zonde van die tlsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef BlackLining het volgende:
Haha wat vet net zegDe vriendin van iemand uit ons motorgroepje hier had een gala vanavond. Of wij haar met zoveel mogelijk motoren wilde begeleiden. Maar natuurlijk willen wij dat
Komen daar aan met een stuk of 20 motoren, waarvan een aantal zonder einddemper, gigantische teringherrie, haar afgezet en weer weggereden. Dacht er één met een TL1000S nog even een achterbandje op te roken, maar die motor is in dat proces overleden
Schitterend was dat. Zonder twijfel de meest indrukwekkende entree van dat hele gala haha
Vrijwel al die dingen oververhit. Krijg je ervan als je gaat staan toerenbeuken terwjl je stil staat en dan nog even een burnout makenToen ik weg reed stond mijn olietemperatuur op 110 graden
Even alles af laten koelen op een pleintje, iedereen die weg reed moest toch nog even kijken.
Mooi man
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef BlackLining het volgende:
Haha wat vet net zegDe vriendin van iemand uit ons motorgroepje hier had een gala vanavond. Of wij haar met zoveel mogelijk motoren wilde begeleiden. Maar natuurlijk willen wij dat
Komen daar aan met een stuk of 20 motoren, waarvan een aantal zonder einddemper, gigantische teringherrie, haar afgezet en weer weggereden. Dacht er één met een TL1000S nog even een achterbandje op te roken, maar die motor is in dat proces overleden
Schitterend was dat. Zonder twijfel de meest indrukwekkende entree van dat hele gala haha
Vrijwel al die dingen oververhit. Krijg je ervan als je gaat staan toerenbeuken terwjl je stil staat en dan nog even een burnout makenToen ik weg reed stond mijn olietemperatuur op 110 graden
Even alles af laten koelen op een pleintje, iedereen die weg reed moest toch nog even kijken.
Mooi man
Olietemperatuur? 115 is maxquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Geerd het volgende:
Hehe nice maar 110 graden is niet zo heel hoog natuurlijk.
Die zullen er ook wel komenquote:
Verschilt per motor wat ie nog trekt he. In mijn geval is olie niet alleen smeermiddel maar ook koelvloeistof.quote:
bij mij ook en ik heb mij wijs laten maken dat 110 graden normaal is en bij 130 graden begint het te vern##ken om het effe plat te zeggen dan verliest het ze bescherm werking of zeg ik nu iets geks???quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Verschilt per motor wat ie nog trekt he. In mijn geval is olie niet alleen smeermiddel maar ook koelvloeistof.
Ja dan verbrand je de dopes in de olie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef klawie het volgende:
[..]
bij mij ook en ik heb mij wijs laten maken dat 110 graden normaal is en bij 130 graden begint het te vern##ken om het effe plat te zeggen dan verliest het ze bescherm werking of zeg ik nu iets geks???
oke nu snap ik hetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja dan verbrand je de dopes in de olie.
Echter als je koelvloeistof (/olie) te warm wordt zet de handel hier en daar te ver uit waardoor je zuiger ook vast kan slaan in je cilinder, een warmlopert. En de olie die langs de temperatuurmeter komt is alweer een stukje verder in het systeem dan in de cilinderkop of onder het klepdeksel. Dat moet allemaal ook niet te heet worden.
Als jij met een motor die 115 graden als temperatuur aangeeft nog even een burnout gaat staan doen, is dat vragen om gedonder.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef BlackLining het volgende:
Mooi man
Mwja valt wel mee, denk dat er bij die tl eerder iets anders aan de hand was, kvs pissen zegt ook niks, te veel er in overdruk alles teveel fliikert tie der uit, wat was het 15/25 min beetje aan het gas hangen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:36 schreef BlackLining het volgende:
De mijne heeft geen ventilator, dus haf hem maar gewoon een paar keer uitgezet.
Goed is het er absoluut niet voor, maar de Bandit heeft het overleefd. TLS stond met major problemen, een of andere Kawasaki verdomde het het eerste half uur om te starten en een KTM stond koelvloeistof te pissen
Kwestie van goed opletten, ik kon aan se vibraties al voelen dat ik moest ophouden met toerenbeuken. Maar goed, het was wel echt gruwelijk vet
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:47 schreef muhahaha het volgende:
Stonden jullie een half uur met ronkende motoren?
Geniaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef BlackLining het volgende:
Mooi man
Dat is gaafquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef BlackLining het volgende:
Mooi man
Die koffers zijn volgens mij net zo ruk als die van Yamaha.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:21 schreef Salatrel het volgende:
voor de mensen die nog op zoek zijn naar een set koffers... als je nu een Triumph Tiger Explorer of Explorer XC koopt krijg je er een gratis kofferset ter waarde van 1000 euro bij
Ik heb er nog nooit een gezien waar je gratis gebruik van kan maken.... je moet toch een bericht uit kunnen zenden...quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:35 schreef Dekatria het volgende:
SPOT
Zo'n GPS Messenger gekocht voor de motorrreizen in de middle of nowhere. Dat ding moet je dus activeren, waarvoor je een eerst abbo moet afsluiten. Log je in op de website, Serienummer, activeringscode, en je moet meteen dus betalen voor je abbo. En dat blijkt dus enkel met een creditcard te kunnen.
Ik mailen, want via PayPal zou ik het wel kunnen. Krijg ik een mailtje terug dat dat niet kananders zet je dat even vantevoren op je website ofzo, stelletje klootviolen.
[..]
Die koffers zijn volgens mij net zo ruk als die van Yamaha.
erger want die van yamaha gaat tenminste nog aan de bovenkant openquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:35 schreef Dekatria het volgende:
Die koffers zijn volgens mij net zo ruk als die van Yamaha.
Ik zeg ook niet dat het gratis moet, ik snap wel dat er een abbo aan vast zit en wil best betalen. Maar dan niet dat ik na aankoop erachter moet komen dat ik niet eens kán betalen. Dan heb je een apparaatje (á 100$) voor jan lul aangeschaft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb er nog nooit een gezien waar je gratis gebruik van kan maken.... je moet toch een bericht uit kunnen zenden...
Koffers die zijlings opengaan heb ik sowieso nooit begrepen. Wil je wat pakken, flikkert alles eruitquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
erger want die van yamaha gaat tenminste nog aan de bovenkant opendie van Triumph aan de zijkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |