quote:
mir lief aankijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn tt was veul mooier, die zullen jullie nu moeten missen
NEINZ IK BEN NU BELEDIGD ENDE GEKWETST!quote:
Ik zou helemaal gek worden van zo'n pony. Dat kriebelt in je ogenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
kan ook paar plukjes doen:
[ afbeelding ]
Zij moet haar pony knippen, hij is te langquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
kan ook paar plukjes doen:
[ afbeelding ]
Voor carnaval?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga deze falen denk ik:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga deze falen denk ik:
[ afbeelding ]
ja iets korter ofcquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden van zo'n pony. Dat kriebelt in je ogen
quote:
Dat is geen playmobile meer, dat is een lego-poppetjequote:
Ik vind het persoonlijk gewoon een lillek dingquote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]nee dat niet
ik vind hem echt tofmaar hij zou mij niet staan denkje?
Ik vind de polkadots te groot waardoor het iets carnavalesque krijgt.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]nee dat niet
ik vind hem echt tofmaar hij zou mij niet staan denkje?
hm okay. zit wel wat in ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk gewoon een lillek ding![]()
En zeer onflatteus bij de tetten ook
hmz ja vind die grote polkadots juist leukquote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind de polkadots te groot waardoor het iets carnavalesque krijgt.
Zij lijkt zo vaak echt moeite te doen om er raar uit te zienquote:Op zondag 23 juni 2013 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
dafuq shakirawat een kutkapsel
voor een bruiloft kun je gewoon een hergebruiken johquote:Op zondag 23 juni 2013 22:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hm okay. zit wel wat in ja.
[..]
hmz ja vind die grote polkadots juist leuk
aargh. ik wil dus een leuke jurk hebben voor een bruiloft in september, en vind het echt lastig iets te vinden wat appropriate is
die stof is echt ultra cheap en staat niet mooi, dat kan ik je zo wel vertellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hm okay. zit wel wat in ja.
[..]
hmz ja vind die grote polkadots juist leuk
aargh. ik wil dus een leuke jurk hebben voor een bruiloft in september, en vind het echt lastig iets te vinden wat appropriate is
zo'n mooie vrouw als ze geen moer doetquote:Op zondag 23 juni 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zij lijkt zo vaak echt moeite te doen om er raar uit te zien
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo'n mooie vrouw als ze geen moer doet
ja kan ook ja. maar meh.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voor een bruiloft kun je gewoon een hergebruiken joh
zeeeer mooi!quote:
Ze heeft er hier in ieder geval niet beheurlijk wat aan gedaan om er raar uit te zienquote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
zeeeer mooi!
Alleen heeft ze daar toch beheurlijk wat aan gedaan om er zo uit te zien
* Molo trauma heeft van mensen die denken dat Molo er niks aan haar gezicht en krullen doet om er zo uit te zien
absoluut eensquote:Op zondag 23 juni 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft er hier in ieder geval niet beheurlijk wat aan gedaan om er raar uit te zien
ditquote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
absoluut eens
Zo is ze wel het mooist, geen rare half-negerlooks in je haar enzo
psychiatrisch kapseltjequote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan ook een miley kapsel nemen:
[ afbeelding ]
ik zeg doenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is pittig kort in het kwadraatquote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ruilen?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
much, much betterquote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
en dezon? dit is die roze die SQ ook heeft.
die is al tofferquote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
met dat korte haar zie je haar gezicht nķg meer, ik vind haar zo lelijk/onprettig/psychiatrisch eruit zien hequote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is pittig kort in het kwadraat
Mooi!\Ik vind paars alleen altijd een moeilijke kleur.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
het is toch blauw?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mooi!\Ik vind paars alleen altijd een moeilijke kleur.
Ik ben een beetje bang van paars
Ja die kleur staat me altijd wel goed, dat weet ik wel. Dit is beetje paarsblauw dusquote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mooi!\Ik vind paars alleen altijd een moeilijke kleur.
Ik ben een beetje bang van paars
Doenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Ja?quote:
kun je die blauw gebloemde niet weer aan? Die is tof en scheelt je velen geld, voor huisch met Sjonquote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja die kleur staat me altijd wel goed, dat weet ik wel. Dit is beetje paarsblauw dus
ja dit dusquote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
kun je die blauw gebloemde niet weer aan? Die is tof en scheelt je velen geld, voor huisch met Sjon
nee wil ik niet, ben dan al op 3 bruiloften geweest met die jurk, vind ik niet zo leuk zegmaarquote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
kun je die blauw gebloemde niet weer aan? Die is tof en scheelt je velen geld, voor huisch met Sjon
Kruidvat in Naaldwijk volgens mijquote:Op zondag 23 juni 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
Taart, waar had jij die haar cholesterol shizzle gekocht? Ik heb 3 kruidvats gehad maar daar hadden ze geen/klein negerschap dus die shizzle niet
Ja die is echt tof. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze een nieuwe jurk wilquote:
oh daar kom ik binnenkort wel in de buurt, das handiger denk ik als ik 'm zelf koop.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kruidvat in Naaldwijk volgens mij
Ik kan volgende keer als ik er ben wel een extra pot meenemen?
yep, das zeker waar.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja die is echt tof. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze een nieuwe jurk wil
Want wijf
Mocht je het helemaal niks vinden neem ik het wel overquote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef Molo het volgende:
ik wilde het tķch maar proberen, ondanks mijn aanvankelijke afkeer
In Rijswijk in de Boogaard hebben ze ook een negerschap volgens mijquote:Op zondag 23 juni 2013 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
oh daar kom ik binnenkort wel in de buurt, das handiger denk ik als ik 'm zelf koop.
Of een Kruidvat in Rotterdam, negors genoeg dus vast ook groot negerschap in Kruidvat
oh das prima, dan laat ik het wel wetenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mocht je het helemaal niks vinden neem ik het wel over
Ik heb het in het haar van mijn dochter geprobeerd (type extreem glad en zacht) en daar was het ietwat aan de zware kant maar voor tussendoor een keertje kan het prima
daar kom ik eigenlijk nooit meer, kut parkeren en velen tokkies die daar rond schuifelenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In Rijswijk in de Boogaard hebben ze ook een negerschap volgens mij
Ja dat wel, behalve rood.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, das zeker waar.
Alle kleuren staan Dico goed, met haar lolhoofd. Als je maar een mooi stofje hebt
Waarom rood niet? Ik zie jou wel in rood hoor.quote:
ditquote:Op zondag 23 juni 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom rood niet? Ik zie jou wel in rood hoor.
Als je de juiste kleur rood hebt kan dat volgens mij haske primaquote:
omdat sproetjes, vloektquote:Op zondag 23 juni 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom rood niet? Ik zie jou wel in rood hoor.
Ik ben ook geen rood fan. Zou het niet snel kopen, dus ik kan je wel begrijpen. Maar bij anderen vind ik het altijd zo mooi staan!quote:Op zondag 23 juni 2013 23:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
omdat sproetjes, vloekt![]()
en ik vind het zelf geen mooie kleur
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zondag 23 juni 2013 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben ook geen rood fan. Zou het niet snel kopen, dus ik kan je wel begrijpen. Maar bij anderen vind ik het altijd zo mooi staan!
vooral je huidskleur en haarkleur zijn bepalend en daar kan het prima bij hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 23:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
omdat sproetjes, vloekt![]()
en ik vind het zelf geen mooie kleur
ik heb echt vaak rode shirtjes/jurkjes aangepast, en vriendinnen zeggen het ook. 'jij kan alles hebben qua kleur, behalve rood'quote:Op zondag 23 juni 2013 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
vooral je huidskleur en haarkleur zijn bepalend en daar kan het prima bij hoor
ja zit ik nu ook te kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:10 schreef Molo het volgende:
asos.com al gekeken Dico? Die hebben leuke vrolijke jurken a la goedkopie
ah ok, vooruit dan maarquote:Op zondag 23 juni 2013 23:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik heb echt vaak rode shirtjes/jurkjes aangepast, en vriendinnen zeggen het ook. 'jij kan alles hebben qua kleur, behalve rood'
...quote:Op zondag 23 juni 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
Ik zeg tegen Koos: damn, jouw moeder is ook zo psychiatrisch als een deur he (het flapte er een beetje uit en ik verwachtte eigenlijk een mega schreeuwbui van hem), zegt hij "ja duh, dat weet ik toch, waarom denk je dat ik op mijn 16e het huis uit ben gegaan".
hmmm.....![]()
ik word zo moe van dat mens....quote:
klinkt als mijn oma als ze der meds niet sliktquote:Op zondag 23 juni 2013 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ik word zo moe van dat mens....
Ze is superlief, maar ik was op mijn 15e volwassener en zelfredzamer dan zij ooit is geweest
zegt ze dus net aan de telefoon dat ze niet met de auto naar ons toe durft want eng en druk onderweg, maar trein ook niet want ze is bang dat ze de treinkaartjes automaat en/of ov-chip niet snapt.....
seriously![]()
![]()
![]()
Oeeehh kan me heel goed voorstellen dat je daar de zenuwen van krijgt..quote:Op zondag 23 juni 2013 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze is superlief, maar ik was op mijn 15e volwassener en zelfredzamer dan zij ooit is geweest
zegt ze dus net aan de telefoon dat ze niet met de auto naar ons toe durft want eng en druk onderweg, maar trein ook niet want ze is bang dat ze de treinkaartjes automaat en/of ov-chip niet snapt.....
seriously![]()
![]()
![]()
Bij de meeste dingen kan je er een model mee zien lopen op de catwalk... En volgens mij kan je er dan wel vanuit gaan dat de modellen lang zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 23:19 schreef Diconnected het volgende:
hm vallen die jurkjes van asos kort? want anders heb ik een probleem
ze is net 60... ze werkt niet meer en heeft de hele dag de tijdquote:Op zondag 23 juni 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeeehh kan me heel goed voorstellen dat je daar de zenuwen van krijgt..
welke zit je te kijken? En vaak staat er een foto van een vrouw die het aan heeft bij toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:19 schreef Diconnected het volgende:
hm vallen die jurkjes van asos kort? want anders heb ik een probleem
Klinkt als mijn moederquote:Op zondag 23 juni 2013 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
seriously![]()
![]()
![]()
ja dat was een goeien, vergeet altijd daar te kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de meeste dingen kan je er een model mee zien lopen op de catwalk... En volgens mij kan je er dan wel vanuit gaan dat de modellen lang zijn
zit nu naar deze te kijken:quote:Op zondag 23 juni 2013 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
welke zit je te kijken? En vaak staat er een foto van een vrouw die het aan heeft bij toch?
echt he.... compleet afgehaakt van de samenleving ofzo...quote:Op zondag 23 juni 2013 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Klinkt als mijn moeder
Maar die durft zelfs niet aan te kloppen als ze voor de deur staat, bang dat ik lig te slapen en wakker word
die dame is 1.80 denk ik, daar moet dus nog wat onder zou ik zo zeggenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat was een goeien, vergeet altijd daar te kijken
[..]
zit nu naar deze te kijken:
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen maar sneu voor mijn moeder. Ik ken haar ook niet anders. Moest haar toen ik 10 was vertellen hoe ze van Vlaardingen naar Naaldwijk moest rijden (gewoon rechtdoor goddamnitquote:Op zondag 23 juni 2013 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
echt he.... compleet afgehaakt van de samenleving ofzo...
en ik vind dus dat ze ķf niet moet zeiken dat de hele wereld en alles aan haar voorbij gaat, ķf ze zich moet laten behandelen voor die angsten en idioterie.
(en stiekem vind ik dat ze niet moet zeiken en zich eroverheen moet zetten EINZ)
ja dat denk ik dus ook, buhhhquote:Op zondag 23 juni 2013 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
die dame is 1.80 denk ik, daar moet dus nog wat onder zou ik zo zeggen
denk dat je daar het meest verstandige mee doet, door zo te denkenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar sneu voor mijn moeder. Ik ken haar ook niet anders. Moest haar toen ik 10 was vertellen hoe ze van Vlaardingen naar Naaldwijk moest rijden (gewoon rechtdoor goddamnit) en heb me voorgenomen nooit zo te worden. Verder is alles wat ik zeg toch nooit waar, dus heb ik er verder toch geen invloed op
ik zag deze maar weet niet of je dat tof vindtquote:
Ik zie wat ze zichzelf aan doet en das zo jammer, ze maakt haar eigen leven zo ontzettend moeilijk. En Koos weet niet wat hij daarmee aan moet, das het lastige.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Magoe, ik ben er mee opgegroeid dus weet niet beter. Kan er ook wel langs kijken. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je zo`n type cadeau krijgt je niet helemaal weet wat je er mee aanmoet
mehquote:Op zondag 23 juni 2013 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zag deze maar weet niet of je dat tof vindt
http://www.wehkamp.nl/dam(...)9,1,2,6,17&PI=5&SM=0
website attitude.nl o.i.d. heeft ook leuke (lange én korte) jurken
dat is wel moeilijk ja, daar voor jezelf een acceptabele weg in vindenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie wat ze zichzelf aan doet en das zo jammer, ze maakt haar eigen leven zo ontzettend moeilijk. En Koos weet niet wat hij daarmee aan moet, das het lastige.
Oksels scrubbenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:35 schreef Diconnected het volgende:
aargh fucking kut hoerige ingegroeide haren onder mn oksels
nee dat klopt hoor, is ook zo.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dat is wel moeilijk ja, daar voor jezelf een acceptabele weg in vinden
Vaak scheelt het wel te denken dat zo iemand het niet expres doet
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oksels scrubben![]()
Ik ga m`n nest opzoeken. vanmiddag hok vol visite gehad voor verjaardag van middelste. Die wordt morgen 10. Dan heb ik twee tieners in huis, wanneer is dat gebeurd?
Waarom werkt ze niet meer dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
echt he.... compleet afgehaakt van de samenleving ofzo...
en ik vind dus dat ze ķf niet moet zeiken dat de hele wereld en alles aan haar voorbij gaat, ķf ze zich moet laten behandelen voor die angsten en idioterie.
(en stiekem vind ik dat ze niet moet zeiken en zich eroverheen moet zetten EINZ)
doe eens een gokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
doe ik iedere week 2x en dan alsnogquote:Op zondag 23 juni 2013 23:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oksels scrubben![]()
Ik ga m`n nest opzoeken. vanmiddag hok vol visite gehad voor verjaardag van middelste. Die wordt morgen 10. Dan heb ik twee tieners in huis, wanneer is dat gebeurd?
Maak filmpjes terwijl je ze eruit trektquote:Op zondag 23 juni 2013 23:35 schreef Diconnected het volgende:
aargh fucking kut hoerige ingegroeide haren onder mn oksels
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
doe eens een gok
Ik vind het zo knap dat mensen daar in de huidige tijd nog mee wegkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
het is in haar geval gewoon een excuus voor haar spiegiesj van de wap zijn. Heeft in haar hele leven ook max 12 jaar gewerktquote:Op zondag 23 juni 2013 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat mensen daar in de huidige tijd nog mee wegkomen
gaat niet, kan er zelf al amper bijquote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maak filmpjes terwijl je ze eruit trekt
Laat Sjon het doenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
gaat niet, kan er zelf al amper bijen lekker met velen pus omnom
nee die vind dat vies bij mij, hij vind het al erg dat ik bij hem pukkels of ingegroeide haren weghaalquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee die vind dat vies bij mij, hij vind het al erg dat ik bij hem pukkels of ingegroeide haren weghaal
Ruaaaaaaahhhhhhhquote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier Dico:
http://www.youtube.com/user/GhostAberration/videos
Ik heb ook geen idee wat iemand bezield om dit soort filmpjes te maken..quote:Op zondag 23 juni 2013 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ruaaaaaaahhhhhhh
Zo close up is echt ranzig man
Probeer eens een dementerende moederquote:Op zondag 23 juni 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
Ik zeg tegen Koos: damn, jouw moeder is ook zo psychiatrisch als een deur he (het flapte er een beetje uit en ik verwachtte eigenlijk een mega schreeuwbui van hem), zegt hij "ja duh, dat weet ik toch, waarom denk je dat ik op mijn 16e het huis uit ben gegaan".
hmmm.....![]()
quote:
serieus, dit soort filmpjes vind ik fascinerendquote:Op zondag 23 juni 2013 23:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat iemand bezield om dit soort filmpjes te maken..
En hoe hij in godsnaam aan zoveel ingegroeide haren komt
ja das wel heel sneuquote:Op zondag 23 juni 2013 23:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Probeer eens een dementerende moeder
Dat je belt voor moederdag en dat je je vader nog hoort zeggen: "Ja dit knopje indrukken en nu kun je praten.."
Ik weet ook niet waarom ik ze kijkquote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus, dit soort filmpjes vind ik fascinerend
Maar ik vind het dan ook niet ranzig, ben te afgestompt denk ik![]()
dat laatste wel idd, HOE kom je aan zoveel ingegroeide haren man?
gotta love TMZquote:
cupmaat? Anders aufzouten alstublieftquote:
Kijk, daar heb je 'm alquote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik ze kijk.
Maar weet wel dat ik toen ik zo'n filmpje zag een keer op m'n eigen lijf iets zag en dacht "wat is dezen" en dat bleek inderdaad een ingegroeide haar te zijn. Had ik helemaal niet door gehad.
Maar deze vent doet volgens mij de hele dag niks anders dan z'n lichaam afspeuren voor haren die hij eruit kan trekken.
Het is een ginger, dat zal ook niet helpen...
Dat commentaarquote:
en dat!quote:
WHERE ARE ZHE BOOBZ???quote:
das minder disturbing hequote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuck this shit, ik ga terug naar de ingegroeide haren
Ik vind sommige manga's best vermakelijk. Mits niet te freakyquote:
ik bedoel de "real shizzle" waarbij de penetratie geblurred is maar je wel palingen en zulks naar binnen zit "gaan"quote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind sommige manga's best vermakelijk. Mits niet te freaky
TMIquote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aziaten gaan zo piepen als ze klaarkomen
Hey 'Aziatische porno' is een zeer breed begrip he?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ik bedoel de "real shizzle" waarbij de penetratie geblurred is maar je wel palingen en zulks naar binnen zit "gaan"![]()
Je begint zelf over Aziatische pornoquote:
yep, das waarquote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey 'Aziatische porno' is een zeer breed begrip he?
Ik had het niet over penetrerende palingen
ja ok, daar heb je een puntquote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je begint zelf over Aziatische porno
Ik bedoel die vrouwen in de porno-filmpjes
slaap lekkor!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Diconnected het volgende:
ik ga maar eens richting bedtrusten ladies
En nooit een piemel te zien, wat suggereert dat het vooroordeel over Aziatische mannen kloptquote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ok, daar heb je een punt
ik vind die gelig bleke huid met die zwarte overal groeiende schaamharen zo viessssss
Daarom hebben ze manga uitgevondenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nooit een piemel te zien, wat suggereert dat het vooroordeel over Aziatische mannen klopt
yep, ik heb er genoeg gezien en het klopt vaak welquote:Op maandag 24 juni 2013 00:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nooit een piemel te zien, wat suggereert dat het vooroordeel over Aziatische mannen klopt
Wat het zo mogelijk nog grappiger maaktquote:
gesloten taboecultuur, dan krijg je zulke weirde shitquote:Op maandag 24 juni 2013 00:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat het zo mogelijk nog grappiger maakt![]()
Wat me wel fascineert is de hoeveelheid "gedwongen" sex en bdsm in zowel ekte Aziatische porno als manga...
Zeker met in het achterhoofd de tvshows waar het voornaamste doel is om zoveel mogelijk pijn te lijden..
Fascinerend..
Ja maar waar komt dan die fascinatie vandaan voor pijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
gesloten taboecultuur, dan krijg je zulke weirde shit
daarom val ik alleen maar op Ghanezenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:23 schreef Jellereppe het volgende:
Het is in kaart gebracht wat de gemiddelde lengte is per land/volk. Hier een wereldkaart. Als je erop klikt dan zie je de lengte. De gemiddelde lengte van Nederlanders is 15,87, Chinezen 10,89, Marokkanen 15,03, Turken 14,11, Duitsers 14,48, Ghana 17,31 etc. etc. etc.
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
van wat ik weet heeft dat te maken met onderdrukking en daardoor wat vreemdere gedachten hebben, zeker als het om zoiets emotioneels/gevoeligs als sex/intimiteit gaatquote:Op maandag 24 juni 2013 00:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar waar komt dan die fascinatie vandaan voor pijn?
Ik heb nog nooit Aziatische porno gezien waarbij een vrouw vrijwillig klaarkomt zeg maar.
Terwijl ze wel altijd meerdere malen (doen alsof ze) klaarkomen.
Hoe komt het dat een Aziaat daar geil van wordt en niet van een man en vrouw die gewoon gezellig keihard neuken?
Daar moeten toch haast wel studies naar gedaan zijn?
sorry, ik ben eigenlijk een manquote:
Ah, de usericon vandaar, maar je speelt je rol wel meer dan goed! Aan die optie had ik nog niet gedacht.quote:
ik heb wat vrouwelijke trekjes, zoals nagellak dragen enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 00:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, de usericon vandaar, maar je speelt je rol wel meer dan goed! Aan die optie had ik nog niet gedacht.
Oh, op die manier. Ieder zijn gevoelens.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb wat vrouwelijke trekjes, zoals nagellak dragen enzo
Ik heb net de wikipedia-pagina van "pornografie" gelezen. Kreeg geen antwoord op mijn vraag, maar het was wel vermakelijkquote:Op maandag 24 juni 2013 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
van wat ik weet heeft dat te maken met onderdrukking en daardoor wat vreemdere gedachten hebben, zeker als het om zoiets emotioneels/gevoeligs als sex/intimiteit gaat
zijn vast wel studies naar gedaan, maar geen idee waar die te vinden zijn
ik ben fashion assistant bij modeshows, dus dan is dat heel normaalquote:Op maandag 24 juni 2013 00:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ieder zijn gevoelens.
En een voorkeur voor piemelsquote:Op maandag 24 juni 2013 00:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb wat vrouwelijke trekjes, zoals nagellak dragen enzo
doe eens een mooie quote?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb net de wikipedia-pagina van "pornografie" gelezen. Kreeg geen antwoord op mijn vraag, maar het was wel vermakelijk
Haha, ik stond al met mijn mond vol tanden.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:38 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben fashion assistant bij modeshows, dus dan is dat heel normaal
beter vol met tanden dan vol met wat andersquote:Op maandag 24 juni 2013 00:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, ik stond al met mijn vol tanden.
Zo leerzaamquote:Pornografie is het weergeven van menselijk seksueel gedrag met het doel om seksuele opwinding te creëren. Dit kan bijvoorbeeld zijn door mensen in opwindende houdingen op foto's of film (pornofilm) af te beelden, maar ook door getekende beelden, geschreven of gesproken tekst, of zelfs door geluiden. Pornografie in tijdschriften combineert meestal geschreven tekst met fotomateriaal. De kijker, lezer of luisteraar van pornografie kan dan bijvoorbeeld, masturberen.
Ah, ik heb even een edit aangebracht. Op het moment in slaaptoestand.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
beter vol met tanden dan vol met wat anders![]()
hoe is het in jouw broek gesteld?
en dat is?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, ik heb even een edit aangebracht. Op het moment in slaaptoestand.
jammer wel...quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, geen idee. Slaaptoestand is niet indrukwekkend.
Albatros natuurlijk!quote:Op maandag 24 juni 2013 00:40 schreef Molo het volgende:
Schaar, welke highlighter had jij nou op op die foto die je laatst postte? Was dat Nars Albatros of Shroom van MAC?
Die Make Up Artist die het vorige keer bij me op deed deed het zo snel, en ik was zo afgeleid door die ogen, dat ik het niet onthouden heb
paar gastjes gehosseld natuurlijk, maar goed, je komt zoveel lekkers tegen achter de schermenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Albatros natuurlijk!
Is ook wel mooi voor jou, die glans staat mooi op jouw huid!
En let nou eens op wat die man zegt, daar wordt je voor betaald!
Of heb je nog kunnen batsen?
niks mis mee toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is normaal, anders loop je de hele dag met een stijve.
Behoorlijk ongemakkelijk die knobbel en het is helemaal compleet als mensen dan hun ogen op je richten bijvoorbeeld in de trein.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef Molo het volgende:
[..]
paar gastjes gehosseld natuurlijk, maar goed, je komt zoveel lekkers tegen achter de schermen![]()
Beetje mee gerommeld, maar niet echt iets serieus. Maar een avond/nachtje is ook wel leuk natuurlijk. Wel de lusten, niet de lasten. Ik moet er niet aan denken om 's ochtends ontbijt te moeten maken voor zo'n gast, ik heb mijn rust nodig voor mijn eigen ochtendritueel. En van niet slapen krijg je alleen maar rimpels, no wayyyy dat ik die wil![]()
ja ik vond 'm ook wel erg mooi op mijn huid. Maar omdat ik natuurlijk zelf al een tintje heb en vaak kleurlenzen draag leek het me misschien ietsje pietsje teveel...
Zoals met een zonsverduistering? Must... not... look... directly... at... it.....quote:Op maandag 24 juni 2013 00:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Behoorlijk ongemakkelijk die knobbel en het is helemaal compleet als mensen dan hun ogen op je richten bijvoorbeeld in de trein.
Als je het voelt opkomen en je zit in het openbaar vervoer, dan moet je gewoon aan je oma denken en dan krijg je hem binnen 10 seconden in slaaptoestand.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoals met een zonsverduistering? Must... not... look... directly... at... it.....
ik heb er meestal niet zo'n probleem mee hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 00:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Behoorlijk ongemakkelijk die knobbel en het is helemaal compleet als mensen dan hun ogen op je richten bijvoorbeeld in de trein.
Het lijkt me echt grappig om zo'n ding te hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je het voelt opkomen en je zit in het openbaar vervoer, dan moet je gewoon aan je oma denken en dan krijg je hem binnen 10 seconden in slaaptoestand.
ja dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 24 juni 2013 00:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
Jij blijft gewoon eeuwig een puber![]()
Mensen weten toch niet dat je kleurlenzen draagt?
Deze is mooi subtiel, zeker omdat je huid wat donkerder is!
Zou echt niet te hard opvallen.
Trouwens, alsof jij een probleem hebt met ietsje pietsje teveel
Meestal ik ook niet, maar als je bijvoorbeeld in de bus staat dan is het behoorlijk goed zichtbaar en dan is aan je oma denken toch een goede oplossing.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:56 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb er meestal niet zo'n probleem mee hoor
Het komt zoals het komt
Kan ik mij voorstellen.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het lijkt me echt grappig om zo'n ding te hebben
ja, oma's daar word ik ook niet echt hitsig van. Tenzij Betty White. Als die een piemel had, goddamn!!! I'd do her!quote:Op maandag 24 juni 2013 00:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Meestal ik ook niet, maar als je bijvoorbeeld in de bus staat dan is het behoorlijk goed zichtbaar en dan is aan je oma denken toch een goede oplossing.
Er zijn ook knappe oudere dames, zeker.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, oma's daar word ik ook niet echt hitsig van. Tenzij Betty White. Als die een piemel had, goddamn!!! I'd do her!![]()
Neeee, te oud joh! 20 jaar geleden ofzo zou ik 'm wel doenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Molo denkt het liefst hieraan:
[ afbeelding ]
De middelste dan he?
Die Hefner geniet van zijn oude dag.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Molo denkt het liefst hieraan:
[ afbeelding ]
De middelste dan he?
Welterusten.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:01 schreef Molo het volgende:
Ik ga eens slapen, morgen weer een lange dag, veel shoots doen, veel make uppen etc.
Eens kijken of de zon gaat schijnen, dan gooi ik nog even een holo lakje op mijn nagels
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Neeee, te oud joh! 20 jaar geleden ofzo zou ik 'm wel doen
Ze is er weerquote:Op maandag 24 juni 2013 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Godverdomme, ik vergeet steeds hoe extreem kut die maandag na de vakantie is
Juuuhuuupquote:Op maandag 24 juni 2013 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Godverdomme, ik vergeet steeds hoe extreem kut die maandag na de vakantie is
tnx!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JuuuhuuupVooral na zo'n lange(re) vakantie
![]()
Sterkte vandaag
Haha valt meequote:
ik wil net zeggen, dat valt alleszins mee vergeleken met hoe vaak ik je op je muil zag landenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha valt meeEnkel duim zwaar gekneusd want daar is een skate overheen gerold
Rest eigenlijk nietEn ben nochtans vaak goed op m'n bakkes gegaan
Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha valt meeEnkel duim zwaar gekneusd want daar is een skate overheen gerold
Rest eigenlijk nietEn ben nochtans vaak goed op m'n bakkes gegaan
dát welquote:Op maandag 24 juni 2013 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Awww.. Had Priem wel de beste bazenmakeup?
Ja goed hequote:Op maandag 24 juni 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, dat valt alleszins mee vergeleken met hoe vaak ik je op je muil zag landen
Ja precies. Het paarse team had 3 échte jammers en 2 regelmatige-jammers in het teamquote:Op maandag 24 juni 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ze hebben kansloos verloren. Maar de nitrogennas hadden Marcie, dan houdt het snel op
Jaquote:
Gratis trouwen hequote:
In haar geval ligt het allemaal een beetje moeilijk. Ze is een Chinese en haar familie woont ook nog daar. Ik kan me voorstellen dat ze of veel geld kwijt is met hun hierheen halen, of dat ze waarschijnlijk nog iets daar willen doenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gratis trouwen he
Als ik ergens lees dat ze op maandag of donderdag trouwen; ga ik er eigenlijk altijd vanuit dat ze geen geld in de ceremonie willen stoppenHoeft natuurlijk niet de reden te zijn; maar ik vind het wel vreemde dagen
Jaquote:Op maandag 24 juni 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Aarle rixtel
Maar wel goede afwisseling van de maandagsleurjij bruiloft wel wat af de laatste tijd, ofnie?
of gewoon niet al teveel geld hebben en een bruiloft is al duur genoegquote:Op maandag 24 juni 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gratis trouwen he
Als ik ergens lees dat ze op maandag of donderdag trouwen; ga ik er eigenlijk altijd vanuit dat ze geen geld in de ceremonie willen stoppenHoeft natuurlijk niet de reden te zijn; maar ik vind het wel vreemde dagen
Als je op een kasteel trouwt is het niet gratis lijkt mequote:Op maandag 24 juni 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gratis trouwen he
niet overal toch? Plus dat dat gratis trouwen dan ook gewoon aan de balie bij het stadhuis is volgens mij, mensen die daarna echt nog gaan feesten zullen daar toch niet op beknibbelen? Het is vooral dat het feest vaak erg vroeg ophoudt op zo'n dag, dat lijkt me zo jammer!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gratis trouwen he
naar Hassan Jassan brengen, die fixt dat welquote:Op maandag 24 juni 2013 10:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ach, kan ik weer eens een mooie jurk uit de kast trekken
Wat wel een nadeel is van afvallen, ik heb nu dus ook een paar prachtige jurken die me veel te groot zijn
Gratis is volgens mij alleen bij de balie jaquote:Op maandag 24 juni 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet overal toch? Plus dat dat gratis trouwen dan ook gewoon aan de balie bij het stadhuis is volgens mij, mensen die daarna echt nog gaan feesten zullen daar toch niet op beknibbelen? Het is vooral dat het feest vaak erg vroeg ophoudt op zo'n dag, dat lijkt me zo jammer!
Ah dat was niet bij ons in de gemeente. En bij mijn collega was het ook gratis; op een donderdag. En niet aan de baliequote:Op maandag 24 juni 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet overal toch? Plus dat dat gratis trouwen dan ook gewoon aan de balie bij het stadhuis is volgens mij, mensen die daarna echt nog gaan feesten zullen daar toch niet op beknibbelen? Het is vooral dat het feest vaak erg vroeg ophoudt op zo'n dag, dat lijkt me zo jammer!
Dat zal ik eens onthouden.. B zijn suggestie was 'even bewaren voor het geval dat'quote:Op maandag 24 juni 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naar Hassan Jassan brengen, die fixt dat wel
Ja, op maandag is het meeste nog wel vrij en nu ze eindelijk toestemming had vanuit thuis, wilde ze ook wel zo snel mogelijk trouwenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vroegah was het hier gratis om op donderdag te trouwen, want dan staat de markt er en zo'n grote kraam op je buitenfoto is niet zo morantisch.
Volgens mij is dat inmiddels ook niet meer zo![]()
Maar maandag kan natuurlijk ook handig zijn als je op korte termijn iets moet regelen, denk dat het niet zo duur is
Waar ik duur zei bedoelde ik drukquote:Op maandag 24 juni 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vroegah was het hier gratis om op donderdag te trouwen, want dan staat de markt er en zo'n grote kraam op je buitenfoto is niet zo morantisch.
Volgens mij is dat inmiddels ook niet meer zo![]()
Maar maandag kan natuurlijk ook handig zijn als je op korte termijn iets moet regelen, denk dat het niet zo duur is
Komen er nog zat bijquote:Op maandag 24 juni 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb pas drie serieuze insinuaties gehad trouwens
ja zou het?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Komen er nog zat bijPas na 9 maand als ze merken dat er écht nog geen kint komt; houden ze er even mee op
Die mogelijkheid had ik ook al in gedachtenquote:
Hoax, wij zijn nog niet opgehoudenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Komen er nog zat bijPas na 9 maand als ze merken dat er écht nog geen kint komt; houden ze er even mee op
Station Eindhoven? doe even starbucks erin en hamburgers met kortingquote:Op maandag 24 juni 2013 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar nu hebben we een station gekauft, dus wie weet komt er binnenkort weer een 'whaaaaaaaaaaaaa moet je ons iets vertellen![]()
' golf
ach, ik hou nogal van een borrel, dus waarschijnlijk hou ik het ongeveer drie weken geheim als het zo ver isquote:Op maandag 24 juni 2013 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En als de bovenburen vervolgens kinderwagens bij jou voor de deur gaan stallen, begint het weer van voor af aan
Lees Inferno maar van Dan Brownquote:Op maandag 24 juni 2013 10:30 schreef Maisnon het volgende:
SQ is toch keeei lief zo'n kleinen babbie
will doquote:Op maandag 24 juni 2013 10:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Station Eindhoven? doe even starbucks erin en hamburgers met korting
ik weet het wel zeker!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar nu hebben we een station gekauft, dus wie weet komt er binnenkort weer een 'whaaaaaaaaaaaaa moet je ons iets vertellen![]()
' golf
Hmm, handig dan jaquote:Op maandag 24 juni 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ik hou nogal van een borrel, dus waarschijnlijk hou ik het ongeveer drie weken geheim als het zo ver is
Cafeīnevrij drinken opgelostquote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, handig dan ja![]()
Ik drink de laatste tijd al bijna nooit meer, dus daar zullen ze het niet aan merken. Bij mij wordt de koffie een probleem
dan ben je echt nog niet verquote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben bezig, maar ik ben nog niet zo ver dat ik de link snap
Ik ben bij dat ze de tuin ingaan nadat ze met die art students zijn gaan lopen. Weet je het dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan ben je echt nog niet ver
Je wil echt geen kinderen meer, ik zweer het. En de rest van het leven verliest ook velen glans
Skjoe: "meh, ik heb niet zo'n zin in een biertje"quote:Op maandag 24 juni 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ik hou nogal van een borrel, dus waarschijnlijk hou ik het ongeveer drie weken geheim als het zo ver is
ach, de koffie. Echt hoor, die offer ik niet opquote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, handig dan ja![]()
Ik drink de laatste tijd al bijna nooit meer, dus daar zullen ze het niet aan merken. Bij mij wordt de koffie een probleem
Daarna verandert de vraag naar: En... Begint het toch nog niet te kriebelen?quote:
ik ben zelfs al omzeilingstactieken aan het bedenkenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skjoe: "meh, ik heb niet zo'n zin in een biertje"
Gezelschap: "OMG OMG OMG OMG"
Ik heb een mental image
Ik liever ook nie. Maar je hoort heel vaak dat mensen ineens geen koffie meer lusten. Dan ben ik wel de sjaak zeg maar wat ik sla zo goed als nooit koffie afquote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, de koffie. Echt hoor, die offer ik niet op
geheel onvergelijkbaar maisnon!!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Rosemary's Baby is ook een goeie om te lezen tijdens de zwangerschap
FUCKquote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarna verandert de vraag naar: En... Begint het toch nog niet te kriebelen?![]()
![]()
Vooral i.c.m. verplichte babyborrels en kinderverjaardagsfeestjes![]()
stiekem weggieten of "vergeten" zodat ie koud wordtquote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik liever ook nie. Maar je hoort heel vaak dat mensen ineens geen koffie meer lusten. Dan ben ik wel de sjaak zeg maar wat ik sla zo goed als nooit koffie af
Heel vaak de Bob zijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben zelfs al omzeilingstactieken aan het bedenken
Krijg ik al standaard te horen als ik een keer géén bier of wijn pakquote:Op maandag 24 juni 2013 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skjoe: "meh, ik heb niet zo'n zin in een biertje"
Gezelschap: "OMG OMG OMG OMG"
Ik heb een mental image
Als ik bob ben; ga ik alsnog 1 biertje pakkenquote:
Kraamvisite iets noemt men ook wel eens babyborrels (heb ik gemerktquote:
het gaat niet zozeer om zwangerschap bij dan Brownquote:Op maandag 24 juni 2013 10:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou als je bij allebei panisch van wordt voor een zwangerschap vind ik het wel vergelijkbaar
Das de nieuwe hit binnen de familie, een babyborrel wanneer er een nieuwe larf is geboren. Zo ontzettend gezellig en dan heb je alle familie in een keer gehad.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kraamvisite iets noemt men ook wel eens babyborrels (heb ik gemerkt)
Dan wordt het nooit meer naar buiten gaanquote:
vergeet je sport nietquote:Op maandag 24 juni 2013 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Krijg ik al standaard te horen als ik een keer géén bier of wijn pakDus ik vermoed dat iedereen het hier ook snel zou weten als ik eenmaal knocked up ben
Ja, dat is hip tegenwoordigquote:Op maandag 24 juni 2013 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das de nieuwe hit binnen de familie, een babyborrel wanneer er een nieuwe larf is geboren. Zo ontzettend gezellig en dan heb je alle familie in een keer gehad.
Ook de familie die eigenlijk helemaal niet van plan was om te komen kijken (oh hai)
lijkt me wel het meest praktischquote:Op maandag 24 juni 2013 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan wordt het nooit meer naar buiten gaan
En meteen een soort van verplichting en ik heb heul geen zin om naar al die babies te gaan kijken van neefjes en nichtjes waar ik normaal ook nooit mee spreekquote:
oh net als een kraamfeest? Dus niet als een babyshower?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das de nieuwe hit binnen de familie, een babyborrel wanneer er een nieuwe larf is geboren. Zo ontzettend gezellig en dan heb je alle familie in een keer gehad.
Ook de familie die eigenlijk helemaal niet van plan was om te komen kijken (oh hai)
Zeggen dat je Aids hebt en niemand meer wilt zien.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lijkt me wel het meest praktisch
Pfeiffer faken
Ja dat ook jaquote:
negen maanden hoeft nou ook weer niet, maar drie wil ik toch wel proberenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeggen dat je Aids hebt en niemand meer wilt zien.
En dan zo na 9 maanden VERRASSING EINZ HAHAHA nee?
Kraamfeest inderdaad, de larf is er al een tijdjequote:Op maandag 24 juni 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh net als een kraamfeest? Dus niet als een babyshower?
Is ook zoquote:Op maandag 24 juni 2013 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
De ouders van B zien een geboortekaartje trouwens ook als een uitnodiging om te gaan kijken, dus als je die ontvangt 'moet' je ook een afspraak maken om langs te gaan 'want dat hoort zo, anders hadden ze geen kaart gestuurd'.
Ik dacht altijd dat die kaart ter info was zo van Hallon we hebben een baby en hij heet Sjaak omg kiek hoe lief'. En dan sturen we een kaartje
jij hebt gelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
De ouders van B zien een geboortekaartje trouwens ook als een uitnodiging om te gaan kijken, dus als je die ontvangt 'moet' je ook een afspraak maken om langs te gaan 'want dat hoort zo, anders hadden ze geen kaart gestuurd'.
Ik dacht altijd dat die kaart ter info was zo van Hallon we hebben een baby en hij heet Sjaak omg kiek hoe lief'. En dan sturen we een kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |