Hovj bby. :$quote:
haha kk op stinkwijf ga maar naar je koelie dwc die heeft tenminste taxi om je te vervoeren haha zei t alleen voor de bjquote:
Wow.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haha kk op stinkwijf ga maar naar je koelie dwc die heeft tenminste taxi om je te vervoeren haha zei t alleen voor de bj
hahahahahaha shiiiiiiiiquote:Op maandag 24 juni 2013 01:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haha kk op stinkwijf ga maar naar je koelie dwc die heeft tenminste taxi om je te vervoeren haha zei t alleen voor de bj
Nee, ik vertrouw niemand meer.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom film kijken met me, teveel kk geweld hahaha niet normaal.
Ze doen kkgemeen.quote:
Hahahahaha.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaan jij en je goons hem dan een taxirit aanbieden?Ging kapot toen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Moet ik ze even tot bloederige pulp voor je slaan? Je weet, ik doe het voor je hoorquote:
Nee, hoeft niet, toch bedankt. Ik steek ze gewoon neer in hun slaap.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik ze even tot bloederige pulp voor je slaan? Je weet, ik doe het voor je hoor
Mits ik daarna met je mag kroelen, dat dan weer wel :$
Ok..quote:Op maandag 24 juni 2013 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, toch bedankt. Ik steek ze gewoon neer in hun slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Fatty.quote:
Hjb skinny ;squote:
Ah, jij bent de mannelijke lesbie.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik ze even tot bloederige pulp voor je slaan? Je weet, ik doe het voor je hoor
Mits ik daarna met je mag kroelen, dat dan weer wel :$
Ja.. Straks als ik 30 ben, ga ik ook voor de vlotte look en de hipsterbril en tuinbroek..quote:Op maandag 24 juni 2013 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, jij bent de mannelijke lesbie.
GA JIJ VERDOMME EENS HEEL GAUW SLAPEN OFZOquote:Op maandag 24 juni 2013 01:45 schreef CristinaYang het volgende:
Gvd Gorz al je stomme adviezen waren waardeloos
Daar heb ik laatst toevallig een topic over geopend: R&P / Vrouwen die de vorm/kleur van hun haren veranderenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Straks als ik 30 ben, ga ik ook voor de vlotte look en de hipsterbril en tuinbroek..
Doen/niet doen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
GA JIJ VERDOMME EENS HEEL GAUW SLAPEN OFZO
Welke adviezen ;s?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:45 schreef CristinaYang het volgende:
Gvd Gorz al je stomme adviezen waren waardeloos
Ik wilde nog even leren maar nu zitten we Geordie Shore te kijken terwijl Panzer om de 5 min "GA NOU JE ARTIKEL SCHRIJVEN, IK MOET WEER PUNTEN SCOREN BIJ JE MOEDER NA DIT WEEKEND" blertquote:Op maandag 24 juni 2013 01:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
GA JIJ VERDOMME EENS HEEL GAUW SLAPEN OFZO
Nou, eigenlijk niet.. Maar ik heb de keuze.. Of lesbocougar worden, of me gaan gedragen naar m'n leeftijd.. Dus ik weet niet zo goed wat ik nou moet en heb gewoon even je advies nodigquote:Op maandag 24 juni 2013 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst toevallig een topic over geopend: R&P / Vrouwen die de vorm/kleur van hun haren veranderen
Als het je staat/je het zelf leuk vindt, sure.
Ik help je welquote:Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]heb niets meer te zeggen over die meid. Betamaus-achtige taferelen.
Waarom moet hij punten scoren? Is ze milf?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wilde nog even leren maar nu zitten we Geordie Shore te kijken terwijl Panzer om de 5 min "GA NOU JE ARTIKEL SCHRIJVEN, IK MOET WEER PUNTEN SCOREN BIJ JE MOEDER NA DIT WEEKEND" blert
Niet haten Chloro, dit is de eerste keer dat ik z'n naam noem in uberhaupt een week.
LUISTER VERDORIE GEWOON EENS NAAR DIE JONGEN, OF MOET IK EVEN JOUW KANT OP KOMEN. JE WEET DAT HET DAN NIET BEST IS MEISJE.. IK NEEM M'N HELE ARSENAAL AAN ZWEPEN EN PADDLES MEEquote:Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wilde nog even leren maar nu zitten we Geordie Shore te kijken terwijl Panzer om de 5 min "GA NOU JE ARTIKEL SCHRIJVEN, IK MOET WEER PUNTEN SCOREN BIJ JE MOEDER NA DIT WEEKEND" blert
Niet haten Chloro, dit is de eerste keer dat ik z'n naam noem in uberhaupt een week.
Omdat hij een goede schoonzoon reputatie wil behouden. En ik een preek kreeg over zijn slechte invloed enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 01:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom moet hij punten scoren? Is ze milf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |