Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ik zou ook kiezen voor zwemmenquote:
Dat doe ik eigenlijk ook te weinigquote:Op zondag 23 juni 2013 22:55 schreef john-frusciante het volgende:
gewoon wandelen, is gezonder dan een cardio, heb ik laatst gelezen
Kinderen die vragen...quote:
hier heb je wat hoop, het betreffende artikel:quote:
Interessantquote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier heb je wat hoop, het betreffende artikel:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)eid-dan-sporten.html
ruig is iets voor adrenaline junk Ladylikequote:Op zondag 23 juni 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Ik wil wel weer eens naar het Tikibad eigenlijk
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zondag 23 juni 2013 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ruig is iets voor adrenaline junk Ladylike
Dat uitgraven is me teveel werkquote:Op zondag 23 juni 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er één keer geweest, en zou nog wel een keertje willen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:11 schreef D. het volgende:
Ik ben al 26 jaar niet bij het tikibad geweest, weet niet of ik het nog leuk zou vinden
Ik kan me alleen die glijbaan die recht naar beneden gaat nog herinnerenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest, en zou nog wel een keertje willen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me alleen die glijbaan die recht naar beneden gaat nog herinneren
Ik ook al heel lang niet meer. Ik denk een jaar of 10quote:Op zondag 23 juni 2013 23:11 schreef D. het volgende:
Ik ben al 26 jaar niet bij het tikibad geweest, weet niet of ik het nog leuk zou vinden
Goh, wat langquote:Op zondag 23 juni 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook al heel lang niet meer. Ik denk een jaar of 10
Jaquote:
Ik mis wel meerquote:Op zondag 23 juni 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Toen was alles beter
Ik mis mijn Duinrell tijd ontzettend.
Ik ookquote:
Was dat niet gesloten?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal dan denk ik die laatste zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was dat niet gesloten?
Of was dat tropicana
Ik bedoelde dat voor mijzelf hoor. Jij mag best even klagen als je dat zou willenquote:
Tropicana inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2013 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was dat niet gesloten?
Of was dat tropicana
Dat is wel heel erg laagquote:Op zondag 23 juni 2013 23:22 schreef D. het volgende:
Film heeft een 3,2 op IMDB, dus ben niet de enige die er zo over denkt
Ook slecht eigenlijk van zo'n sitequote:Op zondag 23 juni 2013 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
En als 'tips' krijg je bij IMDB allemaal films die ook niet hoger scoren als een 4
Hahaha, ja, blijkbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als je deze goed vindt houd je kennelijk van baggerfilms
Ik hoop dat het een goed boek isquote:Op zondag 23 juni 2013 23:32 schreef D. het volgende:
Dadelijk maar weer proberen aan mijn nieuwe boek te beginnen
Gelukkig maar. Ik moet ook weer wat meer gaan lezen eigenlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel goed komt
De Patterson boeken bevallen allemaal wel
Wat vind je leuk?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik moet ook weer wat meer gaan lezen eigenlijk
Ja, precies. Ik vind het niet zozeer 'leuk' maar wel enorm interessantquote:
Ik lees ook dingen die interessant zijn, maar niet 's avonds in bedquote:Op zondag 23 juni 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik vind het niet zozeer 'leuk' maar wel enorm interessant
Ik lees al een tijd niet meer in bed. Dan ga ik meestal gelijk slapenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees ook dingen die interessant zijn, maar niet 's avonds in bed
er zijn mensen die in bed fokkenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees ook dingen die interessant zijn, maar niet 's avonds in bed
ik vind het ontspannend, tot ik echt moe benquote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees al een tijd niet meer in bed. Dan ga ik meestal gelijk slapen
Dat gaat mij te verquote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn mensen die in bed fokken
Ik ben altijd al echt moequote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
ik vind het ontspannend, tot ik echt moe ben
regelmatig op de mobiel nog jaquote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn mensen die in bed fokken
ik ook niet hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gaat mij te ver
Tenzij ik ziek en bedlegerig ben
stu lees dat bericht eens wat ik hierboven heb gepost?quote:
Amerikanenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
stu lees dat bericht eens wat ik hierboven heb gepost?
Welterusten manquote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ga afsluiten en ook richting bed slaap wel allemaal
Ken ik nietquote:
'Wat mis ikquote:Op maandag 24 juni 2013 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
Is wel met wandelstukjes tussendoor hoor... en tussen hardloopstuk 1 en 2 zat ong 1,5 uur denk ik meneer was nog aan het werk...
Ff update.. dag 3 en 3e poging om niet op mn kop naar huis te gaan.. 2 x mislukt nu ga ik aan de spa blauw om erger te voorkomenmorgen naar huis en om 6 uur werken
Hoe is of was Texel?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
Is wel met wandelstukjes tussendoor hoor... en tussen hardloopstuk 1 en 2 zat ong 1,5 uur denk ik meneer was nog aan het werk...
Ff update.. dag 3 en 3e poging om niet op mn kop naar huis te gaan.. 2 x mislukt nu ga ik aan de spa blauw om erger te voorkomenmorgen naar huis en om 6 uur werken
Dat gaat dus weer gewoon op de kop naar huis wordenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
Owh, Nikkie zit op Texelquote:
Trustequote:Op maandag 24 juni 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Morgen sportdag van school dus ik ben er misschien 's avonds weer![]()
![]()
Veel plezier morgen/straksquote:Op maandag 24 juni 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Morgen sportdag van school dus ik ben er misschien 's avonds weer![]()
![]()
Zondag he, iedereen vroeg naar bedquote:Op maandag 24 juni 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
Nou, hier verwacht ik niet teveel meer vandaag eigenlijk![]()
Ik hoef (voorlopig) niet op maandag te werken, dus kan het wel wat later maken dan gewoonlijk. Niet dat ik nog lang op blijf. dat weer niet...quote:
Dus jij hoeft er morgen niet vroeg uit of hebt weinig slaap nodig?quote:
Hey Bosquote:Op maandag 24 juni 2013 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoef (voorlopig) niet op maandag te werken, dus kan het wel wat later maken dan gewoonlijk. Niet dat ik nog lang op blijf. dat weer niet...
Ik hoef er niet vroeg uit, maar heb sowieso weinig slaap nodig.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus jij hoeft er morgen niet vroeg uit of hebt weinig slaap nodig?
Wel okee. Het gaat naar behoren op het nieuwe werk, dus klagen is er niet bij...quote:
Ik zoek nog nieuw werkquote:Op maandag 24 juni 2013 00:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee. Het gaat naar behoren op het nieuwe werk, dus klagen is er niet bij...
En daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |