Je opmerkingen zijn wel vermakelijk hoor, daar niet van.quote:
Dan zou ik als ik jou was deze reactie van je nog eens lezen. Want dat slaat echt nergens op.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is het domste wat ik ooit gehoord heb
Je bent zeker weer niet duidelijk geweest? Vrouwen zijn nooit duidelijk. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid naar een date toe hebben geleefd, terwijl jij je intenties nooit duidelijk hebt gemaakt. Je bent een harteloos type, xcatchet. Ik walg ervan.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking. Dit was geen date en ik heb nick aangeboden zijn treinkaartje van 17,50 terug te betalen maar dat weigerde hij. Maar ga verder
Damn. Vergeet die BJ, hier moet een veel zwaardere compensatie tegenover staan. En dan wil ze ook nog eens slechts 17,50 terugbetalenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]Die tweede is wel erg knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe erg kan je veranderen
Bij nader inzien valt het wel mee.Spatieboos
Waar hebbie t over mattie.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je opmerkingen zijn wel vermakelijk hoor, daar niet van.
Ja ze `was'' vroeger ook echt fucking nice, tot ze in een of andere levende zombie wilde veranderenquote:
die geven je advies hoe je van je trauma af kan komenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
waarom waarom waarom waarom
i rap for day and nightquote:Op maandag 24 juni 2013 01:29 schreef nodig het volgende:
[..]
this is my life
this is who i am
~sjors peter
Rapper Sjorsquote:Op maandag 24 juni 2013 01:29 schreef nodig het volgende:
[..]
this is my life
this is who i am
~sjors peter
Nogal banaalquote:
Ik zit toch niet bij deze boze dame in het team he?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was deze reactie van je nog eens lezen. Want dat slaat echt nergens op.
Meh de lui in KLB adviseren je vaak om voor de trein te springen e.dquote:Op maandag 24 juni 2013 01:29 schreef nodig het volgende:
[..]
die geven je advies hoe je van je trauma af kan komen
spring voor de treinquote:Op maandag 24 juni 2013 01:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meh de lui in KLB adviseren je vaak om voor de trein te springen e.d
pics van die mercedesquote:Op maandag 24 juni 2013 01:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Rapper Sjors
In zn pauper Mercedes
Eigenlijk moet er een soort REL SC komen voor dit soort dingenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zit toch niet bij deze boze dame in het team he?
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zit toch niet bij deze boze dame in het team he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |