Ik heb ze toen op de beurs gezien, maar het oogde mijn bijzonder fragiel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
erger want die van yamaha gaat tenminste nog aan de bovenkant opendie van Triumph aan de zijkant
Maar jij wil dus op reis gaan in Europa, zonder creditcard? Lijkt me dat je na je reis in UK (en waar ben je nog meer geweest?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gratis moet, ik snap wel dat er een abbo aan vast zit en wil best betalen. Maar dan niet dat ik na aankoop erachter moet komen dat ik niet eens kán betalen. Dan heb je een apparaatje (á 100$) voor jan lul aangeschaft.
[..]
Koffers die zijlings opengaan heb ik sowieso nooit begrepen. Wil je wat pakken, flikkert alles eruit
Scandinavie, IJsland kon ik lang niet altijd pinnen, is een heel vreemd concept voor ze.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef BlackLining het volgende:
Mmm.. eigenlijk al jaren geen creditcard meer hoeven trekken in heel Europa. Alleen Griekenland weet ik niet.
Haha wat een figuur, maar ondertussen ook levensgevaarlijk dat soort frusti's.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:50 schreef BlackLining het volgende:
Even voor de zekerheid he, het is in .de toch ook gewoon geaccepteerd als je met je motor naar voren gaat bij het stoplicht?
Haalde net op die manier een Duitser in, begint ie gelijk te toeteren en te zwaaien met zijn bolle kopProbeert ie me er eerst nog uit te trekken in zijn Opel Astra
² Kansloze missie natuurlijk. Volgende stoplicht staat ie 2 millimeter achter me, en op de bocht naar de invoegstrook van de A2 kwam ie ff buitenlangs voorbij zetten over de redresseerstrook, nog steeds druk gebaren. Beetje gas gegeven was ie weer weg, maar verderop de snelweg komt ie weer een halve meter langs me rijden, druk toeterend en met het internationale gebaar van vriendschap
Geen idee wat het probleem nou was. Voor zover ik weet zijn dat soort acties in Duitsland ook gewoon oké. Wellicht was het omdat hij vlak voor dat stoplicht me eindelijk met heel veel moeite in heeft weten te halen nadat ie al 5 km achter me zat en duidelijk vond dat ik op Vmax + 20 nog niet hard genoeg reed
Kansloze frusti
Daarom baron von grumble en 187Premisesquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:01 schreef picodealion het volgende:
Ik zat toevallig net road rage filmpjes te kijken. Gelukkig nog niet in zulke situaties terechtgekomen.
Oeh, hartslag van 200+ momentje. Mazzel gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:08 schreef pindaplukker het volgende:
Net op weg naar iemand die een mooi motorpakkie te koop staan.
Was ietwat te laat, dus flink gas erop @ a59 bij den bosch.
Reed op invorderingsgrens zegmaar![]()
Opeens blauw blauw in mijn spiegels.
Ik dacht van, fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck niet nu he![]()
![]()
![]()
Was het gelukkig ambulance begleidingToen maar snel naar rechts gegaan, en gelijk weer achteraan zodat ik mee kon profiteren van dat iedereen aan de kant ging.
Uiteindelijk aangekomen, is die klaphark niet thuis![]()
![]()
Vanavond nog maar een keer terug
Weet je zeker dat de vriendin het ziet zitten? Dat je niet dit soort taferelen krijgt straksquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
Net even een tent gekocht
http://www.vrijbuiter.nl/(...)en/coleman-phact-x2/
Leek me wel een erg goede deal, en moest er toch een keer van komen. De reviews waren lovend en de vriendin zag het zelfs wel zitten
Ja hoor, denk dat dat wel goed komt. En anders heeft ze dr eigen motor onder de kont en rijdt ze lekker terugquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de vriendin het ziet zitten? Dat je niet dit soort taferelen krijgt straks
Och nee, jij ook al?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef StateOfMind het volgende:
Zag vanmiddag nog een Transalp rijden. Niet mijn ding, maar desondanks toch een imposante fiets.
Volgens mij was ie wel customized, want ik kan zo 1-2-3 geen gelijkend plaatje vinden.
Wees niet bang, het is en blijft niet mijn dingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |