs zouden doenquote:
Nee je zou elke week zeiken over de openingstune ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou elke week aan de buis gekluisterd zitten als ze een WIDM met GoTacteurs zouden doen
droog je traantjes johquote:Op maandag 24 juni 2013 16:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee je zou elke week zeiken over de openingstune ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |