En toen? En toen?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Foto's heb ik niet. Hij wilde zomaar spontaan wat liedjes voor me spelen op de gitaarToen kwam het gesprek op de covers bij Giel en toen vroeg ik welk liedje uit de Top 50 hij zelf dan zou spelen, dus toen kwam Rigby
Verdorie, wat een dooddoener.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:31 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Niets eigenlijkMoest vroeg opstaan, dus naar huis!
Neuh.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liet 3fm nog veel van BKS horen of niet?
Waarom stond er dan een 3fm hok?quote:
Zonnig hier met af en toe bewolking en een bui. Helemaal primaquote:
Om dezelfde reden als bij alle andere festivals, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom stond er dan een 3fm hok?
Omdat ze het geld ergens aan uit moeten geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom stond er dan een 3fm hok?
Ja maar normaal doen ze nog een beetje coverage en lullen met mensen ed.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als bij alle andere festivals, dat weet je toch wel?
Gratis festival voor de DJ's en medewerkers.
Oh dat deden ze ook wel. Ze hebben er in totaal 8u vanaf uitgezonden, maar veel livemuziek? Paar keer Macklemore en Damien Rice.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar normaal doen ze nog een beetje coverage en lullen met mensen ed.
Dan prima, veel livemuziek had ik toch niet verwacht. Aangezien 3voor12 ook geen livestream bood en ook geen programma's op TV.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat deden ze ook wel. Ze hebben er in totaal 8u vanaf uitgezonden, maar veel livemuziek? Paar keer Macklemore en Damien Rice.
Zaterdag heb ik niet geluisterd btw.
Een 10 gevenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod was wel op dreef dit weekend, trouwens
Portishead was wel gruwelijk goedquote:
Ik denk eerder dat de samenwerking tussen Friendly Fire (want hoewel Niels Aalbers veel regelt doen zij volgens mij de boekingen) en 3voor12 nog niet zo is dat het mogelijk was.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het heeft er toch ook mee te maken of de artiesten toestemming geven om het uit te zenden? Mss waren de organisatoren van het festival vergeten het op te nemen in het contract van de artiesten?
Ja klopt, sommigen ook wel met beeld erbij.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staan toch best wat live opnames van Best Kept Secret op VPRO Luisterpaal toch? Helaas dan geen Sigur Rós.
Klopt, de mooiste dingen helaas niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staan toch best wat live opnames van Best Kept Secret op VPRO Luisterpaal toch? Helaas dan geen Sigur Rós.
Alt-J wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, de mooiste dingen helaas niet.
Helemaal primaquote:Op maandag 24 juni 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is deze plaat tot onofficiele MH gekroond
Waarom niet live?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Ekdom zat dit tijdens het nieuws op te nemen dus.
? Dit valt nog wel mee hoor. Gegevens invullen en bij een onbekend nummer opnemen met Alpha Bravo Charlie.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat mensen wel niet doen voor Lowlands kaarten
Omdat ze dan gebeld/gewhatsappt kunnen worden door anderen? Van 'Hee je moet nu opnemen met ABC!11'quote:
Ja, inderdaadquote:Op maandag 24 juni 2013 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Er gaan gewoon hele vriendengroepen aan kapot zo
Iets met vriendengroepen die elkaar verrot schelden.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
? Dit valt nog wel mee hoor. Gegevens invullen en bij een onbekend nummer opnemen met Alpha Bravo Charlie.
Moeten ze maar goed opnemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets met vriendengroepen die elkaar verrot schelden.
Oh ja. Daar zit wat in.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ze dan gebeld/gewhatsappt kunnen worden door anderen? Van 'Hee je moet nu opnemen met ABC!11'
Heb je wel een vriendengroep om aan die actie mee te doen dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou opnemen met Charlie Bravo Alpha. Gewoon omdat het kan.
Ik zou helemaal niet opnemen, want geen behoefte aan Lowlands en geheime nummers beantwoord ik sowieso nietquote:Op maandag 24 juni 2013 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou opnemen met Charlie Bravo Alpha. Gewoon omdat het kan.
Genoeg vrienden, maar die zijn anti-hipstervolk dus verafschuwen Lowlandsquote:Op maandag 24 juni 2013 13:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je wel een vriendengroep om aan die actie mee te doen dan?
Dus als ik je bel neem je niet op?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet opnemen, want geen behoefte aan Lowlands en geheime nummers beantwoord ik sowieso niet
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg vrienden, maar die zijn anti-hipstervolk dus verafschuwen Lowlands
Waarom denk je dat het zo lang duurde voordat er een nieuwe plaat kwam? Hij kon zijn ogen niet open houden nadat hij dit nummer had opgenomenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:32 schreef Marcoss het volgende:
Goddomme, daar moet Sjonnie toch ook zelf bij in slaap gevallen zijn toen hij het schreef?
Telefoon neem ik sowieso maar zelden op, WhatsApp maarquote:
Hipster?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Godsamme pinoquote:Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendengroep van ieniminimuis.
Als ik ga, dan ga ik voor de bandjes. Niet voor het festival. Of dat nu Pinkpop, pukkelpop, werchter of Lowlands isquote:Op maandag 24 juni 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn privé foto'squote:Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook een soort hipsters.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoek ze allemaal neer dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook een soort hipsters.
Godverdomme wat liepen er veel van die kut types op BKS.
Eens. Al zal ik er wel 2x over nadenken om ooit nog een keer naar Pinkpop te gaan. Dan moet de line-up echt wel retegoed zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als ik ga, dan ga ik voor de bandjes. Niet voor het festival. Of dat nu Pinkpop, pukkelpop, werchter of Lowlands is
Ook zo lullig als diegene waar je mee bent ook zo'n uberhipster isquote:
Deze kerel heeft natuurlijk helemaal gelijk:quote:Op maandag 24 juni 2013 13:30 schreef Holenmens het volgende:
https://twitter.com/Domien/status/349087310509404160![]()
twitter:Artje83 twitterde op maandag 24-06-2013 om 10:47:54@Klaassen7 Iedere #3fm DJ liep te klagen dat het "weer hetzelfde" was maar ondertussen is het wel de megahit... beetje vreemd reageer retweet
Heb ik ook nog gespeeld met de bandquote:
Ik ga gewoon niet, net zo gemakkelijkquote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als ik ga, dan ga ik voor de bandjes. Niet voor het festival. Of dat nu Pinkpop, pukkelpop, werchter of Lowlands is
Fixedquote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En er trouwens niets mis met mensen die aan larpenfappen doen.
Ik was er vorig jaar. Maar oa Springsteen/the Hives/Linkin park maakten het geweldigquote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eens. Al zal ik er wel 2x over nadenken om ooit nog een keer naar Pinkpop te gaan. Dan moet de line-up echt wel retegoed zijn.
Respect, de meesten komen niet zo hoogquote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gespeeld met de band
Met een zangeres die het nog kon zingen ook btw
Uiteraard. Maar het heeft niks met geld oid te maken hoor!11quote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze kerel heeft natuurlijk helemaal gelijk:twitter:Artje83 twitterde op maandag 24-06-2013 om 10:47:54@Klaassen7 Iedere #3fm DJ liep te klagen dat het "weer hetzelfde" was maar ondertussen is het wel de megahit... beetje vreemd reageer retweet
Goedzoquote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet, net zo gemakkelijk![]()
Vorig jaar had ik het hele weekend met iemand mee gekund, toch maar geweigerd
Het wordt tijd dat er eens een infographic wordt gemaakt van de MH's en de verbanden met 3FM Presents en andere schnabbelsquote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het heeft niks met geld oid te maken hoor!11
Succes!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat er eens een infographic wordt gemaakt van de MH's en de verbanden met 3FM Presents en andere schnabbels
Och, ieder zijn/haar pleziertjes maar ik vind mezelf toch te oud voor dat soort onzinquote:
Ik ben ook niet van de festivals iddquote:
Met de bezuinigingen op de PO moeten ze toch wat, he.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het heeft niks met geld oid te maken hoor!11
Idd, haha ken hem ook, zat ook mee te neuriën, maar wtf is het ook alweerquote:Op maandag 24 juni 2013 13:46 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Zo'n liedje die je wel kent maar waarvan je nu niet op de titel komt
Dank uquote:
Stukje tekst in m'n hoofd en zoquote:Op maandag 24 juni 2013 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, haha ken hem ook, zat ook mee te neuriën, maar wtf is het ook alweer
Ik zat de tekst wel mee te zingen enzo, maar was de artiest even vergetenquote:
Niets dan pure liefde voor Joe Jacksonquote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zat de tekst wel mee te zingen enzo, maar was de artiest even vergetenen jij was eerder dan google
Ik denk eerder een faceliftquote:Op maandag 24 juni 2013 13:51 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft hij nou aan de botox gezeten, of lijkt dat maar zo?
Als hij zingt denk ik nog steeds dat hij donker isquote:Op maandag 24 juni 2013 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk altijd dat Joe Jackson een donkere man is, dus ik raak altijd in de war bij het horen van zijn muziek.
Zo te zien een immense berg photoshopquote:Op maandag 24 juni 2013 13:51 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft hij nou aan de botox gezeten, of lijkt dat maar zo?
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk altijd dat Joe Jackson een donkere man is, dus ik raak altijd in de war bij het horen van zijn muziek.
KEN JE KLASSIEKERS!!1EINZquote:Op maandag 24 juni 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hij zingt denk ik nog steeds dat hij donker is
Vanwege Joe Cocker en de Jackson Five vermoed ik zo
Sinds wanneer is Joe Cocker een neger geworden?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hij zingt denk ik nog steeds dat hij donker is
Vanwege Joe Cocker en de Jackson Five vermoed ik zo
Ik ken Alt-J, dat is voldoende lijkt me.quote:
Is ie ook niet, maar zijn muziek komt ook overeen met dat beeld.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Joe Cocker een neger geworden?
En Vincent v gogh is de broer van Theo.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
joe jackson is toch de ouderebreor van mijcheal jeksno
gr
Gelukkig, ik schrok al...quote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie ook niet, maar zijn muziek komt ook overeen met dat beeld.
ja heoszoquote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Vincent v gogh is de broer van Theo.
Hij dacht waarschijnlijk dat je een beroerte had ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef wolfrolf het volgende:
ha ja ik wete nog geot dat ik jeo jkacsono tegnekwm en ik zo vreog why did jeo laeve se jckxson vijf.. tone keeek hij me rara aan en zij ga wge ofso
Hier niet, ik hoop ooit een goed slaapritme te hebbenquote:
Is het nu zo Qut dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier niet, ik hoop ooit een goed slaapritme te hebben
Poep je wel genoeg?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier niet, ik hoop ooit een goed slaapritme te hebben
Alles is zo Qut als de pest, niks gaat goed.quote:
Als het niet over poep of sex gaat dan is er iets niet pluis hier.quote:
Handige informatie!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het niet over poep of sex gaat dan is er iets niet pluis hier.
Meer van dat graag!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:26 schreef Bronson het volgende:
[..].
Ik heb aan je gedacht doen die heerlijke bruine rakker langzaam naar het porselein kroop.
Wat een baas is Bronsonquote:Op maandag 24 juni 2013 14:26 schreef Bronson het volgende:
[..].
Ik heb aan je gedacht doen die heerlijke bruine rakker langzaam naar het porselein kroop.
Bedanktquote:Op maandag 24 juni 2013 14:26 schreef Bronson het volgende:
[..].
Spammerdquote:
Altijdquote:
Dat laatste verbaast me nietsquote:Op maandag 24 juni 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd
Een van m'n oudste (en eerste) covers
Nog live-uitgevoerd in New York in een karaokebar
Had ik een chickie geregeld
Had dan die Stromea plaat gedraaidquote:Op maandag 24 juni 2013 14:44 schreef minthy het volgende:
Deze versie, nog minder dan het origineel.
Alleen voor de vrouwenstem he. Verder niksquote:
Volgende week op Parkpopquote:Op maandag 24 juni 2013 14:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn dit die kut kraaien weer ofzo?
Dat valt me dan weer tegenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen voor de vrouwenstem he. Verder niks
GOOI JE KLAUWUH IN DE LUCH!
PIJPENquote:
Oh, zijn zij dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn dit die kut kraaien weer ofzo?
Is zoveel jaar geleden, volgens mij was ik nog maagdquote:
Volgens mijquote:Op maandag 24 juni 2013 14:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had radio uit, maar welke van Stromae dan? Nieuwe?
Jij wil niet gebeft worden op maandag?quote:
Wat heeft die zanger trouwens een bizarre bouwquote:
Ik wil een nieuwe Senseo, ik spaar nog even wat pandapunten opquote:Op maandag 24 juni 2013 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij wil niet gebeft worden op maandag?
Ik heb hier nog een Senseo over.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe Senseo, ik spaar nog even wat pandapunten op
Oh jaquote:Op maandag 24 juni 2013 14:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe Senseo, ik spaar nog even wat pandapunten op
Hoe kan jij nou pandapunten hebben?quote:
Zie editquote:Op maandag 24 juni 2013 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou pandapunten hebben?
Volgens mij begrijp je het concept niet
Zie mijn editquote:
fixedquote:Op maandag 24 juni 2013 14:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe Perculator, ik spaar nog even wat pandapunten op
neequote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie dit gesprek gisteren ook al niet gevoerd?
Nog ff en jullie lijken mijn ouders wel
Die hebben ook een Senseo nodig?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Knop tabbladquote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee dit willen zo'n ander koffieding.quote:
Ik weet van niks...quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Baasjequote:
Z'n 3e been paste nietquote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino is met zijn verkeerde been in zijn pino pak gestapt vandaag.
Jij bedoel je.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino is met zijn verkeerde been in zijn pino pak gestapt vandaag.
Ik stap met 2 benen gelijktijdig uit mijn bed zodat ik nooit met het verkeerde been uit bed stap. Hetzelfde doe ik met kleding.quote:
Ik dacht dat jij altijd naakt liep....quote:Op maandag 24 juni 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stap met 2 benen gelijktijdig uit mijn bed zodat ik nooit met het verkeerde been uit bed stap. Hetzelfde doe ik met kleding.
Klopt. Maar dat hoeft Pino niet te weten.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd naakt liep....
Weet hij allang, daarom past z'n 3e been niet meer in het pinopak...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat hoeft Pino niet te weten.
Dus...dus... Dat oranje ding is niet z'n snavel?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet hij allang, daarom past z'n 3e been niet meer in het pinopak...
Nee het is zijn lul.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dus...dus... Dat oranje ding is niet z'n snavel?![]()
Nee jonguh!!quote:
in juli 2011 hadden we nog een leuk gesprek zullen we dat ook even herhalen dan komt het topic lekker snel vol hihahoquote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee jonguh!!
(Geen zin om Twitter te openen, geen idee of dit de juiste volgorde is)
Hangt ervan af waar het over gingquote:Op maandag 24 juni 2013 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
in juli 2011 hadden we nog een leuk gesprek zullen we dat ook even herhalen dan komt het topic lekker snel vol hihaho
Het is ook een beetje hetzelfde riedeltjequote:Op maandag 24 juni 2013 15:15 schreef heloef het volgende:
Toen ik het eerst hoorde dacht ik even dat het Mumford and Sons was.
quote:
Ik ben te zwakquote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]ik ben gelukkig de irritatielengte voorbij
Ik trim ookquote:
Idd en dan 1x in het jaar naar de kapper gaan, omdat je anders je kont ermee kunt afvegen.quote:
quote:
Da's ook best riskant met blond haar en naaktlopen....quote:Op maandag 24 juni 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd en dan 1x in het jaar naar de kapper gaan, omdat je anders je kont ermee kunt afvegen.
Precies, dat geflos is niks. Nog afgezien van de gespleten haarpunten die je krijgt van al die tarreltrosjes...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd en dan 1x in het jaar naar de kapper gaan, omdat je anders je kont ermee kunt afvegen.
Snel groeiend haar dan!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij best snel ja, bij mij...quote:
Too much info Minthyquote:Op maandag 24 juni 2013 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, dat geflos is niks. Nog afgezien van de gespleten haarpunten die je krijgt van al die tarreltrosjes...
Jaloers! Zou het misschien tot halverwege mn rug krijgenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij best snel ja, bij mij...
Wat een poppen op die pic.quote:
Conclusie: er zijn te weinig meidengroepen vandaag de dag waarop gegeild kan worden.quote:
quote:
Ik geef plastic niet zo graag.quote:
Jij zou ze niet weigeren als ze gewillig op je afstappen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef plastic niet zo graag.
quote:
Maandagen moeten dan ook bij wet verboden worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Wederzijds![]()
Behalve op maandagochtend, dan hekel ik dit hele topic
Vanaf de 3e links niet nee. 1e links is wel echt een pop en 2e niet mijn smaak.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij zou ze niet weigeren als ze gewillig op je afstappen.
Zeker met de juiste bemestingquote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij best snel ja, bij mij...
Micheal Buble ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maandagen moeten dan ook bij wet verboden worden.
Volgens mij is dat wel een prima kerel om mee in de kroeg een paar biertjes mee te drinken.quote:
Maar zijn muziekquote:Op maandag 24 juni 2013 15:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een prima kerel om mee in de kroeg een paar biertjes mee te drinken.
Hier niet (meer)quote:Op maandag 24 juni 2013 15:42 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Met z'n beautiful day. Het regent
Nummer 4 graagquote:
Nooit moeite mee gehad, ik hield van maandagen. Weer ritme, iedereen chagrijnig, geweldigquote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maandagen moeten dan ook bij wet verboden worden.
Hij word ook veel op sky radio gedraaid. De terreur als dat de enige zender is die gedraaid word op je werkquote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef heloef het volgende:
Zijn muziek heeft wel een hoog Sky Radio gehalte en zijn stem is bijna de equivalent van kerstmuziek.
Behoorlijk. Ritme en regelmaat is echt totaal wegquote:Op maandag 24 juni 2013 15:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu lijken alle dagen op elkaar, het thuiszitten haalt de glans er wat vanaf
Godzijdank geen last van. Iedereen heeft zijn eigen dingen hier gewoon op.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:45 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Hij word ook veel op sky radio gedraaid. De terreur als dat de enige zender is die gedraaid word op je werk
Ja, behoorlijk rukquote:Op maandag 24 juni 2013 15:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ritme en regelmaat is echt totaal weg
Heb ik ook bij m'n huidige werkgever.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Godzijdank geen last van. Iedereen heeft zijn eigen dingen hier gewoon op.
Ik heb twee dagen achter elkaar tot na 12-en in bed gelegen.quote:
Laat ik me maar stilhoudenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen achter elkaar tot na 12-en in bed gelegen.Ik had het ook wel nodig, maar toch. De rest van de dag doe je dan vervolgens ook geen ruk meer.
Ballenbedrijf dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:45 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Hij word ook veel op sky radio gedraaid. De terreur als dat de enige zender is die gedraaid word op je werk
Jouw luisteraarsquote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef heloef het volgende:
Al mijn luisteraars bij de publieke omroep vinden Royals een kutplaat
Dit wordt gewoon de Gotye van 2013, wereldhit. Maar dan wel tof.quote:
Radio Amsterdam ofzo toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon de Gotye van 2013, wereldhit. Maar dan wel tof.
Zie nu pas dat ik publieke omroep schreef. Iets te vooruitstrevend.
AmsterdamFM beunhaas.quote:
Nee joh, allemaal inside humor. Niet dat het ook maar een glimlach oplevert maar goed.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
Domien is ook met zijn verkeerde been uit bed gestapt
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, allemaal inside humor. Niet dat het ook maar een glimlach oplevert maar goed.
Ik emogif meestal om dit soort humor.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Ik dacht al dat ik de enige was die er niet om moest (glim)lachen.
Nee joh.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Ik dacht al dat ik de enige was die er niet om moest (glim)lachen.
Ik had het over Domien, niet over Coen en Sander.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh.
Toch knap dat die jongens marktleider in de middag zijn.
Aha, ja Domien is niet de leukste thuis.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had het over Domien, niet over Coen en Sander.
Dat krijg je als je belt naar het buitenland.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Slechte telefoonverbinding, uit Friesland zeker
Ik mag hem graag horenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Aha, ja Domien is niet de leukste thuis.
Blendertje Pytertje ûs Johannesquote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Slechte telefoonverbinding, uit Friesland zeker
Niks mis met Domien, eerlijk waar maar hij is niet grappig. Dat is ook verder niet erg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |