Welterusten manquote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ga afsluiten en ook richting bed slaap wel allemaal
Ken ik nietquote:
'Wat mis ikquote:Op maandag 24 juni 2013 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
Is wel met wandelstukjes tussendoor hoor... en tussen hardloopstuk 1 en 2 zat ong 1,5 uur denk ik meneer was nog aan het werk...
Ff update.. dag 3 en 3e poging om niet op mn kop naar huis te gaan.. 2 x mislukt nu ga ik aan de spa blauw om erger te voorkomenmorgen naar huis en om 6 uur werken
Hoe is of was Texel?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
Is wel met wandelstukjes tussendoor hoor... en tussen hardloopstuk 1 en 2 zat ong 1,5 uur denk ik meneer was nog aan het werk...
Ff update.. dag 3 en 3e poging om niet op mn kop naar huis te gaan.. 2 x mislukt nu ga ik aan de spa blauw om erger te voorkomenmorgen naar huis en om 6 uur werken
Dat gaat dus weer gewoon op de kop naar huis wordenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
Owh, Nikkie zit op Texelquote:
Trustequote:Op maandag 24 juni 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Morgen sportdag van school dus ik ben er misschien 's avonds weer![]()
![]()
Veel plezier morgen/straksquote:Op maandag 24 juni 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Morgen sportdag van school dus ik ben er misschien 's avonds weer![]()
![]()
Zondag he, iedereen vroeg naar bedquote:Op maandag 24 juni 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
Nou, hier verwacht ik niet teveel meer vandaag eigenlijk![]()
Ik hoef (voorlopig) niet op maandag te werken, dus kan het wel wat later maken dan gewoonlijk. Niet dat ik nog lang op blijf. dat weer niet...quote:
Dus jij hoeft er morgen niet vroeg uit of hebt weinig slaap nodig?quote:
Hey Bosquote:Op maandag 24 juni 2013 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoef (voorlopig) niet op maandag te werken, dus kan het wel wat later maken dan gewoonlijk. Niet dat ik nog lang op blijf. dat weer niet...
Ik hoef er niet vroeg uit, maar heb sowieso weinig slaap nodig.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus jij hoeft er morgen niet vroeg uit of hebt weinig slaap nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |