En toen? En toen?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Foto's heb ik niet. Hij wilde zomaar spontaan wat liedjes voor me spelen op de gitaarToen kwam het gesprek op de covers bij Giel en toen vroeg ik welk liedje uit de Top 50 hij zelf dan zou spelen, dus toen kwam Rigby
Verdorie, wat een dooddoener.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:31 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Niets eigenlijkMoest vroeg opstaan, dus naar huis!
Neuh.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liet 3fm nog veel van BKS horen of niet?
Waarom stond er dan een 3fm hok?quote:
Zonnig hier met af en toe bewolking en een bui. Helemaal primaquote:
Om dezelfde reden als bij alle andere festivals, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom stond er dan een 3fm hok?
Omdat ze het geld ergens aan uit moeten geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom stond er dan een 3fm hok?
Ja maar normaal doen ze nog een beetje coverage en lullen met mensen ed.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als bij alle andere festivals, dat weet je toch wel?
Gratis festival voor de DJ's en medewerkers.
Oh dat deden ze ook wel. Ze hebben er in totaal 8u vanaf uitgezonden, maar veel livemuziek? Paar keer Macklemore en Damien Rice.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar normaal doen ze nog een beetje coverage en lullen met mensen ed.
Dan prima, veel livemuziek had ik toch niet verwacht. Aangezien 3voor12 ook geen livestream bood en ook geen programma's op TV.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat deden ze ook wel. Ze hebben er in totaal 8u vanaf uitgezonden, maar veel livemuziek? Paar keer Macklemore en Damien Rice.
Zaterdag heb ik niet geluisterd btw.
Een 10 gevenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod was wel op dreef dit weekend, trouwens
Portishead was wel gruwelijk goedquote:
Ik denk eerder dat de samenwerking tussen Friendly Fire (want hoewel Niels Aalbers veel regelt doen zij volgens mij de boekingen) en 3voor12 nog niet zo is dat het mogelijk was.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het heeft er toch ook mee te maken of de artiesten toestemming geven om het uit te zenden? Mss waren de organisatoren van het festival vergeten het op te nemen in het contract van de artiesten?
Ja klopt, sommigen ook wel met beeld erbij.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staan toch best wat live opnames van Best Kept Secret op VPRO Luisterpaal toch? Helaas dan geen Sigur Rós.
Klopt, de mooiste dingen helaas niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staan toch best wat live opnames van Best Kept Secret op VPRO Luisterpaal toch? Helaas dan geen Sigur Rós.
Alt-J wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, de mooiste dingen helaas niet.
Helemaal primaquote:Op maandag 24 juni 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is deze plaat tot onofficiele MH gekroond
Waarom niet live?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Ekdom zat dit tijdens het nieuws op te nemen dus.
? Dit valt nog wel mee hoor. Gegevens invullen en bij een onbekend nummer opnemen met Alpha Bravo Charlie.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat mensen wel niet doen voor Lowlands kaarten
Omdat ze dan gebeld/gewhatsappt kunnen worden door anderen? Van 'Hee je moet nu opnemen met ABC!11'quote:
Ja, inderdaadquote:Op maandag 24 juni 2013 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Er gaan gewoon hele vriendengroepen aan kapot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |